eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Police › Wykonanie projektu budowlanego "Budowa drogi dla pieszych i rowerów wraz z oświetleniem w pasie drogowym drogi powiatowej Nr 3917Z Dobra - Lubieszyn na odcinku od ul. Krajobrazowej do ul. Karpackiej"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie projektu budowlanego „Budowa drogi dla pieszych i rowerów wraz z oświetleniem w pasie drogowym drogi powiatowej Nr 3917Z Dobra – Lubieszyn na odcinku od ul. Krajobrazowej do ul. Karpackiej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Policach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811762713

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tanowska 8

1.5.2.) Miejscowość: Police

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-010

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 914328100

1.5.8.) Numer faksu: 913178900

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@policki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.policki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c1b68499-d243-11ee-a3b5-e25d731b0da9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie projektu budowlanego „Budowa drogi dla pieszych i rowerów wraz z oświetleniem w pasie drogowym drogi powiatowej Nr 3917Z Dobra – Lubieszyn na odcinku od ul. Krajobrazowej do ul. Karpackiej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1b68499-d243-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306271

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051794/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Opracowanie projektu budowlanego przebudowy drogi powiatowej Nr 3917Z – budowa CPR wraz z oświetleniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00217154

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PR.272.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 173164,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego wraz uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla inwestycji pn. „Budowa drogi dla pieszych i rowerów wraz z oświetleniem w pasie drogowym drogi powiatowej Nr 3917Z Dobra – Lubieszyn na odcinku od ul. Krajobrazowej do ul. Karpackiej”. Początek opracowania zlokalizowany jest przy ul. Krajobrazowej.

Zakres projektowanego przedsięwzięcia obejmować będzie m. in.:
1) budowę drogi dla pieszych i rowerów wzdłuż drogi powiatowej Nr 3917Z Dobra – Lubieszyn na odcinku od ul. Krajobrazowej do ul. Karpackiej w oparciu o przekazaną przez Zamawiającego koncepcję I wskazaną w koncepcji projektowej opracowaną przez Drogową Pracownię Projektową „A3” Justyna Roman stanowiącą załącznik nr 1 do umowy; Zamawiający dopuszcza możliwość odstępstwa od rozwiązań projektowych zaproponowanych w koncepcji I, w szczególności jeżeli pozwoli to na obniżenie kosztów wykonania drogi dla pieszych i rowerów lub przyspieszy czas opracowania lub uzgodnienia projektu budowalnego; wszelkie rozwiązania projektowe podlegają uzgodnieniu z Zamawiającym; koncepcja II wskazana w koncepcji projektowej opracowana przez Drogową Pracownię Projektową „A3” Justyna Roman stanowiącą załączniki nr 1 do umowy (załącznik nr 6a do SWZ), została przekazana jedynie w celu poglądowym;
2) zaprojektowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pochylenia podłużnego i poprzecznego drogi dla pieszych i rowerów, w celu zapewnienia skutecznego odwodnienia;
3) w razie konieczności zaprojektowanie przepustów;
4) oczyszczenie, udrożnienie istniejących rowów oraz jeżeli zajdzie taka konieczność zaprojektowanie odcinków rowów w miejscach tego wymagających;
5) usunięcie kolizji z drzewami i krzewami, wykonanie inwentaryzacji zieleni kolidującej z inwestycją wraz z wykonaniem planu sytuacyjnego z oznaczoną wycinką i zestawieniem tabelarycznym zieleni przeznaczonej do wycinki;
6) przebudowę istniejących skrzyżowań, zjazdów, wyjazdów lub wjazdów;
7) budowę skrzyżowań oraz połączeń jezdni z nieruchomościami gruntowymi;
8) w razie konieczności ustawienie balustrad;
9) w razie konieczności zastosowanie słupków blokujących U-12c;
10) budowę oświetlenia drogi dla pieszych i rowerów;
11) zaprojektowanie przy przejściach dla pieszych ramp krawężnikowych i systemu fakturowych oznaczeń;
12) zaprojektowanie doświetlenia przejść dla pieszych i przejazdów rowerowych;
13) w razie konieczności zaprojektowanie chodnika (np. do przejść dla pieszych);
14) przebudowę istniejących peronów autobusowych;
15) w razie konieczności budowę kanału technologicznego;
16) regulację poboczy tak by zapewniały odpowiedni spływ wody, spełniając jednocześnie warunki techniczne;
17) wykonanie oznakowania poziomego i oznakowania pionowego dla projektowanego odcinka drogi dla pieszych i rowerów;
18) połączenie projektowanego odcinka drogi dla pieszych i rowerów z istniejącą drogą dla rowerów zlokalizowaną w ul. Granicznej w m. Dobra na wysokości posesji nr 24a – poprzez wykonanie projektu organizacji ruchu;
19) w razie konieczności przestawienie ogrodzeń, istniejących skrzynek na listy i innych istniejących obiektów kolidujących z inwestycją;
20) przebudowę wszystkich kolidujących sieci (i przyłączy) uzbrojenia podziemnego oraz nadziemnego, w razie konieczności regulację istniejący studni;
21) wykonanie innych nie ujętych wcześniej rozwiązań projektowych, koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.

Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia został określony w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208977,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254610,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208977,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRODROM Adam Bukowiecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320749865

7.3.4) Miejscowość: Grzepnica 1

7.3.5) Kod pocztowy: 72-003

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208977,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.