eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Przebudowa lokalu mieszkalnego nr 8 przy ul. Liliowej 4b w Gliwicach na potrzeby dwóch samodzielnych mieszkań pracowniczych dla osób z niepełnosprawnościami.



Ogłoszenie z dnia 2024-05-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa lokalu mieszkalnego nr 8 przy ul. Liliowej 4b w Gliwicach na potrzeby dwóch samodzielnych mieszkań pracowniczych dla osób z niepełnosprawnościami.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GLIWICKI ZAKŁAD AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363141156

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dolnej Wsi 74

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gzaz.gliwice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gzaz.zszs-gliwice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1cd01817-fd4e-11ee-885b-8267c0608453

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


rehabilitacja zawodowa i społeczna osób niepełnosprawnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa lokalu mieszkalnego nr 8 przy ul. Liliowej 4b w Gliwicach na potrzeby dwóch samodzielnych mieszkań pracowniczych dla osób z niepełnosprawnościami.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cd01817-fd4e-11ee-885b-8267c0608453

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00320393

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00290451/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa lokalu mieszkalnego nr 8 przy ul. Liliowej 4b w Gliwicach na potrzeby dwóch samodzielnych mieszkań pracowniczych dla osób z niepełnosprawnościami.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00292735

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2024/1/GZAZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wielobranżowych związanych przebudową mieszkania w budynku wielorodzinnym.
W mieszkaniu poddanym przebudowie zostaną wyodrębnione dwa mieszkania dla osób z niepełnosprawnościami oraz korytarz wejściowy.

W mieszkaniu nr 8a wydzielona będzie kuchnia, łazienka oraz pokój.
W mieszkaniu nr 8b wydzielony będzie pokój z aneksem kuchennym oraz łazienka.

Podstawowy zakres robót:
A) PRACE BUDOWLANE
1. Nadproża stalowe z profili walcowanych.
2. Ścianki działowe z płyty gipsowo-kartonowej na konstrukcji stalowej, systemowej. Ścianki oznaczone na rysunku należy wykonać w klasie odporności ogniowej EI30, Izolacyjności akustycznej 50 dB i izolacyjności termicznej U=1,0 W/m2K
3. izolacje przeciwwodne - izolacja pozioma – Folia PE min. gr.0,2 mm
4. izolacje cieplne - ścianki oddzielające mieszkania od korytarza U= U=1,0 W/m2 - wypełnienie z wełny mineralnej gr. 7,5 cm
5. drzwi zewnętrzne antywłamaniowe klasy „C” (drzwi bezprogowe)
6. drzwi wewnętrzne drewniane płytowe (drzwi bezprogowe)
7. podłogi - posadzka ceramiczna, panele podłogowe.
8. ściany – płytki ceramiczne, tapeta winylowa, farba lateksowa, tynk mozaikowy
9. Obudowa stropu - strop nad parterem - obudowa od dołu płytami gipsowo-kartonowymi, ogniochronnymi o gr.188m. Płyty montowane na konstrukcji stalowej, systemowej
10. wykonanie miejsca postojowego na osób z niepełnosprawnościami

B) INSTALACJE SANITARNE
1. instalacja wewnętrzna wodociągowa
2. instalacja wewnętrzna kanalizacji sanitarnej
3. instalacja centralnego ogrzewania
4. instalacja wentylacji
5. zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej


C) INSTALACJE ELEKTRYCZNE
1. zabudowa i podłączenie układu pomiarowego bezpośredniego 3 fazowego z zabezpieczeniami w istniejącej rozdzielnicy głównej RG
2. rozdzielnica dla mieszkania RM8 400/230V oraz tablice mieszkaniowe TM8A, TM8B 400/230V
3. wewnętrzne linie zasilające WLZ,
4. instalacje elektryczną gniazd wtyczkowych 1 i 3 fazowych oraz zasilania urządzeń odbiorczych
5. instalacje oświetlenia
6. ochrona przeciwporażeniowa,
7. instalacja przeciwprzepięciowa
8. instalacja połączeń wyrównawczych
9. instalacja odgromowa oraz uziemienie
10. instalacja teletechniczna RTV/SAT – uzupełnienie
11. pomiary elektryczne

D) Dostawa i montaż elementów wyposażenia
1. dostawa i montaż elementów wyposażenia stałego i ruchomego według projektu aranżacji z uwzględnieniem korekty

Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny:
- pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej w wysokości ryczałtowej 1500,00 złotych brutto,
- wykona postanowienia pozwolenia na budowę i pokryje koszty z tym związane
- na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe wewnętrzne,
- na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe zewnętrzne, w tym utrzymywanie w czystości nawierzchni utwardzonych
- wykona profesjonalne prace porządkowe (kompleksowe odkurzanie, mycie i sprzątanie - pomieszczenie
gotowe do użytkowania)
- zabezpieczy złom z demontażu, przewiezie komisyjnie złom do punktu skupu i niezwłocznie przekaże Zamawiającemu stosowny dokument potwierdzający odbiór złomu przez skup złomu w celu wystawienia faktury przez Zamawiającego na odbiorcę złomu,
- wywiezie i podda utylizacji odpady,
- opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia,
- przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami, decyzjami, pismami
- pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, właścicieli sieci uzbrojenia terenu, itp.
- zapewni toalety przenośne dla swoich pracowników,
- będzie prowadził roboty budowlane z poszanowaniem uzasadnionych interesów osób trzecich, a ewentualne szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca usunie we własnym zakresie i na swój koszt,
- wykona i zachowa warunki zawarte w pismach instytucji oraz pokryje koszty z tym związane
- zleci i pokryje koszty nadzoru właścicieli sieci uzbrojenia terenu, jeśli zajdzie taka potrzeba
- zapewni odpowiednie warunki dla wykonawstwa robót, odpowiednie zabezpieczenia techniczno-materiałowe z uwzględnieniem wpływu warunków pogodowych na wykonawstwo robót i pokryje koszty z tym związane,
- doprowadzi teren do stanu pierwotnego, jeśli zajdzie taka potrzeba,
- wykona ogrodzenie/wygrodzenie tymczasowe strefy robót, terenu robót, chodników (z odpowiednim oznakowaniem robót), zapewni całodobowe zabezpieczenie terenu robót,
- będzie przestrzegał regulamin porządku domowego, obowiązujący w przedmiotowej nieruchomości
- wykona i przekaże: powykonawcze pomiary geodezyjne z naniesieniem wyników pomiarów do miejskich zasobów geodezyjnych, z podaniem numeru zlecenia – wersja papierowa oraz wersja elektroniczna (skany dokumentów) w 2 egz., jeśli zajdzie taka potrzeba
- wykona i przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia – wersja papierowa oraz wersja elektroniczna (skany dokumentów) w 2 egz.,

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach:
- przedmiar robót - załącznik nr 13 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
- dokumentacja projektowa - załącznik nr 14 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 15 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
- decyzja administracyjna - pozwolenie na budowę - załącznik nr 16 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
- regulamin porządku domowego obowiązujący w przedmiotowej nieruchomości - załącznik nr 17 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)

Przedstawione w w/w dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały należy traktować jako
odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych oraz przykładowe
ze względu na zasady ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a zwłaszcza art. 99 do 103. Zamawiający
dopuszcza rozwiązania równoważne, jednocześnie nie gorsze od opisanych w w/w dokumentach norm,
europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dla
osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem
uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez
Zamawiającego. Zamawiający uzna certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność
w przypadku przedstawienia przez Wykonawcę.
Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę urządzenia techniczne i materiały musza posiadać parametry
techniczne i funkcjonalne nie gorsze w stosunku do opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji
technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik SWZ oraz posiadać
stosowne dopuszczenia i atesty.
Wykonawca, który zaproponuje zastosowanie rozwiązań lub urządzeń równoważnych w stosunku
do opisywanych w dokumentacji, jest obowiązany wykazać, ze oferowane przez niego urządzenia spełniają
wymagania określone przez Zamawiającego.
Jeżeli zaoferowane przez Wykonawcę rozwiązania równoważne wymagają wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub innych uzgodnień, Wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia tych zmian oraz dokonania niezbędnych formalności we własnym zakresie i na własny koszt.
Wymagany okres gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 60 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót, Wymagany okres rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 60 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany okres gwarancji i rękojmi był taki sam.


Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej. Podczas wizji lokalnej wykonawca winien między innymi
zapoznać się z miejscem i zakresem rzeczowym robót objętych zamówieniem. W celu umożliwienia
zainteresowanym odbycia wizji lokalnej, ze względu na trwające ograniczenia sanitarne, Zamawiający ustala
termin wizji na dzień 26.04.2024 r. oraz 30.04.2024 r. od godziny 10.00. do godziny 11.00 Do oferty wymagane jest złożenie oświadczenia o odbyciu wizji lokalnej o treści załącznika nr 10 do SWZ.
W przypadku braku przeprowadzenia wizji Zamawiający odrzuci ofertę.

Inne wymagania:
a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie,
b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach zamieszkania zbiorowego,
c) wykonywanie robót jest możliwe od poniedziałku do piątku, od godziny 7.00 do godziny 19.00,
d) praca w soboty lub inne dni wolne w godzinach od godziny 7.00 do godziny 13.00

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 469860,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 469860 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.