eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE



Ogłoszenie z dnia 2024-05-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. „SIÓDEMKA” Z PASJĄ – SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 7 IM. GEN. WŁADYSŁAWA SIKORSKIEGO W CHEŁMIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 7 im. gen. Władysława Sikorskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000712858

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Synów Pułku 15

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 825634884

1.5.8.) Numer faksu: 825634884

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp7.chelm.projekt@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp7chelm.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. „SIÓDEMKA” Z PASJĄ – SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20287695-0708-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00309141

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

SIÓDEMKA” Z PASJĄ – SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: -W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Szczegółowe informacje są ujęte w Rozdziale X SWZ
- Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz w zakładce „Centrum Pomocy”.
-Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej: ROD, Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 7 im. gen. Władysława Sikorskiego w Chełmie z siedzibą przy ul. Synów Pułku 15, 22-100 Chełm; adres e-mail: sekretariat.zso7@op.pl, tel/fax (82) 563-48-84, :<https://www.sp7chelm.pl>.
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD). Kontakt z IOD możliwy jest pod adresem email: inspektor@cbi24.pl lub pod numerem telefonu (82) 563-48-84
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związania z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy.
5. Ze względu na jawność postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), dalej „Pzp”, a także inne podmioty uprawnione do uzyskania informacji publicznej na podstawie Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2002 r., poz. 902)
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany w tym profilowane stosownie do art. 22 RODO.
9. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących ;
b) na podstawie art. 16 prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO , przy czym w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 18 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Na podstawie art. 18 RODO Wykonawca ma prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO , przy czym w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 18 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 261.15.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 78000 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 63414,63 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1.
Wyjazd edukacyjny do centrum edukacyjnego typu Centrum Nauki Leonardo da Vinci w Kielcach w ramach zajęć Z MATEMATYKĄ OKRYWAMY ŚWIAT:

Miejsce wyjazdu edukacyjnego: Kielce lub inne miasto, w którym znajduje się obiekt typu Centrum Nauki Leonardo da Vinci
Termin realizacji: do 30.11.2024

A. Uczestnicy: uczniowie klas 1-8 Szkoły Podstawowej nr 7 w Chełmie
B. Ilość Uczestników /Uczniów [osoby] 52
C. Ilość grup [wyjazdów] 1
D. Ilość opiekunów i asystentów Uczestników ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi lub ze słabą znajomością j. polskiego [osoby] 5
E. Cel Rozwijanie wiedzy matematyczno-technicznej, poznanie przykładów jej praktycznego zastosowania i rozbudzenie zainteresowania przedmiotami ścisłymi
F. W programie m.in.:
- Spotkanie z pilotem/przewodnikiem, rozdanie suchego prowiantu, wyjazd spod Szkoły Podstawowej nr 7 w Chełmie, ul. Synów Pułku 15;
- Zwiedzanie obiektu typu Centrum Nauki Leonardo da Vinci
- Udział w minimum 1 pokazie naukowym;
- Udział w zajęciach grupowych, tj. doświadczeniach/warsztatach – min. 1 zajęcia, adekwatnie go grupy wiekowej (zgodnie z lit A.);
- Obiad;
- Powrót pod Szkołę Podstawową nr 7 w Chełmie, ul. Synów Pułku 15
G. Catering
1. Suchy prowiant: kanapka, 2 różne owoce, 2 napoje w szklanych butelkach o poj. ok. 300 ml (butelki z nakrętką) – całość zapakowana oddzielnie dla każdego Uczestnika - w torbę ekologiczną
2. Obiad - gorący posiłek dwudaniowy: I i II danie, napój.
H. W cenie kosztu udziału w wyjeździe edukacyjnym 1 uczestnika (łącznie 1. Transport i opłaty parkingowe – zgodnie z pkt. 5 lit. b)
2. Catering – zgodnie z lit. G. i pkt. 5 lit. a)
3. Ubezpieczenie NNW i OC (zgodnie z pkt. 5 lit. e)
4. Bilety wstępu
5. Opłata za udział w pokazach i warsztatach
6. Wynagrodzenie pilota/przewodnika
7. Koszt transportu i wszelkich opłat związanych z udziałem w wyjeździe edukacyjnym opiekunów/asystentów (zgodnie z lit. D.)
I. Łączny maksymalny czas wyjazdu edukacyjnego 12 godzin zegarowych
J. Inne informacje Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia liczby osób biorących udział w wyjeździe do 5% wskazanej wyżej łącznej ilości osób, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.

1. Wyjazdy edukacyjne będące przedmiotem zamówienia to wyjazdy jednodniowe uczniów Szkoły Podstawowej nr 7 w Chełmie
2. Wyjazdy edukacyjne odbywać się będą do 30 listopada 2024 roku (zgodnie z Harmono-gramem projektu pn. SIÓDEMKA Z PASJĄ – SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE) z zastrze-żeniem pkt. 7.

4.2.5.) Wartość części: 12682,93 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsze zostaną uznane oferty, które uzyskały najwyższą liczbę punktów obliczonych
w oparciu o ustalone poniżej kryteria – odrębnie dla każdej części

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzula społeczna

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Miejsce wyjazdu edukacyjnego:
Wybrany obszar chroniony Lubelszczyzny, gwarantujący poznanie walorów przyrodniczych

A. Uczestnicy: uczniowie klas 1-8 Szkoły Podstawowej nr 7 w Chełmie
B. Ilość Uczestników /Uczniów [osoby] 42
C. Ilość grup [wyjazdów] 1
D. Ilość opiekunów i asystentów Uczestników ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi lub ze słabą znajomością j. polskiego [osoby] 4
E. Cel Pogłębienie wiedzy na temat zagadnień związanych z ochroną środowiska naturalnego i walorami przyrodniczymi wybranych obszarów chronionych Lubelszczyzny
F. W programie m.in.:
- Spotkanie z pilotem/przewodnikiem, rozdanie suchego prowiantu, wyjazd spod Szkoły Podstawowej nr 7 w Chełmie, ul. Synów Pułku 15;
- Przejazd do miejsca docelowego: poznanie celu wyjazdu, zasad zachowania na terenie obszarów chronionych;
- Spływ kajakowy lub przejazd rowerami, lub inna gra terenowa, z uwzględnieniem możliwości psychofizycznych grupy wiekowej - niski stopień trudności (w przypadku spływu kajakowego - zabezpieczenie w kapoki oraz peleryny przeciwdeszczowe); w przypadku niesprzyjającej pogody - rozwiązania gwarantujące podobne wrażenia i wartości edukacyjne – celem zajęć poznanie walorów przyrodniczych wybranych obszarów chronionych, podstawy prawne ochrony przyrody
- Catering: gorący posiłek przy ognisku lub grillu;
- Powrót pod Szkołę Podstawową nr 7 w Chełmie, ul. Synów Pułku 15
G. Catering 1. Suchy prowiant: kanapka, 1 owoc, 2 napoje w szklanych butelkach o poj. ok. 300 ml (butelki z nakrętką) – całość zapakowana oddzielnie dla każdego Uczestnika - w torbę ekologiczną
2. Obiad - gorący posiłek w postaci zupy i kiełbasy pieczonej na ognisku lub grillu z dodatkami pieczywa, ketchupu/musztardy, napój.
H. W cenie kosztu udziału w wyjeździe edukacyjnym 1 uczestnika (łącznie 1. Transport i opłaty parkingowe – zgodnie z pkt. 5 lit. b)
2. Catering – zgodnie z lit. G. i pkt. 5 lit. a)
3. Ubezpieczenie NNW i OC (zgodnie z pkt. 5 lit. e)
4. Bilety wstępu i/lub koszt wypożyczenia rowerów lub kajaków, lub innego sprzętu niezbędnego do przeprowadzenia gry terenowej;
5. Koszt organizacji i przeprowadzenia gry terenowej, której cele jest poznanie walorów przyrodniczych wybranego obszaru chronionego Lubelszczyzny;
6. Wynagrodzenie pilota/przewodnika
7. Koszt transportu i wszelkich opłat związanych z udziałem w wyjeździe edukacyjnym opiekunów/asystentów (zgodnie z lit. D.)
I. Łączny maksymalny czas wyjazdu edukacyjnego 8 godzin zegarowych
J. Inne informacje Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia liczby osób biorących udział w wyjeździe do 5% wskazanej wyżej łącznej ilości osób, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.

1. Wyjazdy edukacyjne będące przedmiotem zamówienia to wyjazdy jednodniowe uczniów Szkoły Podstawowej nr 7 w Chełmie
2. Wyjazdy edukacyjne odbywać się będą do 30 listopada 2024 roku (zgodnie z Harmonogramem projektu pn. SIÓDEMKA Z PASJĄ – SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE) z
3. Wyjazdy edukacyjne odbędą się w godz. 7-20 (maksymalny czas każdego wyjazdu w pkt. 3, w tabelach – odpowiednio dla każdej części przedmiotu zamówienia) w dni wolne od nauki szkolnej, tj.:
a) od dnia podpisania umowy do dnia 21.06.2024 oraz w dniach 01.09-30.11.2024 – wyłącznie w soboty lub niedziele,
b) w dniach 22.06-30.08.2024 (okres wakacji) – w każdy dzień tygodnia.

4.2.5.) Wartość części: 6829,27 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsze zostaną uznane oferty, które uzyskały najwyższą liczbę punktów obliczonych
w oparciu o ustalone poniżej kryteria – odrębnie dla każdej części

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzula społeczna

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Miejsce wyjazdu edukacyjnego: Poleski Park Narodowy

A. Uczestnicy: uczniowie klas 1-8 Szkoły Podstawowej nr 7 w Chełmie
B. Ilość Uczestników /Uczniów [osoby] 42
C. Ilość grup [wyjazdów] 1
D. Ilość opiekunów i asystentów Uczestników ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi lub ze słabą znajomością j. polskiego [osoby] 4
E. Cel Pogłębienie wiedzy na temat zagadnień związanych z ochroną środowiska naturalnego i walorami przyrodniczymi Poleskiego Parku Narodowego
F. W programie m.in.: - Spotkanie z pilotem/przewodnikiem, rozdanie suchego prowiantu, wyjazd spod Szkoły Podstawowej nr 7 w Chełmie, ul. Synów Pułku 15;
- przejazd do miejsca docelowego: poznanie celu wyjazdu, zasad zachowania na terenie obszarów chronionych;
- Film edukacyjny: Poleski Park Narodowy;
- Przejazd rowerami, lub inna gra terenowa, z uwzględnieniem możliwości psychofizycznych grupy wiekowej - niski stopień trudności (zabezpieczenie w peleryny przeciwdeszczowe); w przypadku niesprzyjającej pogody - rozwiązania gwarantujące podobne wrażenia i wartości edukacyjne – celem zajęć poznanie walorów przyrodniczych Poleskiego Parku Narodowego, podstawy prawne ochrony przyrody
- Catering: gorący posiłek przy ognisku lub grillu;
- Powrót pod Szkołę Podstawową nr 7 w Chełmie, ul. Synów Pułku 15

G. Catering 1. Suchy prowiant: kanapka, 1 owoc, 2 napoje w szklanych butelkach o poj. ok. 300 ml (butelki z nakrętką) – całość zapakowana oddzielnie dla każdego Uczestnika - w torbę ekologiczną
2. Obiad - gorący posiłek w postaci zupy i kiełbasy pieczonej na ognisku lub grillu z dodatkami pieczywa, ketchupu/musztardy, napój.
H. W cenie kosztu udziału w wyjeździe edukacyjnym 1 uczestnika (łącznie 1. Transport i opłaty parkingowe – zgodnie z pkt. 5 lit. b)
2. Catering – zgodnie z lit. G. i pkt. 5 lit. a)
3. Ubezpieczenie NNW i OC (zgodnie z pkt. 5 lit. e)
4. Bilety wstępu i/lub koszt wypożyczenia rowerów lub innego sprzętu
5. Przejazd rowerami/przejście pieszo ścieżką edukacyjną – poznanie walorów przyrodniczych Poleskiego Parku Narodowego
6. Projekcja filmu edukacyjnego: Poleski Park Narodowy;
7. Wynagrodzenie pilota/przewodnika
8. Koszt transportu i wszelkich opłat związanych z udziałem w wyjeździe edukacyjnym opiekunów/asystentów (zgodnie z lit. D.)
I. Łączny maksymalny czas wyjazdu edukacyjnego 8 godzin zegarowych
J. Inne informacje Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia liczby osób biorących udział w wyjeździe do 5% wskazanej wyżej łącznej ilości osób, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.


1. Wyjazdy edukacyjne będące przedmiotem zamówienia to wyjazdy jednodniowe uczniów Szkoły Podstawowej nr 7 w Chełmie
2. Wyjazdy edukacyjne odbywać się będą do 30 listopada 2024 roku (zgodnie z Harmonogramem projektu pn. SIÓDEMKA Z PASJĄ – SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE) z
3. Wyjazdy edukacyjne odbędą się w godz. 7-20 (maksymalny czas każdego wyjazdu w pkt. 3, w tabelach – odpowiednio dla każdej części przedmiotu zamówienia) w dni wolne od nauki szkolnej, tj.:
a) od dnia podpisania umowy do dnia 21.06.2024 oraz w dniach 01.09-30.11.2024 – wyłącznie w soboty lub niedziele,
b) w dniach 22.06-30.08.2024 (okres wakacji) – w każdy dzień tygodnia.

4.2.5.) Wartość części: 6829,27 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsze zostaną uznane oferty, które uzyskały najwyższą liczbę punktów obliczonych
w oparciu o ustalone poniżej kryteria – odrębnie dla każdej części

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzula społeczna

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Miejsce wyjazdu edukacyjnego: Centrum Pieniądza Narodowego Banku Polskiego w Warszawie

A. Uczestnicy: uczniowie klas 1-8 Szkoły Podstawowej nr 7 w Chełmie
B. Ilość Uczestników /Uczniów [osoby] 30
C. Ilość grup [wyjazdów] 1
D. Ilość opiekunów i asystentów Uczestników ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi lub ze słabą znajomością j. polskiego [osoby] 3
E. Cel Poznanie historii pieniądza, uzupełnienie wiedzy zdobytej podczas zajęć „Jestem przedsiębiorczy”
F. W programie m.in.:
- Spotkanie z pilotem/przewodnikiem, rozdanie suchego prowiantu, wyjazd spod Szkoły Podstawowej nr 7 w Chełmie, ul. Synów Pułku 15;
- Zwiedzanie Centrum Pieniądza Narodowego Banku Polskiego z animatorem
- Udział w warsztatach, adekwatnie do grupy wiekowej – w grupach zgodnie z zasadami organizacji obowiązującymi w Centrum Pieniądza NBP: gr.1-kl.1-3 (10 os.), gr.2-kl.4-6 (10 os.), gr.3-kl.7-8 (10 os.), z zastrzeżeniem, że liczba uczestników z poszczególnych klas jest wielkością szacowaną i proporcje te mogą ulec zmianie;
- Obiad;
- Powrót pod Szkołę Podstawową nr 7 w Chełmie, ul. Synów Pułku 15
G. Catering 1.Suchy prowiant: kanapka, 2 różne owoce, 2 napoje w szklanych butelkach o poj. ok. 300 ml (butelki z nakrętką) – całość zapakowana oddzielnie dla każdego Uczestnika - w torbę ekologiczną
2. Obiad - gorący posiłek dwudaniowy: I i II danie, napój.
H. W cenie kosztu udziału w wyjeździe edukacyjnym 1 uczestnika (łącznie 1. Transport i opłaty parkingowe – zgodnie z pkt. 5 lit. b)
2. Catering – zgodnie z lit. G. i pkt. 5 lit. a)
3. Ubezpieczenie NNW i OC (zgodnie z pkt. 5 lit. e)
4. Bilety wstępu, zwiedzanie z animatorem i koszt udziału w warsztatach grupowych
5. Wynagrodzenie pilota/przewodnika
6. Koszt transportu i wszelkich opłat związanych z udziałem w wyjeździe edukacyjnym opiekunów/asystentów (zgodnie z lit. D.)
I. Łączny maksymalny czas wyjazdu edukacyjnego 10 godzin zegarowych
J. Inne informacje Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia liczby osób biorących udział w wyjeździe do 5% wskazanej wyżej łącznej ilości osób, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.

1. Wyjazdy edukacyjne będące przedmiotem zamówienia to wyjazdy jednodniowe uczniów Szkoły Podstawowej nr 7 w Chełmie
2. Wyjazdy edukacyjne odbywać się będą do 30 listopada 2024 roku (zgodnie z Harmonogramem projektu pn. SIÓDEMKA Z PASJĄ – SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE) z
3. Wyjazdy edukacyjne odbędą się w godz. 7-20 (maksymalny czas każdego wyjazdu w pkt. 3, w tabelach – odpowiednio dla każdej części przedmiotu zamówienia) w dni wolne od nauki szkolnej, tj.:
a) od dnia podpisania umowy do dnia 21.06.2024 oraz w dniach 01.09-30.11.2024 – wyłącznie w soboty lub niedziele,
b) w dniach 22.06-30.08.2024 (okres wakacji) – w każdy dzień tygodnia.

4.2.5.) Wartość części: 7317,07 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsze zostaną uznane oferty, które uzyskały najwyższą liczbę punktów obliczonych
w oparciu o ustalone poniżej kryteria – odrębnie dla każdej części

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzula społeczna

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wyjazd 1.
Miejsce wyjazdu edukacyjnego: Wybrana jednostka wojskowa na terenie woj. lubelskiego
A. Uczestnicy: uczniowie klas 1-8 Szkoły Podstawowej nr 7 w Chełmie
B. Ilość Uczestników [osoby] 20
C. Ilość opiekunów i asystentów Uczestników ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi lub ze słabą znajomością j. polskiego [osoby] 2
D. Ilość wyjazdów [szt.] 1
E. Cel Poznanie specyfiki pracy w służbie wojskowej – rozbudzenie zainteresowania pracą w wojsku
F. W programie m.in.: - Spotkanie z pilotem/przewodnikiem, wyjazd spod Szkoły Podstawowej nr 7 w Chełmie, ul. Synów Pułku 15;
- Wejście na teren jednostki wojskowej pod opieką przewodnika;
- Spotkanie z przedstawicielem jednostki wojskowej służby czynnej i Wojsk Ochrony Terytorialnej¬ – informacje o pracy żołnierza i zasadach uczestnictwa w WOT (zasady zatrudniania i przeciwwskazania do wykonywania pracy żołnierza, zakresy obowiązków, regulaminy, prawa i obowiązki żołnierzy, stanowiska pracy, specjalności, warunki awansu zawodowego, zadania i zasady przyjmowania do Wojsk Ochrony Terytorialnej);
- Zwiedzanie wybranych części jednostki wojskowej, oglądanie sprzętu i wyposażenia;
- Catering - obiad;
- Udział w ćwiczeniach lub pokazach ćwiczeń wojskowych;
- Powrót pod Szkołę Podstawową nr 7 w Chełmie, ul. Synów Pułku 15;
G. Catering Obiad - gorący posiłek dwudaniowy: I i II danie, napój, deser.
H. W cenie kosztu udziału w wyjeździe edukacyjnym 1 uczestnika (łącznie 1. Transport i opłaty parkingowe – zgodnie z pkt. 5 lit. b)
2. Catering – zgodnie z lit. G. i pkt. 5 lit. a)
3. Ubezpieczenie NNW i OC (zgodnie z pkt. 5 lit. e)
4. Bilety wstępu i koszt udziału w warsztatach grupowych
5. Wynagrodzenie pilota/przewodnika
6. Koszt transportu i wszelkich opłat związanych z udziałem w wyjeździe edukacyjnym opiekunów/asystentów (zgodnie z lit. D.)
I. Łączny maksymalny czas wyjazdu edukacyjnego 6 godzin zegarowych
J. Inne informacje Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia liczby osób biorących udział w wyjeździe do 5% wskazanej wyżej łącznej ilości osób, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.

Wyjazd 2.
Miejsce wyjazdu edukacyjnego: Hotel 5* na terenie woj. lubelskiego

A. Uczestnicy: uczniowie klas 1-8 Szkoły Podstawowej nr 7 w Chełmie
B. Ilość Uczestników [osoby] 20
C. Ilość opiekunów i asystentów Uczestników ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi lub ze słabą znajomością j. polskiego [osoby] 2
D. Ilość wyjazdów [szt.] 1
E. Cel Poznanie specyfiki pracy w hotelu – rozbudzenie zainteresowania pracą w hotelu, adekwatnie do indywidualnych predyspozycji i możliwości psychofizycznych
F. W programie m.in.: - Spotkanie z pilotem/przewodnikiem, wyjazd spod Szkoły Podstawowej nr 7 w Chełmie ul. Synów Pułku 15, rozdanie suchego prowiantu;
- Wejście do hotelu i spotkanie z przedstawicielem pracodawcy: zapoznanie z historią i kryteriami otrzymywania przez hotele gwiazdek, specyfiką pracy, stanowiskami, zasadami zatrudniania i wymaganiami na poszczególne stanowiska
- Zwiedzanie hotelu, poznawanie różnych stanowisk pracy i zakresów obowiązków, wyposażenia, zasad obsługi gości hotelowych, dodatkowych usług hotelowych.
- obiad na terenie hotelu;
- zajęcia warsztatowe na wybranych stanowiskach prazy w hotelu, np. ścielenie łóżek, składanie ręczników, nakrywanie stołów itp.
- powrót pod Szkołę Podstawową nr 7 w Chełmie, ul. Synów Pułku 15
G. Catering 1. Suchy prowiant: kanapka, 2 różne owoce, 2 napoje w szklanych butelkach o poj. ok. 300 ml (butelki z nakrętką)
2. Obiad - gorący posiłek dwudaniowy: I i II danie, napój, deser.
H. W cenie kosztu udziału w wyjeździe edukacyjnym 1 uczestnika (łącznie 1. Transport i opłaty parkingowe – zgodnie z pkt. 5 lit. b)
2. Catering – zgodnie z lit. G. i pkt. 5 lit. a)
3. Ubezpieczenie NNW i OC (zgodnie z pkt. 5 lit. e)
4. Bilety wstępu i koszt udziału w warsztatach grupowych
5. Wynagrodzenie pilota/przewodnika
6. Koszt transportu i wszelkich opłat związanych z udziałem w wyjeździe edukacyjnym opiekunów/asystentów (zgodnie z lit. D.)
I. Łączny maksymalny czas wyjazdu edukacyjnego 8 godzin zegarowych
J. Inne informacje Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia liczby osób biorących udział w wyjeździe do 5% wskazanej wyżej łącznej ilości osób, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.

Wyjazd 3.
Miejsce wyjazdu edukacyjnego: Kopalnia węgla na terenie woj. lubelskiego

A. Uczestnicy: uczniowie klas 1-8 Szkoły Podstawowej nr 7 w Chełmie
B. Ilość Uczestników [osoby] 20
C. Ilość opiekunów i asystentów Uczestników ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi lub ze słabą znajomością j. polskiego [osoby] 2
D. Ilość wyjazdów [szt.] 1
E. Cel Poznanie specyfiki pracy w kopalni – rozbudzenie zainteresowania pracą w kopalni, adekwatnie do indywidualnych predyspozycji i możliwości psychofizycznych
F. W programie m.in.: - Spotkanie z pilotem/przewodnikiem, wyjazd spod Szkoły Podstawowej nr 7 w Chełmie ul. Synów Pułku 15, rozdanie suchego prowiantu;
- Wejście na teren kopalni i spotkanie z przedstawicielem pracodawcy: zapoznanie z historią, specyfiką pracy, warunkami zatrudnienia i wymaganiami na poszczególne stanowiskach
- Zwiedzanie wybranych części zakładu
- Zajęcia edukacyjne: Świat górnictwa
- Obiad
- Powrót pod Szkołę Podstawową nr 7 w Chełmie, ul. Synów Pułku 15
G. Catering 1. Suchy prowiant: kanapka, 2 różne owoce, 2 napoje w szklanych butelkach o poj. ok. 300 ml (butelki z nakrętką)
2. Obiad - gorący posiłek dwudaniowy: I i II danie, napój, deser.
H. W cenie kosztu udziału w wyjeździe edukacyjnym 1 uczestnika (łącznie 1. Transport i opłaty parkingowe – zgodnie z pkt. 5 lit. b)
2. Catering – zgodnie z lit. G. i pkt. 5 lit. a)
3. Ubezpieczenie NNW i OC (zgodnie z pkt. 5 lit. e)
4. Bilety wstępu i koszt udziału w warsztatach grupowych
5. Wynagrodzenie pilota/przewodnika
6. Koszt transportu i wszelkich opłat związanych z udziałem w wyjeździe edukacyjnym opiekunów/asystentów (zgodnie z lit. D.)
I. Łączny maksymalny czas wyjazdu edukacyjnego 8 godzin zegarowych
J. Inne informacje Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia liczby osób biorących udział w wyjeździe do 5% wskazanej wyżej łącznej ilości osób, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.

Wyjazd 4.
Miejsce wyjazdu edukacyjnego: Zakład przetwórstwa mleczarskiego na terenie woj. lubelskiego

A. Uczestnicy: uczniowie klas 1-8 Szkoły Podstawowej nr 7 w Chełmie
B. Ilość Uczestników [osoby] 20
C. Ilość opiekunów i asystentów Uczestników ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi lub ze słabą znajomością j. polskiego [osoby] 2
D. Ilość wyjazdów [szt.] 1
E. Cel Poznanie specyfiki pracy w zakładzie przetwórstwa mlecznego – rozbudzenie zainteresowania zawodem, adekwatnie do indywidualnych predyspozycji i możliwości psychofizycznych
F. W programie m.in.: - Spotkanie z pilotem/przewodnikiem, wyjazd spod Szkoły Podstawowej nr 7 w Chełmie ul. Synów Pułku 15;
- Wejście na teren zakładu i spotkanie z przedstawicielem pracodawcy: zapoznanie z historią, specyfiką pracy, stanowiskami, zasadami zatrudniania i wymaganiami na poszczególne stanowiska
- Zwiedzanie wybranych części zakładu, poznawanie różnych stanowisk pracy i zakresów obowiązków;
-Obiad
-Warsztaty edukacyjne
-Powrót pod Szkołę Podstawową nr 7 w Chełmie, ul. Synów Pułku 15
G. Catering Obiad - gorący posiłek dwudaniowy: I i II danie, napój, deser.
H. W cenie kosztu udziału w wyjeździe edukacyjnym 1 uczestnika (łącznie 1. Transport i opłaty parkingowe – zgodnie z pkt. 5 lit. b)
2. Catering – zgodnie z lit. G. i pkt. 5 lit. a)
3. Ubezpieczenie NNW i OC (zgodnie z pkt. 5 lit. e)
4. Koszt udziału w warsztatach grupowych
5. Wynagrodzenie pilota/przewodnika
6. Koszt transportu i wszelkich opłat związanych z udziałem w wyjeździe edukacyjnym opiekunów/asystentów (zgodnie z lit. D.)
I. Łączny maksymalny czas wyjazdu edukacyjnego 6 godzin zegarowych
J. Inne informacje Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia liczby osób biorących udział w wyjeździe do 5% wskazanej wyżej łącznej ilości osób, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.

1. Wyjazdy edukacyjne będące przedmiotem zamówienia to wyjazdy jednodniowe uczniów Szkoły Podstawowej nr 7 w Chełmie
2. Wyjazdy edukacyjne odbywać się będą do 30 listopada 2024 roku (zgodnie z Harmono-gramem projektu pn. SIÓDEMKA Z PASJĄ – SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE)
3. Wyjazdy edukacyjne odbędą się w godz. 7-20 (maksymalny czas każdego wyjazdu w pkt. 3, w tabelach – odpowiednio dla każdej części przedmiotu zamówienia) w dni wolne od nauki szkolnej, tj.:
a) od dnia podpisania umowy do dnia 21.06.2024 oraz w dniach 01.09-30.11.2024 – wyłącznie w soboty lub niedziele,
b) w dniach 22.06-30.08.2024 (okres wakacji) – w każdy dzień tygodnia.

4.2.5.) Wartość części: 7804,88 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsze zostaną uznane oferty, które uzyskały najwyższą liczbę punktów obliczonych
w oparciu o ustalone poniżej kryteria – odrębnie dla każdej części

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzula społeczna

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wyjazd 1.
Miejsce wyjazdu edukacyjnego: British Counsil w Warszawie

A. Uczestnicy: uczniowie klas 1-8 Szkoły Podstawowej nr 7 w Chełmie
B. Ilość Uczestników /Uczniów [osoby] 30
C. Ilość grup [wyjazdów] 1
D. Ilość opiekunów i asystentów Uczestników ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi lub ze słabą znajomością j. polskiego [osoby] 3
E. Cel Rozwijanie kompetencji językowych
F. W programie m.in.: - Spotkanie z pilotem/przewodnikiem, rozdanie suchego prowiantu, wyjazd spod Szkoły Podstawowej nr 7 w Chełmie, ul. Synów Pułku 15;
- Zwiedzanie BRITISH COUNSIL: zakres działań, rola w zakresie współpracy kulturalnej i edukacyjnej ze Zjednoczonym Królestwem Wielkiej Brytanii i Irlandią Północną, oferta edukacyjna British Counsil
- Udział w warsztatach językowo-kulturowych
- Obiad
- Powrót pod Szkołę Podstawową nr 7 w Chełmie, ul. Synów Pułku 15
G. Catering 1.Suchy prowiant: kanapka, 2 różne owoce, 2 napoje w szklanych butelkach o poj. ok. 300 ml (butelki z nakrętką) – całość zapakowana oddzielnie dla każdego Uczestnika - w torbę ekologiczną
2. Obiad - gorący posiłek dwudaniowy: I i II danie, napój.
H. W cenie kosztu udziału w wyjeździe edukacyjnym 1 uczestnika (łącznie 1. Transport i opłaty parkingowe – zgodnie z pkt. 5 lit. b)
2. Catering – zgodnie z lit. G. i pkt. 5 lit. a)
3. Ubezpieczenie NNW i OC (zgodnie z pkt. 5 lit. e)
4. Koszt udziału w warsztatach
5. Wynagrodzenie pilota/przewodnika
6. Koszt transportu i wszelkich opłat związanych z udziałem w wyjeździe edukacyjnym opiekunów/asystentów (zgodnie z lit. D.)
I. Łączny maksymalny czas wyjazdu edukacyjnego 10 godzin zegarowych
J. Inne informacje Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia liczby osób biorących udział w wyjeździe do 5% wskazanej wyżej łącznej ilości osób, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.

Wyjazd 2.
Miejsce wyjazdu edukacyjnego: Goethe Institut w Warszawie

A. Uczestnicy: uczniowie klas 1-8 Szkoły Podstawowej nr 7 w Chełmie
B. Ilość Uczestników /Uczniów [osoby] 30
C. Ilość grup [wyjazdów] 1
D. Ilość opiekunów i asystentów Uczestników ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi lub ze słabą znajomością j. polskiego [osoby] 3
E. Cel Rozwijanie kompetencji językowych
F. W programie m.in.: - Spotkanie z pilotem/przewodnikiem, rozdanie suchego prowiantu, wyjazd spod Szkoły Podstawowej nr 7 w Chełmie, ul. Synów Pułku 15;
- Zwiedzanie GOETHE INSTITUT: zakres działań, rola w zakresie współpracy kulturalnej i edukacyjnej, oferta edukacyjna Goethe Institut
- Udział w warsztatach językowo-kulturowych
- Catering – obiad, ok. godz. 13-14;
- Powrót pod Szkołę Podstawową nr 7 w Chełmie, ul. Synów Pułku 15
G. Catering 1.Suchy prowiant: kanapka, 2 różne owoce, 2 napoje w szklanych butelkach o poj. ok. 300 ml (butelki z nakrętką) – całość zapakowana oddzielnie dla każdego Uczestnika - w torbę ekologiczną
2. Obiad - gorący posiłek dwudaniowy: I i II danie, napój.
H. W cenie kosztu udziału w wyjeździe edukacyjnym 1 uczestnika (łącznie 1. Transport i opłaty parkingowe – zgodnie z pkt. 5 lit. b)
2. Catering – zgodnie z lit. G. i pkt. 5 lit. a)
3. Ubezpieczenie NNW i OC (zgodnie z pkt. 5 lit. e)
4. Bilety wstępu i koszt udziału w warsztatach grupowych
5. Wynagrodzenie pilota/przewodnika
6. Koszt transportu i wszelkich opłat związanych z udziałem w wyjeździe edukacyjnym opiekunów/asystentów (zgodnie z lit. D.)
I. Łączny maksymalny czas wyjazdu edukacyjnego 10 godzin zegarowych
J. Inne informacje Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia liczby osób biorących udział w wyjeździe do 5% wskazanej wyżej łącznej ilości osób, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.

1. Wyjazdy edukacyjne będące przedmiotem zamówienia to wyjazdy jednodniowe uczniów Szkoły Podstawowej nr 7 w Chełmie
2. Wyjazdy edukacyjne odbywać się będą do 30 listopada 2024 roku (zgodnie z Harmono-gramem projektu pn. SIÓDEMKA Z PASJĄ – SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE)
3. Wyjazdy edukacyjne odbędą się w godz. 7-20 (maksymalny czas każdego wyjazdu w pkt. 3, w tabelach – odpowiednio dla każdej części przedmiotu zamówienia) w dni wolne od nauki szkolnej, tj.:
a) od dnia podpisania umowy do dnia 21.06.2024 oraz w dniach 01.09-30.11.2024 – wyłącznie w soboty lub niedziele,
b) w dniach 22.06-30.08.2024 (okres wakacji) – w każdy dzień tygodnia.

4.2.5.) Wartość części: 14634,14 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsze zostaną uznane oferty, które uzyskały najwyższą liczbę punktów obliczonych
w oparciu o ustalone poniżej kryteria – odrębnie dla każdej części

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzula społeczna

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Miejsce wyjazdu edukacyjnego: Teatr w Lublinie

A. Uczestnicy: uczniowie klas 1-8 Szkoły Podstawowej nr 7 w Chełmie
B. Ilość Uczestników /Uczniów [osoby] 30
C. Ilość grup [wyjazdów] 1
D. Ilość opiekunów i asystentów Uczestników ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi lub ze słabą znajomością j. polskiego [osoby] 3
E. Cel Rozwijanie zainteresowań artystycznych, kompetencji społeczno-emocjonanych
F. W programie m.in.: - Spotkanie z pilotem/przewodnikiem, rozdanie suchego prowiantu, wyjazd spod Szkoły Podstawowej nr 7 w Chełmie, ul. Synów Pułku 15;
- Zwiedzanie teatru,
- Warsztaty z udziałem aktora
- Udział w spektaklu teatralnym
- Catering – obiad, ok. godz. 13-14;
- Powrót pod Szkołę Podstawową nr 7 w Chełmie, ul. Synów Pułku 15
G. Catering 1.Suchy prowiant: kanapka, 2 różne owoce, 2 napoje w szklanych butelkach o poj. ok. 300 ml (butelki z nakrętką) – całość zapakowana oddzielnie dla każdego Uczestnika - w torbę ekologiczną
2. Obiad - gorący posiłek dwudaniowy: I i II danie, napój.
H. W cenie kosztu udziału w wyjeździe edukacyjnym 1 uczestnika (łącznie 1. Transport i opłaty parkingowe – zgodnie z pkt. 5 lit. b)
2. Catering – zgodnie z lit. G. i pkt. 5 lit. a)
3. Ubezpieczenie NNW i OC (zgodnie z pkt. 5 lit. e)
4. Bilety wstępu i koszt udziału w warsztatach grupowych
5. Wynagrodzenie pilota/przewodnika
6. Koszt transportu i wszelkich opłat związanych z udziałem w wyjeździe edukacyjnym opiekunów/asystentów (zgodnie z lit. D.)
I. Łączny maksymalny czas wyjazdu edukacyjnego 8 godzin zegarowych
J. Inne informacje Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia liczby osób biorących udział w wyjeździe do 5% wskazanej wyżej łącznej ilości osób, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.


1. Wyjazdy edukacyjne będące przedmiotem zamówienia to wyjazdy jednodniowe uczniów Szkoły Podstawowej nr 7 w Chełmie
2. Wyjazdy edukacyjne odbywać się będą do 30 listopada 2024 roku (zgodnie z Harmono-gramem projektu pn. SIÓDEMKA Z PASJĄ – SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE)
3. Wyjazdy edukacyjne odbędą się w godz. 7-20 (maksymalny czas każdego wyjazdu w pkt. 3, w tabelach – odpowiednio dla każdej części przedmiotu zamówienia) w dni wolne od nauki szkolnej, tj.:
a) od dnia podpisania umowy do dnia 21.06.2024 oraz w dniach 01.09-30.11.2024 – wyłącznie w soboty lub niedziele,
b) w dniach 22.06-30.08.2024 (okres wakacji) – w każdy dzień tygodnia.

4.2.5.) Wartość części: 7317,07 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsze zostaną uznane oferty, które uzyskały najwyższą liczbę punktów obliczonych
w oparciu o ustalone poniżej kryteria – odrębnie dla każdej części

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzula społeczna

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, sytuacji ekonomicznej lub finansowej i zdolności technicznej, Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty obligatoryjne:
Kalkulacja ceny oferty według wzoru stanowiącego załączniki nr 5.1 (dla części 1.), 5.2 (dla części 2.), 5.3 (dla części 3.), 5.4 (dla części 4.), 5.5 (dla części 5.), 5.6 (dla części 6.) 5.7 (dla części 7.) – odpowiednio do wybranej części przedmiotu zamówienia
Dokumenty fakultatywne (o ile dotyczy)
1. Z uwagi na kryterium społeczne (jedno z kryteriów oceny ofert) , Wykonawca załączy dokument potwierdzający status Podmiotu Ekonomii Społecznej (np. aktualny odpis KRS, umowa spółki/statut lub inne odpowiednie dokumenty
potwierdzające status Podmiotu Ekonomii Społecznej).
2. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.
3. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
4. Dokumenty potwierdzające, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, jeżeli Wykonawca zastrzega w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm.)
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
3. W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta tych Wykonawców musi spełniać następujące warunki:
-Oferta winna być podpisana przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie lub upoważnionego przedstawiciela/ lidera w sposób określony w pkt. 14.9. SWZ
-Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.
4. W przypadku, gdyby wyłoniona w prowadzonym postępowaniu oferta, została złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda kopii umowy regulującej współpracę tych podmiotów przed przystąpieniem do podpisania umowy o zamówienie publiczne (art. 59 Pzp).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, które nie są zmianami istotnymi w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający, działając w oparciu o art. 455 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
1) gdy nowy wykonawca ma zastąpić dotychczasowego wykonawcę w wyniku: sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy;
2) zaistnienia, po zawarciu Umowy w przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej:
a) o charakterze niezależnym od Stron,
b) którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,
c) którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,
d) której nie można przypisać drugiej Stronie.
3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy lub świadczenia Stron.
4) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy
5) zmian w terminie wykonania usługi, w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności,
6) zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 projektowanych postanowień umowy, w związku ze zmianą liczby osób uczestniczących w wyjeździe, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.

3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana
nr rachunku bankowego);
2) zmiana danych teleadresowych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-09 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-09 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

-Zasada ogłoszenia wyników postępowania: O wyniku postępowania Zamawiający powiadomi niezwłocznie Wykonawców
zgodnie z wymogami art. 253 ust 1 ustawy Pzp.
-Zasady udostępniania dokumentów: Protokół postępowania jest jawny i udostępniany na wniosek.
-Zamawiający nie dopuszcza unieważnienia postępowania w przypadku określonym w art. 257 ustawy Pzp.
-Zamawiający nie przewiduje stosowania wymagań z art. 96 ust 2 pkt 2 ustawy Pzp.
-Zamawiający nie przewiduje stosowania wymagań z art. 94 ustawy Pzp.
-Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 Pzp.
-Zamawiający nie zwraca kosztów udziału w postępowaniu.
-Zamawiający nie wymaga obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
-Identyfikator postępowania: 261.15.2024.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.