Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00263256/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja dachu na budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przy
ul. Szerokiej 13 w Tarnobrzegu”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Tarnobrzeg
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409092
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 32
1.5.2.) Miejscowość: Tarnobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.tarnobrzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.tarnobrzeg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-63fdc749-ecd1-11ee-9c02-ce2b643d361d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja dachu na budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przyul. Szerokiej 13 w Tarnobrzegu”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63fdc749-ecd1-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00307346
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039091/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 „Modernizacja dachu na budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Szerokiej 13 w Tarnobrzegu”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00263256
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP-I.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1/ Wymiana pokrycia dachowego części wyższej budynku: rozbiórka istniejącego przykrycia dachowego wraz z konstrukcją, montaż nowej konstrukcji dachowej (krokwie, łacenie) wraz z izolacją termiczną oraz paroizolacją, montaż połaci dachowej (blacha trapezowa T55 gr. 0,5mm, powlekana), montaż obróbek blacharskich (gr. 55mm, blacha powlekana), montaż rynien oraz rur spustowych, montaż instalacji odgromowej oraz instalacji przeciwoblodzeniowej, pomiary instalacji odgromowej. Kolorystyka blachy: odcienie czerwieni lub brązu.
2/ Wymiana pokrycia dachowego części niższej budynku: rozbiórka istniejącego przykrycia dachowego wraz z konstrukcją, montaż nowej konstrukcji dachowej (krokwie, łacenie) wraz z izolacją termiczną oraz paroizolacją, montaż połaci dachowej (blacha trapezowa T55 gr. 0,5mm, powlekana), montaż obróbek blacharskich (gr. 55mm, blacha powlekana), montaż rynien oraz rur spustowych, montaż instalacji odgromowej, przełożenie instalacji odgromowej z ul. Szerokiej oraz instalacji przeciwoblodzeniowej, pomiary instalacji odgromowej. Kolorystyka blachy: odcienie czerwieni lub brązu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298392,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 333945,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298292,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana BUDENFAKT Nowak Janusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 830437668
7.3.3) Ulica: Lipnica 346
7.3.4) Miejscowość: Lipnica 346
7.3.5) Kod pocztowy: 36-123
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE NOWAK JANUSZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE NOWAK JANUSZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298392,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 108 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- Instalacja urządzeń klimatyzacyjnych hospicjum paliatywnego w Tarnobrzegu
- "Modernizacja infrastruktury sportowej MOSiR oraz infrastruktury użytkowanej przez kluby piłkarskie na terenie miasta Tarnobrzega" - 3 zadania.
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1015R relacji Jamnica - Zbydniów od istniejącego chodnika w kierunku Kotowej Woli.
- Wyłonienia trenera prowadzącego szkolenie stacjonarne pn.: "Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej w sektorze Ekonomii Społecznej"
- Dostawa nowoczesnego aparatu USG z 4 sondami dla Przychodni Specjalistycznej w Tarnobrzegu
- Elewacja budowanego budynku hospicjum w Tarnobrzegu
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa części szkoły na przedszkole w Rudnej Wielkiej
- "Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Wyrzysku i Osieku nad Notecią"
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej, rewitalizacja obszaru miasta Nowa Sarzyna oraz modernizacja infrastruktury turystycznej i społecznej
- "Dostosowanie budynku Zespołu Szkół nr 2 w Ciechanowie do potrzeb osób niepełnosprawnych -Etap II -winda zewnętrzna"
- Adaptacja przyziemia budynku nr 20 na terenie USK nr 2 w Szczecinie przy ul. Powstańców Wlkp. 72, obejmująca przebudowę i remont pomieszczeń na Regionalne Centrum Medycyny Cyfrowej PUM w Szczecinie
- Budowa Hali Sportowej w Łubianie
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.