eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łeba › Zam. na powt. podob. r. b. w ram. przebud. ukł. kom. przy ul. Plac Dworcowy oraz ulic przyl., pn. wyk. dod. odc. nawierzchni jezdni, korekta ukł. dr., wym. odc. sieci kd oraz zm. przeb. odc. sieci kd



Ogłoszenie z dnia 2024-05-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zam. na powt. podob. r. b. w ram. przebud. ukł. kom. przy ul. Plac Dworcowy oraz ulic przyl., pn. wyk. dod. odc. nawierzchni jezdni, korekta ukł. dr., wym. odc. sieci kd oraz zm. przeb. odc. sieci kd

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Łeba

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979743

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 90

1.5.2.) Miejscowość: Łeba

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 59 8661 510

1.5.8.) Numer faksu: 59 8661 337

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@leba.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://leba.um.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zam. na powt. podob. r. b. w ram. przebud. ukł. kom. przy ul. Plac Dworcowy oraz ulic przyl., pn. wyk. dod. odc. nawierzchni jezdni, korekta ukł. dr., wym. odc. sieci kd oraz zm. przeb. odc. sieci kd

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b14cffa-0ba3-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00313231

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010299/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Rozbudowa ulicy Plac Dworcowy w Łebie wraz z ulicami przyległymi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie art. 304 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2023 r.
poz. 1605) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy. W okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-6dfc144c-6c9f-11ed-aea3-5a7c432eaced

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.16.2024.IM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 58255,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

▪ Wydłużenie nawierzchni bitumicznej
Konstrukcja nawierzchni jezdni (ok. 90m2): podbudowa z kruszywa łamanego C90/3, grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm; skroplenie nawierzchni emulsją asfaltową; warstwa wiążąca AC16W o grubości 5cm, warstwa ścieralna AC11S o grubości 4cm. Nawierzchnia ograniczona od strony terenu należącego do PKP opornikiem wystającym 12x25cm na ławie betonowej.
Pobocze o nawierzchni z kruszywa niezwiązanego C50/50 – jako dodatkowe poszerzenie.
W celu uniknięcie odprowadzenia wód opadowych z jezdni w stronę nieruchomości prywatnych należy wykonać odpływ liniowy, z którego woda zostanie skierowana do studni chłonnej wypełnionej żwirem o frakcji 8-16mm.
• Wymiana sieci kanalizacji deszczowej na odc. ul. Plac Dworcowy (odc. do ul. Pow. Wawy)
Należy wymienić istniejącą sieć kanalizacji deszczowej na odcinku od skrzyżowania ul. Plac Dworcowy do studni znajdującej się pomiędzy dz. nr 417/5 oraz 417/2.
Odcinek sieci kanalizacji deszczowej należy wykonać z rur PVC 250 SN8 Lita, długość odcinka podlegającego wymianie ok. 33,5m. Dodatkowo na końcu należy usunąć studnię murowaną (wraz z utylizacja materiału rozbiórkowego) i zastąpić ją studnią systemową PVC 400 wraz
z nowym włazem.
• Zmiana przebiegu sieci kanalizacji deszczowej na odc. ul. Kościelnej
Należy wykonać fragment sieci kanalizacji deszczowej od D4 do D1 (zachowując spadek
w kierunku studni D1) z rur PVC 315 SN8 Lita, łączna długość odcinka ok. 12,5m.
W związku ze zmianą kierunku odprowadzenia wód deszczowych z ul. Kościelnej należy niewykonywać odcinka od D4 do D2ist. o długości ok. 35m.
• Korekta układu drogowego:
1. Regulacja wysokościowa nawierzchni dojścia od strony Parku Oblatów
Należy dokonać rozbiórki fragmentu chodnika (ok. 55m2) znajdującego się w Parku Oblatów, następnie wykonać podbudowę z kruszywa C90/3 o grubości 15cm i ponownie ułożyć materiał
z rozbiórki, zachowując spadek podłużny dojścia max 6% w kierunku Parku Oblatów.
Powyższe ma na celu dostosowanie poziome nowego chodnika, realizowanego w ramach zadania podstawowego, z istniejącą rzędną ciągu pieszego w Parku Oblatów.
2. Dowiązanie nawierzchni chodnika od strony torów - Zgodnie z załącznikiem nr 5 do OPZ
Należy wykonać chodnik w północnej części opracowania (skrzyżowanie ul. Plac Dworcowy
i ul. Sienkiewicza). Od strony jezdni należy wykonać obrzeże betonowe 30x8cm, konstrukcja chodnika: podbudowa z kruszywa C90/3 o gr. 15cm, kostka betonowa gr. 8cm szara.
3. Odtworzenie nawierzchni skrzyżowania wyniesionego
Odtworzenie należy wykonać z materiału rozbiórkowego, na podsypce z kruszywa C90/3
o gr. 15cm.
Podczas prac związanych z budową sieci wodociągowej wzdłuż ul. 11 Listopada Wykonawca miał obowiązek połączenia nowego odcinka sieci do wodociągu znajdującego się w obrębie skrzyżowania z ul. Pow. Wawy. Podwykonawca sieci sanitarnych dokonał odkrywki w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Przedsiębiorstwa Wodociągowego „Łeba-Wicko”. Jednakże we wskazanej lokalizacji nie znaleziono sieci realizowanej w ramach przebudowy ul. Pow. Wawy. Wykonawca po konsultacji z inspektorem branży sanitarnej nad zadaniem: przebudowa ul. Pow. Wawy oraz po dokonaniu dodatkowych rozbiórek nawierzchni o powierzchni ok. 7m2 miał możliwość podłączania nowego odcinka sieci wodociągowej z siecią znajdującą się pod nawierzchnią wyniesionego skrzyżowania.
4. Wykonanie opaski graniowej przy rondzie północnym
Należy wykonać opaskę z kostki granitowej łupanej 9/11cm na podbudowie z kruszywa C90/3 gr. 15cm przy zjeździe znajdującym się w północnej części opracowania (skrzyżowanie ul. Plac Dworcowy i ul. Sienkiewicza). Powyższe rozwiązanie stanowi poszerzenie nawierzchni zabezpieczając krawężnik przed uszkodzeniem spowodowanym najechaniem przez pojazdy ciężarowe zaopatrujące punktu handlowe. Opaska stanowi dodatkowe „oparcie” dla krawężnika znajdującego się od strony jezdni na rondzie.
5. Regulacja geometrii łuku w obrębie skrzyżowania ul. 11 Listopada i ul. Pow. Wawy.
Należy skorygować łuk z materiału rozbiórkowego, w celu zlokalizowania lampy doświetlającej przejście dla pieszych z zachowaniem skrajni drogi (50cm od krawędzi jezdni).
Po wykonaniu montażu fundamentu lampy doświetlającej przejście dla pieszych stwierdzono zawężenie chodnika w miejscu montaży lampy. Światło przejścia uniemożliwiałoby poruszanie się z wózkiem dziecięcym na danym fragmencie chodnika. Przesunięcie lampy bliżej jezdni nie było możliwe z uwagi na brak zachowania odpowiedniej odległości infrastruktury nadziemnej od krawędzi jezdni. W związku z powyższym Zamawiający, po konsultacji z inspektorem podjął decyzję o zmianie geometrii łuku, tak aby po montażu lampa znajdowała się w odpowiedniej odległości od jezdni z jednoczesnym zachowaniem szerokości przejścia na chodniku umożliwiającą bezpieczne poruszanie się pieszych.
6. Regulacja wysokościowa nawierzchni przy bibliotece
Należy dokonać rozbiórki fragmentu chodnika i wjazdu (łącznie ok. 10m2) znajdującego się przy budynku Biblioteki Miejskiej, następnie wykonać podbudowę z kruszywa C90/3 o grubości 15cm i ponownie ułożyć materiał z rozbiórki, dostosowując nawierzchnię do poziomu chodnika wzdłuż ul. 11 Listopada.
7. Regulacja wysokościowa nawierzchni wzdłuż bloku 11 Listopada 10
Należy dokonać rozbiórki fragmentu chodnika (łącznie ok. 64m2) znajdującego się przy budynku bliku 11 Listopada 10, następnie wykonać podbudowę z kruszywa C90/3 o grubości 15cm i ponownie ułożyć materiał z rozbiórki, dostosowując nawierzchnię do poziomu chodnika wzdłuż ul. 11 Listopada.
8. Regulacja wysokościowa nawierzchni wzdłuż pawilonów handlowych wraz wykonaniem schodów
Należy dokonać rozbiórki fragmentu chodnika (łącznie ok. 65m2) znajdującego się przy pawilonach handlowych znajdujących się w północnej części opracowania (skrzyżowanie ul. 11 Listopada i ul. Sienkiewicza), następnie wykonać podbudowę z kruszywa C90/3 o grubości 15cm i ponownie ułożyć materiał z rozbiórki, dostosowując rzędną nawierzchni poprzez wykonanie skarpy o szerokości 40cm ograniczonej z obu stron obrzeżem betonowym 30x8cm. Dodatkowo należy wykonać zejścia (2 szt.) z chodnika, realizowanego w ramach zadania, na ciąg pieszy wzdłuż pawilonów w postaci schodów o szer. 2,00m. Schody należy wykonać na wprost wejść do obiektów handlowych.
9. Chodnik oraz schody na peron PKP
Należy wykonać ciąg pieszy łączący chodnik z peronem PKP. Ciąg o szerokości ok. 2,5m ograniczony obustronnie obrzeżem betonowym 30x8cm, z kostki betonowej szarej
o gr. 8cm. Dodatkowo w celu zniwelowania różnicy wysokości należy wykonać schody
(1 stopień) o szerokości zgodniej z szerokością ciągu pieszego łączącego chodnik z peronem PKP.
10. Regulacja wysokościowa zjazdu przy bloku 11 Listopada 10
Należy dokonać rozbiórki fragmentu wjazdu (łącznie ok. 8m2) znajdującego się przy budynku
11 Listopada 10 (od strony ul. Sienkiewicza) następnie wykonać podbudowę z kruszywa C90/3 o grubości 20cm i ponownie ułożyć materiał z rozbiórki, dostosowując nawierzchnię do poziomu wjazdu na jezdnię ul. 11 Listopada.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71653,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71653,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71653,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kruszywo Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190905370

7.3.3) Ulica: Długa

7.3.4) Miejscowość: Linia

7.3.5) Kod pocztowy: 84-223

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71340,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.