eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brenna › Dostawa materiałów konstrukcyjnych przeznaczonych do remontu dróg gminnych na potrzeby Gminy Brenna



Ogłoszenie z dnia 2024-04-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów konstrukcyjnych przeznaczonych do remontu dróg gminnych na potrzeby Gminy Brenna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRENNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182373

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 77

1.5.2.) Miejscowość: Brenna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-438

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 338536222

1.5.8.) Numer faksu: 338536370

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@brenna.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.brenna.org.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1ed42edc-f19f-11ee-b016-82aaee56c84c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów konstrukcyjnych przeznaczonych do remontu dróg gminnych na potrzeby Gminy Brenna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ed42edc-f19f-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00308803

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030835/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawę materiałów konstrukcyjnych przeznaczonych do remontu dróg gminnych na potrzeby Gminy Brenna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00269494

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.1.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 172860,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozładunek w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, materiałów konstrukcyjnych przeznaczonych do remontu dróg gminnych na potrzeby Gminy Brenna, która obejmuje:
Część I – płyty drogowe
a) płyta JOMB o wymiarach 100cm x 75cm x 12cm – podwójnie zbrojona – 1.800 szt.
b) płyta drogowa podwójnie zbrojona o wymiarach 3 m x 1,5 m x 0,20 m – 3 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44113000-5 - Drogowe materiały konstrukcyjne

44114200-4 - Produkty betonowe

4.5.5.) Wartość części: 118890,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozładunek w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, materiałów konstrukcyjnych przeznaczonych do remontu dróg gminnych na potrzeby Gminy Brenna, która obejmuje:
Część II – odwodnienia
a) odwodnienie liniowe o wymiarach 50cm x 50cm i grubości 15 cm – 400 szt.
b) odwodnienie liniowe 30 cm szerokie – 50 metrów bieżących
c) korytka górskie w kształcie półkola o wymiarach 50cm x 65 cm oraz 44 cm x 31 cm – 100 szt.
d) odwodnienie liniowe o wymiarach 67,5 cm x 34,5 cm x24,5 cm, z kratą żeliwną D-400 – 40 metrów bieżących.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44113000-5 - Drogowe materiały konstrukcyjne

44114200-4 - Produkty betonowe

4.5.5.) Wartość części: 26950,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozładunek w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, materiałów konstrukcyjnych przeznaczonych do remontu dróg gminnych na potrzeby Gminy Brenna, która obejmuje:
Część III – przyczółki
a) skrzydełkowe przyczółki betonowe na rurę Fi 400 mm, 500 mm i 600 mm po jednym komplecie – razem 6 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44113000-5 - Drogowe materiały konstrukcyjne

44114200-4 - Produkty betonowe

4.5.5.) Wartość części: 2220,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozładunek w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, materiałów konstrukcyjnych przeznaczonych do remontu dróg gminnych na potrzeby Gminy Brenna, która obejmuje:
Część IV – płytki chodnikowe
a) płytki chodnikowe o wymiarach 50 cm x 50cm x 7-8 cm. gr – 1.600 szt.;

4.5.3.) Główny kod CPV: 44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44113000-5 - Drogowe materiały konstrukcyjne

44114200-4 - Produkty betonowe

4.5.5.) Wartość części: 24800,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156087,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156087,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156087,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DARIUSZ WRONA FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5481090604

7.3.3) Ulica: Spółdziecza 7c

7.3.4) Miejscowość: Górki Wielkie

7.3.5) Kod pocztowy: 43-436

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156087,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58179,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58179,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58179,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DARIUSZ WRONA FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5481090604

7.3.3) Ulica: Spółdziecza 7c

7.3.4) Miejscowość: Górki Wielkie

7.3.5) Kod pocztowy: 43-436

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58179,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5166,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5166,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5166,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DARIUSZ WRONA FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5481090604

7.3.3) Ulica: Spółdziecza 7c

7.3.4) Miejscowość: Górki Wielkie

7.3.5) Kod pocztowy: 43-436

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5166,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 23-04-2024 r., Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej ww. postępowaniu, po czym powiadomił o tym fakcie Wykonawcę, zgodnie z postanowieniami art. 253 ustawy PZP. Równocześnie w tym samym dniu zaprosił Wykonawcę na podpisanie umowy, na dzień 29-04-2024 r. godz. 10:00. W dniu 26-04-2024 r. Wykonawca, którego oferta została wybrana, złożył oświadczenie, iż odmawia podpisania umowy w przedmiotowym postępowaniu dla Części IV – płytki chodnikowe.
Ze względu na fakt, iż oferta Wykonawcy – Dariusz Wrona Firma Handlowo Usługowa, ul. Spółdzielcza 7c, 43-436 Górki Wielkie – była jedyną ofertą złożoną w postępowaniu nr Zp.271.1.4.2024 dla Części IV zamówienia, nie mają zastosowania przepisy art. 263 ustawy PZP.

Wobec powyższego, Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa materiałów konstrukcyjnych przeznaczonych do remontu dróg gminnych na potrzeby Gminy Brenna” w Części IV – płytki chodnikowe, na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy PZP.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.