eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jab³onowo Pomorskie › Sukcesywna dostawa paliwa opa³owego (brykietu drzewnego) do kot³owni w Jab³onowie Pomorskim.



Og³oszenie z dnia 2024-05-09

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa paliwa opa³owego (brykietu drzewnego) do kot³owni w Jab³onowie Pomorskim.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO I GMINA JAB£ONOWO POMORSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118431

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. G³ówna 28

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jab³onowo Pomorskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-330

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudzi±dzki

1.5.7.) Numer telefonu: 56 69 76 800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@jablonowopomorskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.jablonowopomorskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa paliwa opa³owego (brykietu drzewnego) do kot³owni w Jab³onowie Pomorskim.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-14cbdabb-0602-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00317828

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00017671/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.3 Sukcesywna dostawa paliwa opa³owego (brykietu drzewnego) do kot³owni w Jab³onowie Pomorskim)

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/918572

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami prowadzona jest pisemnie w jêzyku polskim (w rozumieniu art. 20 i art. 7 pkt. 16 PZP) przy u¿yciu ¶rodka komunikacji elektronicznej -jakim jest- platformazakupowa.pl pod adresem:
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/918572 i pod nazw± postêpowania wskazan± w tytule SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl , tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl obywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
9. Zalecenia:
1) Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z
„Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych” zwanego dalej Rozporz±dzeniem KRI.
2) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf .
3) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip ,
b) .7Z .
4) Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10 MB (wraz z podpisem), oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB (wraz z podpisem).
5) Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
6) Pliki w innych formatach ni¿ .pdf zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
7) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
8) Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
9) Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowa³ mo¿liwo¶æ prawid³owego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
10) Zamawiaj±cy zaleca, aby komunikacja z wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie za po¶rednictwem formularza “Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, nie za po¶rednictwem adresu email.
11) Zamawiaj±cy rekomenduje, aby osob± sk³adaj±c± ofertê by³a osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.
12) Ofertê nale¿y przygotowaæ z nale¿yt± staranno¶ci± i zachowaniem odpowiedniego odstêpu czasu do zakoñczenia przyjmowania ofert. Sugerujemy z³o¿enie oferty na 24 godziny przed terminem sk³adania ofert.
13) Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
14) Je¶li Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik .zip, zaleca siê wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i ust. 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), zwane dalej „RODO” informuje siê, ¿e:
1) administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie, (dane kontaktowe Urz±d Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie, ul. G³ówna 28, 87-330 Jab³onowo Pomorskie).
2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pisemnie na adres: Urz±d Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie, ul. G³ówna 28, 87-330 Jab³onowo Pomorskie lub iodo@jablonowopomorskie.pl .
3) Pani / Pana dane bêd± przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. c RODO (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z 04.05.2016 r. ze zm.) w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
4) Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (art. 18, art. 74), jak równie¿ inne podmioty upowa¿nione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmuj±ce siê obs³ug± informatyczn± Administratora.
5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zosta³y zebrane, bêd± przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbêdny do zrealizowania przepisów dotycz±cych archiwizowania danych obowi±zuj±cych u Administratora lub okresu trwa³o¶ci projektu w przypadku otrzymania dofinansowania ze ¶rodków zewnêtrznych.
6) Zamawiaj±cy informuje, ¿e bêdzie przetwarza³ dane osobowe w zakresie wskazanym w otrzymanej ofercie, dokumentach sk³adanych przez wykonawcê oraz w publicznie dostêpnych rejestrach i bazach danych np. CEIDG, KRS (art. 14 ust. 1 lit. d, art. 14 ust. 2 lit. f).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO, prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
b) na podstawie art. 16 RODO, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, które s± nieprawid³owe oraz prawo do uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, które s± niekompletne. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa, w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
8) Obowi±zek podania przez Pani± / Pana danych osobowych Zamawiaj±cemu jest wymogiem zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
9) Dane osobowe nie bêd± przetwarzane w sposób opieraj±cy siê na zautomatyzowanym przetwarzaniu. Decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany.
10) Nie przys³uguje Pani / Panu:
a) prawo do przenoszenia danych osobowych,
b) prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych,
c) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
d) prawo do usuniêcia danych osobowych, przed okresem o którym mowa w Rozdziale I ust. 10 pkt 5 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZUK.271.1.5.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa workowanego paliwa opa³owego (brykietu drzewnego) do kot³owni w Jab³onowie Pomorskim przez okres do 31.12.2024 r. od dnia udzielenia zamówienia.
2. Planowane maksymalne zapotrzebowanie kot³owni na opa³ (brykiet drzewny) w okresie obowi±zywania umowy wynosi 300 ton. Przy czym zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do zakupu w ramach niniejszej umowy minimum 250 ton. W okresie letnim dostawy wynosz± od 12 do 24 ton miesiêcznie. Zapotrzebowanie wzrasta w okresie jesiennym od 24 ton do 36 ton na miesi±c. Okres zimowy charakteryzuje siê wzmo¿onym zapotrzebowaniem i wynosi od 48 ton do 72 na miesi±c.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09111220-8 - Brykiety

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) cena (C) – waga kryterium 60%;
2) termin dostawy (TD) – waga kryterium 40%.


2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

Ad 1. Cena

Cena oferty (Cn) – oferta z najni¿sz± cen± otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów = 100, pomno¿one przez wspó³czynnik 0,60; oferty nastêpne bêd± oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtañszej, wg wzoru

Cn = C of. n. /C of. b. x 100 x 0,60
gdzie:
Cn - liczba punktów za kryterium cena;
C of.n. - cena oferty najkorzystniejszej;
C of.b. - cena oferty badanej.

Ad 2. Termin dostawy

Punkty za kryterium „termin dostawy” (TD) zostan± obliczone wg nastêpuj±cego wzoru:

Najkrótszy termin dostawy oferty niepodlegaj±cej odrzuceniu
------------------------------------------------------- x100 x 40 % (waga kryterium) = ilo¶æ punktów
Termin dostawy oferty badanej niepodlegaj±cej odrzuceniu


Punkty za wszystkie kryteria podlegaj± zsumowaniu tj. C+TD = £±czna liczba punktów

Uwaga!
2) Minimalny termin dostawy od zg³oszenia wynosi 2 dni;
3) Maksymalny termin dostawy od zg³oszenia wynosi 6 dni;
4) Je¿eli którykolwiek wykonawca zaoferuje termin dostawy od zg³oszenia d³u¿szy ni¿ maksymalny podany przez zamawiaj±cego otrzyma liczbê punktów tak± jak przewidziano dla maksymalnego terminy dostawy;
5) Je¿eli którykolwiek z Wykonawców w ofercie wska¿e termin dostawy od zg³oszenia krótszy, ni¿ minimalny, terminu dostawy bêdzie traktowany przez Zamawiaj±cego jako minimalny 2 dniowy termin dostawy;
6) Brak w ofercie wpisu dot. terminu dostawy bêdzie traktowany przez Zamawiaj±cego jako podstawa do odrzucenia oferty.
Oferta najkorzystniejsza, to oferta która otrzyma najwy¿sz± liczbê punków stanowi±c± sumê punktów przyznanych w ramach ka¿dego z kryteriów

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu. 1. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w art. 108 ust. 1 PZP. 5. Na podstawie art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza siê wykonawców, o których mowa w art. 7 ust. 1 w/w ustawy. Powy¿sze wykluczenie nastêpowaæ bêdzie na okres trwania w/w okoliczno¶ci. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego wykonawcy, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e wykonanie a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w ci±gu ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy odpowiadaj±cej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (dostawê brykietu drzewnego) o ³±cznej warto¶ci ( w ramach 1 kontraktu/umowy) co najmniej 150 000,00 z³ brutto, poparte dokumentem, ¿e dostawa ta wykonana by³a nale¿ycie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik 3 do SWZ).
Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, wykonawca z³o¿y zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych, o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego – wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Do oferty wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik 3 do SWZ).
Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu wykonawca z³o¿y wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - (wzór wykazu stanowi za³±cznik 7 do SWZ);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo
do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
Uwaga: Spó³ka cywilna jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê
o udzielenie zamówienia.
1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia spe³nienie warunku wiedzy i do¶wiadczenia musi wykazaæ jeden z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± (np. jeden z cz³onków konsorcjum).
2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane do których realizacji te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust 4 PZP, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspólnie (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik 6 do SWZ).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Ewentualne zmiany umowy zawarte s± we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-05-17 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl pod adresem: https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/918572

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-17 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-06-15

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.