eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Roboty budowlane i nasadzenia zieleni związane z zadaniem inwestycyjnym pn.: "Doposażenie ogródków jordanowskich na terenie Dzielnicy XII Bieżanów-Prokocim", dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane i nasadzenia zieleni związane z zadaniem inwestycyjnym pn.: „Doposażenie ogródków jordanowskich na terenie Dzielnicy XII Bieżanów-Prokocim”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane i nasadzenia zieleni związane z zadaniem inwestycyjnym pn.: „Doposażenie ogródków jordanowskich na terenie Dzielnicy XII Bieżanów-Prokocim”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4a2b013-11d0-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00338754

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045835/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.24 Roboty budowlane w zakresie doposażenia ogródków jordanowskich na terenie Dzielnicy XII

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00274231

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający w treści SWZ i ogłoszenia o zamówieniu przewidział możliwość udzielenia zamówień podobnych, zgodnie z art. 305 pkt 1) i art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp), polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia podstawowego zamówienia publicznego, udzieli ewentualnie wyłonionemu w postępowaniu podstawowym Wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych na terenie objętym przedmiotem zamówienia lub zlokalizowanym w pobliżu, a w szczególności w bezpośrednim sąsiedztwie, lub w innych terenach zlokalizowanych na obszarze Gminy Miejskiej Kraków (na przykład ogródki jordanowskie, place zabaw, parki, tereny leśne będące w zarządzie lub utrzymaniu ZZM w Krakowie), do 100% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.47.23.BT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 177953,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest na wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni związanych z zadaniem inwestycyjnym
pn.: „Doposażenie ogródków jordanowskich na terenie Dzielnicy XII Bieżanów-Prokocim”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.47.23.BT.
1.1 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest inwestycja związana z wykonaniem robót budowlanych na obszarze istniejącego ogródka jordanowskiego polegających m.in. na demontażu istniejących urządzeń i montażu nowych. Ogródek Jordanowski zlokalizowany jest przy ul. Ćwiklińskiej, w pobliżu budynków mieszkalnych ul. Duża Góra 39, na działce ewidencyjnej nr 29/155 j. ewid. Podgórze, obręb: P-57.
1.2 Roboty budowlane związane są z realizacją zadania pn. ZZM/DIR/O-XII-2/23 Doposażenie ogródków jordanowskich na terenie Dzielnicy XII Bieżanów-Prokocim.
1.3 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1.3.1 prace przygotowawcze, roboty ziemne wraz z fundamentowaniem;
1.3.2 wykopy pod budowę;
1.3.3 demontaż oraz utylizacja istniejących 3 szt. urządzeń zabawowych - demontaż i utylizacja istniejących nawierzchni bezpiecznych tj. - ok. 10 m2 nawierzchni epdm do utylizacji; - 62 m2 nawierzchni piaskowej do utylizacji; - obrzeże drewniane ok. 30,6 m do utylizacji;
1.3.4 wywiezienie nadmiaru materiałów wraz z utylizacją;
1.3.5 roboty budowlane związane z wykonaniem nowej nawierzchni bezpiecznej o grubości 30 cm;
1.3.6 roboty budowlane związane z montażem nowych urządzeń tj. zestaw zabawowy nr 1, zestaw sprawnościowy nr 2, karuzela z kierownicą nr 3, 1 szt. ławki z oparciem;
1.3.7 wykonanie rabaty o pow. 25m2;
1.3.8 rekultywacja trawnika o pow. 25 m2;
1.3.9 uporządkowanie terenu po zakończonych pracach wraz z rekultywacją terenu.
1.4 Szczegółowy zakres prac i wymagania dotyczące ich realizacji opisany jest w zaproszeniu i specyfikacji oraz jego załącznikach, a w tym dokumentacji projektowej, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zwana w skrócie STWiORB) stanowiącej Załącznik do ZiS i oraz w projektowanych postanowieniach umownych.
1.5 Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją postępowania i przedmiarami robót, dokumentacją projektową rysunkami i opisami prac, oraz projektowanymi postanowieniami umownymi, opiniami, uzgodnieniami, dotyczy to również uzgodnień, które zostałyby wydane w zakresie prowadzonych robót w trakcie realizacji inwestycji.
1.6 Zamówienie obejmuje również:
1.6.1 kompleksową dokumentację powykonawczą zawierającą m. in.: dziennik budowy, protokoły z odbiorów częściowych oraz rysunki techniczne wraz z naniesionymi zmianami potwierdzonymi przez projektanta, jakie wystąpiły w toku prac (o ile wystąpią), kartę utrzymania dla wszystkich wytworzonych elementów, zgodnie z załączonym schematem, inwentaryzację w programie R3 Trees/GreenSpaces, inwentaryzację geodezyjną (między innymi operat geodezyjny wraz z ilościami robót z rozbiciem na poszczególne ich zakresy, asortymenty, geodezyjna dokumentacja powykonawcza),
1.6.2 wykonanie kompleksowej inwentaryzacji powykonawczej zagospodarowania terenu – obiektów małej architektury i innych elementów wytworzonych – w formie graficznej (plik .dwg oraz .pdf) i opisowej (plik .xls - forma tabeli określająca ich liczbę/ilość oraz ceny jednostkowe), wraz z przygotowaniem materiałów w wersji umożliwiającej import do aplikacji R3Trees/GreenSpaces, inwentaryzacja zgodna ze standardem R3Trees/GreenSpaces, dostarczona do Przedstawiciela Zamawiającego w odpowiednich formatach (shapefile) w celu weryfikacji (po pozytywnej akceptacji wymienione wyżej pliki są importowane przez Przedstawiciela Zamawiającego), zgodnie z instrukcją dostępną: https://zzm.krakow.pl/r3trees.html ,
1.6.3 dołączenie kart utrzymania w formie opisowej i graficznej (plik .pdf) do aplikacji R3Trees/GreenSpaces dla każdego z elementów wytworzonych, m.in. urządzeń małej architektury w uzgodnieniu z Zamawiającym,
1.6.4 opracowanie i zgłoszenie inwentaryzacji powykonawczej do zasobu geodezyjnego i kartograficznego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa geodezyjnego.
1.7 Po zakończeniu robót budowlanych teren należy uporządkować,
a elementy niepodlegające przebudowie (elementy infrastruktury) doprowadzić do stanu jak przed rozpoczęciem budowy.
1.8 Wykonawca zobowiązany jest do zakupu i dostawy niezbędnego materiału, przygotowania i uzupełnienia podłoża oraz gwarantuje i odpowiada za materiał oraz jakość wykonanych prac, zgodnie z wymaganiami opisanymi w specyfikacji i jej załącznikach.
1.9 Wykonawca prac jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania.
1.10 Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu oraz uzyskania jego zatwierdzenia dla wykonania robót budowlanych oraz dopełnienia wszelkich niezbędnych formalności z tym związanych z procedurami Zarządu Dróg Miasta Krakowa niezbędnych dla realizacji i odbioru przedmiotu umowy, w tym między innymi dotyczących zmiany organizacji ruchu (procedura ZDMK-7), zezwoleń na wjazd na drogi z ograniczeniem tonażu będące w zarządzie ZDMK (procedura ZDMK-12), zezwoleń na czasowe zajęcie pasa drogowego (procedura ZDMK-24) i/lub innych niezbędnych, jeżeli zajdzie taka konieczność.
1.11 Wykonawca zastosuje właściwą technologię robót, zgodną z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami oraz z zasadami BHP.
1.12 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania prac na terenie Gminy Miejskiej Kraków, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania prac.
1.13 Wykonawca zobowiązany jest do stosowania przy realizacji prac technologii i sposobu ich wykonywania, która zapewni ich prowadzenie „na mokro”, czyli techniką „bezpyłową”, która pozwoli na uniknięcie zapylenia, a tym samym zanieczyszczenia powietrza i narażenia osób pracujących, jak i postronnych, na wystąpienie warunków szkodliwych dla zdrowia i środowiska.
1.14 Podczas wykonywania prac pracownicy i sprzęt Wykonawcy muszą być oznakowane nazwą firmy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

39113600-3 - Ławki

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216430,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216430,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216430,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Flora Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751538453

7.3.3) Ulica: ul. Isep 11

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-588

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216430,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.