eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Remont drogi gminnej 100599K w km od 00 + 000,00 do km 00 + 192,00 w miejscowości Chrzanów, Gmina Chrzanów, Powiat Chrzanowski



Ogłoszenie z dnia 2024-05-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej 100599K w km od 00 + 000,00 do km 00 + 192,00 w miejscowości Chrzanów, Gmina Chrzanów, Powiat Chrzanowski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257943

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Henryka 20

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 7585122-123

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.chrzanow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/chrzanow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej 100599K w km od 00 + 000,00 do km 00 + 192,00 w miejscowości Chrzanów, Gmina Chrzanów, Powiat Chrzanowski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e2bd4b3-e831-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00321309

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033049/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Wykonanie remontów nawierzchni jezdni dróg gminnych na terenie Gminy Chrzanów mieszanką mineralno-bitumiczną

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00257836

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 320187,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana nawierzchni części chodnika wraz z krawężnikami i obrzeżami oraz wykonanie nakładki asfaltowej na odcinku drogi gminnej ul. Kolonia Rospontowa w miejscowości Chrzanów, gmina Chrzanów, zlokalizowanej na terenie działki drogowej o numerze 837/10 jedn. ewid. Chrzanów-miasto, obręb Kościelec.
2. Zakres robót na tym odcinku obejmuje mi.in:
a) roboty pomiarowe,
b) rozebranie krawężników,
c) rozebranie obrzeży,
d) rozebranie nawierzchni chodników,
e) frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni gr. 4 cm,
f) wywóz i utylizacja gruzu z rozbiórki,
g) skropienie nawierzchni emulsją asfaltową,
h) wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno- bitumicznej,
i) skropienie nawierzchni emulsja asfaltową,
j) ułożenie warstwy przeciwspękaniowej,
k) skropienie nawierzchni emulsja asfaltową,
l) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno- bitumicznej gr 4 cm,
m) częściowa wymiana i regulacja krawężników i obrzeży,
n) regulacja istniejących zasuw,
o) wykonanie warstwy podsypkowej z piasku – 3cm,
p) ułożenie chodnika z płyt betonowych,
q) plantowanie i humusowanie ziemi,
r) montaż tablicy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
3. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa, zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 15 % wartości wynagrodzenia brutto. Polisa powinna być wystawiona na okres nie krótszy niż od daty protokolarnego przekazania teren budowy do upływu 30 dni od daty umownego zakończenia zadania inwestycyjnego.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: opis techniczny – stanowiący załącznik nr 8 do SWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ oraz pomocniczo przedmiar – stanowiący załącznik nr 10 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256913,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 426896,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256913,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Strzelec Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Transportowe WIKOS FRESH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282262799

7.3.3) Ulica: Adama Mickiewicza 72, Wygiełzów

7.3.4) Miejscowość: Babice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-551

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256913,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.