eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziłów › Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z kosiarką na wysięgniku na potrzeby Gminy Radziłów



Ogłoszenie z dnia 2024-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z kosiarką na wysięgniku na potrzeby Gminy Radziłów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZIŁÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669737

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. 500-lecia 14

1.5.2.) Miejscowość: Radziłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-213

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaradzilow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzilow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fa4bf94f-0398-11ef-b81b-aebd110f5279

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z kosiarką na wysięgniku na potrzeby Gminy Radziłów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa4bf94f-0398-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00329015

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00302823

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: In.271.7.2024 AM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć I: Zakup i dostawa ciągnika rolniczego
Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1. Rok produkcji
a) ciągnik fabrycznie nowy - dopuszcza się rok produkcji 2023 lub 2024,
2. Silnik
a) wysokoprężny o mocy znamionowej nie mniejszej niż 125 KM
b) ilość cylindrów – 4
c) pojemność – powyżej 4500 cm3
d) norma emisji spalin Stage V
3. Napęd
a) skrzynia biegów 24x24
b) rewers sterowany elektrohydraulicznie, dwusprzęgłowa skrzynia biegów
c) napęd na cztery koła załączany elektrohydraulicznie
d) amortyzacja przedniej osi napędowej
4. Układ hamulcowy
a) hamulce wielotarczowe mokre sterowane hydrauliczne
b) instalacja pneumatyczna 1 i 2 obwodowa
5. Układ hydrauliczny
a) minimum 4 pary wyjść hydraulicznych z tyłu ciągnika + złącza LS
b) minimum 1 para wyjść hydraulicznych z przodu ciągnika
c) tylny TUZ o udźwigu ponad 5200 kg
d) przedni TUZ o udźwigu około 2500 kg z amortyzacją
e) TUZ kat. 3 z zabezpieczeniami
f) sterowanie tylnym TUZ-em z błotnika
g) wydatek pompy hydraulicznej powyżej 110 l/min – pompa tłoczkowa
h) hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego
i) gniazdo elektryczne przy przednim TUZ
6. WOM
a) hydrauliczne sprzęgło WOM z hamulcem
b) 3 prędkości WOM – minimum 540/540E/1000 – tył
c) przedni WOM – 1000 obr/min
d) łącznik tylny
7. Kabina
a) homologacja na 2 osoby w kabinie
b) klimatyzacja i ogrzewanie
c) amortyzowana kabina dwudrzwiowa, zamykana na klucz
d) fotel amortyzowany pneumatycznie
e) fotel pasażera z pasem bezpieczeństwa
f) lusterka zewnętrzna
g) wycieraczka i spryskiwacz szyby przedniej i tylnej
h) wyświetlacz monochromatyczny
i) nie mniej niż po 4 lampy robocze z przodu i tyłu ciągnika w technologii LED
j) lampa ostrzegawcza
k) radio
8. Inne parametry
a) opony radialne nie mniejsze niż – przód 480/65 R28, tył 600/65 R38
b) zaczep główny transportowy automatyczny
c) zaczep dolny rolniczy
d) wielootworowa belka zaczepowa
e) obciążenie kół tylnych nie mniej niż 6x 60 kg
f) ciągnik posiada możliwość pracy z pługiem do odśnieżania, kosiarką i ramieniem wysięgnikowym do koszenia rowów i poboczy
9. Wyposażenie
a) gaśnica
b) trójkątna tablica wyróżniająca
c) błotniki kół przednich
d) trójkąt ostrzegawczy
e) apteczka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.5.) Wartość części: 400000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć II: Zakup i dostawa kosiarki na wysięgniku
Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
a) Parametry techniczne ramienia wysięgnikowego:
­ fabrycznie nowe, rok produkcji 2023 lub 2024
­ zasięg ramienia – 6 - 6,5 metra
­ wymagana wydajność pompy – min. 90 l/min
­ obroty WOM – min. 540 obr/min
­ współpraca z ciągnikiem o mocy nie mniejszej niż 125 KM
- masa powyżej 1100 kg
­ sterowanie elektro-proporcjonalne (możliwość sterowania trzema siłownikami jednocześnie, ruch ramienia zależy od stopnia wychylenia joysticka
­ zbiornik oleju 180 - 200 l
­ wskaźnik poziomu i temperatury oleju
­ wał napędowy przegubowo-teleskopowy.
b) Parametry techniczne głowicy mulczującej (koszącej)
- fabrycznie nowa
- szerokość robocza 1,2 m
- średnica wału bijakowego nie mniejsza niż 130 mm
- liczba noży 16 - 26 szt.
- regulowany wał kopiujący
- hartowane płozy ślizgowe
- masa nie mniejsza niż 270 kg.
* Dostawca zespołu narzędzi zobowiązany jest dokonać uruchomienia sprzętu na ciągniku zamawiającego w celu sprawdzenia czy kosiarka na wysięgniku jest sprawna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki

4.5.5.) Wartość części: 100000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty w zakresie I części zamówienia, która wpłynęła w postępowaniu przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający na realizację I części zamówienia pn. „Zakup i dostawa ciągnika rolniczego” dysponuje kwotą w wysokości 400.000,00 zł brutto, natomiast cena ofertowa oferty najkorzystniejszej wynosi 553.500,00 zł brutto.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418077 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 597780 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty w zakresie II części zamówienia, która wpłynęła w postępowaniu przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający na realizację II części zamówienia pn. „Zakup i dostawa kosiarki na wysięgniku” dysponuje kwotą w wysokości 100.000,00 zł brutto, natomiast cena ofertowa oferty najkorzystniejszej wynosi 116.850,00 zł brutto.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116850 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170970 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.