eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przebudowa punktu pobrań wraz z zakupem I wyposażenia w Mazowieckim Szpitalu Bródnowskim Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa punktu pobrań wraz z zakupem I wyposażenia
w Mazowieckim Szpitalu Bródnowskim Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Szpital Bródnowski Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141983460

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kondratowicza 8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-242

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial.zamowien.publicznych@brodnowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brodnowski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Zamawiający publiczny - inny zamawiający osoba prawna świadcząca usługi o charakterze powszechnym

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa punktu pobrań wraz z zakupem I wyposażenia
w Mazowieckim Szpitalu Bródnowskim Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cae95b03-2c5f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00330093

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00209715/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa punktu pobrań wraz z zakupem I wyposazenia w Mazowieckim Szpitalu Bródnowskim sp. z o.o.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://brodnowski.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://brodnowski.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu
komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej: platformy zakupowej:
https://brodnowski.eb2b.com.pl.
Wymagania techniczne i organizacyjne określone w pkt. 12.5.1 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MSB/PN/72/07/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są prace remontowo – budowlane w przestrzeni punktu pobrań w budynku „A” niski parter o powierzchni ok. 43 m2 Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego Sp. z o.o. przy ul. Kondratowicza 8 w Warszawie.

Zakres zadania obejmuje prace remontowo - budowlane konieczne do realizacji zamówienia:
1. Rozbiórka ścian działowych gipsowo kartonowych – 13 m2
2. Skucie gresu – 43,1 m2
3. Zerwanie warstwy kleju – 43,1 m2
4. Montaż nowych ścian działowych z gk– 9 m2
5. Demontaż pawlacza – 1 kpl
6. Demontaż umywalek – 2 kpl
7. Wykonanie gładzi gipsowych z ewentualnym wklejeniem siatki na nowych i pozostających ścianach oraz stropie– 151 m2
8.Naprawa ścian i stropu po demontowanych elementach oraz montażu instalacji elektrycznych – 20 mb
9. Gruntowanie wszystkich ścian i sufitów – 151 m2
10. Dwukrotne malowanie ścian i sufitu na kolor biały bądź jasny – 77 m2
11. Wyklejenie ścian wykładziną PCV do wysokości 2 m- 77 m2
12. Naprawa uszkodzonej posadzki betonowej (przyjęto 40% powierzchni)– 18 m2
13. Wykonanie wylewki samopoziomującej na całej powierzchni – 43 m2
14. Montaż wykładziny PCV z wywinięciem cokołu na ścianę – 48 m2
15. Wykonanie podejść pod umywalki – 2 kpl
16. Dostawa i montaż umywalek z bateriami – 2 kpl
17. Wyniesienie gruzu z terenu robót do kontenerów na zewnątrz budynku – 3 m3
18. Bieżące i końcowe sprzątanie placu budowy – 43,1 m2
19. Wywóz gruzu - 1 kont.
20. Dostawa i montaż parawanów – 4 kpl
21. Gniazda elektryczne ( instalacja podtynkowa, kabel b2ca N2xh-J 3x2.5) – 1 kpl
. gniazda 2 x230V ogólne – 15 szt
rozdzielnia elektryczna nowa wraz z zabezpieczeniami,(zasilana z istniejącego szachtu
elektrycznego " SOR")
kabel 3x2.5 -300 mb
22. Oświetlenie + 500 LUX – 1 kpl
lampy n/t 600/600 - 16 szt
kinkiety 4 szt x200,00
Przełączniki -1 kpl.
kabel 3x1.5 -200 mb
Pomiary elektryczne
23. Cześć IT – 1 kpl
6 xRJ45 kat.6 ( instalacja podtynkowa)
kabel b2ca kat.6 -500 mb sprowadzony do PD poziom -1
panel 19"modułowy - 1 szt
moduł kat.6 -12 szt
gniazdo 2 xRJ45 p/t bez modułu - 3 szt
24. Wykonanie instalacji SAP – 1 kpl
25. Klimatyzatory ścienne LG s.FLY szt.3 dostawa i montaż – 1 kpl
26. Instalacja wentylacji – 1 kpl

Wykonawca jest zobowiązany do stosowania materiałów spełniających wymagania postawione w obowiązujących przepisach i normach mających zastosowanie w przedmiocie zamówienia tj. rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z dnia 29 marca 2019 r.) – rozdział 4 Wymagania ogólnobudowlane:
1. Podłogi wykonuje się z materiałów umożliwiających ich mycie i dezynfekcję.
a połączenie ścian z podłogami jest wykonane w sposób umożliwiający jego mycie i dezynfekcję.
2. Pomieszczenia wymagające utrzymania aseptyki i wyposażenie tych pomieszczeń powinny umożliwiać ich mycie i dezynfekcję.
Ponadto zastosowane materiały mają uwzględniać standardy obowiązujące w przestrzeni objętej zadaniem (kolorystka ścian, rodzaj podłóg, model drzwi)

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 119 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu, które mogą dotyczyć:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
4. zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia w czynnych obiektach użyteczności publicznej, w tym budynku szpitala lub zakładu opieki medycznej objętych klasą obiektu 1264 wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, w ramach których wykonano roboty związane z modernizacją pomieszczeń w zakresie robót remontowo - budowlanych z kompleksowym wykończeniem pomieszczeń o łącznej wartości 250.000,00 zł brutto każda.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia:
1 Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie,o którym mowa w zdaniu pierwszym, składa każdy z wykonawców. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1 SWZ, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
W trybie podstawowym oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1 SWZ, wykonawca dołącza do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w zdaniu pierwszym, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów, podpisane przez osoby reprezentujące te podmioty, wówczas podmioty te będą zobowiązane brać udział w realizacji zamówienia.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy zobowiązany jest także przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty określone w pkt. 11.2-11.4 SWZ.
2 Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,
3 Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
e) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170),f) art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy, dotyczących ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę ograniczenia wolności lub karę grzywny,g) art. 109 ust. 1 pkt 4-10 ustawy.
4 Oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg wzoru stanowiącego zał nr 2 do SWZ.
5 Oświadczenie Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia z art. 5k Rozporządzenia 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składane na podstawie art. 125 ust. 1 Ustawy – wg wzoru stanowiącego zał nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:

11.6 Oświadczenie zawarte w oświadczeniu Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego oraz dokumenty wskazane w pkt. 11.2-11.5 SWZ oraz:
- dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej
11.7 Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia w czynnych obiektach użyteczności publicznej, w tym budynku szpitala lub zakładu opieki medycznej objętych klasą obiektu 1264
wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, w ramach których wykonano roboty związane z modernizacją pomieszczeń w zakresie: robót remontowo - budowlanych z kompleksowym wykończeniem pomieszczeń o łącznej wartości 250.000,00 zł brutto każda, – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ. Okresy wyrażone w latach lub miesiącach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

8.1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi cechami lub kryteriami oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy:
1) Dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu do obrotu i do używania oraz oznakowanie znakiem CE zgodnie z ustawą z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1854) lub innym aktem prawnym właściwym dla kraju, w którym Wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę ze zmianami, jeżeli wystąpiły w okresie od wystawienia dokumentu do terminu składania ofert - dotyczy pozycji wskazanych w OPZ stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
2) Karty katalogowe wraz z opisami technicznymi w języku polskim. Zamawiający dopuszcza katalogi w języku angielskim wraz z opisami technicznymi oferowanych wyrobów w języku polskim - dotyczy pozycji wskazanych w OPZ stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

8.1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi cechami lub kryteriami oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy:
1) Dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu do obrotu i do używania oraz oznakowanie znakiem CE zgodnie z ustawą z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1854) lub innym aktem prawnym właściwym dla kraju, w którym Wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę ze zmianami, jeżeli wystąpiły w okresie od wystawienia dokumentu do terminu składania ofert - dotyczy pozycji wskazanych w OPZ stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
2) Karty katalogowe wraz z opisami technicznymi w języku polskim. Zamawiający dopuszcza katalogi w języku angielskim wraz z opisami technicznymi oferowanych wyrobów w języku polskim - dotyczy pozycji wskazanych w OPZ stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:
1) zmiany:
a) cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT oraz podatku akcyzowego,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych,
o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572)
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
2) w zakresie zmian w komparycji umowy (dotyczących np.: nazwy, siedziby), literówek, systematyki umowy, podstaw prawnych aktów prawnych przywołanych w umowie, osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, podwykonawców, zasad realizacji umowy, warunków płatności, numeru rachunku bankowego,
3) zmian w wyniku sukcesji, gdy nowy wykonawca ma zastąpić dotychczasowego wykonawcę wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy,
4) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
5) Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu wszelkie zmiany umów,
o których mowa w pkt. 27.2 i 27.3 SWZ, a w szczególności w zakresie:
a) zmiany składu wykonawcy występującego wspólnie (konsorcjum) - która może polegać na usunięciu jednego członka konsorcjum, ewentualnie przystąpieniu
do konsorcjum podmiotu niezweryfikowanego na etapie postępowania, o ile nowy wykonawca (pozostali członkowie konsorcjum), spełnia warunki udziału
w postępowaniu określone w SWZ i ogłoszeniu o zamówienie, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
b) zmiany składu spółki cywilnej - która może polegać na usunięciu jednego wspólnika, ewentualnie przystąpieniu do spółki przedsiębiorcy niezweryfikowanego na etapie postępowania, o ile nowy wykonawca (pozostali członkowie konsorcjum), spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ i ogłoszeniu o zamówienie, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
c) przejęciu wykonania zamówienia lub jego części przez podmiot trzeci (podwykonawcę̨), która wykazywał spełnianie warunku,
6) wystąpienia siły wyższej, przez którą strony rozumieją zdarzenie nagłe, nieprzewidziane i niezależne od woli Stron, którego skutki są niemożliwe do zapobieżenia, uniemożliwiające wykonanie umowy w całości lub części, na stałe lub na pewien czas, któremu nie można zapobiec ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności.
Pozostałe warunki zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawiera pkt.29.5 SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Siedziba Zamawiajacego

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-14 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wymaga, wraz z oświadczeniem Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, złożenia oświadczeń lub dokumentów innych niż wymienione w pkt 11.1-11.7 SWZ:
11.8 Wypełniony formularz ofertowy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
11.9 Wypełniony załącznik – specyfikacja asortymentowo - cenowa załącznik nr 5 do SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.