eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £ososina Dolna › Remont drogi gm.nr292644K ¦widnik-Koszary na odc.I-w km od 0+000,00do km0+550,00,na odc.II w km od 1+300,00 do 1+445,00, na odc.III-w km od 1+650,00do km 2+205,00 w miejsc. ¦widnik, Gm. £ososina Dolna



Og³oszenie z dnia 2024-04-23

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont drogi gm.nr292644K ¦widnik-Koszary na odc.I-w km od 0+000,00do km0+550,00,na odc.II w km od 1+300,00 do 1+445,00, na odc.III-w km od 1+650,00do km 2+205,00 w miejsc. ¦widnik, Gm. £ososina Dolna

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA £OSOSINA DOLNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892446

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 300

1.5.2.) Miejscowo¶æ: £ososina Dolna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-314

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowos±decki

1.5.7.) Numer telefonu: 184448002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lososina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.lososina.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gm.nr292644K ¦widnik-Koszary na odc.I-w km od 0+000,00do km0+550,00,na odc.II w km od 1+300,00 do 1+445,00, na odc.III-w km od 1+650,00do km 2+205,00 w miejsc. ¦widnik, Gm. £ososina Dolna

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-afdc39d5-0158-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00297596

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00010570/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.15 Remont drogi gm. nr 292644K ¦widnik-Koszary na odc. I-w km od 0+000,00 do 0+550,00,na odc.II w km od 1+300,00 do 1+445,00, na odc.III-w km od 1+650,00 do 2+205,00 w miejsc.¦widnik, Gm. £ososina Dolna

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformy MarketplanetOnePlace https://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadaæ darmowe konto na platformie MarketplanetOnePlace
https://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/
3.Wykonawca posiadaj±cy konto na platformieMarketplanetOnePlace
https://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/ ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu
platformy MarketplanetOnePlace https://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/
5. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ
lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê
ich przekazania na platformie MarketplanetOnePlace https://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/
6. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania na swojej stronie internetowej www.lososina.pl oraz
ID postêpowania. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ
na platformie MarketplanetOnePlacehttps://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/klikaj±c
wcze¶niej opcjê „Strefa Wykonawcy” lub ze strony g³ównej z zak³adki postêpowania.
7. Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy sk³adania i wycofania
ofert):
7.1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem odpowiedniego wzoru formularza dostêpnego na platformie MarketplanetOnePlace https://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/
7.2. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (ID postêpowania).
7.3. Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem platformy MarketplanetOnePlace https://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/ jako za³±czniki.
7.4.Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Wszelkie informacje na temat RODO zosta³y zapisane w rozdziale nr 27 SWZ niniejszego postêpowania

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IFS.271.32.2024.SA

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn.: „Remont drogi gminnej nr 292644K ¦widnik – Koszary na odcinku I- w km od 0+000,00 do km 0+550,00, na odcinku II w km od 1+300,00 do 1+445,00, na odcinku III- w km od 1+650,00 do km 2+205,00 w miejscowo¶ci ¦widnik, Gmina £ososina Dolna”
2. Zamierzenie budowlane polega na wykonaniu:
2.1 nawierzchni bitumicznej jezdni KR1 na podbudowie z kruszywa ³amanego i stabilizacji istniej±cego gruntu – powierzchnia 6040,00 m2,
2.2 poboczy z kruszywa ³amanego 0-31,5 m, gr. 15,0 cm – powierzchnia 1250,00 m2,
2.3 frezowaniu istniej±cej nawierzchni bitumicznej,
2.4 korytek betonowych wysoko¶ci 75/50 cm, na ³awie betonowej – d³ugo¶ci 60,0 mb,
2.5 umocnieniu skarp rowu przy przepustach z kamienia ³amanego – powierzchnia 4,2 m2,
2.6 ¶cianek czo³owych przepustów – 1 sztuka
2.7 barier ochronnych stalowych- d³ugo¶ci 56,0 mb
Szczegó³owy zakres przedmiotowych robót budowlanych zosta³ okre¶lony w dokumentacji technicznej, w SWZ wraz za³±cznikami, ogólnej charakterystyce robót, przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyj±tkiem dróg

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ¶cie¿ek ruchu pieszego

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium:
• (Kc) Cena (warto¶æ oferty brutto) - waga 60%
• (Krg) Okres gwarancji – waga 40%

2. Sposób wyliczenia punktów oferty:
1. cena wg zasady im mniej tym lepiej
2. okres gwarancji wg zasady im wiêcej tym lepiej

3.Sposób oceny ofert:
3.1 £±czna suma punktów uzyskana przez badan± ofertê (P) zostanie obliczona na podstawie wzoru:
P = PKc + PKrg
gdzie:
P - ca³kowita suma punktów uzyskana przez badan± ofertê,
PKc - liczba punktów uzyskanych przez badan± ofertê w ramach kryterium „Cena”
PKrg - liczba punktów uzyskanych przez badan± ofertê w ramach kryterium „Okres gwarancji”,
3.2 Liczba punktów uzyskanych przez badan± ofertê w ramach kryterium „Cena” (PKc) zostanie obliczona wg nastêpuj±cej formu³y:

PKc = Cn / Cb x 60
gdzie:
PKc- liczba punktów uzyskanych przez badan± ofertê w ramach kryterium „Cena”,
Cn - cena brutto najtañszej oferty (spo¶ród wszystkich ofert nieodrzuconych),
Cb - cena brutto oferty badanej.

3.3 Liczba punktów uzyskanych przez badan± ofertê w ramach kryterium „Okres gwarancji”(Krg)zostanie obliczona wg nastêpuj±cego schematu:

Najkrótszy wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji to 60 miesiêcy.
Maksymalny okres gwarancji podlegaj±cy ocenie Zamawiaj±cego wynosi 84 miesiêcy.
Wykonawca mo¿e zaproponowaæ okres gwarancji tylko w pe³nych miesi±cach.
Zamawiaj±cy otrzyma punkty, wed³ug nastêpuj±cej zasady:
- oferta z okresem od 60 do 71 miesiêcy gwarancji otrzyma 20 pkt
- oferta z okresem od 72 do 83 miesiêcy gwarancji otrzyma 30 pkt
- oferta z 84 miesiêcznym i wy¿szym okresem gwarancji otrzyma 40 pkt

Podstaw± oceny ofert w ramach kryterium „okres gwarancji” bêdzie wyra¿ony w miesi±cach okres gwarancji jako¶ci na roboty budowlane zadeklarowany przez Wykonawcê w formularzu ofertowym.

UWAGA:

Oferta z okresem gwarancji poni¿ej 60 miesiêcy otrzyma 0 pkt i zostanie i odrzucona jako niezgodna z zapisami SWZ i kryteriami oceny oferty.
Oferta z okresem gwarancji powy¿ej 84 miesiêcy otrzyma 40 pkt. zgodnie z maksymalnym okresem gwarancji, który podlega ocenie Zamawiaj±cego.

W tym kryterium mo¿na uzyskaæ maksymalnie 40 punktów.
D³ugo¶æ okresu gwarancji wpisana w formularzu ofertowym, bêdzie wpisana w umowie zawartej pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza ró¿nych okresów gwarancji.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Warunek zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – wpis do odpowiedniego rejestru.
Zamawiaj±cy nie precyzuje warunków w przedmiotowy zakresie.
2. Warunek posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej – zezwolenia, licencje, koncesje lub wpis do rejestru.
Zamawiaj±cy nie precyzuje warunków w przedmiotowy zakresie.
3. Warunki dotycz±ce okre¶lonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej.
Wykonawca zobowi±zany bêdzie z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty:
• potwierdzaj±ce, ¿e posiada odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia (polisa ubezpieczeniowa) o sumie gwarancyjnej min. 2 000 000,00 z³ (s³ownie: dwa miliony z³otych),
• potwierdzaj±ce okre¶lon± zdolno¶æ kredytow± lub ¶rodki finansowe – potwierdzone informacj± z banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo – kredytowej , w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem w kwocie co najmniej 2 000 000,00 z³ (s³ownie: dwa miliony z³otych),
4. Warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy w tym zakresie wymaga, aby:
• Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie) wykona³ w sposób nale¿yty:
a. 2 roboty budowlane o warto¶ci min. 2 000 000,00 z³otych w zakresie budowy, przebudowy, odbudowy lub remontu drogi.

Z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy,

• Wykonawca dysponuje lub dysponowa³ bêdzie osobami do pe³nienia nastêpuj±cych funkcji:
a. Kierownika Budowy – 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wa¿ne budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa. Zamawiaj±cy wymaga aby osoba, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika budowy posiada³a przynajmniej 3 letnie do¶wiadczenie zawodowe w kierowaniu robotami w specjalno¶ci drogowej ( licz±c od dnia uzyskania uprawnieñ) i pe³ni³a funkcjê kierownika budowy w realizacji co najmniej jednego zamówienia polegaj±cego na budowie, przebudowie, odbudowie lub remoncie drogi

Z podaniem informacji na temat jego kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ i wykszta³cenia niezbêdnego do wykonywania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonanych przez niego czynno¶ci. Wykaz musi potwierdzaæ spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu.
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji dotycz±cych zdolno¶ci zawodowej, Zamawiaj±cy ¿±da, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych: ksero decyzji o nadaniu poszczególnych uprawnieñ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 25 000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia piêæ tysiêcy z³otych 00/100).
Szczegó³owe informacje na temat WADIUM, zosta³y opisane w rozdziale nr 13 SWZ niniejszego postêpowania.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

C. Wspólne ubieganie siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spó³ki cywilne).
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
4. Dokument potwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnictwa powinien zawieraæ wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania. Podpisy musz± zostaæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli.
5. Wszelka korespondencja kierowana bêdzie wy³±cznie do podmiotu wystêpuj±cego jako pe³nomocnik.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
• ¿aden z tych Wykonawców nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu w okoliczno¶ciach, o których mowa ust. 2 niniejszego rozdzia³u.
• warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w ust. 3 niniejszego rozdzia³u winien spe³niaæ co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie.
7. Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy sk³adaj± stosowne o¶wiadczania i dokumenty.
8. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (¿aden z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania, co oznacza, i¿ o¶wiadczenie w tym zakresie musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±; o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie).
9. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
10. Dopuszcza siê, aby wadium zosta³o wniesione przez pe³nomocnika (lidera) lub jeden z podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, przy czym je¿eli wadium zostanie wniesione w formie innej ni¿ pieni±dz, z tre¶ci dokumentu wadium musi wynikaæ, i¿ zabezpiecza ono ofertê z³o¿on± przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian zosta³ opisany w za³±czniku nr 8 do SWZ tj. wzorze umowy, w paragrafie 18 i 19

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-05-08 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-08 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

1. W przypadku podjêcia decyzji o prowadzeniu negocjacji w pierwszym kroku zamawiaj±cy poinformuje równocze¶nie wszystkich wykonawców, którzy z³o¿yli oferty, o wykonawcach:
1) których oferty nie zosta³y odrzucone, oraz punktacji przyznanej ofertom w ka¿dym
kryterium oceny ofert i ³±cznej punktacji,
2) których oferty zosta³y odrzucone,- podaj±c uzasadnienie faktyczne i prawne.
Zamawiaj±cy w zaproszeniu do negocjacji wska¿e miejsce, termin i sposób prowadzenia negocjacji oraz kryteria oceny ofert, w ramach których bêd± prowadzone negocjacje w celu
ulepszenia tre¶ci ofert.
2. Prowadzone negocjacje maj± poufny charakter. ¯adna ze stron nie mo¿e, bez zgody drugiej strony, ujawniaæ informacji technicznych i handlowych zwi±zanych z negocjacjami. Zgoda jest udzielana w odniesieniu do konkretnych informacji i przed ich ujawnieniem
3. Po zakoñczeniu negocjacji z wszystkimi wykonawcami, zamawiaj±cy informuje o tym fakcie uczestników negocjacji oraz zaprasza ich do sk³adania ofert dodatkowych.
4. Zaproszenie do z³o¿enia ofert dodatkowych bêdzie zawieraæ co najmniej:
1) nazwê oraz adres zamawiaj±cego, numer telefonu, adres poczty elektronicznej oraz strony internetowej prowadzonego postêpowania;
2) sposób i termin sk³adania ofert dodatkowych oraz jêzyk lub jêzyki, w jakich musz± one byæ sporz±dzone, oraz termin otwarcia tych ofert.
5. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê dodatkow±, która zawiera nowe propozycje w zakresie tre¶ci oferty podlegaj±cych ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez zamawiaj±cego w zaproszeniu do negocjacji.
6. Oferta dodatkowa nie mo¿e byæ mniej korzystna w ¿adnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji ni¿ oferta z³o¿ona w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu.
7. Oferta przestaje wi±zaæ wykonawcê w zakresie, w jakim z³o¿y on ofertê dodatkow± zawieraj±c± korzystniejsze propozycje w ramach ka¿dego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji.
8. Oferta dodatkowa, która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji ni¿ oferta z³o¿ona w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu, podlega odrzuceniu

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.