eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zelów › BUDOWA KANALIZACJI W MIEJSCOWOŚCI ZELÓWEK



Ogłoszenie z dnia 2022-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA KANALIZACJI W MIEJSCOWOŚCI ZELÓWEK

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZELÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648273

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 23

1.5.2.) Miejscowość: Zelów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-425

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 6341000

1.5.8.) Numer faksu: 44 6341341

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umzelow@zelow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.zelow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA KANALIZACJI W MIEJSCOWOŚCI ZELÓWEK

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c60e22d-08d1-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00337896

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019264/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Kanalizacja w miejscowości Zelówek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00274244/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.52.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5518967,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
- budowa sieci kanalizacji sanitarnej z odgałęzieniami do granicy posesji wraz z pompowniami
ścieków i rurociągami tłocznymi odprowadzającymi ścieki z poszczególnych pompowni do
istniejącej kanalizacji grawitacyjnej w mieście Zelów. Ścieki z całego układu projektowanej
kanalizacji sanitarnej odprowadzane będą do oczyszczalni ścieków w Zelowie,
- odtworzenie częściowe nawierzchni drogowej, odtworzenie zjazdów do posesji, zjazdów do pompowni ścieków oraz rowów przydrożnych (wg tomu III) w miejscach przejść projektowanej kanalizacji. Zakres robót zaznaczony na mapach zagospodarowania terenu.
Zakres całego zamierzenia inwestycyjnego:
Kanalizacja sanitarna:
-długość projektowanych kanałów grawitacyjnych Ø200: L =2 298 m
-długość projektowanych odgałęzień Ø160 (do granicy posesji): L = 707 m
-długość projektowanej kanalizacji tłocznej RT1 : L = 1 296 m
-długość projektowanej kanalizacji tłocznej RT2 : L = 229 m
Całkowita długość projektowanej sieci kanalizacyjnej: L = 4 530 m
-pompownie ścieków P1, P2 – 2szt. (2szt. zbiorników ø 1500)
-zasilanie elektroenergetyczne do 2 szt. pompowni ścieków (wg odrębnego opracowania)
Trasy projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej (kanałów tłocznych i grawitacyjnych)
pokazane zostały na załącznikach rysunkowych Nr. 2.1÷ 2.4.

Istniejący stan zagospodarowania terenu
Teren, na którym zaprojektowano sieć kanalizacyjną w miejscowości Zelówek to teren
zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, na którym istnieje już następująca infrastruktura:
· wodociągowa z odgałęzieniami i przyłączami wodociągowymi
· elektryczna kablowa i napowietrzna
· telekomunikacyjna kablowa i napowietrzna
Teren użytkowany jest przeważnie jako ogrody przydomowe.
W razie konieczności Wykonawca dokona na własny koszt wycinki kolidujących drzew lub krzewów po uprzednim formalno-prawnym załatwieniu przez Wykonawcę sprawy wycinki. Następnie teren budowy należy uporządkować, także w zakresie składowanych w wyniku wycinki krzewów gałęzi. Wywóz na miejsce zorganizowane we własnym zakresie Wykonawcy.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, dokumentacją projektową oraz Projektowanymi Postanowieniami Umowy, stanowiącymi Załączniki do SWZ. Zamawiający wymaga do budowy sieci użycia rur z rdzeniem litym.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 5 do SWZ. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.
4. Wykonawca powinien pamiętać, bez względu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis każdej pozycji i/lub wyjaśnienie w przedmiarze, że cena przedstawiona w ofercie stanowi zapłatę za prace wykonane i zakończone pod każdym względem. Uważa się, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane w przedmiarze.
5. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie po przekazaniu placu budowy rozpocząć roboty budowlane, z zastrzeżeniem, że prace nie mogą uniemożliwiać dojazdu mieszkańców do posesji.
6. Wykonawca winien przedłożyć Zamawiającemu harmonogram robót, który zostanie ustalony przez strony po podpisaniu umowy na wykonanie przedmiotu umowy. Zamawiający na zgodny wniosek stron umowy dopuszcza zmiany harmonogramu. Zmiany nie mogą obejmować wydłużenia terminu końcowego realizacji przedmiotu umowy. Zmiany harmonogramu nie wymagają dokonywania zmian umowy.
7. Wykonawca zobowiązany jest również, po zakończeniu realizacji zadania, do sporządzenia rozliczenia rzeczowo-finansowego w zakresie ustalonym z Zamawiającym, a w przypadku zaistnienia takiej konieczności, sporządzenie kosztorysów powykonawczych.
8. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji technicznej projektowej, kosztorysach i przedmiarach oraz STWiOR (Szczegółowej Specyfikacji Technicznej) stanowiących załączniki do niniejszej SWZ.
9. Wykonawca przygotuje wszelkie niezbędne dokumenty do zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego oraz przedłoży je organowi. Wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca oraz uzyska decyzję/pozwolenie na użytkowanie wybudowanych sieci.
10. Wywóz i utylizacja odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót należy do obowiązków wykonawcy.
11. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych niż wymienione w SWZ
i załącznikach o parametrach nie gorszych niż określone w SWZ i załącznikach.
12. Wszelkie nazwy produktów i producentów, jeżeli występują w SWZ i załącznikach (w tym dokumentacji projektowej) mają jedynie charakter przykładowy.
13. Zamawiający dopuszcza normy równoważne do wymienionych w dokumentacji i SWZ.
14. Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania pozwolenia na zajęcie pasa drogowego i poniesie koszty związane z zajęciem pasa, w tym również koszty za umieszczenie urządzeń niezwiązanych z funkcjonowaniem pasa drogowego do czasu odbioru końcowego zadania.
15. Zadanie realizowane przy współudziale środków zewnętrznych.
16. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót metodą wykopową. W przypadku uszkodzenia nawierzchni asfaltowej Wykonawca zobowiązany jest do jej naprawy w pełnym zakresie uszkodzenia na własny koszt.
17. Na okoliczność powyższego do dokumentacji odbiorowej Wykonawca dołączy protokół odbioru pasa drogowego sporządzony przez Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie.
18. Wykonawca na czas trwania robót opracuje i wdroży organizację ruchu na drodze powiatowej będącej przedmiotem zamówienia.
19. Wykonawca zobowiązany jest do uaktualnienia wszelkich uzgodnień i pozwoleń z PGE dotyczących przepompowni.
20. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia kierownika budowy specjalizującego się w branży wod-kan.
21. Warunki płatności, Zamawiający przewiduje płatności częściowe za wykonanie przedmiotu zamówienia:
1) I płatność w 2022 r. w wysokości 3.220.000,00 zł brutto w terminie do 30 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury w siedzibie Zamawiającego, nie wcześniej jednak niż po dokonaniu odbioru częściowego robót bez zastrzeżeń. Zgłoszenie do odbioru częściowego etapu I winno nastąpić do 30.XI .2022 r.
2) II płatność: pozostała kwota w terminie do 30 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury w siedzibie Zamawiającego, nie wcześniej jednak niż po dokonaniu końcowego odbioru robót bez zastrzeżeń. Zgłoszenie zakończenia zadania do odbioru końcowego powinno nastąpić wraz z uzyskaniem decyzji/pozwolenia na użytkowanie w terminie 11 miesięcy od dnia podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7932489,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7932489,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7932489,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "SANEL" Zaniewicz Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7690500728

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 18

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7932489,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.