Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00229837/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-04
- 2024/BZP 00249880/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-19
- 2024/BZP 00258698/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Gołuchowicach w Gminie Siewierz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siewierz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258227
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 16
1.5.2.) Miejscowość: Siewierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-470
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 64 99 400
1.5.8.) Numer faksu: 32 64 99 402
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: siewierz@siewierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8e776201-cfdb-11ee-a3b5-e25d731b0da91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Gołuchowicach w Gminie Siewierz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e776201-cfdb-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00307869
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065092/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa remizy OSP Gołuchowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIFZP-VII.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem projektu jest budowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Gołuchowicach, która będzie pełnić funkcje społeczno – kulturalne. Budowa obiektu będzie miała istotne znaczenie zarówno dla mieszkańców sołectwa, jak i całej Gminy Siewierz i przyczyni się do poprawy jakości życia mieszkańców ze szczególnym uwzględnieniem mieszkańców terenów wiejskich. Projektuje się budynek w zabudowie wolnostojącej, jako obiekt o jednej kondygnacji nadziemnej, bez podpiwniczenia, zabudowany na planie prostokąta, z łaskim stropodachem krytym attyką ze wszystkich stron. Projektuje się budynek remizy strażackiej, który funkcjonalnie podzielić będzie można na dwie części. W pierwszej znajdować się będzie garaż na trzy samochody specjalistyczne oraz szatnia, pomieszczenia higieniczno-sanitarne, magazyny do przechowywania materiałów gaśniczych i rezerwowego sprzętu oraz warsztat. Drugą część stanowią pomieszczenia dla Zarządu OSP i koła gospodyń, wraz z zapleczem kuchennym, magazynowym, socjalnym i technicznym, a także sala wielofunkcyjna, która wykorzystywana może być do organizowania szkoleń, spotkań integracyjnych oraz imprez okolicznościowych. Zagospodarowany zostanie także teren wokół budynku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) oraz w:
a) dokumentacji projektowej budowlanej, technicznej i wykonawczej,
b) decyzji Starosty Będzińskiego Nr 237.2023 z dnia 25 kwietnia 2023 r.
o zatwierdzeniu projektu architektoniczno-budowlanego i zagospodarowania terenu oraz udzieleniu pozwolenia na budowę,
c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
d) uzgodnieniach, decyzjach, warunkach, opiniach oraz innych opracowaniach
i dokumentach załączonych do SWZ lub dokumentacji.
2) Na realizację przedmiotu zamówienia składają się w szczególności następujące roboty:
a) budowa kompletnego budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej
w Gołuchowicach, jednokondygnacyjnej, niepodpiwniczonej, na którą składa się m. in. garaż na trzy samochody, szatnia, pomieszczenia higieniczno-sanitarne, magazyn, warsztat, pomieszczenia dla zarządu OSP i koła gospodyń, zaplecze kuchenne, sala wielofunkcyjna,
b) dostawa i montaż niezbędnego wyposażenia (m. in. wyposażenie WC dla niepełnosprawnych, baterie, ustęp, zlew gospodarczy, zlewozmywak wraz z szafką, itp.),
c) wykonanie warstw wykończeniowych m. in. ścian, podłóg, sufitów,
d) budowę wewnętrznych instalacji: elektroenergetycznej, sanitarnej, wodociągowej, centralnego ogrzewania (pompy ciepła), wentylacyjnych (centrali wentylacyjnych), klimatyzacyjnych, sprężonego powietrza, systemu włamania i napadu,
e) budowa przyłącza energetycznego,
f) budowa przyłącza wodociągowego,
g) budowa przyłącza kanalizacyjnego wraz ze szczelnym zbiornikiem na nieczystości ciekłe,
h) budowa przyłącza gazowego,
i) budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z przygotowaniem zgłoszenia mikroinstalacji do TAURON , instalacji odgromowej, uziemienia,
j) zagospodarowanie terenu wokół budynku w tym m.in. utwardzenie terenu wraz z miejscami parkingowymi w tym jedno dla niepełnosprawnych oraz stanowiskami do ładowania pojazdów, oświetlenie zewnętrzne, wykonanie utwardzenia terenu wraz z ogrodzeniem, bramą i furtką,
k) zagospodarowanie terenów zielonych, w tym wykonanie trawników i nasadzeń,
l) wykonanie innych robót towarzyszących i zabezpieczających w tym opracowanie, zatwierdzenie i zastosowanie tymczasowej organizacji ruchu drogowego (dla drogi wewnętrznej) na czas robót budowlanych,
m) budowa kręgu ogniskowego wraz z ławkami, wiaty rekreacyjnej wraz
z wyposażeniem oraz masztu flagowego,
n) wykonanie wycinki drzew (26 szt.) wraz z utylizacją korzeni i gałęzi – pozwolenie na wycinkę jest w trakcie uzyskiwania – prace nieujęte w przedmiarze, należy wycenić. Drewno pozyskane z wycinki stanowi własność Zamawiającego i będzie przewiezione przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 10 km.
o) wykonanie wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania straży pożarnej tj. m. in. stacja bazowa wraz z syreną zewnętrzną. System alarmowania musi być kompatybilny z systemem zainstalowanym w Komendzie Powiatowej PSP w Będzinie, a sygnalizator elektroniczny (syrena) zamontowany na dachu mieć moc min. 1200 W.
p) wykonanie monitoringu wraz z rejestratorem (zapis min. 2 tygodnie) oraz komputera wraz z monitorem do podglądu; sprzęt musi być kompatybilny z posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem,
q) wykonanie wszystkich prac na obiekcie w sposób estetyczny,
r) przygotowanie kompletnego i gotowego do złożenia wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wraz z załącznikami najpóźniej do dnia zgłoszenia robót do odbioru końcowego,
s) wykonanie wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania obiektu.
3) W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją, przedmiarami, a SWZ, należy w pierwszej kolejności uwzględnić zapisy SWZ. Przedmiary stanowią jedynie element pomocniczy przy wyliczeniu ceny ryczałtowej.
4) Należy wybudować kompletny, w pełni funkcjonalny budynek.
5) Wykonawca będzie zobowiązany ponadto do:
a) zapewnienia dostępu do istniejących obiektów na działkach gminnych,
b) urządzenia i oznakowania terenu budowy i odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp przez cały czas trwania realizacji zadania,
c) wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych, zgodnie z projektem,
d) wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z projektem i prawidłową technologią wykonywania robót,
e) wykonania ewentualnych przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia mediów,
f) poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń mediów,
g) wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp,
h) wykonania i uzgodnienia projektu tymczasowej organizacji ruchu (jeśli jest wymagana) i zabezpieczenia robót w okresie trwania budowy,
i) występowania z wnioskami o zajęcia pasa drogowego (jeśli jest wymagane) oraz poniesienia kosztów zajęcia,
j) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z uzgodnieniami z zarządcami dróg, zarządcami sieci i uzbrojenia terenu,
k) jeżeli roboty będą wymagały zapewnienia nadzoru odpowiednich zarządców dróg lub sieci uzbrojenia terenu lub wynikającego z innych uzgodnień, to Wykonawca taki nadzór zapewni, także w przypadku gdy będzie odpłatny i poniesie te opłaty,
l) wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie przedstawiciela Zamawiającego lub inspektorów nadzoru w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót,
m) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu – naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,
n) zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, a w przypadku braku ich zgłoszenia – wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek na żądanie Zamawiającego,
o) zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
p) usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz utylizacja,
q) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,
r) uporządkowanie i posprzątanie całego obiektu po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,
s) przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika inny zakres odtworzenia),
t) zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli
i inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza). Pomiar ma być jednoznaczny z uwzględnieniem i opisaniem wszystkich wykonanych obiektów z wpisanymi numerami działek. Wynikami pomiaru powykonawczego należy uzupełnić zasób mapowy znajdujący się w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Będzinie. Do dnia odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu podpisanej przez geodetę mapy inwentaryzacyjnej z kompletnie naniesionymi obiektami wraz z dowodem złożenia tej mapy w Powiatowym Ośrodku (pismo przewodnie z pieczątką wpływu lub oświadczenie geodety). Po otrzymaniu zatwierdzonej przez Ośrodek inwentaryzacji, Wykonawca przekaże ją Zamawiającemu w terminie ustalonym w odrębnej notatce w dniu odbioru końcowego,
u) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku,
v) wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
w) wymaga się dostępności dla osób niepełnosprawnych zgodnie z aktualnymi przepisami. Wymagania zostały uwzględnione w dokumentacji projektowej.
3. Pozostałe warunki zamówienia określa Rozdział III pkt 3 SWZ.
4. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności określa Rozdział III pkt 4 SWZ.
5. Obowiązek zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy określony jest w Rozdziale III pkt 7 SWZ.
6. Na realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający pozyskał dofinansowanie w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych dla zadania o nazwie „Budowa Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Gołuchowicach w Gminie Siewierz”. W związku z powyższym transze płatności wynagrodzenia będą dostosowane do zasad ww. programu. Przewiduje się ponadto konieczność oznakowania dokumentacji, korespondencji, w tym dokumentów odbiorowych oraz dostosowania procedur odbiorowych do wymogów instytucji dofinansowującej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45232460-4 - Roboty sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5972451,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6640770,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5972451,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa AMB Budownictwo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 528223079
7.3.3) Ulica: Sosnowa 6
7.3.4) Miejscowość: Oleszno
7.3.5) Kod pocztowy: 29-105
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA AMB BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA AMB BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5972451,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SIEWIERZ
więcej: przetargi SIEWIERZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Mały Łęck na odcinku 990 mb.
- Przebudowa drogi gminnej (ul. Wiejskiej) w m. Gródczanki wraz z infrastrukturą towarzyszącą (chodniki, zjazdy publiczne, kanalizacja deszczowa, itp.)
- Budowa strefy rekreacji i integracji społecznej dla mieszkańców w mieście Zakroczym przy ul. Pieczoługi.
- Przebudowa dróg i ulic osiedlowych na terenie Gminy Czerniejewo
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- Wykonanie oświetlenia boiska do piłki nożnej o natężeniu 500Ix ze sterowaniem z możliwością obniżenia do 300Ix - Rozwój kultury fizycznej i sportu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.