eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnna › Budowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Świnna



Ogłoszenie z dnia 2024-05-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Świnna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świnna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182723

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wspólna 13

1.5.2.) Miejscowość: Świnna

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-331

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 33 8638 010

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@swinna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swinna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-48007264-e048-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Świnna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48007264-e048-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00314728

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059215/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY ŚWINNA

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00242482

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.2711.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1301570,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część zamówienia nr 1 – Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Pewel Mała w stronę Jeleśni

Przedmiotem robót jest budowa sieci wodociągowej w miejscowości Pewel Mała, rejon ul. Jana Pawła II, ul. Za wodą oraz ul. Pod Grapą dla potrzeb zasilenia w wodę budynków mieszkalnych. Zakres robót obejmuje budowę sieci wodociągowej PE100 Dz110mm od węzła W1 zlokalizowanego na działce 769 przy ul. Jana Pawła II z włączeniem do istniejącej sieci wodociągowej Dz110mm PE. W węźle W3 projektowanego odcinka sieci wodociągowej zaprojektowano hydrant technologiczny. Wodociąg winien być wyposażony w niezbędną do jego eksploatacji armaturę.
• budowa sieci wodociągowej Dz110mm z PE od węzła W1 do załomu z8 o długości ok. 182,5 m
• budowa odcinków bocznych z rur wodociągowych Dz50 o długości 2,5 m,
Łączna długość do zaprojektowania sieci wodociągowej wynosi ok. 185m.
Zaprojektowano sieć wodociągową z rur RC z PE i taśmą detekcyjną o średnicy PE100 SDR17 PN10 Dz110x6,6mm i PE100 SDR17 PN10 Dz50x3mm metoda bezwykopową.

3. Szczegółowa dokumentacja zamówienia została wskazana w załączniku nr 6a do SWZ- opisie przedmiotu zamówieniawraz wraz z załącznikami dla części zamówienia nr 1 oraz w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PF-U) wskazanym w załączniku nr 6b do SWZ wraz z załącznikami dla części zamówienia nr 2.
4. Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z niniejszą SWZ, w tym dokumentami wskazanymi w pkt 3 powyżej, oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. Zobowiązanie wykonania robót zgodnie z powyższymi dokumentami nie zwalnia Wykonawcy m. in. od obowiązku weryfikacji tej dokumentacji w trakcie trwania umowy i zgłaszania Zamawiającemu wykrytych w niej wad czy uchybień skutkujących możliwością niedochowania warunków umowy lub naruszeniem przepisów prawa.
5. Od dnia odbioru placu budowy Wykonawca odpowiada za wszystkie zdarzenia, które zaistnieją podczas wykonywania umowy. Za wszystkie wyrządzone komukolwiek szkody podczas budowy lub w związku z budową odpowiada Wykonawca, chyba, że nie zachodzi związek przyczynowy pomiędzy prowadzeniem robót a wyrządzoną szkodą. Wykonawca przyjmie odpowiedzialność w szczególności za:
1) szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników Wykonawcy oraz osób trzecich przebywających w rejonie prowadzonych robót;
2) szkody wynikające ze zniszczeń oraz innych zdarzeń w odniesieniu do robót, materiałów sprzętu i innego mienia ruchomego związanego z prowadzeniem robót podczas realizacji przedmiotu niniejszej umowy;
3) szkody w robotach spowodowane przez niego przy usuwaniu wad w okresie gwarancji i rękojmi;
4) niewłaściwe zabezpieczenie terenu budowy oraz dopuszczenie na teren budowy osób nieupoważnionych.
6. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został opisany w Załączniku nr 5a (część zamówienia nr 1), 5b (część zamówienia nr 2) do SWZ – Projekcie Umowy
7. Zamawiający wymaga , aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonywania czynności: roboty budowlane wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie stosunku pracy. Powyższy obowiązek nie dotyczy kadry kierowniczej budowy – kierownika budowy, kierowników robót, majstrów, projektantów (jeśli występują).
8. Klauzula równoważności:
1) Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 99 ust. 5 i art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne dla robót, materiałów, systemów spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń lub materiałów należy je traktować wyłącznie jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SWZ. Ponadto zamienne urządzenia przyjęte do wyceny: winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony efekt, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia techniczne dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego, biorąc pod uwagę całość inwestycji, a nie wybrany fragment całości. Ciężar udowodnienia, że materiał lub urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli materiały lub/i urządzenia zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SWZ. W przypadku zaś opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia z zastosowaniem rozwiązań równoważnych opisywanym. W takim wypadku, procedurę opisaną na wstępie niniejszego punktu stosuje się odpowiednio;
2) w przypadku przyjętych przez Wykonawcę do wyceny technologii, systemów, materiałów lub urządzeń równoważnych, do oferty musi być dołączony wykaz tych technologii, systemów, urządzeń lub materiałów, który będzie w swej treści zawierał podanie: rodzaj i opis zastosowanej technologii lub systemu, nazwy zastosowanego urządzenia/materiału, nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału;
3) ponadto, dla technologii/systemów/urządzeń/materiałów równoważnych Zamawiający wymaga udokumentowania równoważności, m.in. za pomocą załączonych do wykazu technologii/systemów/urządzeń/materiałów równoważnych; obliczeń, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności przepisami i normami oraz kart katalogowych producentów urządzeń/materiałów równoważnych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych technologii/systemów/urządzeń/materiałów;
4) w przypadku wątpliwości co do równoważności zaproponowanych w ofercie zamienników technologii/systemów/urządzeń/materiałów równoważnych, Zamawiający w porozumieniu
z projektantem na etapie badania oferty może wymagać wykazania (udokumentowania) równoważności. W szczególności w tym celu może żądać przedstawienia przez Wykonawcę katalogów producenta danej technologii/systemów/urządzeń/materiałów równoważnych. W szczególności technologia/systemy/urządzenia/materiały równoważne oceniane będą pod względem możliwości uzyskania określonych dla technologii/systemów/urządzeń/materiałów poziomu funkcjonalności, kosztów eksploatacji, niezawodności działania.
9. Wizja lokalna – dla części zamówienia nr 1, 2
1) Zamawiający wymaga przeprowadzenia przez Wykonawców wizji lokalnej miejsca realizowania robót budowlanych objętych częścią zamówienia nr 1, 2, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu zamówienia. Koszty związane z udziałem wizji lokalnej (np. koszty podróży, noclegu) poniesie Wykonawca;
2) W związku z nałożonym obowiązkiem, termin składania ofert został wydłużony o czas niezbędny na dokonanie wizji lokalnej;
3) Potwierdzeniem dokonania wizji lokalnej będzie Protokół podpisany przez osobę reprezentującą Wykonawcę oraz Zamawiającego. Osoba reprezentująca Wykonawcę musi być upełnomocniona do tej czynności w oparciu o dokumenty rejestrowe lub pełnomocnictwo przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Wzór protokołu stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
4) Złożenie oferty bez odbycia wizji lub zapoznania się z dokumentam będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp;
5) Celem przeprowadzenia wizji, Zamawiający wyznacza dwa spotkania, które odbędą się w następujących terminach i miejscach:
a) 21.03.2024r. (czwartek) o godzinie 9:00, spotkanie przy Urzędzie Gminy Świnna ul. Wspólna 13
b) 22.03.2024r. (piątek) o godzinie 9:00, spotkanie przy Urzędzie Gminy Świnna ul. Wspólna 13
6) W sprawach wizji należy kontaktować się z osobą(ami) wyznaczoną(ymi) do komunikowania się z wykonawcami, o których mowa w Rozdziale X pkt 1 ppk 2) lit.a) SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 108570,55 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część zamówienia nr 2 – Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych sieci wodociągowej w miejscowości Pewel Mała w rejonie ul. Pod Grapą.

Zakres robót do wykonania etap I:

projektowanie całości inwestycji Od punktu A (Włączenie do proj. wodociągu w rejonie budynku nr 17 w ul. Pod Grapą na działce nr 1195/7) do punktu C (na działce 2443/5 w rejonie skrzyżowania ulic Pod Grapą i Żywieckiej),

 budowa sieci wodociągowej Dz110mm z PE wzdłuż ul. Pod Grapą od punktu A do punktu B o długości ok. 1485m
 budowa odcinków bocznych od odcinka sieci A-B z rur wodociągowych Dz63 o długości ok. 400m,
 budowa sieci wodociągowej Dz110mm z PE wzdłuż ul. Pod Grapą od punktu B do punktu C o długości ok. 640m
 budowa odcinków bocznych od odcinka sieci B-C z rur wodociągowych Dz63 o długości ok. 340m,

Łączna długość do zaprojektowania sieci wodociągowej wynosi ok. 2865m.

Zakres robót do wykonania etap II:

wykonawczy obejmujący wykonanie sieci wodociągowej wraz z odnogami od punktu A (Włączenie do proj. wodociągu w rejonie budynku nr 17 w ul. Pod Grapą na działce nr 1195/7) do punktu B (na działce 2245/3 w rejonie skrzyżowania ulic Pod Grapą i ks. Kolinka)

 budowa sieci wodociągowej Dz110mm z PE wzdłuż ul. Pod Grapą od punktu A do punktu B o długości ok. 1485m
 budowa odcinków bocznych od odcinka sieci A-B z rur wodociągowych Dz63 o długości ok. 400m,

Łączna długość do wykonania sieci wodociągowej wynosi ok. 1885m.

Podana długość jest długością orientacyjną. Do obowiązków wykonawcy jest stworzenie możliwości podłączenia wszystkich nieruchomości według zakresu przedstawionego w załączonych planach sytuacyjnych.
Zakres budowy wodociągu obejmuje również budowę hydrantów rozmieszczonych wzdłuż dróg i ulic oraz przy ich skrzyżowaniach, przy zachowaniu odległości między hydrantami do 150 m. Wodociąg winien być wyposażony w niezbędną do jego eksploatacji armaturę.
W projekcie należy uwzględnić możliwość przyłączenia kolejnych odbiorców do sieci wodociągowej wraz z rozwojem terenu objętego inwestycją.

3. Szczegółowa dokumentacja zamówienia została wskazana w załączniku nr 6a do SWZ- opisie przedmiotu zamówieniawraz wraz z załącznikami dla części zamówienia nr 1 oraz w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PF-U) wskazanym w załączniku nr 6b do SWZ wraz z załącznikami dla części zamówienia nr 2.
4. Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z niniejszą SWZ, w tym dokumentami wskazanymi w pkt 3 powyżej, oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. Zobowiązanie wykonania robót zgodnie z powyższymi dokumentami nie zwalnia Wykonawcy m. in. od obowiązku weryfikacji tej dokumentacji w trakcie trwania umowy i zgłaszania Zamawiającemu wykrytych w niej wad czy uchybień skutkujących możliwością niedochowania warunków umowy lub naruszeniem przepisów prawa.
5. Od dnia odbioru placu budowy Wykonawca odpowiada za wszystkie zdarzenia, które zaistnieją podczas wykonywania umowy. Za wszystkie wyrządzone komukolwiek szkody podczas budowy lub w związku z budową odpowiada Wykonawca, chyba, że nie zachodzi związek przyczynowy pomiędzy prowadzeniem robót a wyrządzoną szkodą. Wykonawca przyjmie odpowiedzialność w szczególności za:
1) szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników Wykonawcy oraz osób trzecich przebywających w rejonie prowadzonych robót;
2) szkody wynikające ze zniszczeń oraz innych zdarzeń w odniesieniu do robót, materiałów sprzętu i innego mienia ruchomego związanego z prowadzeniem robót podczas realizacji przedmiotu niniejszej umowy;
3) szkody w robotach spowodowane przez niego przy usuwaniu wad w okresie gwarancji i rękojmi;
4) niewłaściwe zabezpieczenie terenu budowy oraz dopuszczenie na teren budowy osób nieupoważnionych.
6. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został opisany w Załączniku nr 5a (część zamówienia nr 1), 5b (część zamówienia nr 2) do SWZ – Projekcie Umowy
7. Zamawiający wymaga , aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonywania czynności: roboty budowlane wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie stosunku pracy. Powyższy obowiązek nie dotyczy kadry kierowniczej budowy – kierownika budowy, kierowników robót, majstrów, projektantów (jeśli występują).
8. Klauzula równoważności:
1) Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 99 ust. 5 i art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne dla robót, materiałów, systemów spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń lub materiałów należy je traktować wyłącznie jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SWZ. Ponadto zamienne urządzenia przyjęte do wyceny: winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony efekt, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia techniczne dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego, biorąc pod uwagę całość inwestycji, a nie wybrany fragment całości. Ciężar udowodnienia, że materiał lub urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli materiały lub/i urządzenia zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SWZ. W przypadku zaś opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia z zastosowaniem rozwiązań równoważnych opisywanym. W takim wypadku, procedurę opisaną na wstępie niniejszego punktu stosuje się odpowiednio;
2) w przypadku przyjętych przez Wykonawcę do wyceny technologii, systemów, materiałów lub urządzeń równoważnych, do oferty musi być dołączony wykaz tych technologii, systemów, urządzeń lub materiałów, który będzie w swej treści zawierał podanie: rodzaj i opis zastosowanej technologii lub systemu, nazwy zastosowanego urządzenia/materiału, nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału;
3) ponadto, dla technologii/systemów/urządzeń/materiałów równoważnych Zamawiający wymaga udokumentowania równoważności, m.in. za pomocą załączonych do wykazu technologii/systemów/urządzeń/materiałów równoważnych; obliczeń, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności przepisami i normami oraz kart katalogowych producentów urządzeń/materiałów równoważnych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych technologii/systemów/urządzeń/materiałów;
4) w przypadku wątpliwości co do równoważności zaproponowanych w ofercie zamienników technologii/systemów/urządzeń/materiałów równoważnych, Zamawiający w porozumieniu
z projektantem na etapie badania oferty może wymagać wykazania (udokumentowania) równoważności. W szczególności w tym celu może żądać przedstawienia przez Wykonawcę katalogów producenta danej technologii/systemów/urządzeń/materiałów równoważnych. W szczególności technologia/systemy/urządzenia/materiały równoważne oceniane będą pod względem możliwości uzyskania określonych dla technologii/systemów/urządzeń/materiałów poziomu funkcjonalności, kosztów eksploatacji, niezawodności działania.
9. Wizja lokalna – dla części zamówienia nr 1, 2
1) Zamawiający wymaga przeprowadzenia przez Wykonawców wizji lokalnej miejsca realizowania robót budowlanych objętych częścią zamówienia nr 1, 2, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu zamówienia. Koszty związane z udziałem wizji lokalnej (np. koszty podróży, noclegu) poniesie Wykonawca;
2) W związku z nałożonym obowiązkiem, termin składania ofert został wydłużony o czas niezbędny na dokonanie wizji lokalnej;
3) Potwierdzeniem dokonania wizji lokalnej będzie Protokół podpisany przez osobę reprezentującą Wykonawcę oraz Zamawiającego. Osoba reprezentująca Wykonawcę musi być upełnomocniona do tej czynności w oparciu o dokumenty rejestrowe lub pełnomocnictwo przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Wzór protokołu stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
4) Złożenie oferty bez odbycia wizji lub zapoznania się z dokumentam będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp;
5) Celem przeprowadzenia wizji, Zamawiający wyznacza dwa spotkania, które odbędą się w następujących terminach i miejscach:
a) 21.03.2024r. (czwartek) o godzinie 9:00, spotkanie przy Urzędzie Gminy Świnna ul. Wspólna 13
b) 22.03.2024r. (piątek) o godzinie 9:00, spotkanie przy Urzędzie Gminy Świnna ul. Wspólna 13
6) W sprawach wizji należy kontaktować się z osobą(ami) wyznaczoną(ymi) do komunikowania się z wykonawcami, o których mowa w Rozdziale X pkt 1 ppk 2) lit.a) SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1193000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy pzp Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli: „nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
W niniejszym postępowaniu, dla części zamówienia nr 1 - nie złożono żadnej oferty w wyznaczonym terminie przez Zamawiającego tj. do dnia 04.04.2024r. do godz. 09.00.
Z tego względu Zamawiający zobowiązany był unieważnić przedmiotowe postępowanie w zgodzie art. 255 pkt1).

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1331475,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1331475,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1331475,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacyjny KAZMAR Tomasz Smyrak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122579563

7.3.3) Ulica: Szkolna 37

7.3.4) Miejscowość: Roczyny

7.3.5) Kod pocztowy: 34-120

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1331475,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.