eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupia › "Wyłapywanie, przejęcie i zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu Gminy Słupia oraz sprawowanie opieki nad nimi w schronisku''



Ogłoszenie z dnia 2024-05-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Wyłapywanie, przejęcie i zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom
z terenu Gminy Słupia oraz sprawowanie opieki nad nimi w schronisku''

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Słupia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słupia 136

1.5.2.) Miejscowość: Słupia

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-128

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 468315591

1.5.8.) Numer faksu: 468315514

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@slupia.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupia.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wyłapywanie, przejęcie i zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom
z terenu Gminy Słupia oraz sprawowanie opieki nad nimi w schronisku''

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c01e02b1-0876-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00309767

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c01e02b1-0876-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/, gmina@slupia.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zostały wskazane w § 13, § 16 i § 17 Specyfikacji Warunków Zamówienia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia
27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Gmina Słupia mająca siedzibę w Słupia 136, 96-128 Słupia. Kontakt jest
możliwy za pomocą telefonu: nr 46 831-55-91 lub pisemnie na adres siedziby, e-mail gmina@slupia.com.pl, bądź pod wskazanym
wyżej adresem siedziby.
2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez adres e-mail: iod@slupia.com.pl
3. Administrator będzie przetwarzał Pana/Pani dane osobowe w celu realizacji obowiązku prawnego nałożonego na administratora(art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania. Konsekwencją niepodania wymaganych danych jest brak możliwości przeprowadzenia postępowania w sprawie zamówienia publicznego.
5. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych są lub mogą być:
a) właściwie upoważnione osoby fizyczne, prawne lub inni odbiorcy posiadający podstawę prawną żądania dostępu do danych osobowych oraz odbiorcy, którym muszą zostać ujawnione dane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
b) podmioty obsługujące systemy teleinformatyczne, podmioty świadczące usługi pocztowe, kurierskie, informatyczne oraz prawne na rzecz Urzędu.
6. Administrator będzie przechowywać Pana/Pani dane osobowe do chwili załatwienia sprawy, a następnie przez okres wynikający z zasad określonych w Rozporządzeniu z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
7. Ma Pan/Pani prawo:
a) otrzymać od administratora kopię swoich danych osobowych oraz szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania tych danych osobowych;
b) zażądać zmiany lub uzupełnienia swoich danych osobowych, które są niepoprawne, nie-kompletne lub nieaktualne;
c) zażądać usunięcia swoich danych osobowych, jeżeli zachodzą uzasadnione prawnie okoliczności;
d) zażądać we wskazanym zakresie ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, jeżeli zachodzą uzasadnione prawnie okoliczności;
e) zażądać przesłania swoich danych osobowych przez administratora do innego wskazanego administratora, jeżeli jest to technicznie możliwe i jeżeli zachodzą uzasadnione prawnie okoliczności;
f) wnieść sprzeciw w stosunku do przetwarzania jej danych, jeżeli zachodzą uzasadnione prawnie okoliczności;
g) wnieść skargę do organu nadzorczego. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIGKiOŚ.271.3.2024.JJ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wyłapywanie, przejęcie i zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu Gminy Słupia oraz sprawowanie opieki nad nimi
w schronisku, realizowane przez jednego Wykonawcę w ramach jednego podmiotu gospodarczego, w szczególności poprzez:
1) kontynuowanie opieki nad zwierzętami znajdującymi się w schronisku w Niemojewie 62, 98-360 Lututów (stan psów na dzień 02.05.2024r. – 29 szt.)
2) całodobowe odławianie w sposób humanitarny bezdomnych i pozbawionych opieki zwierząt z terenu Gminy Słupia oraz ich transport do prowadzonego przez Wykonawcę schroniska (rozumie się przez to miejsce przeznaczone do opieki nad zwierzętami domowymi spełniające warunki określone w ustawie z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2023 r. poz. 1075) oraz warunki określone rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 20 stycznia 2020 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt), a w przypadkach koniecznych do Lecznicy Weterynaryjnej, po wcześniejszym uzgodnieniu
z Zamawiającym. Odławianiu podlegają zwierzęta, które uciekły, zabłąkały się lub zostały porzucone przez człowieka, a nie istnieje możliwość ustalenia właściciela lub innej osoby, pod opieką której zwierzę dotąd pozostawało. Wyłapywanie bezdomnych zwierząt odbywać się będzie na zasadach określonych w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych
i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998r. w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt (Dz. U. z 1998 roku Nr 116 poz. 753), zgodnie z art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2023r. poz. 1580 ze zm.):
3) transport wyłapanych zwierząt powinien odbywać się środkami do tego celu przystosowanymi i posiadającymi stosowne zezwolenia; środki stosowane do przewozu zwierząt muszą spełniać warunki określone w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2023r. poz.1580);
4) objęcie dostarczonych do schroniska psów całodobową opieką,
5) postępowanie z odłowionymi i doprowadzonymi do schroniska zwierzętami w sposób humanitarny;
6) obligatoryjną sterylizację lub kastrację psów, odrobaczanie, szczepienie na choroby zakaźne, zabiegi i leczenie według potrzeb;
7) poddanie przywiezionych do schroniska zwierząt 15-dniowej kwarantannie połączonej
z obserwacją we współpracy z lekarzem weterynarii i wydanie przez niego zaświadczeń lekarsko-weterynaryjnych,
8) znakowanie psów przyjmowanych do schroniska poprzez wszczepienie mikroczipa, a w przypadku przeciwwskazań do wykonania w/w zabiegu, po upływie 3 miesięcy od daty przyjęcia psa do schroniska - Wykonawca bezzwłocznie na piśmie dostarczy stosowną informację potwierdzoną przez lekarza weterynarii,
9) usypiania ślepych miotów i psów nieuleczalnie chorych – o wykonaniu konieczności zabiegu eutanazji zdecyduje lekarz weterynarii, prowadzący opiekę medyczną w schronisku,
a w przypadku stwierdzenia takiej konieczności również wykonania zabiegu,
10) eutanazja zwierząt nie rokujących nadziei na wyleczenie po uzyskaniu opinii lekarskiej oraz utylizacja padłych lub poddanych eutanazji w schronisku zwierząt zgodnie z obowiązującymi przepisami),
11) podejmowanie działań zmierzających do odnalezienia właściciela (sprawdzenia min. w dniu przyjęcia zwierzęcia do Schroniska, czy zwierzę ma wszczepiony elektroniczny mikrochip) i umożliwienie mu odebrania zwierzęcia (psa) ze schroniska, po uprzednim uregulowaniu przez właściciela kosztów pobytu psa w schronisku, co jest warunkiem wydania zwierzęcia,
12) prowadzenie intensywnych działań zmierzających do pozyskiwania nowych właścicieli, zawieranie w imieniu Zamawiającego umów z osobami adoptującymi oraz informowanie Zamawiającego o zawartych umowach adopcyjnych zwierząt dostarczonych do schroniska
z terenu gminy Słupia oraz przesłanie Zamawiającemu kopii zawartej umowy na koniec każdego miesiąca, w jakim nastąpiła adopcja w formie pisemnej wraz z dokumentacją fotograficzną,
13) wystawianie pisemnych protokołów potwierdzających przyjęcie zwierząt do schroniska, zawierających opis przyjęcia zwierzęcia, w szczególności: datę przyjęcia oraz miejscowość,
z jakiej zwierzę zostało odłowione, datę zgłoszenia przez przedstawiciela Zamawiającego, informację o przekazaniu psa właścicielowi i uregulowaniu przez niego należności, o czym mowa w pkt 11 niniejszego paragrafu wraz z dokumentacją fotograficzną,
14) zapewnienie opieki lekarza weterynarii dyżurującego w schronisku dla zwierząt,
15) prowadzenia strony internetowej lub mediów społecznościowych w intrenecie, na których systematycznie będą umieszczane aktualne fotografie zwierząt wszystkich psów z terenu Gminy Słupia przebywających w schronisku (nie tylko tych do adopcji), stosując się do następujących wytycznych:
− poszczególne zdjęcia psów muszą być jednoznaczne do identyfikacji, opis zdjęcia musi zawierać numer identyfikacyjny zwierzęcia wraz ze wskazaniem płci, opisem charakteru, cech oraz z podaniem aktualnego wieku lub przypuszczalnego roku urodzenia czworonoga,
− w przypadku zwierząt przetransportowanych z poprzedniego schroniska zdjęcia muszą być umieszczone w mediach społecznościowych lub na stronie internetowej schroniska, nie później niż 1 miesiąc od daty zawarcia przedmiotowej umowy,
− zdjęcia nowo wyłapanych psów do schroniska muszą pojawić się na stronie internetowej schroniska lub w mediach społecznościowych nie później niż 1 miesiąc od przyjęcia psa do ewidencji schroniska,
16) Wykonawca we współpracy ze szkołami, organizacjami pozarządowymi zajmującymi się ochroną i opieką nad zwierzętami oraz wolontariuszami będzie promować prawidłowe postawy i zachowania człowieka w stosunku do zwierząt poprzez prowadzenie działań edukacyjnych dla dzieci i młodzieży,
17) o podejmowanych działaniach, o których mowa w pkt 17 Wykonawca w terminie 15 dni od zakończenia kwartału przedkładać będzie Zamawiającemu stosowne informacje,
18) do adopcji mogą być wydawane zwierzęta tylko zaczipowane
i wysterylizowane/wykastrowane oraz zaszczepione, posiadające wypełnione dokumenty określone w Regulaminie schroniska z aktualną książeczką zdrowia,
19) przekazywanie do adopcji szczeniąt do 3-ego miesiąca życia bez czipowania i zabiegów kastracji/sterylizacji może odbywać się tylko po wcześniejszej pozytywnej decyzji lekarza weterynarii,
20) w przypadku, gdy zwierzę zostanie adoptowane, a nie zostało poddane zabiegowi kastracji bądź sterylizacji (dotyczy to młodych, które nie osiągnęły dojrzałości płciowej) Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczenia w umowie adopcyjnej zapisu o konieczności sterylizacji/kastracji w ściśle określonym terminie. Zabieg jest bezpłatny i może być wykonany tylko przez lekarza weterynarii bądź lecznicę wykonującą zabiegi dla Wykonawcy,
21) Wykonawca nie będzie pobierał od nowych opiekunów opłat za przyjęcie psa do adopcji,
22) przeprowadzanie sterylizacji lub kastracji wszystkich odłowionych z terenu Gminy Słupia zwierząt przebywających w schronisku, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami
z wyjątkiem zwierząt, u których istnieją przeciwwskazania do wykonywania tych zbiegów
z uwagi na stan zdrowia lub wiek, w terminie nie później niż 6 tygodni od momentu przyjęcia do schroniska. W przypadku przeciwwskazań medycznych po upływie 3 miesięcy od daty przyjęcia psa do schroniska – Wykonawca bezzwłocznie na piśmie dostarczy stosowną informację potwierdzoną przez lekarza weterynarii,
23) umożliwienia odbioru swoich zwierząt ze schroniska w ciągu 14 dni od dnia odłowu po udokumentowaniu przez nich swoich praw właścicielskich (sposób dokumentacji – np. książka szczepień). Po tym okresie psy przeznaczane będą do adopcji,
24) w ramach kontroli realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do wejścia na teren schroniska w każdym czasie w okresie realizacji umowy, dokonania kontroli zwierząt
i dokumentacji dotyczącej zwierząt przetrzymywanych w schronisku,
25) odłowów:
a) bezdomnych psów – bez zbędnej zwłoki, lecz nie później niż w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego;
b) agresywnych bezdomnych psów – niezwłocznie od zgłoszenia przez Zamawiającego, lecz nie później niż w ciągu 12 godzin od zgłoszenia,
26) prowadzenia na bieżąco ewidencji wyłapanych zwierząt w sposób umożliwiający identyfikację utrzymywanych zwierząt z terenu gminy Słupia, w tym dokumentacji zdjęciowej oraz przekazywania jej Zamawiającemu na każde jego żądanie,
27) dostarczania Zamawiającemu w terminie raz na miesiąc informacji do umieszczenia na stronie internetowej www.slupia.com.pl z krótkim opisem i zdjęciami (zachęcającymi do adopcji) odłowionych w danym miesiącu rozliczeniowym zwierząt z terenu gminy Słupia, które mogą być adoptowane - w formie elektronicznej,
28) prowadzenie ewidencji przekazanych do schroniska zwierząt oraz przekazywanie Zamawiającemu comiesięcznych zestawień wraz z fakturą za dany miesiąc. Zestawienie powinno zawierać:
a) ilość zwierząt przebywających w schronisku na koniec każdego miesiąca;
b) ilość zwierząt odłowionych oraz przewiezionych do schroniska w danym miesiącu wraz
z podaniem dat odłowienia i przyjęcia do schroniska oraz miejsce z jakiego zwierzę zostało odłowione (tzw. karta informacyjna);
c) ilość zwierząt oddanych do adopcji lub właścicielowi, padłych lub poddanych eutanazji;
29) zapewnienie współpracy z Zamawiającym w zakresie prowadzonych programów zwalczania bezdomności zwierząt na terenie gminy Słupia.
2. Przewidywane ilości dostarczonych psów do schroniska – 6 sztuk.
3. Wykonawca zobowiązuje się realizować usługę z należytą starannością i przy użyciu środków i materiałów własnych.
4. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania wszelkich informacji na temat realizacji przedmiotu zamówienia oraz umożliwienie przeprowadzenia kontroli, a także wglądu do prowadzonej dokumentacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 98380000-0 - Usługi psiarni

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85200000-1 - Usługi weterynaryjne

85210000-3 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert: Cena - C - 60 pkt oraz Czas podjęcia interwencji odłowienia zwierzęcia (od momentu przyjęcia zgłoszenia do czasu odłowienia zwierzęcia) - T - 40 pkt
1. Cena - C zostanie obliczona w następujący sposób:
cena najniższa spośród badanych ofert
C = ---------------------------------------------- x 60
cena badanej oferty
2. Czas podjęcia interwencji odłowienia zwierzęcia (od momentu przyjęcia zgłoszenia do czasu odłowienia zwierzęcia) - T zostanie obliczony w następujący sposób:
1) do 6 godzin – 40 pkt
2) do 12 godzin – 20 pkt
3) do 24 godzin – 0 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podjęcia interwencji odłowienia zwierzęcia (od momentu przyjęcia zgłoszenia do czasu odłowienia zwierzęcia)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający odstępuje od określenia niniejszego warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
a) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1469 ze zm.) lub umowę ze schroniskiem na zapewnienie realizacji przedmiotu niniejszego zapytania wraz z zezwoleniem na prowadzenie przez niego działalności;
b) aktualną decyzję o wpisie schroniska do rejestru podmiotów prowadzących działalność nadzorowaną, prowadzonego przez Powiatowego Lekarza Weterynarii na obszarze jego właściwości na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2023 r., poz. 1075 ze zm.);
c) aktualne zezwolenie Wójta Gminy Słupia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami na terenie Gminy Słupia zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1469 ze zm.),
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający odstępuje od określenia niniejszego warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający odstępuje od określenia niniejszego warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru formularza stanowiącego Załącznik Nr 3 do SWZ,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1469 ze zm.) lub umowę ze schroniskiem na zapewnienie realizacji przedmiotu niniejszego zapytania wraz z zezwoleniem na prowadzenie przez niego działalności;
2) aktualną decyzję o wpisie schroniska do rejestru podmiotów prowadzących działalność nadzorowaną, prowadzonego przez Powiatowego Lekarza Weterynarii na obszarze jego właściwości na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2023 r., poz. 1075 ze zm.);
3) aktualne zezwolenie Wójta Gminy Słupia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami na terenie Gminy Słupia zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1469 ze zm.),

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) „Formularz ofertowy” udostępniony przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia. UWAGA: Formularz należy podpisać odpowiednim rodzajem podpisu, zgodnie z § 17 ust. 7 SWZ przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określona w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej
formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy,
2) jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy,
3) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno zawierać dane wskazane w § 11 ust. 1 SWZ,
4) oświadczenie, o których mowa w § 7 ust. 1 SWZ wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przekaże także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego pod- miotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby,
5) zobowiązanie i oświadczenie, o których mowa w § 7 ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy),

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w § 7 ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwości zmiany zawartej umowy w zakresie wskazanym w art. 454-455 ustawy oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik Nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-10 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem platformy e-Zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-10 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.