eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W UL. WYSZYŃSKIEGO, UL. 11 LISTOPADA W MYSZKOWIE



Ogłoszenie z dnia 2024-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W UL. WYSZYŃSKIEGO, UL. 11 LISTOPADA W MYSZKOWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myszków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398497

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 26

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 313-26-82

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miastomyszkow.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/429483

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W UL. WYSZYŃSKIEGO, UL. 11 LISTOPADA W MYSZKOWIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff1d465f-e053-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00326946

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045774/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa dróg gminnych w ul. Wyszyńskiego i ul. 11 Listopada w Myszkowie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00243352

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2024.KM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1862941,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu przebudowy dróg gminnych w ul. Wyszyńskiego, ul. 11 Listopada w Myszkowie.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane do wykonania:
1) ul. Prymasa Wyszyńskiego:
­- frezowanie istniejącej nawierzchni,
­- wymiana uszkodzonych krawężników,
­- rozebranie murku betonowego przy posesji nr 2,
­- zawężenie jezdni do 6 m na odcinku od ul. 3-go Maja do ul. 11-go Listopada,
­- budowa zatok postojowych z kostki betonowej,
­- budowa elementów drogowej infrastruktury technicznej, której funkcjonowanie związane jest z potrzebami technicznymi drogi tj. słupy oświetlenia przejść dla pieszych na skrzyżowaniu z ul. 11-go Listopada,
­- wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC16W,
­- regulacja pionowa włazów oraz zasuw wodociągowych,
­- wykonanie warstwy ścieralnej z AC11S,
­- rozebranie fragmentów nawierzchni chodników,
­- uzupełnienie podbudowy pod nawierzchnię chodników,
­- ułożenie nawierzchni chodników z kostki betonowej,
­- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,
2) ul. 11-go Listopada (odcinek od ul. Prymasa Wyszyńskiego do ul. 1-go Maja):
­- frezowanie istniejącej nawierzchni,
­- wymiana uszkodzonych krawężników,
­- budowa zatok postojowych z betonu asfaltowego,
­- wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC16W,
­- regulacja pionowa włazów oraz zasuw wodociągowych,
­- wykonanie warstwy ścieralnej z AC11S,
­- rozebranie fragmentów nawierzchni chodników,
-­ uzupełnienie podbudowy pod nawierzchnię chodników,
­- ułożenie nawierzchni chodników z kostki betonowej.
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ – Dokumentacja do realizacji zamówienia.
4. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1518) dostosuje przedmiot zamówienia do potrzeb wszystkich użytkowników, zapewniając jednocześnie dostępność obiektu dla osób niepełnosprawnych.
5. Rodzaj zamówienia: robota budowlana.
6. Kody CPV:
1) Główny kod CPV:
45233142-6: Roboty w zakresie naprawy dróg;
2) Dodatkowy kod CPV:
­45233252-0: Roboty w zakresie nawierzchni ulic.
7. W każdym przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia będzie odnosił się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Pozostałe informacje w zakresie rozwiązań równoważnych zostały opisane w Rozdziale 5 SWZ.
8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, w trybie określonym w art. 121 ustawy Pzp.
9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części (zakresów) zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania przez Wykonawcę nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. W tym celu Wykonawca winien podać odpowiednie informacje w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w odpowiednim miejscu tabeli formularza oferty „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie.
10. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
11. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych.
12. Powody braku podziału udzielanego zamówienia na części.
Zamówienie obejmuje niewielki zakres robót i dalszy jego podział na części byłby bezcelowy, gdyż spowodowałby zwiększenie kosztów wykonania zamówienia z powodu podwyższenia z tego tytułu kosztów budowy stanowiących element kosztów ogólnych oraz wystąpienia trudności w realizacji zamówienia między innymi w koordynacji robót, co w rezultacie utrudniałby bieżące wykonywanie robót i wydłużałoby osiągnięcie zamierzonego efektu rzeczowego, a co za tym idzie niesie to za sobą bardzo duże ryzyko utraty dofinansowania na realizację zadania. Brak podziału na części nie spowoduje utrudnienia uczciwej konkurencji oraz udziału małych i średnich przedsiębiorstw w postępowaniu.
Ponadto zgodnie z zapisami promesy wstępnej otrzymanej w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Zamawiający musi ogłosić postępowanie zakupowe w celu wyboru Wykonawcy/Wykonawców inwestycji - w terminie nie dłuższym niż 9 miesięcy od dnia udostępnienia promesy wstępnej przez BGK. W przypadku realizacji przedmiotowego zamówienia z podziałem na części istnieje ryzyko wyboru Wykonawcy tylko na niektóre z tych części, a warunki dofinansowania wymagają wykonania całego zakresu przedmiotu udzielanego zamówienia. W tej sytuacji braku zawarcia umów w następnym/następnych wszczynanym/wszczynanych postępowaniu/postępowaniach na nierozstrzygnięte jeszcze części zamówienia może prowadzić do utraty całej kwoty dofinansowania (wygaśnięcie wstępnej promesy), ponieważ Zamawiającemu może nie wystarczyć już czasu na wykorzystanie dziewięciomiesięcznego limitu czasu na podjęcie następnych „prób” udzielenia zamówienia w całym zakresie objętym wnioskiem o dofinansowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1703568,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2516100,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1703568,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PRDM Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BRUK SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-185-81-72

7.3.3) Ulica: ul. Sportowa 53

7.3.4) Miejscowość: Lelów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-235

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty z zakresu branży elektrycznej:
- Kopanie rowów dla kabli w sposób mechaniczny w gruncie kat. III-IV,
- Ułożenie rur osłonowych giętkich fi50,
- Układanie kabli o masie do 1.0 kg/m w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych - YAKXS 4x25,
- Montaż uziomów poziomych w wykopie o głębokości do 0.6 m; kat.gruntu III,
- Zasypywanie rowów dla kabli wykonanych mechanicznie w gruncie kat. III-IV,
- Montaż i stawianie słupów oświetleniowych o masie do 100 kg h=6,
- Montaż przewodów do opraw oświetleniowych - wciąganie w słupy, rury osłonowe i wysięgniki przy wysokości latarń do 7 m,
- Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie - oprawa przejść dla pieszych 45,5W,
- Sprawdzenie i pomiar 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia,
- Badanie linii kablowej nn - kabel 4-żyłowy,
- Badania i pomiary instalacji uziemiającej.
Nazwa podwykonawcy: Firma PROSTREFA Krzysztof Jałowiecki z siedzibą: 42-350 Pińczyce, ul. Sosnowa 6.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1703568,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 320 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.