Ogłoszenie z dnia 2023-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00252590/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Baranów Sandomierski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Baranów Sandomierski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409152
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Leopolda Okulickiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Baranów Sandomierski
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158118581
1.5.8.) Numer faksu: 158118582
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@baranowsandomierski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranowsandomierski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8521d47f-0477-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Baranów Sandomierski2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8521d47f-0477-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00342528
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056322/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Baranów Sandomierski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252590
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PI-III.271.1.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4894308,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Baranów Sandomierski”, w szczególności obejmujący:
1) Zadanie 1: „Przebudowa drogi gminnej nr 100012R ulica Mielecka w miejscowości Skopanie i Baranów Sandomierski w km 0+000,00 - 1+809,90” – w formule „zaprojektuj i wybuduj”, na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego będącego załącznikiem nr 5 do niniejszej specyfikacji;
2) Zadanie 2: wykonanie ścieżki rowerowej na długości ok 145 m przy ul. Piastowskiej w m. Skopanie na podstawie dokumentacji projektowej i stwior stanowiących załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji.
2. Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
3. W przypadku użycia nazw własnych w niniejszej specyfikacji i załącznikach, dopuszcza się rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych. W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w dokumentacji pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w w/w dokumentach. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71355000-1 - Usługi pomiarowe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
39350000-0 - Urządzenia do obróbki ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4588068,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5597042,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4588068,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Lider: Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjno Drogowego M-Via sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Partner: Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna Bruk-Mar Łukasz Marut
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8652510955
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 13
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna BRUK-MAR Łukasz Marut
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna BRUK-MAR Łukasz Marut
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4588068,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) Zadanie 1:
Etap I: opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę (o ile jest wymagane) lub zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu w przedmiocie przystąpienia do robót wymagających zgłoszenia – do 4 miesięcy od dnia podpisania umowy;
Etap II: zakończenie robót budowlanych wraz ze złożeniem zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych we włąściwym organie nadzoru budowlanego oraz przedłożenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego brak sprzeciwu organu do złożonego zawiadomienia (o ile jest wymagane)- do 11 miesięcy od podpisania umowy.
2) Zadanie 2: zakończenie robót budowlanych wraz ze złożeniem zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych we włąściwym organie nadzoru budowlanego oraz przedłożenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego brak sprzeciwu organu do złożonego zawiadomienia (o ile jest wymagane) - do 11 miesięcy od podpisania umowy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 102853 B Rumiejki-Źrobki, Gmina Bargłów Kościelny
- Przebudowa ul. Wojska Polskiego w Powidzu
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ropa
- Modernizacja dróg w gminie Zakroczym
- Remont i bieżąca konserwacja korytarzy, stref relaksu, technicznej klatki schodowej, pracowni informatycznej i pokoju nauczycielskiego w budynku szkoły
- Modernizacja szatni basenowych damskiej i męskiej w budynku pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji w Dzielnicy Żoliborz ul. Potocka 1 w Warszawie.
więcej: Urządzenia do obróbki ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.