eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › "Zakup ambulansu sanitarnego Typ C dla zespołu ratownictwa medycznego Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o. o. (II postępowanie)"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Zakup ambulansu sanitarnego Typ C dla zespołu ratownictwa medycznego Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o. o. (II postępowanie)"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zduńskowolski Szpital Powiatowy Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000312515

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Królewska 29

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 824 41 82

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpital-zdwola.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zdwola.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.szpital-zdwola.info

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Zakup ambulansu sanitarnego Typ C dla zespołu ratownictwa medycznego Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o. o. (II postępowanie)"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d46b3cf7-cbde-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00309008

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00140297

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSP.ZP.261.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 491541,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup ambulansu sanitarnego Typ C wraz ze specjalistycznym sprzętem medycznym Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
2. Ambulans typu C (posiadający deklarację CE zgodnie z przepisami prawa polskiego potwierdzające zgodność zabudowy medycznej z wymogami normy aktualnej PN EN 1789 + A1:2011 i PN EN 1865 lub normy równoważnej
w zakresie ambulansu typu C oraz zgodność wyposażenia medycznego).
3. Przedmiot zamówienia wolny od wad fizycznych i prawnych, fabrycznie nowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2023. (nie starszy niż z roku 2023), nieużywany wcześniej przez osoby trzecie, w szczególności nie służył jako przedmiot używany do celów demonstracyjnych oraz jest dobrej jakości. Nie był również wcześniej rekondycjonowany.
4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 6 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na całość przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem wszystkich pozycji.
6. Przedmiot umowy realizowany jest zgodnie z Umowa nr DOI/FM/SMPL/95/ZRM/2023/1510/176 na udzielenie w 2024 r. dotacji celowej na realizację zadania polegającego na dofinansowaniu systemu PRM w zakresie zakupu ambulansów wraz z dodatkowym wyposażeniem dla ZRM udzielonej w ramach "Program inwestycyjny modernizacji podmiotów leczniczych", którego Beneficjentem jest Minister Zdrowia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114121-3 - Karetki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33100000-1 - Urządzenia medyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 591000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 599912,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 591000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BFF MEDFinance S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 100907116

7.3.3) Ulica: Kilińskiego 66

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-118

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 591000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiot umowy realizowany jest zgodnie z Umowa nr DOI/FM/SMPL/95/ZRM/2023/1510/176 na udzielenie w 2024 r.
dotacji celowej na realizację zadania polegającego na dofinansowaniu systemu PRM w zakresie zakupu ambulansów wraz z
dodatkowym wyposażeniem dla ZRM udzielonej w ramach "Program inwestycyjny modernizacji podmiotów leczniczych",
którego Beneficjentem jest Minister Zdrowia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.