Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00144320/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów mikrobiologicznych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie- II procedura
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO - EPIDEMIOLOGICZNA W RZESZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291641
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: WIERZBOWA 16
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wsse.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/wsse-rzeszow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.wsse.rzeszow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów mikrobiologicznych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie- II procedura2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e36cd7e3-cb86-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319078
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00089700/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów mikrobiologicznych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie- II procedura
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00144320/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.272.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 165040,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 Wzorce do chromatografii4.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 24463,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 Odczynniki i wzorce do innych specyficznych oznaczeń4.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 37975,74 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 Odczynniki do badań metodą PCR4.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne
4.5.5.) Wartość części: 53294,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 4 Testy immunologiczne 14.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6709,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 5 Testy immunologiczne 24.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne
4.5.5.) Wartość części: 7675,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 6 Wzorce do mykotoksyn4.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 11155,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 7 Szczepy wzorcowe4.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne
4.5.5.) Wartość części: 4572,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 8 Podłoża do hodowli komórkowej4.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne
4.5.5.) Wartość części: 2880,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 9 Roztwory wzorcowe do ASA, ICP4.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 4162,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 10 Materiały odniesienia4.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne
4.5.5.) Wartość części: 12153,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37492,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46865,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37492,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tusnovics Instruments Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6771783747
7.3.3) Ulica: ul. Bociana 4a/49
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-231
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TUSNOVICS INSTRUMENTS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TUSNOVICS INSTRUMENTS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37492,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55159,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55159,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55159,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEMENT Bryja Urszula
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8171275848
7.3.3) Ulica: ul. Chmaja 4
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-021
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55159,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73274,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73274,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73274,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMOGENA Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7792523064
7.3.3) Ulica: Jeleniogórska 16
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-179
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73274,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów mikrobiologicznych dla Wojewódzkiej Stacji sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie- II procedura”, w części dotyczącej Pakietów nr: 4 zostało unieważnione
Podstawa prawna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych- Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ dla Pakietu nr 4 nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2667,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5535,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2667,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BioMaxima S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9462360625
7.3.3) Ulica: Ul. Vetterów 5
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-277
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2667,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów mikrobiologicznych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie- II procedura”, w części dotyczącej Pakietu nr 6 zostało unieważnione.
Podstawa prawna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych- Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, w ramach Pakietu nr 6 wpłynęła jedna oferta, złożona przez- ELEMENT Bryja Urszula, ul. Chmaja 4, 35-021 Rzeszów. Zamawiający dokonując oceny oferty firmy ELEMENT Bryja Urszula, złożonej w ramach Pakietu nr 6, stwierdził, że oferta ta nie spełnia wymagań Specyfikacji Warunków Zamówienia w zakresie wymagania dotyczącego dostarczenia produktu wyprodukowanego przez producenta akredytowanego wg PN-EN ISO 17034 lub równoważnej.
Zaoferowane przez firmę ELEMENT Bryja Urszula produkty w Pakiecie nr 6 nie są wyprodukowane przez producenta akredytowanego wg PN-EN ISO 17034 lub równoważnej.
Oferta ta została odrzucona ze względu na brak zgodności treści oferty z warunkami zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Ze względu na powyższe postępowanie w części dotyczącej Pakietu nr 6 zostało unieważnione.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów mikrobiologicznych dla Wojewódzkiej Stacji sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie- II procedura”, w części dotyczącej Pakietu nr 7 zostało unieważnione
Podstawa prawna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych- Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ dla Pakietu nr 7 nie złożono żadnej oferty.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4242,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4242,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4242,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "BIOMED-LUBLIN" Wytwórna Surowic i Szczepionek S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7122591951
7.3.3) Ulica: Ul. Uniwersytecka 10
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-029
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4242,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia pn. „Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów mikrobiologicznych dla Wojewódzkiej Stacji sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie- II procedura”, w części dotyczącej Pakietu nr: 9 zostało unieważnione.
Podstawa prawna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych- Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione dla Pakietu nr 9, gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na nieprecyzyjnym opisie przedmiotu zamówienia. W wyniku omyłki Zamawiającego, nastąpiła rozbieżność pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ) a formularzem ofertowym (załącznik nr 2 do SWZ). Zaistniałe rozbieżności mogły wprowadzać w błąd wykonawców, w zakresie wymaganych parametrów dla produktów stanowiących przedmiot zamówienia.
Wyżej wymienione rozbieżności mogły mieć wpływ na sporządzenie oferty, zaoferowanie innego produktu, niż oczekiwany przez Zamawiającego oraz prawidłowe skalkulowanie ceny oferty, jak również nie pozwalały na jednoznaczną i rzetelną ocenę złożonych ofert.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów mikrobiologicznych dla Wojewódzkiej Stacji sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie- II procedura”, w części dotyczącej Pakietu nr 10 zostało unieważnione
Podstawa prawna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych- Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ dla Pakietu nr 10 nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Usługa organizacji i przeprowadzenia kursów języka polskiego jako obcego na poziomie od A1 do C2 dla uczestników projektu "Podkarpackie Centrum Integracji Cudzoziemców II"
- Świadczenie usługi organizacji bankietu dla uczestników 9th International Weigl Conference w Rzeszowie w dniu 28 czerwca 2024r.
- Przebudowa pomieszczeń Oddziału Kardiologicznego Szpitala MSWiA w Rzeszowie
- Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego urządzeń miejskiej sieci teleinformatycznej
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych, myjących i pielęgnujących
- Opracowanie koncepcji architektonicznej pn. "Przebudowa Drogowego Przejścia Granicznego w Korczowej - dostosowanie istniejącego przejścia w terminal odpraw towarowych"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny zakup i dostawa leków dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży
- Dostawa odczynników do systemu IR Biotyper wraz ze szczepami wzorcowymi (Zadanie Nr 1) oraz jałowych pojemników do badań mikrobiologicznych (Zadanie Nr 2).
- W-5 ZP/7/2024 dostawa odczynników chemicznych, odczynników laboratoryjnych, wyrobów laboratoryjnych oraz sprzętu laboratoryjnego dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- DOSTARCZANIE ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ MIKROBIOLOGICZNYCH
- Zakup wraz z dostawą odczynników ddPCR dla Zakładu Diagnostyki Molekularnej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Dostawy zestawów diagnostycznych ELISA do wykrywania przeciwciał przeciwko wirusowi ASF
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.