Ogłoszenie z dnia 2024-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00302679/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Sobienie- Jeziory
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014848593
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 36
1.4.2.) Miejscowość: Karczew
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-480
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat-otwocki.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpotwock.eb2b.com.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00318156
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-05-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00302679
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1) Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Sobienie - Jeziory
2) W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane polegające na:
a) Prace należy wykonać na odcinku :
• Zamówienie podstawowe: od ul. Parysowska w Sobieniach-Jeziory do dz. 531/2 obr. 11 Sobienie Biskupie – odcinek około 1 200,00 mb zgodnie z załącznikiem graficznym,
• Zamówienie w ramach opcji: od dz. 531/2 obr. 11 Sobienie Biskupie do dz. 524/4 obr. 11 Sobienie Biskupie – odcinek około 150 mb.
b) Wykonaniu prac rozbiórkowych istniejącej nawierzchni jezdni tj. płyt betonowych,
c) Wykonanie profilowania podłoża wraz z jego korytowaniem na średnią głębokość
ok. 11 cm.
d) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 mm o grubości po zagęszczeniu
25 cm,
e) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych – warstwa wiążąca AC16W o grubości 6 cm
f) Wykonanie nawierzchni z mieszane mineralno-bitumicznych asfaltowych – warstwa ścieralna AC11S o grubości 5 cm,
g) Obustronne wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm o szerokości 1,0 m
i grubości po zagęszczeniu min. 0,15m
h) Regulacja wysokościowa elementów infrastruktury technicznej tj. włazy, zawory, kratki, itp.,
i) Uwaga – nawierzchnie jezdni należy układać całą szerokością jezdni,
j) Należy odtworzyć stałą organizację ruchu po przeprowadzonych robotach, w szczególności odtworzyć oznakowanie poziome jezdni – oznakowanie poziome należy wykonać w technologii grubowarstwowej,
k) Połączenia działek roboczych i połączenia nowej nawierzchni z istniejącą należy uszczelnić masą na bazie bitumu,
l) Nawierzchnie jezdni należy wykonać również na wszystkich skrzyżowaniach występujących na przedmiotowym odcinku w granicach istniejącego pasa drogowego na odcinku minimum 3 m,
m) Wykonawca musi wykonać nawierzchnie jezdni z zachowaniem spadków podłużnych oraz poprzecznych umożliwiających prawidłowy spływ wód opadowych z nawierzchni jezdni.
n) Niedopuszczalne jest powstanie zastoisk wody po opadach deszczu spowodowanych złym wyprofilowaniem nawierzchni jezdni,
o) Prace należy wykonać w okresie letnim tj. od lipca do sierpnia,
p) Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie do opracowania, zatwierdzenia, a następnie wprowadzenia czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
q) Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stałej organizacji ruchu,
r) Urobek powstały z frezowania nawierzchni jezdni staje się własnością Wykonawcy, który zobowiązany jest do zagospodarowania go we własnym zakresie,
s) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej, w skład, której wchodzić musi m.in. recepty na masę, sprawozdanie z badań, aprobaty techniczne na użyte materiały, dokumentacja fotograficzna, itp.
t) UWAGA: geometrię drogi należy wykonać zgodnie z przedłożonym przez Zamawiającego Projektem Zagospodarowania Terenu
Dopuszczenie rozwiązań równoważnych opisywanym w przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp
Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”.
Zamawiający informuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wskazania równoważności leży po stronie wykonawcy.
W odniesieniu do znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje konkretne produkty lub usługi Zamawiający wymaga aby wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie kryteriów, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności np. karty katalogowe producentów. W odniesieniu do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił wraz z ofertą dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 pzp.
Po zmianie:
1) Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Sobienie - Jeziory
2) W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane polegające na:
a) Prace należy wykonać na odcinku :
• Zamówienie podstawowe: od ul. Parysowska w Sobieniach-Jeziory do dz. 531/2 obr. 11 Sobienie Biskupie – odcinek około 1 270,00 mb zgodnie z załącznikiem graficznym,
• Zamówienie w ramach opcji: od dz. 531/2 obr. 11 Sobienie Biskupie do dz. 524/4 obr. 11 Sobienie Biskupie – odcinek około 150 mb.
b) Wykonaniu prac rozbiórkowych istniejącej nawierzchni jezdni tj. płyt betonowych,
c) Wykonanie profilowania podłoża wraz z jego korytowaniem na średnią głębokość
ok. 11 cm.
d) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 mm o grubości po zagęszczeniu
25 cm,
e) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych – warstwa wiążąca AC16W o grubości 6 cm
f) Wykonanie nawierzchni z mieszane mineralno-bitumicznych asfaltowych – warstwa ścieralna AC11S o grubości 5 cm,
g) Obustronne wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm o szerokości 1,0 m
i grubości po zagęszczeniu min. 0,15m
h) Regulacja wysokościowa elementów infrastruktury technicznej tj. włazy, zawory, kratki, itp.,
i) Uwaga – nawierzchnie jezdni należy układać całą szerokością jezdni,
j) Należy odtworzyć stałą organizację ruchu po przeprowadzonych robotach, w szczególności odtworzyć oznakowanie poziome jezdni – oznakowanie poziome należy wykonać w technologii grubowarstwowej,
k) Połączenia działek roboczych i połączenia nowej nawierzchni z istniejącą należy uszczelnić masą na bazie bitumu,
l) Nawierzchnie jezdni należy wykonać również na wszystkich skrzyżowaniach występujących na przedmiotowym odcinku w granicach istniejącego pasa drogowego na odcinku minimum 3 m,
m) Wykonawca musi wykonać nawierzchnie jezdni z zachowaniem spadków podłużnych oraz poprzecznych umożliwiających prawidłowy spływ wód opadowych z nawierzchni jezdni.
n) Niedopuszczalne jest powstanie zastoisk wody po opadach deszczu spowodowanych złym wyprofilowaniem nawierzchni jezdni,
o) Prace należy wykonać w okresie letnim tj. od lipca do sierpnia,
p) Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie do opracowania, zatwierdzenia, a następnie wprowadzenia czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
q) Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stałej organizacji ruchu,
r) Urobek powstały z frezowania nawierzchni jezdni staje się własnością Wykonawcy, który zobowiązany jest do zagospodarowania go we własnym zakresie,
s) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej, w skład, której wchodzić musi m.in. recepty na masę, sprawozdanie z badań, aprobaty techniczne na użyte materiały, dokumentacja fotograficzna, itp.
t) UWAGA: geometrię drogi należy wykonać zgodnie z przedłożonym przez Zamawiającego Projektem Zagospodarowania Terenu
Dopuszczenie rozwiązań równoważnych opisywanym w przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp
Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”.
Zamawiający informuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wskazania równoważności leży po stronie wykonawcy.
W odniesieniu do znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje konkretne produkty lub usługi Zamawiający wymaga aby wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie kryteriów, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności np. karty katalogowe producentów. W odniesieniu do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił wraz z ofertą dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 pzp.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-05-10 12:00
Po zmianie:
2024-05-15 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-05-10 12:30
Po zmianie:
2024-05-15 12:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-06-08
Po zmianie:
2024-06-13
INNE PRZETARGI Z KARCZEWA
- Dowóz uczniów (dzieci) niepełnosprawnych z terenu Gminy Karczew wraz z opieką nad uczniami w czasie dowozu do i z placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 (wrzesień - czerwiec).
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2730W Nadbrzeż - Glinki
- Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 1 w Karczewie
więcej: przetargi w Karczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 102853 B Rumiejki-Źrobki, Gmina Bargłów Kościelny
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ropa
- Modernizacja dróg w gminie Zakroczym
- Wykonanie instalacji artystycznej o charakterze budowli odwzorowującej zabudowę narożnika ul. Piotrkowskiej110 /Pasaż Schillera w Łodzi dz.236/10, fragment działki:235/27i26/14, (...)
- Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Kicinie w formule "zaprojektuj i wybuduj" - Polski Ład
- Zagospodarowanie terenu przy Urzędzie Gminy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.