eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Opracowanie koncepcji rozwoju Słupskiego Klastra Bioenergetycznego



Ogłoszenie z dnia 2024-04-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie koncepcji rozwoju Słupskiego Klastra Bioenergetycznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "WODOCIĄGI SŁUPSK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770528472

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Elizy Orzeszkowej 1

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jrp@wodociagi.slupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wodociagi.slupsk.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie koncepcji rozwoju Słupskiego Klastra Bioenergetycznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-535cc57a-0168-11ef-885b-8267c0608453

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00298051

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności Inwestycja B2.2.2 Instalacje OZE realizowane przez społeczności energetyczne Działanie A.1: Rozwój istniejących klastrów energii Poddziałanie A.1a

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wodociagi_slupsk

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wodociagi_slupsk

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji
elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach
technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zawarto w Instrukcji dla
Wykonawców (IDW) Część I SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie z art. 13 ust. 1 rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest „Wodociągi Słupsk” Sp. z o.o.
z siedzibą w Słupsku przy ul. Elizy Orzeszkowej 1.
2) Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest poprzez adres e-mail: iod@wodociagi.slupsk.pl lub kierowanie korespondencji na adres administratora danych.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2023, poz. 1605 z późn. zm.), zwanej dalej Pzp.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG. Ograniczenie dostępu do Państwa danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 18 ust. 5 i 6 oraz z art. 74 ust. 4 ustawy PZP.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, przy czym żądanie to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 10) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych przez okres wynikający z czynności wskazanych w przytoczonym przepisie;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WN1/0253/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji rozwoju Słupskiego Klastra Bioenergetycznego w ramach projektu pt.: Rozwój kompetencji energetycznych Słupskiego Klastra Bioenergetycznego, objętego wsparciem bezzwrotnym z Planu Rozwoju w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności Inwestycja B2.2.2 Instalacje OZE realizowane przez społeczności energetyczne Działanie A.1: Rozwój istniejących klastrów energii Poddziałanie A.1a.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Części III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 73220000-0 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

92312210-6 - Usługi świadczone przez autorów

73110000-6 - Usługi badawcze

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

98133100-5 - Usługi w zakresie poprawy oraz wspierania administracji samorządowej i wspólnot samorządowych

71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

90700000-4 - Usługi środowiska naturalnego

79300000-7 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka

80540000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie środowiska naturalnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze i ocenie ofert zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
1) Cena – 60%
2) Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji przedmiotu zamówienia – 40%
2. Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi zasadami:
1) Kryterium ceny:
Maksymalną liczbę punktów w tym kryterium - 60 pkt - otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę całkowitą brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podaną w formularzu ofertowym, natomiast pozostali wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów obliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
C = (Cn : Co) x 60
gdzie:
C – ilość punktów za cenę (max. 60)
Cn – cena najniższa wśród ofert badanych (nie podlegających odrzuceniu) - w PLN
Co – cena danego Wykonawcy - w PLN
2) Kryterium doświadczenia osoby skierowanej do realizacji przedmiotu zamówienia:
Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie osoby wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty, jako osoby skierowanej do realizacji przedmiotu zamówienia, w następujący sposób:
Opis doświadczenia osoby skierowanej do realizacji przedmiotu zamówienia Liczba punktów w ramach Kryterium

Wskazana osoba posiada doświadczenie (wymagane dla wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 9 ust. 2 ppkt 4 lit. b IDW) przy realizacji 1 usługi 10 punktów
Wskazana osoba posiada doświadczenie (wymagane dla wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 9 ust. 2 ppkt 4 lit. b IDW) przy realizacji 2 usług 20 punktów
Wskazana osoba posiada doświadczenie (wymagane dla wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 9 ust. 2 ppkt 4 lit. b IDW) przy realizacji 3 usług 30 punktów
Wskazana osoba posiada doświadczenie (wymagane dla wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 9 ust. 2 ppkt 4 lit. b IDW) przy realizacji 4 lub więcej usług 40 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał: co najmniej jedną pisemną ekspertyzę lub publikację branżową lub pracę analityczną o tematyce dotyczącej Klastra Energii
oraz
b) dysponuje co najmniej jedną osobą, która zostanie skierowana do realizacji przedmiotu zamówienia, posiadającą doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w opracowaniu koncepcji rozwoju Klastra Energii, zawierającej co najmniej analizę rozwiązań w zakresie sprzedaży energii wytworzonej w ramach Klastra Energii lub analizę modeli biznesowych funkcjonowania Klastra Energii.
Pod pojęciem Klastra Energii, o którym mowa w ppkt 4 lit. a oraz b powyżej, Zamawiający rozumie klaster energii w rozumieniu art. 2 pkt 15a Ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii.
Poprzez doświadczenie w opracowaniu koncepcji rozwoju Klastra Energii Zamawiający rozumie autorstwo lub współautorstwo w przygotowaniu takiej koncepcji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, tym samym:
1) zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy PZP, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykaz usług (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do IDW) - na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 9.2.3a) IDW – wykonanych , a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi były wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub w przypadku świadczeń powtarzających się i ciągłych są wykonywane należycie.
b) wykaz osób (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW) - na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 9.2.3b) IDW - skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji
w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SWZ - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do IDW. W przypadku
wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określono we wzorze umowy część II SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-13 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.slupsk

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-13 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-11

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

ciąg dalszy pkt 4.3.1.)
Na potrzeby weryfikacji kryterium „Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji przedmiotu zamówienia” w Formularzu oferty należy wskazać tę samą osobę co w „Wykazie osób” na potrzeby spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 9 ust. 2 ppkt 4) lit. b IDW. Jeśli w wyniku zastosowania procedury przewidzianej w art. 128 ust. 1 PZP Wykonawca dokona zmiany osoby wskazanej na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 9 ust. 2 ppkt 4) lit. b IDW, co spowoduje rozbieżność pomiędzy osobą wskazaną w „Wykazie osób”, a osobą wskazaną w Formularzu ofertowym - wówczas Zamawiający w ramach Kryterium „Doświadczenia osoby skierowanej do realizacji przedmiotu zamówienia” przyzna Wykonawcy „0” punktów.
Jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia więcej niż jedną osobę, dla potrzeb oceny złożonej oferty wskazuje jedynie doświadczenie osoby będącej liderem/koordynatorem prac pozostałych osób.
Ocena punktowa w kryterium „Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji przedmiotu zamówienia” zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę Formularza oferty. Złożenie Formularza oferty zawierającego niepełny, nieprawidłowy lub niejednoznaczny zakres informacji dotyczących doświadczenia osoby wykazanej na potrzeby uzyskania punktów w kryterium „Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji przedmiotu zamówienia”, uniemożliwiający w sposób jednoznaczny potwierdzenie, że dana osoba posiada wymagane doświadczenie - będzie skutkowało zaniechaniem przyznania dodatkowych punktów Wykonawcy i uzyskaniem „0” punktów w ramach tego kryterium oceny ofert.
Przepis art. 223 ust. 1 PZP może mieć zastosowanie jedynie w zakresie wyjaśnienia treści złożonych ofert. W następstwie czynności złożenia wyjaśnień Wykonawca nie może uzupełniać Formularza oferty w zakresie kryterium „Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji przedmiotu zamówienia” o dodatkowe osoby lub zadania lub dokonywać ich zmiany.
3) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów wynikającą z sumy punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach.
P = C + D
gdzie:
P – liczba punktów stanowiąca sumę punktów przyznanych w dwóch kryteriach
C – liczba punktów przyznanych w ramach kryterium „cena”
D – liczba punktów przyznanych w ramach kryterium „Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji przedmiotu zamówienia”

3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:
1) Odpowiada wymaganiom określonym w Ustawie.
2) Odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w SWZ.
3) Uzyskała najwyższą ilość punktów w kryterium oceny ofert

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.