eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała › Dostawa i montaż urządzeń służących modernizacji stacji uzdatniania wody na terenie gminy Biała



Ogłoszenie z dnia 2024-05-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż urządzeń służących modernizacji stacji uzdatniania wody na terenie gminy Biała

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biała

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413343

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 10

1.5.2.) Miejscowość: Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-210

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@biala.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biala.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dcc1f25a-f0c7-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż urządzeń służących modernizacji stacji uzdatniania wody na terenie gminy Biała

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcc1f25a-f0c7-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322107

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038825/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ SŁUŻĄCYCH MODERNIZACJI STACJI UZDATNIANIA WODY NA TERENIE GMINY BIAŁA

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00270058

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKZP.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac na obiektach:
1. Pompownia wody w Białej:
1)Montaż 2 szt. przepływomierzy elektromagnetycznych.
2)Demontaż istniejącego wodomierza.
3)Dostawa układu dozowania podchlorynu.
2.SUW Gostomia:
1)Wymiana istniejącego układu pompowego 2-go stopnia na nowy.
2)Implementacja układu optymalizacji energetycznej zestawu pompowego 2-go stopnia ze szczególnym uwzględnieniem algorytmów:
−utrzymanie stałego ciśnienia na wyjściu z zestawu,
−ciśnienie proporcjonalne do rozbiorów rejestrowanych przez przepływomierz elektromagnetyczny,
−automatyczne, nocne obniżenie ciśnienia na wyjściu z zestawu z jednoczesnym zabezpieczeniem rozbiorów p.poż. w chwili zaistnienia takiego zdarzenia,
−optymalizacja pracy układu pompowego i utrzymanie stałego ciśnienia na sieci wodociągowej na podstawie pomiarów z rejestratora ciśnienia zamontowanego we wskazanym przez Zamawiającego punkcie.
3)Montaż przepływomierza elektromagnetycznego do pomiaru ilości wody tłoczonej na sieć.
4)Montaż przepływomierza elektromagnetycznego do pomiaru ilości wody zużywanej do procesu płukania filtrów.
5)Dostawa i montaż nowej pompy płuczącej wraz z układem zasilania i sterowania.
6) Dostawa układu dozowania podchlorynu.
3. SUW Pogórze:
Dostawa układu dozowania podchlorynu.

Montaż układów pompowych powinien być zrealizowany przez autoryzowany serwis producenta pomp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38421110-6 - Przepływomierze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50411100-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wodomierzy

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

42122000-0 - Pompy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 335002,8 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 335002,8 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 335002,8 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "AKOSPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 008232193

7.3.3) Ulica: ul. Józefa Cygana 5

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-131

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 335002,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2,5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.