Ogłoszenie z dnia 2024-05-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00230378/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie napraw i konserwacji komputerowych urządzeń peryferyjnych maszyn faksowych, urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek eksploatowanych w 17 WOG w Koszalinie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321203128
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 4-go Marca 3
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-901
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 261 456 877, 261 456 815
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 17wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://17wog.wp.mil.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/17wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi w zakresie napraw i konserwacji komputerowych urządzeń peryferyjnych maszyn faksowych, urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek eksploatowanych w 17 WOG w Koszalinie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3218b28f-da42-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00309705
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00207520/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługi w zakresie napraw i konserwacji komputerowych urządzeń peryferyjnych oraz maszyn faksowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00230378
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/WOG/U/Łączn./24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 82113,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw i konserwacji komputerowych urządzeń peryferyjnych maszyn faksowych, urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek eksploatowanych w 17 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Koszalinie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 5 do SWZ – Wykaz urządzeń podlegających usłudze konserwacji i/lub naprawy oraz w załączniku nr 6 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy. 3. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji warunków zamówienia – załącznik nr 6 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 50300000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50323200-7 - Naprawa komputerowych urządzeń peryferyjnych
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
50312000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego
50313100-3 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek
4.5.5.) Wartość części: 63794,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw i konserwacji komputerowych urządzeń peryferyjnych maszyn faksowych, urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek eksploatowanych w 17 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Koszalinie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 5 do SWZ – Wykaz urządzeń podlegających usłudze konserwacji i/lub naprawy oraz w załączniku nr 6 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy. 3. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji warunków zamówienia – załącznik nr 6 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 50300000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50323200-7 - Naprawa komputerowych urządzeń peryferyjnych
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
50312000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego
4.5.5.) Wartość części: 62866,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw i konserwacji komputerowych urządzeń peryferyjnych maszyn faksowych, urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek eksploatowanych w 17 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Koszalinie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 5 do SWZ – Wykaz urządzeń podlegających usłudze konserwacji i/lub naprawy oraz w załączniku nr 6 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy. 3. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji warunków zamówienia – załącznik nr 6 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 50300000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50323200-7 - Naprawa komputerowych urządzeń peryferyjnych
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
50312000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego
50313100-3 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek
4.5.5.) Wartość części: 35452,65 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3356,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4010,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3356,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAGIC SERVICE Robert Soldak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931203082
7.3.3) Ulica: Ołtaszyńska 44
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-010
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71006,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4400,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5904,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4400,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAGIC SERVICE Robert Soldak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931203082
7.3.3) Ulica: Ołtaszyńska
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-010
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62210,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1505,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1767,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1505,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAGIC SERVICE Robert Soldak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931203082
7.3.3) Ulica: Ołtaszyńska
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-010
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40430,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa DW 162 odc. Łabędzie - Zarańsko
- 14/TP1/SZP-3/2024 Dostawa i uruchomienie systemu depozytorów kluczy w Domach Studenta Politechniki Koszalińskiej
- Usługi pogotowia technicznego, konserwacji instalacji c.o. i ccw konserwacji kotłowni gazowych i węzłów wymiennikowych oraz awaryjnych robót remontowych br. sanitarnej
- Rękawice jednorazowego użytku
- "Montaż i dzierżawa podzielników kosztów ciepła oraz rozliczanie kosztów ciepła w lokalach i budynkach gminnych zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie"
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego urządzeń miejskiej sieci teleinformatycznej
- II Bieżąca całodobowa obsługa, konserwacja oraz pogotowie techniczne dla nieruchomości położonych w Poznaniu przy ul. Katowickiej/Milczańskiej/Bobrzańskiej.
- (BZP.271.15.2024) Poprawa efektywności energetycznej budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Pniowcu
- "Eksploatacja sieci i węzłów cieplnych wraz z komorą regulacyjno-pomiarową na terenie miasta Polkowice."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.