eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipsko › Na sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych



Ogłoszenie z dnia 2023-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Na sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670997773

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jędrzeja Śniadeckiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Lipsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 483783512

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitallipsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitallipsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d3b8cc1a-0b4b-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Na sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3b8cc1a-0b4b-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00333164

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050809/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00260494

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/15/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 197963,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Siatka elastyczno opatrunkowa (kolano, głowa) opakowanie 10mb w stanie spoczynku op 31
2 Siatka elastyczno opatrunkowa ( głowa, udo) opakowanie 10mb w stanie spoczynku op 20
3 Siatka elastyczno opatrunkowa ( brzuch, biodro) opakowanie 10mb w stanie spoczynku op 5
4 Siatka elastyczno opatrunkowa ( kl. piersiowa) opakowanie 10mb w stanie spoczynku op 5
5 Siatka elastyczno opatrunkowa (dłoń, palec) opakowanie 10mb w stanie spoczynku op 10
6 Siatka elastyczno opatrunkowa (podudzie, kolano, ramię, stopa, łokieć) opakowanie 10mb w stanie spoczynku op 20
7 Gaza opatrunkowa bawełniana bielona metodą bezchlorową, miękka, dobrze wchłaniajaca płyny i wydzieliny, struktura jednorodna bez luźnych włókien na powierzchi, 17 nitkowa, szer. 90cm, pakowana po 100mb op 15
8 Kompresy gazowe wykonane z hydrofilowej gazy bawełnianej, bielonej metodą bezchlorową, brzegi składane do wewnątrz, bez luźnych nitek, niejalowe 5 cmx 5cmx 100 szt 17 nitkowe 8 warstw op 2500
9 Kompresy gazowe wykonane z hydrofilowej gazy bawełnianej, bielonej metodą bezchlorową, brzegi składane do wewnątrz, bez luźnych nitek, niejałowe 7,5 cmx 7,5 cm x 100 szt 17 nitkowe 8 warstw op 2500
10 Kompresy gazowe wykonane z hydrofilowej gazy bawełnianej, bielonej metodą bezchlorową, brzegi składane do wewnątrz, bez luźnych nitek, niejałowe 7,5 sm x 7,5 cm x 100 szt 17 nitkowe 16 warstw z nitką RTG op 60
11 Kompresy gazowe wykonane z hydrofilowej gazy bawełnianej, bielonej metodą bezchlorową, brzegi składane do wewnątrz, bez luźnych nitek, niejałowe 7,5cm x7,5cm x 100 szt 17 nitkowe 16 warstw op 1200
12 Lignina arkusze kg 650
13 Lignina rolki 150g szt. 100
14 Opaska podtrzymująca dziana 4 m x 15cm szt. 2000
15 Opaska podtrzymująca dziana 4 m x 10cm szt. 7000
16 Opaska podtrzymująca dziana 4 m x 5cm szt. 2000
17 Opaska podtrzymująca elastyczna 4m x 6cm szt. 500
18 Opaska elastyczna uniwersalna wielorazowa 5m x15cm szt. 1200
19 Opaska elastyczna uniwersalna wielorazowa 5 m x 10cm szt. 800
20 Wata opatrunkowa bawełniano- wiskozowa 200g, skład :50 % bawełny, 50% wiskozy szt. 5
21 Chusta trójkątna szt. 200

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 51344,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Kompresy włókninowe 40 g. 4w jałowe 5cmx5cm x3szt op 30000
2 Kompresy gazowe wykonane z hydrofilowej gazy bawełnianej, bielonej metodą bezchlorową, brzegi składane do wewnątrz, bez luźnych nitek, jałowe 7,5 cm x 7,5 cm x 3 szt 17nitkowe 8 warstw op. 4500
3 Kompresy gazowe 7,5 cm x 7,5cm x 5 szt., 17-nitkowe, 8 warstw, jałowe. Opakowanie blister foliowo-papierowy ze wskaźnikiem odbycia sterylizacji op. 14000
4 Kompresy gazowe 7,5 cm x 7,5cm x 10 szt., 17-nitkowe, 8 warstw, jałowe. Opakowanie blister foliowo-papierowy ze wskaźnikiem odbycia sterylizacji op. 6000
5 Gaza opatrunkowa bawełniana bielona metodą bezchlorową, miękka, dobrze wchłaniajaca płyny i wydzieliny, struktura jednorodna bez luźnych włókien na powierzchi, 17 nitkowa, wyjałowina 1m2 szt. 6300
6 Gaza opatrunkowa bawełniana bielona metodą bezchlorową, miękka, dobrze wchłaniajaca płyny i wydzieliny, struktura jednorodna bez luźnych włókien na powierzchi, 17 nitkowa, wyjałowina 1/2 m2 szt. 1500
7 Gaza bawełniana bielona metodą bezchlorową, miękka, dobrze wchłaniajaca płyny i wydzieliny, struktura jednorodna bez luźnych włókien na powierzchi, 17 nitkowa, wyjałowina 1/4 m2 szt. 100

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 30495,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Opaska dziana poliestrowa podtrzymująca jałowa a'1 rozmiar 4mx5cm. op. 50
2 Opaska dziana poliestrowa podtrzymująca jałowa a'1 rozmiar 4mx10cm. op. 100
3 Opaska dziana poliestrowa podtrzymująca jałowa a'1 rozmiar 4mx15cm. op. 100
4 Opaska elastyczna tkana o rozciągliwości 130% z 2 zapinkami jałowa a'1 15cmx5m. op. 500
5 Opaska elastyczna tkana o rozciągliwości 130% z 2 zapinkami jałowa a'1 12cmx5m. op. 200
6 Opaska elastyczna tkana o rozciągliwości 130% z 2 zapinkami jałowa a'1 10cmx5m. op. 300

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 6641,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Opaska gipsowa szybkowiążąca max 6 minut, na podłożu bawełnianym, gaza impregnowana naturalnym gipsem, gips umieszczony po obu stronach materiału nośnego, wysoka stabilność opatrunku bez efektu nagrzewania po namoczeniu, łatwe rozwijanie, małe utraty gipsu oraz łatwość modelowania po namoczeniu, opaska w kolorze białym 3 m x 15cm Opaska nawinięta na plastikowy ,perforowany trzpień ,który umożliwia równomierne namaczanie także od środka . szt 900
2 Opaska gipsowa szybkowiążąca max 6 minut, na podłożu bawełnianym, gaza impregnowana naturalnym gipsem, gips umieszczony po obu stronach materiału nośnego, wysoka stabilność opatrunku bez efektu nagrzewania po namoczeniu, łatwe rozwijanie, małe utraty gipsu oraz łatwość modelowania po namoczeniu, opaska w kolorze białym 3 m x 12 cm Opaska nawinięta na plastikowy ,perforowany trzpień ,który umożliwia równomierne namaczanie także od środka . szt 600
3 Opaska gipsowa szybkowiążąca max 6 minut, na podłożu bawełnianym, gaza impregnowana naturalnym gipsem, gips umieszczony po obu stronach materiału nośnego, wysoka stabilność opatrunku bez efektu nagrzewania po namoczeniu, łatwe rozwijanie, małe utraty gipsu oraz łatwość modelowania po namoczeniu, opaska w kolorze białym 3 m x 10 cm Opaska nawinięta na plastikowy ,perforowany trzpień ,który umożliwia równomierne namaczanie także od środka . szt 300
4 Opaska gipsowa szybkowiążąca max 6 minut, na podłożu bawełnianym, gaza impregnowana naturalnym gipsem, gips umieszczony po obu stronach materiału nośnego, wysoka stabilność opatrunku bez efektu nagrzewania po namoczeniu, łatwe rozwijanie, małe utraty gipsu oraz łatwość modelowania po namoczeniu, opaska w kolorze białym 3 m x 6 cm Opaska nawinięta na plastikowy ,perforowany trzpień ,który umożliwia równomierne namaczanie także od środka . szt 60
5 Podkład podgipsowy syntetyczny 3 m x 6cm szt 24
6 Podkład podgipsowy syntetyczny 3 m x 10 cm szt 850
7 Podkład podgipsowy syntetyczny 3 m x 12 cm szt 1200
8 Podkład podgipsowy syntetyczny 3 m x 15 cm szt 1200
9 Opaska podgipsowa syntetyczna o gramaturze min. 83g/m2, jałowa, pakowana po 1 sztuce, rozmiar 3m x 6cm. Opakowanie torebka foliowo-papierowa z wycięciem na kciuk szt. 200
10 Opaska podgipsowa syntetyczna o gramaturze min. 83g/m2, jałowa, pakowana po 1 sztuce, rozmiar 3m x 12cm. Opakowanie torebka foliowo-papierowa z wycięciem na kciuk szt. 200
11 Opaska podgipsowa syntetyczna o gramaturze min. 83g/m2, jałowa, pakowana po 1 sztuce, rozmiar 3m x 15cm. Opakowanie torebka foliowo-papierowa z wycięciem na kciuk szt. 300

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 14427,60 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Podkłady ginekologiczne 34cmx9cm, z folią zabezpieczającą przed przemakaniem, jałowe a'1 sztuka. Opakowanie torebka foliowo-papierowa op. 50
2 Podkłady ginekologiczne 34cmx9cm, z folią zabezpieczającą przed przemakaniem, jałowe a'5 sztuk. Opakowanie torebka foliowo-papierowa op. 100
3 Podkłady ginekologiczne 34cmx9cm, z folią zabezpieczającą przed przemakaniem, jałowe a'10 sztuk. Opakowanie torebka foliowo-papierowa op. 350
4 Podkłady ginekologiczne 27cmx7,5cm, z folią zabezpieczającą przed przemakaniem, jałowe 10xa'1sztuka. Opakowanie karton dyspenser, pojedymcze podkłady zapakowane w torebki foliowo-papierowe. op. 10
5 Podkłady ginekologiczne 27cmx7,5cm, z folią zabezpieczającą przed przemakaniem, niejałowe x 10 sztuk. op. 200

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 7269,70 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Setony gazowe jałowe 17 nitkowe 4 warstwy 5cm x 2m z nitką rtg, min. 2 etykiety szt. 25
2 Setony gazowe jałowe 17 nitkowe 4 warstwy 1cm x 2m, min. 2 etykiety szt. 100
3 Setony gazowe jałowe 17 nitkowe 4 warstwy 7,5cm x 2m z nitką rtg, min. 2 etykiety szt. 50
4 Kompresy gazowe wykonane z hydrofilowej gazy bawełnianej, bielonej metodą bezchlorową, brzegi składane do wewnątrz, bez luźnych nitek, jałowe 40 cmx 20 cm 17nitkowe 8 warstw szt. 10
5 Kompresy z gazy jednoelementowe jałowe 7,5cm x 7,5cm ,17nitkowe 8 warstw, op a 25, min. 2 etykiety op 1500
6 Kompresy z gazy jednoelementowe jałowe 5cm x 5cm ,17nitkowe 16 warstw, op a 10, min. 2 etykiety op 20
7 Kompresy z gazy jednoelementowe jałowe 5cm x 5cm ,17nitkowe 16 warstw, op a 10, min 2 etykiety, z nitką rtg op 20
8 Kompresy z gazy jednoelementowe jałowe 7,5 cm x7, 5cm ,17nitkowe 16 warstw, op a 50, min. 2 etykiety, z nitką rtg op 80
9 Kompresy z gazy jednoelementowe jałowe 10 cm x 10cm ,17nitkowe 16 warstw, op a 10, min. 2 etykiety, z nitką rtg op 20
10 Kompresy z gazy jednoelementowe jałowe 10 cm x 10cm ,17nitkowe 16 warstw, op a 10, min. 2 etykiety op 20
11 Kompresy z gazy jednoelementowe jałowe 7,5 cm x7, 5cm ,17nitkowe 16 warstw, op a 20, min. 2 etykiety, z nitką rtg op 1200
12 Tupfer z gazy 17 nitkowej, jałowy, kula 15x15 x 10 sztuk z nitką rtg, min. 2 etykiety op 50
13 Tupfer kula 15x15cm, z RTG, jałowy pakowany 2 x a'3 (dwupak z perforacją). Opakowanie blister foliowo-papierowy ze wskaźnikiem odbycia sterylizacji i min. 2 wklejkami do dokumentacji medycznej op. 100
14 Tupfer kula 15x15cm, z RTG, jałowy pakowany a'5 . Opakowanie blister foliowo-papierowy ze wskaźnikiem odbycia sterylizacji i min. 2 wklejkami do dokumentacji medycznej op. 100

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 10343,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przylepiec bawełniany hypoalergiczny na tkaninie 2,5 cm x 9,14m (+,-1 cm) op 15
2 Przylepiec hypoalergiczny na włókninie 2,5 cm x 9,14 m (+,- 1 cm) op 110
3 Przylepiec hypoalergiczny na włókninie 1,25 cm x 9,14m (+,- 1cm) op 15
4 Przylepiec z opatrunkiem, na tkaninie 8 cm x 1 m szt 6
5 "Przylepiec chirurgiczny na włókninie perforowanej hypoalergiczny,
rozciągliwy 10cm x 10m" szt 60
6 "Przylepiec chirurgiczny na włókninie perforowanej hypoalergiczny,
rozciągliwy 20cm x 10m" szt 110
7 Jałowe paski do zamykania brzegów ran 38mm x 6mm x 6 szt. op 300
8 Jałowe paski do zamykania brzegów ran 75mm x 6mm x 3 szt op 400
9 Przylepiec hypoalergiczny na sztucznym jedwabiu 2, 5cm x 9,14m (+,- 1cm) op 2
10 Przezroczysty opatrunek do zabezpieczenia wkłuć obwodowych z wycięciem, sterylny, hypoalergiczny, półprzepuszczalny, wodoodporny, stanowiący barierę mikrobiologiczną, mający doskonałą przylepność 6cm x 7cm (+,- 1cm) szt 15000
11 Opatrunek do mocowania i zabezpieczenia wkłuć dla dzieci z wycięciem, sterylny, hypoalergiczny, półprzepuszczalny, wodoodporny, mający doskonałą przylepność i stanowiący barierę mikrobiologiczną 5cm x 6,7cm (+,- 1 cm) szt 1500
12 Taśma opatrunkowa z folii poliuretanowej, samoprzylepna, niejałowa 10cmx10m szt. 5
13 Taśma opatrunkowa z folii poliuretanowej, samoprzylepna, niejałowa 20cmx10m szt. 25
14 Opatrunek z folii poliuretanowej, samoprzylepny, wodoodporny, jałowy, z wkładem chłonnym umiejscowionym centralnie na folii opatrunku z minimalnym czasem utrzymania w miejscu aplikacji 3 dni, 10 cm x 20 cm szt. 25
15 Opatrunek z folii poliuretanowej, samoprzylepny, wodoodporny, jałowy, z wkładem chłonnym umiejscowionym centralnie na folii opatrunku z minimalnym czasem utrzymania w miejscu aplikacji 3 dni, 10 cm x 25 cm szt. 25
16 Samoprzylepny opatrunek chirurgiczny,jałowy posiadajacy wkład chłonny powleczony siateczką z polietylenu 10x25 cm szt 1500
17 Samoprzylepny opatrunek chirurgiczny, jałowy wkład chłonny powleczony siateczką z polietylenu 8x20 cm szt 800
18 Samoprzylepny opatrunek chirurgiczny, jałowy wkład chłonny powleczony siateczką z polietylenu 5x7,2 cm szt 1500
19 Plastry poiniekcyjne 4 cmx 5 m op 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141111-1 - Opatrunki przylepne

4.5.5.) Wartość części: 18783,10 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Serwety operacyjne jałowe wykonane z gazy bawełnianej bielonej metodą bezchlorową,z nitką kontrastującą w promieniach RTG i tasiemką , 45 cm x 45 cm x 5 szt 17-nitkowe 8 warstw, min. 2 etykiety op 400
2 Serwety operacyjne jałowe wykonane z gazy bawełnianej bielonej metodą bezchlorową,z nitką kontrastującą w promieniach RTG i tasiemką , 45 cm x 45 cm x 2 szt 17-nitkowe 8 warstw, min. 2 etykiety op 300
3 Serwety operacyjne jałowe wykonane z gazy bawełnianej bielonej metodą bezchlorową,z nitką kontrastującą w promieniach RTG i tasiemką , 45 cm x 45 cm x 1 szt 17-nitkowe 8 warstw, min. 2 etykiety op 300

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 30400,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Jałowy opatrunek gazowy nasączony parafiną i 0,5 % chlorheksydyną 10cm x 10cm x 10szt op 50
2 Jałowy opatrunek gazowy nasączony parafiną i 0,5 % chlorheksydyną 5cm x 5cm x 50szt. op. 8
3 Jałowy opatrunek gazowy nasączony parafiną i 0,5 % chlorheksydyną 15cm x 20cm x 10szt op 50

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 3310,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przezroczysty opatrunek z wycięciem wzmocnionym włókniną do mocowania wkłuć centralnych , sterylny, hypoalergiczny półprzepuszczalny, wodoodporny mający doskonałą przylepność, stanowiący barierę mikrobiologiczną 8,5cm x 11cm (+,- 1 cm) szt. 400

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Opatrunek hydrowłóknisty posiadający dwie warstwy chłonne wykonane w technologii Hydrofiber.Opatrunek posiada poprzeczne przeszycia wzmacniające opatrunek oraz Technilogię Ag+ (srebro jonowe, EDTA kwas edytynowy oraz surfaktant BeCl) która zapewnia wysoką skuteczność antybakteryjną i niszczy biofilm. Rozmiar 10x10 szt. 400
2 Opatrunek hydrowłóknisty posiadający dwie warstwy chłonne wykonane w technologii Hydrofiber.Opatrunek posiada poprzeczne przeszycia wzmacniające opatrunek oraz Technilogię Ag+ (srebro jonowe, EDTA kwas edytynowy oraz surfaktant BeCl) która zapewnia wysoką skuteczność antybakteryjną i niszczy biofilm. Rozmiar 20x30 szt. 5
3 Opatrunek hydrowłóknisty posiadający dwie warstwy chlonne wykonane w technologii Hydrofiber. Rozmiar 10x10 szt. 40
4 Sterylny warstwowy opatrunek piankowy regulujący poziom wilgotności w ranie w wersji przylepnej. Warstwa kontaktowa wykonana w technologii Hydrofiber. Opatrunek posiada piankę poliuretanową oraz delikatną sylikonową warstwę klejącą. Rozmiar 10x10 szt. 30
5 Sterylny warstwowy opatrunek piankowy regulujący poziom wilgotności w ranie w wersji przylepnej. Warstwa kontaktowa wykonana w technologii Hydrofiber. Opatrunek posiada piankę poliuretanową oraz delikatną sylikonową warstwę klejącą. Rozmiar 12,5x12,5 szt. 30
6 Sterylny warstwowy opatrunek piankowy regulujący poziom wilgotności w ranie w wersji przylepnej. Warstwa kontaktowa wykonana w technologii Hydrofiber zawierająca srebro jonowe. Opatrunek posiada piankię poliuretanową. Wersja przylepna posiada delikatną sylikonową warstwę klejącą. Rozmiar 12,5x12,5 szt. 20
7 Sterylny warstwowy opatrunek piankowy regulujący poziom wilgotności w ranie w wersji nieprzylepnej. Warstwa kontaktowa wykonana w technologii Hydrofiber zawierająca srebro jonowe. Opatrunek posiada piankię poliuretanową. Wersja nieprzylepna rozmiar 10x10 szt. 20
8 Opatrunek hydrolżelowy w postaci żelu skałdający się w 80% z wody, 15% glikolu propylenowego, 5% pektyny i karboksymetylocelulozy sodu, silnie nawadniający, utrzymujący wilgoć i wchłaniający płyny, sprzyja autolitycznemu rozpadowi tkanki martwej. Tuba 15g szt. 70
9 Sterylny opatrunek hydrokoloidowy składający się z trzech hydrokoloidów, do ran z małym wysiękiem, rozmiar 20x20 szt. 40
10 Sterylny opatrunek hydrokoloidowy do ran z małym wysiękiem, cienki, składający się z trzech hydrokoloidów,rozmiar 15x15 szt. 15
11 Sterylny opatrunek hydrokoloidowy do ran z małym wysiękiem, składający się z trzech hydrokoloidów, rozmiar 10x10 szt. 600

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 15829,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Opatrunek hydrożelowy stanowiący wodną kompozycję naturalnych oraz syntetycznych polimerów usieciowanych za pomocą wiązki elektronów, sterylizowany radiacyjnie. Formę użytkową opatrunku stanowi transparentny płat hydrożelu o grubości ok. 3 mm. Zawartość wody w opatrunku ≥ 90%, natomiast polimery wchodzące w jego skład tworzą trójwymiarową, przestrzenną sieć. Rozmiar 12cmx12cm szt. 10
2 Opatrunek hydrożelowy stanowiący wodną kompozycję naturalnych oraz syntetycznych polimerów usieciowanych za pomocą wiązki elektronów, sterylizowany radiacyjnie. Formę użytkową opatrunku stanowi transparentny płat hydrożelu o grubości ok. 3 mm. Zawartość wody w opatrunku ≥ 90%, natomiast polimery wchodzące w jego skład tworzą trójwymiarową, przestrzenną sieć. Rozmiar 12cmx24cm szt. 50
3 Opatrunek hydrożelowy stanowiący wodną kompozycję naturalnych oraz syntetycznych polimerów usieciowanych za pomocą wiązki elektronów, sterylizowany radiacyjnie. Formę użytkową opatrunku stanowi transparentny płat hydrożelu o grubości ok. 3 mm. Zawartość wody w opatrunku ≥ 90%, natomiast polimery wchodzące w jego skład tworzą trójwymiarową, przestrzenną sieć. Rozmiar 22cmx28cm szt. 5
4 Preparat w sprayu w postaci sproszkowanej, zawierający srebro koloidalne oraz sól sodową kwasu hialuronowego, wzbogacone o lekki kaolin i dwutlenek krzemu o poj. 125ml szt. 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 1455,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przeciwbakteryjny opatrunek z pianki poliuretanowej, zawierający siarczan srebra-optymalny donor kationów srebra i węgiel aktywowany, z warstwą kontaktową z miękkiego silikonu Safetac do ran z oznakami infekcji lub zagrożonych infekcją, z niewielkim i średnim wysiękiem, 17,5x17,5 cm szt. 70
2 Przeciwbakteryjny opatrunek z pianki poliuretanowej, zawierający siarczan srebra-optymalny donor kationów srebra i węgiel aktywowany, z warstwą kontaktową z miękkiego silikonu Safetac do ran z oznakami infekcji lub zagrożonych infekcją, z niewielkim i średnim wysiękiem, 10x21 cm szt. 10
3 Transparentny opatrunek z siatki poliamidowej obustronnie pokryty warstwą kontaktową z miękkiego silikony Safetac do ran z wysiękiem małym do bardzo dużego,10x18cm szt. 10
4 Cienki opatrunek z pianki poliuretanowej z warstwą kontaktową Safetac, przeznaczony do ran suchych i z małym wysiekiem, 17,5x17,5cm szt. 20

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 3933,60 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Opatrunek wyspowy, chirurgiczny, samoprzylepny , wykonany z hydrofobowej włókniny z mikroperforacjami, posiadający wkład chłonny z wiskozy i poliestru powleczony siateczką z polietylenu zapobiegająca przywieraniu do rany. Opatrunek z przecięciem i otworem O, do zabezpieczania drenów. Opakowanie papier-papier, na każdym opakowaniu instrukcja obrazkowa użycia opatrunku, rozmiar 9cmx10cm, opakowanie 30 szt. op. 5
2 Opaska stabilizująca składająca się z dwóch części wykonana z delikatnej hydrofobowej włókninie w kolorze cielistym. Na każdej części występują paski mocujące z jednostronnie naniesionym rzepem umożliwiające zamocowanie jej do skrzydełek mocujących rurkę tracheostomijną. Krótsza część opaski stabilizującej dodatkowo wyposażona jest w drugi rzep zamocowany umożliwiający dopasowanie i określenie całkowitej długości opaski stabilizującej rurkę tracheostomijną, opakowanie papier - folia, niejałowa rozmiar 43cmx2,5 cm, op. 20 szt. op. 1
3 Przylepiec stabilizujący do drenów, niejałowy, dwuczęściowy, złożony z części mocowanej do skóry (z kolorowym nadrukiem) i części mocującej dren z dodatkowym przylepcem w postaci rzepu. Rozmiar 9cmx4cm, opakowanie a 50 szt. op. 5
3 Opatrunek do zabezpieczania drenów donosowych/sond żołądkowych, włókninowy, w kolorze cielistym, pokryty hipoalergicznym klejem, z 2 stopniowym system aplikacji, dla dorosłych rozmiar 7cmx7,1cm .Na opakowaniu obrazkowa instrukcja użycia opatrunku, niejałowy op. 50 szt. op. 4
4 Opatrunek poiniekcyjny,jałowy wykonany z folii w kolorze cielistym, pokryty hipoalergicznym klejem, posiadający wkład chłonny w centralnej części opatrunku. Opatrunek posiada warstwę zabezpieczająca z papieru silikonowanego. Opatrunek pakowany w opakowanie papier/papier po 1 szt. i opakowanie zbiorcze kartonik po 500szt., rozmiar 2,5 cmx7,6 cm op. 3
5 Kompres włókninowy jałowy, 4 warstwowy, gramatura 40 g/m2 posiada wycięcie Y do zabezpieczania rurek i drenów medycznych, Klasa IIa, reguła 7, sterylizowany tlenkiem etylenu 10cmx10cm, pakowany po 5 szt op. 20
6 Jałowe kompresy wysokochłonne włókninowo-celulozowe, o budowie warstwowej: włóknina-warstwa celulozy-pulpa celulozowa, z zewnętrzną nieprzemakalną dla płynów warstwą włókniny w kolorze niebieskim, pakowane pojedynczo, rozmiar 10 cm x 20 cm, op. 25 szt. op. 3
7 Jałowe kompresy wysokochłonne włókninowo-celulozowe, o budowie warstwowej: włóknina-warstwa celulozy-pulpa celulozowa, z zewnętrzną nieprzemakalną dla płynów warstwą włókniny w kolorze niebieskim, pakowane pojedynczo, rozmiar 20 cm x 25 cm, op. 15 szt. op. 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 1732,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51243,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76975,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51243,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SP. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273295877

7.3.3) Ulica: POD BOREM 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51243,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27582,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38793,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27582,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SP. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273295877

7.3.3) Ulica: POD BOREM 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27582,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4419,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4419,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4419,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870514656

7.3.3) Ulica: Ul. Żółkiewskiego 20/26

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4419,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17740,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17740,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17740,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870514656

7.3.3) Ulica: Ul. Żółkiewskiego 20/26

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17740,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7009,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7009,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7009,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870514656

7.3.3) Ulica: Ul. Żółkiewskiego 20/26

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7009,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15501,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15501,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15501,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870514656

7.3.3) Ulica: Ul. Żółkiewskiego 20/26

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15501,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18261,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18261,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18261,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SP. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273295877

7.3.3) Ulica: POD BOREM 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18261,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9271,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13006,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9271,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SP. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273295877

7.3.3) Ulica: POD BOREM 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9271,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3103,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3106,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3103,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SP. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273295877

7.3.3) Ulica: POD BOREM 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3103,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1857,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1857,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1857,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lubmedical Sp. z o. o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060395339

7.3.3) Ulica: Anny Walentynowicz 34

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-328

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1857,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14905,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14905,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14905,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKAMEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384767215

7.3.3) Ulica: ul. Częstochowska 38/52

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-121

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14905,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1434,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1434,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1434,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870514656

7.3.3) Ulica: Ul. Żółkiewskiego 20/26

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1434,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak złożonych ofert

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1632,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1632,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1632,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SP. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273295877

7.3.3) Ulica: POD BOREM 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1632,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.