Ogłoszenie z dnia 2024-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00068467/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie zabytkowego parku w Zasowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żyraków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661091
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żyraków 137
1.5.2.) Miejscowość: Żyraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-204
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zyrakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zyrakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2b5df745-bbbf-11ee-b7da-22bd761ba7f31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie zabytkowego parku w Zasowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b5df745-bbbf-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00326514
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030622/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Zagospodarowanie zabytkowego parku w Zasowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00068467
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IiGK.271.04.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 597836,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę ogrodzenia zabytkowego parku w Zasowie w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych na podstawie promesy wstępnej zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie z dnia 2023-07-28 nr Edycja2RPOZ/2023/383/ złożonym przez Gminę Żyraków z przeznaczeniem na realizację Inwestycji: Zagospodarowanie zabytkowego parku
w Zasowie.
Zamówienie obejmuje wykonanie demontażu starego ogrodzenia, budowę 400 m ogrodzenia stalowego na ławie betonowej (cześć projektowanego ogrodzenia zaznaczona na planie zagospodarowania grubą czerwoną linią)wraz z wykonaniem bramy głównej(oznaczenie bramy na planie zagospodarowania Bw1), dwóch bram technicznych z furtką (oznaczenie bram na planie zagospodarowania Bw2 i Bw5) oraz
2 furtek (furtki oznaczone na planie zagospodarowania Bw6 i Bw7).
Uwaga!
Na szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia składa się dokumentacja techniczna – projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Przedmiotowe dokumenty stanowią załączniki do OPZ.
Zamawiający zastrzega, że przedmiary robót są najważniejsze w hierarchii dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia. W kilku przypadkach dokumentacja techniczna zawiera szerszy zakres robót niż jest planowany do realizacji w ramach przedmiotowego zamówienia. Dlatego roboty należy wycenić, a następnie wykonać na podstawie przedmiarów robót, cen jednostkowych zawartych w kosztorysach ofertowych i zaleceń Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 492914,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 627016,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 492914,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROFLORA Ireneusz Otwiaska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222324870
7.3.3) Ulica: ul. Środkowa 20
7.3.4) Miejscowość: Trkusów
7.3.5) Kod pocztowy: 63-460
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROFLORA IRENEUSZ OTWIASKA w spadku
jakie przetargi wygrała firma
EUROFLORA IRENEUSZ OTWIASKA w spadku
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 492914,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i przebudowa budynków jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej na terenie gminy Kłecko - OSP Ułanowo
- Wykonanie wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej dla pomieszczeń sal gimnastycznych w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelinie 2
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Budowa Centrum Sportu i Rekreacji MORGI w Łodygowicach - Polski Ład (trzecie postępowanie)
- Rozbudowa o salę gimnastyczną i przebudowa szkoły podstawowej w Ulimiu, gm. Deszczno
- Przebudowa drogi gminnej nr 118787D w miejscowości Opolnica
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.