Og³oszenie z dnia 2024-05-02
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku dydaktycznego i ³±cznika Szko³y Podstawowej nr 17 w P³ocku przy ul. Miodowej 18 wraz z monta¿em instalacji fotowoltaicznej o mocy ~30 kWp ...
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA - MIASTO P£OCK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016086
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@plock.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://nowybip.plock.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku dydaktycznego i ³±cznika Szko³y Podstawowej nr 17 w P³ocku przy ul. Miodowej 18 wraz z monta¿em instalacji fotowoltaicznej o mocy ~30 kWp ...
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9f460887-0869-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00309808
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00065041/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.39 Termomodernizacja budynku dydaktycznego z ³±cznikiem Szko³y Podstawowej nr 17 w P³ocku przy ul. Miodowa 18 wraz z monta¿em instalacji fotowoltaicznej o mocy ~30 kWp
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9227533.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/922753
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. ¦rodkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postêpowaniu jest:
a) Platforma, dostêpna pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/922753
i formularz Wy¶lij wiadomo¶æ (dostêpny na stronie postêpowania).
Uwaga! Komunikat Wy¶lij wiadomo¶æ nie s³u¿y do sk³adania ofert.
b) przetargi@plock.eu w sytuacjach awaryjnych np. nie dzia³ania Platformy.
Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2. Zaleca siê, aby komunikacja z Wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie, a nie za po¶rednictwem email.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych opisane zosta³y w Regulaminie Platformy.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy na Platformie zosta³ podany w instrukcji dla Wykonawców.
5. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ”, po którym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.
6. Zamawiaj±cy rekomenduje przesy³anie danych w formatach dopuszczalnych odpowiednimi przepisami prawa: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na pdf.
W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystywanie jednego z formatów: .zip .7Z.
7. Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji podpisów.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): zgodnie z zapisami Dzia³u III Projektowane postanowienia umowy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.1.51.2024/AS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na termomodernizacji dachu, ¶cian budynku dydaktycznego oraz ³±cznika (segment A), wykonanie mikroinstalacji fotowoltaicznej (PV) o mocy ~ 30 kWp i instalacji kompensacji mocy biernej wraz z uzyskaniem za¶wiadczenia potwierdzaj±cego przy³±czenie mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej od w³a¶ciwego operatora systemu dystrybucji (OSD), wymianê wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z wêz³em cieplnym (Zakres opcjonalny Opcja I) w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja energetyczna budynków u¿yteczno¶ci publicznej .
2. Przedmiot zamówienia:
Zakres minimalny (podstawowy) obejmuje wykonanie w ww. obiekcie:
1) sporz±dzenie uproszczonej inwentaryzacji dendrologicznej i zabezpieczenia wszystkich form zieleni rosn±cych na terenie robót,
2) roboty przygotowawcze, w tym zabezpieczenie drzew i krzewów oraz terenu,
3) termomodernizacja dachu, ¶cian budynku dydaktycznego oraz ³±cznika na podstawie projektu z 2014 r. oraz aktualizacji dokumentacji projektowej z 2017 roku,
4) wymiana okien oraz monta¿em ¿aluzji zewnêtrznych,
5) wykonanie mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 30 kWp i instalacj± kompensacji mocy biernej,
6) wykonanie instalacji odgromowej oraz uziomów,
7) uporz±dkowanie terenu,
8) sporz±dzenie ¦wiadectwo charakterystyki energetycznej dla czê¶ci dydaktycznej, ³±cznika oraz sali gimnastycznej.
Zakres opcjonalny (Opcja I) obejmuje wykonanie w ww. obiekcie:
1) wymianê wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania budynku dydaktycznego wraz z ³±cznikiem,
2) wykonanie instalacji zasilania 2 central wentylacyjnych cz³onu kuchennego,
3) wymiana wêz³a cieplnego,
4) monta¿ automatyki wêz³a cieplnego,
UWAGA:
Realizacja przedmiotu zamówienia wed³ug Opcja I jest uzale¿niony od ¶rodków finansowych jakie Zamawiaj±cy bêdzie móg³ przeznaczyæ docelowo na realizacjê ww. zakresu.
Rozpoczêcie realizacji przedmiotu zamówienia, w zakresie wynikaj±cym z Opcji I nast±pi po uzyskaniu pisemnej informacji od Zamawiaj±cego o skorzystaniu z prawa opcji, w terminie uzgodnionym z Zamawiaj±cym, tj. technologicznie uzasadnionym i umo¿liwiaj±cym realizacjê w terminie umownym do dnia 29 sierpnia 2024 roku. Zamawiaj±cy przedmiotow± informacje przeka¿e w ci±gu 14 dni od dnia zawarcia umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zakres opcjonalny (Opcja I):1) wymiana wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania budynku dydaktycznego oraz ³±cznika,
2) wykonanie instalacji zasilania 2 central wentylacyjnych cz³onu kuchennego,
3) wymiana wêz³a cieplnego,
4) monta¿ automatyki wêz³a cieplnego,
w tym, na podstawie dokumentacji projektowej, o której mowa w ust. 2 pkt 1 lit. c, e, f Dzia³u III Projektowanych postanowieñ umowy.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do skorzystania z opisanego w §1 prawa opcji - zakresu opcjonalnego (Opcja I), w terminie 14 dni od daty zawarcia Umowy. Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji (Opcja I) w przypadku posiadania ¶rodków finansowych na realizacjê Zakresu opcjonalnego (Opcja I), tj. w przypadku zabezpieczenia odpowiednich ¶rodków w³asnych w bud¿ecie miasta P³ocka lub uzyskania dofinansowania ze ¶rodków zewnêtrznych. O skorzystaniu z opcji Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê w formie pisemnej i bêdzie to równoznaczne ze z³o¿eniem przez Zamawiaj±cego o¶wiadczenia o skorzystaniu z zakresu opcjonalnego (Opcja I), w zakresie okre¶lonym w o¶wiadczeniu Zamawiaj±cego i Umowie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:Zamawiaj±cy wymaga, aby:
4.1) Wykonawca wykaza³, ¿e wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej:
a) 1 robotê budowlan± polegaj±c± na wykonaniu termomodernizacji budynku o kubaturze nie mniejszej ni¿ 8.000 m³, lub 2 roboty budowlane polegaj±ce na termomodernizacji budynku o ³±cznej kubaturze nie mniejszej ni¿ 8.000 m³,
b) 1 robotê budowlan± polegaj±c± na modernizacji/wymianie instalacji c.o. w budynku o kubaturze nie mniejszej ni¿ 8.000 m³, lub 2 roboty budowlane polegaj±ce na modernizacji/wymianie instalacji c.o. w budynku o kubaturze nie mniejszej ni¿ 8.000 m³.
4.2) Wykonawca skierowa³ do realizacji zamówienia publicznego minimum:
a) jedn± osobê, która bêdzie pe³ni³a funkcjê Kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ*, posiadaj±c± co najmniej 5 letnie do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji Kierownika Budowy,
b) jedn± osobê, która bêdzie pe³ni³a funkcjê Kierownika robót sanitarnych, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ*, posiadaj±c± co najmniej 5 letnie do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji Kierownika robót bran¿y sanitarnej,
c) jedn± osobê, która bêdzie pe³ni³a funkcjê Kierownika robót elektrycznych, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ*, posiadaj±c± co najmniej 5 letnie do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji Kierownika robót bran¿y elektrycznej.
d) jedn± osobê, do opracowania Projektu ochrony zieleni, uproszczonej inwentaryzacji dendrologicznej i zabezpieczenia wszystkich form zieleni rosn±cych na terenie, która posiada udokumentowane do¶wiadczenie w realizacji analogicznych prac i legitymuje siê wykszta³ceniem kierunkowym:
- 1 rok do¶wiadczenia zawodowego – absolwent studiów magisterskich na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i le¶nictwo;
- 2 lata do¶wiadczenia zawodowego dla osób: absolwent studiów pierwszego stopnia lub studiów podyplomowych na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i le¶nictwo, technik architektury krajobrazu, absolwent kierunków przyrodniczych takich jak: ochrona ¶rodowiska, biologia lub ekologia,
- 4 lata do¶wiadczenia zawodowego – absolwenci innych kierunków studiów lub kursów zawodowych dotycz±cych prac z drzewami.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ugi i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Inne dokumenty do³±czane do oferty:1) Pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê - je¿eli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów,
2) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej – pe³nomocnictwo udzielone liderowi,
3) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – Za³±cznik Nr 3 do SWZ lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. /je¿eli dotyczy/,
4) O¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp - Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia – Za³±cznik Nr 4 do SWZ /je¿eli dotyczy/,
5) Potwierdzenie wniesienia wadium je¿eli jest w innej formie ni¿ pieni±dzu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 30 000,00 z³ do up³ywu terminu sk³adania ofert.6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Oferta wspólna:1) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Oferta wspólna musi spe³niaæ wymagania:
a) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1) Rozdzia³u VIII SWZ sk³ada:
- ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu
lub
- pe³nomocnik w imieniu ka¿dego z Wykonawców.
b) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2) Rozdzia³u VIII SWZ sk³ada:
- ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu)
lub
- pe³nomocnik w imieniu ka¿dego z Wykonawców osobno.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z zapisami Dzia³u III Projektowanych postanowieñ umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-05-20 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy, https://platformazakupowa.pl/transakcja/922753
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-20 12:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-06-18
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Pe³na nazwa zadania:Termomodernizacja budynku dydaktycznego i ³±cznika Szko³y Podstawowej nr 17 w P³ocku przy ul. Miodowej 18 wraz z monta¿em instalacji fotowoltaicznej o mocy ~30 kWp w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja energetyczna budynków u¿yteczno¶ci publicznej”.
2. Terminy realizacji Przedmiotu Umowy:
Zakres minimalny (podstawowy):
1) rozpoczêcie realizacji Zakresu minimalnego (podstawowego) Przedmiotu Umowy – od dnia zawarcia Umowy, z zastrze¿eniem, ¿e roboty budowlane Obiektu w zakresie elewacji po³udniowej, pó³nocnej oraz zachodniej budynku dydaktycznego oraz elewacji wschodniej ³±cznika, bêd± mog³y byæ rozpoczête po wykonaniu i przekazaniu Zamawiaj±cemu opracowañ, o których mowa w §5 pkt 23 Umowy, tj. Uproszczonej inwentaryzacji dendrologicznej i Projektu ochrony zieleni (pkt 1a poni¿ej) oraz po ich akceptacji przez Zamawiaj±cego. Warunkiem rozpoczêcia robót w zakresie opisanym powy¿ej jest zabezpieczenie zieleni na warunkach i zasadach okre¶lonych w zaakceptowanym przez Zamawiaj±cego Projekcie ochrony zieleni, tj. przed rozpoczêciem robót, w zakresie opisanym powy¿ej, nale¿y bezwzglêdnie zabezpieczyæ ro¶linno¶æ znajduj±c± siê w obszarze planowanej do realizacji inwestycji, zgodnie z opracowanym Projektem ochrony zieleni, po jego zaakceptowaniu przez Zamawiaj±cego.
1a) wykonanie i przekazanie Zamawiaj±cemu opracowañ, o których mowa w §5 pkt 23 Umowy, tj. Uproszczonej inwentaryzacji dendrologicznej i Projektu ochrony zieleni – 20 dni od daty zawarcia Umowy,
2) rozpoczêcie robót budowlanych Zakresu minimalnego (podstawowego) Przedmiotu Umowy – od dnia przekazania terenu budowy,
3) zakoñczenie realizacji Zakresu minimalnego (podstawowego) Przedmiotu Umowy, tj. zakoñczenie robót budowlanych, potwierdzone wpisem do dziennika budowy przez kierownika budowy i przekazanie Zamawiaj±cemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, sporz±dzonej wed³ug wzoru/wytycznych stanowi±cego/ych Za³±cznik nr 11 do Umowy wraz za¶wiadczeniem operatora sieci dystrybucji (OSD), potwierdzaj±cym przy³±czenie mikroinstalacji do elektroenergetycznej sieci dystrybucyjnej, tj. prawid³ow± produkcjê energii elektrycznej i wspó³pracê mikroinstalacji z systemem elektroenergetycznym oraz z ¶wiadectwem charakterystyki energetycznej budynku – w ci±gu 5 miesiêcy od dnia zawarcia Umowy.
Skorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji nie powoduje przed³u¿enia terminu zakoñczenia realizacji Zakresu minimalnego (podstawowego) Przedmiotu Umowy.
Zakres opcjonalny (Opcja I):
4) rozpoczêcie realizacji Zakresu opcjonalnego (Opcja I) Przedmiotu Umowy – nie wcze¶niej ni¿ od dnia 24 czerwca 2024 roku,
5) zakoñczenie realizacji Zakresu opcjonalnego (Opcja I) Przedmiotu Umowy, tj. zakoñczenie robót budowlanych, potwierdzone wpisem do dziennika budowy przez kierownika budowy - do 29 sierpnia 2024 roku,
6) Przekazanie Zamawiaj±cemu kompletnej dokumentacji powykonawczej obejmuj±cej zakres opcjonalny (Opcja I), sporz±dzonej wed³ug wzoru/wytycznych stanowi±cego/ych Za³±cznik nr 11 do Umowy – w termie zakoñczenia Zakresu minimalnego (podstawowego) Przedmiotu Umowy (ust. 3).
3. Kryterium "Cena" bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto, w tym:
- cena za zakres minimalny (podstawa) – C₁ - 55%,
- cena za Opcjê I – C₂ - 5%.
Kryterium "Gwarancja na roboty budowlane" bêdzie rozpatrywane na podstawie okresu gwarancji jako¶ci na roboty objête przedmiotem zamówienia, w tym:
- gwarancja na Zakres minimalny (podstawowy) termomodernizacja dachu, ¶cian budynku dydaktycznego oraz ³±cznika – 30%,
- gwarancja na Zakres minimalny (podstawowy) wykonanie mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 30 kWp i instalacji kompensacji mocy biernej – 5%,
- gwarancja na Zakres opcjonalny Opcja I – 5%
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Bie¿±ca konserwacja pomieszczeñ biurowych w budynku S±du Okrêgowego w P³ocku.
- Wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na wymianie nawierzchni bezpiecznej w ramach zadania pn.: ,,Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 w P³ocku''.
- Wymiana wewnêtrznej instalacji wodoci±gowej zimnej wody, ciep³ej wody i cyrkulacji.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Akademii Mazowieckiej w P³ocku
- Modernizacja placów zabaw przy Miejskim Przedszkolu Nr 33 w P³ocku.
- dostawa wyposa¿enia medycznego
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace konserwacyjne budowlano-sanitarne oraz drobne prace remontowe budowlano-sanitarne w budynkach w³asnych i administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spó³ka z o.o.
- Przebudowa drogi gminnej nr 102853 B Rumiejki-¬robki, Gmina Barg³ów Ko¶cielny
- Remont i bie¿±ca konserwacja korytarzy, stref relaksu, technicznej klatki schodowej, pracowni informatycznej i pokoju nauczycielskiego w budynku szko³y
- Modernizacja szatni basenowych damskiej i mêskiej w budynku p³ywalni O¶rodka Sportu i Rekreacji w Dzielnicy ¯oliborz ul. Potocka 1 w Warszawie.
- Kontynuacja prac dla budowy budynku dydaktycznego z zapleczem socjalnym wraz z zagospodarowaniem terenu przyleg³ego
- remont coko³u kamiennego budynku Narodowego Starego Teatru, Plac Szczepañski 1 w Krakowie
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.