eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania - 6 zadań



Ogłoszenie z dnia 2024-04-26

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania – 6 zadań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690587670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 19A

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-105

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzdw.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zamawiający jest jednostką organizacyjną wykonującą zadania w zakresie planowania, budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg, na podstawie ustawy o drogach publicznych.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania – 6 zadań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5dddf03b-03b3-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303732

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050452/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania (np. komputery, drukarki, sprzęt sieciowy, licencje, itp. )

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5dddf03b-03b3-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-5dddf03b-03b3-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia, która dostępna
jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej.
Szczegóły zawarte zostały w pkt 14 Instrukcji dla wykonawców - Rozdział I SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wymagania dotyczące RODO zostały określone w IDW - ROZDZIAŁ I SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZDW/WZP/243/IT/2/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 1 - Dostawa komputerów typu All In One

Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu komputerowego
i oprogramowania :
- 12 szt. komputerów typu All In One z ekranem z min. 23,8”, dyskiem SSD min.512 GB i z zainstalowanym systemem operacyjnym
- 1 szt. laptopa 15,6” z zainstalowanym systemem operacyjnym wraz z dodatkowym monitorem min. 23,8”,
- 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego (kopiarka, drukarka, skaner) : drukarki monochromatycznej formatu A3, skanera płaskiego, kolorowego z automatycznym dwustronnym podajnikiem oryginałów
- 2 szt. drukarek etykiet i 2 szt. skanerów kodów kreskowych wraz dodatkowymi materiałami eksploatacyjnymi ( etykiety termotransferowe, taśma żywiczna)
- 3 licencji oprogramowania inżynierskiego ZWCAD, aktualizację posiadanej 1 licencji, konfigurację licencji sieciowej na serwerze Zamawiającego
oraz aktualizacja oprogramowania antywirusowego ESET Endpoint Antivirus dla 250 stanowisk na 2 lata

Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ i formularze cenowe stanowiące Załączniki do SWZ.

Miejsce dostawy:
Część 1 - ZADANIE NR 1 – Dostawa do PZDW

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30231300-0 - Monitory ekranowe

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 2 - Dostawa laptopa z monitorem

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu komputerowego
i oprogramowania :
- 12 szt. komputerów typu All In One z ekranem z min. 23,8”, dyskiem SSD min.512 GB i z zainstalowanym systemem operacyjnym
- 1 szt. laptopa 15,6” z zainstalowanym systemem operacyjnym wraz z dodatkowym monitorem min. 23,8”,
- 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego (kopiarka, drukarka, skaner) : drukarki monochromatycznej formatu A3, skanera płaskiego, kolorowego z automatycznym dwustronnym podajnikiem oryginałów
- 2 szt. drukarek etykiet i 2 szt. skanerów kodów kreskowych wraz dodatkowymi materiałami eksploatacyjnymi ( etykiety termotransferowe, taśma żywiczna)
- 3 licencji oprogramowania inżynierskiego ZWCAD, aktualizację posiadanej 1 licencji, konfigurację licencji sieciowej na serwerze Zamawiającego
oraz aktualizacja oprogramowania antywirusowego ESET Endpoint Antivirus dla 250 stanowisk na 2 lata

Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ i formularze cenowe stanowiące Załączniki do SWZ.

Miejsce dostawy:

Część 2 - ZADANIE NR 2 – Dostawa do PZDW

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30231300-0 - Monitory ekranowe

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 3 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego A3

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu komputerowego
i oprogramowania :
- 12 szt. komputerów typu All In One z ekranem z min. 23,8”, dyskiem SSD min.512 GB i z zainstalowanym systemem operacyjnym
- 1 szt. laptopa 15,6” z zainstalowanym systemem operacyjnym wraz z dodatkowym monitorem min. 23,8”,
- 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego (kopiarka, drukarka, skaner) : drukarki monochromatycznej formatu A3, skanera płaskiego, kolorowego z automatycznym dwustronnym podajnikiem oryginałów
- 2 szt. drukarek etykiet i 2 szt. skanerów kodów kreskowych wraz dodatkowymi materiałami eksploatacyjnymi ( etykiety termotransferowe, taśma żywiczna)
- 3 licencji oprogramowania inżynierskiego ZWCAD, aktualizację posiadanej 1 licencji, konfigurację licencji sieciowej na serwerze Zamawiającego
oraz aktualizacja oprogramowania antywirusowego ESET Endpoint Antivirus dla 250 stanowisk na 2 lata

Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ i formularze cenowe stanowiące Załączniki do SWZ.

Miejsce dostawy:

Część 3 - ZADANIE NR 3 – Dostawa BM Lisie Jamy, ul. Leśna 6, 37-600 lisie Jamy

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30231300-0 - Monitory ekranowe

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 4 - Dostawa oprogramowania inżynierskiego

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu komputerowego
i oprogramowania :
- 12 szt. komputerów typu All In One z ekranem z min. 23,8”, dyskiem SSD min.512 GB i z zainstalowanym systemem operacyjnym
- 1 szt. laptopa 15,6” z zainstalowanym systemem operacyjnym wraz z dodatkowym monitorem min. 23,8”,
- 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego (kopiarka, drukarka, skaner) : drukarki monochromatycznej formatu A3, skanera płaskiego, kolorowego z automatycznym dwustronnym podajnikiem oryginałów
- 2 szt. drukarek etykiet i 2 szt. skanerów kodów kreskowych wraz dodatkowymi materiałami eksploatacyjnymi ( etykiety termotransferowe, taśma żywiczna)
- 3 licencji oprogramowania inżynierskiego ZWCAD, aktualizację posiadanej 1 licencji, konfigurację licencji sieciowej na serwerze Zamawiającego
oraz aktualizacja oprogramowania antywirusowego ESET Endpoint Antivirus dla 250 stanowisk na 2 lata

Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ i formularze cenowe stanowiące Załączniki do SWZ.

Miejsce dostawy:

Część 4 - ZADANIE NR 4 – Dostawa do PZDW

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30231300-0 - Monitory ekranowe

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 5 - Aktualizacja oprogramowania antywirusowego

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu komputerowego
i oprogramowania :
- 12 szt. komputerów typu All In One z ekranem z min. 23,8”, dyskiem SSD min.512 GB i z zainstalowanym systemem operacyjnym
- 1 szt. laptopa 15,6” z zainstalowanym systemem operacyjnym wraz z dodatkowym monitorem min. 23,8”,
- 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego (kopiarka, drukarka, skaner) : drukarki monochromatycznej formatu A3, skanera płaskiego, kolorowego z automatycznym dwustronnym podajnikiem oryginałów
- 2 szt. drukarek etykiet i 2 szt. skanerów kodów kreskowych wraz dodatkowymi materiałami eksploatacyjnymi ( etykiety termotransferowe, taśma żywiczna)
- 3 licencji oprogramowania inżynierskiego ZWCAD, aktualizację posiadanej 1 licencji, konfigurację licencji sieciowej na serwerze Zamawiającego
oraz aktualizacja oprogramowania antywirusowego ESET Endpoint Antivirus dla 250 stanowisk na 2 lata

Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ i formularze cenowe stanowiące Załączniki do SWZ.

Miejsce dostawy:

Część 5 - ZADANIE NR 5 – Dostawa do PZDW

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30231300-0 - Monitory ekranowe

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 6 - Dostawa drukarki etykiet oraz skanera kodów kreskowych

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu komputerowego
i oprogramowania :
- 12 szt. komputerów typu All In One z ekranem z min. 23,8”, dyskiem SSD min.512 GB i z zainstalowanym systemem operacyjnym
- 1 szt. laptopa 15,6” z zainstalowanym systemem operacyjnym wraz z dodatkowym monitorem min. 23,8”,
- 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego (kopiarka, drukarka, skaner) : drukarki monochromatycznej formatu A3, skanera płaskiego, kolorowego z automatycznym dwustronnym podajnikiem oryginałów
- 2 szt. drukarek etykiet i 2 szt. skanerów kodów kreskowych wraz dodatkowymi materiałami eksploatacyjnymi ( etykiety termotransferowe, taśma żywiczna)
- 3 licencji oprogramowania inżynierskiego ZWCAD, aktualizację posiadanej 1 licencji, konfigurację licencji sieciowej na serwerze Zamawiającego
oraz aktualizacja oprogramowania antywirusowego ESET Endpoint Antivirus dla 250 stanowisk na 2 lata

Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ i formularze cenowe stanowiące Załączniki do SWZ.

Miejsce dostawy:

Część 6 - ZADANIE NR 6 – Dostawa do PZDW

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30231300-0 - Monitory ekranowe

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający przewiduje wprowadzenie przedmiotowych środków dowodowych:

W części nr 1 (komputery All In One, w pkt. „Ergonomia”): Certyfikat wystawiony przez niezależną akredytowaną jednostkę na podstawie wykonanych testów – na okoliczność spełniania wymagań co do maksymalnej głośności pracy przy maksymalnym obciążeniu (zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia dla Części nr 1) w języku polskim lub angielskim.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

W części nr 1 (komputery All In One, w pkt. „Ergonomia”): Certyfikat wystawiony przez niezależną akredytowaną jednostkę na podstawie wykonanych testów – na okoliczność spełniania wymagań co do maksymalnej głośności pracy przy maksymalnym obciążeniu (zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia dla Części nr 1) w języku polskim lub angielskim.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany złożyć:
a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
b) formularz cenowy
c) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w SWZ (jeżeli dotyczy);
d) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
e) oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 (jeżeli dotyczy tj. Konsorcja, Spółki cywilne)
f) przedmiotowe środki dowodowe

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt. 10.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi (w zależności od tego co jest przedmiotem postępowania) wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Okoliczności i warunki zmiany umowy są przewidziane w SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-13 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-5dddf03b-03b3-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-13 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-11

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

W przypadku podjęcia decyzji o przeprowadzeniu negocjacji, Zamawiający działając z mocy art. 288 ust. 1 Pzp ograniczy liczbę wykonawców zaproszonych do negocjacji do trzech Wykonawców (odrębnie dla każdej części zamówienia), którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu i zgodnie z rankingiem ofert uzyskają największą liczbę punktów (oferty przedstawiają najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, obliczony na podstawie kryteriów oceny ofert).

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Wykluczenie, o którym mowa, następuje na okres trwania okoliczności określonych w art. 7 ust. 1 w/w ustawy. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 w/w ustawy, Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.