Ogłoszenie z dnia 2023-08-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00300952/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z transportem wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych dla Powiatu Tarnogórskiego oraz odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tarnogórski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karłuszowiec 5
1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-600
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 323813786
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@tarnogorski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnogorski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/tarnogorski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z transportem wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych dla Powiatu Tarnogórskiego oraz odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af11628b-1c99-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00342690
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024183/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Tablice rejestracyjne przeznaczone dla Powiatu Tarnogórskiego oraz odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00300952
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZ.272.4.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) sukcesywna dostawa wraz z transportem wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych dla Powiatu Tarnogórskiego oraz odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych od dnia 01 listopada 2023r przez okres 30 miesięcy, lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia, według przepisów obowiązujących w dniu dostawy. Dostawy będą odbywać się partiami według potrzeb Zamawiającego (zwanego dalej również użytkownikiem). Tablice seryjne należy dostarczyć w twardych opakowaniach zawierających po 50 szt. tablic, opisanych w czytelny sposób z podaniem przedziału numerów rejestracyjnych,
2) użyczenie i instalacja oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne. Wykonawca zapewni również przeszkolenie pracowników użytkownika w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania,
3) odbiór od Zamawiającego tablic wycofanych (zużytych) w celu ich kasacji i złomowania, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisem prawa. Odbiór zużytych tablic będzie dokonywany protokolarnie w dniu dostawy tablic nowych lub, w razie potrzeby, w innym terminie uzgodnionym przez strony.
2. Dostarczane przez Wykonawcę tablice rejestracyjne oraz wtórniki tablic rejestracyjnych muszą posiadać aktualny certyfikat potwierdzający zgodność produktu z obowiązującymi normami technicznymi wydany przez Zakład Certyfikacji i Badań Instytutu Transportu Samochodowego lub inny równoważny dokument.
3.Zamówienie obejmuje:
1) dostawę tablic rejestracyjnych w rodzajach i ilościach określonych szacunkowo w SWZ,
2) Ilość zamawianych tablic rejestracyjnych będzie wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego.
3) Zamawiający dopuszcza w trakcie trwania umowy możliwość zmiany ilości zamawianych tablic w poszczególnych grupach rodzajowych, jednak zmiany te nie będą prowadzić do zwiększenia wartości brutto zamówienia.
4) W przypadku zmiany obowiązujących wzorów na poszczególne rodzaje tablic Wykonawca realizuje zamówienie wg wzorów wynikających z obowiązujących przepisów w dniu dostawy tablic.
5) Wykonawca przez cały czas trwania umowy zobowiązany jest posiadać aktualne certyfikaty na dostarczane tablice rejestracyjne.
6) Dostawa będzie realizowana sukcesywnie, partiami, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.
7) Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego odbioru i likwidacji zużytych tablic rejestracyjnych o zawartości opisanej w dodatkowych protokołach przekazania.
8) Minimalny okres rękojmi i gwarancji jakości na dostarczone tablice wynosi 24 miesiące od daty protokołu odbioru konkretnej dostawy tablic, potwierdzonego przez Zamawiającego.
9) Koszty transportu tablic ponosi Wykonawca.
10) W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad wykonawczych lub braków ilościowych w okresie trwania umowy Wykonawca dokona bezpłatnej wymiany tablic na nowe lub dostarczy brakujące tablice w terminie trzech dni roboczych od daty otrzymania zawiadomienia o ich wykryciu.
11) Wykonawca wykona Przedmiot Umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z postanowieniami Umowy
12) Wykonawca zobowiązany jest posiadać licencję na oprogramowanie umożliwiające elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne oraz, udzieli Zamawiającemu bezpłatnej sublicencji na korzystanie z ww. oprogramowania. Wykonawca zobowiązuje się również do bezpłatnej instalacji ww. oprogramowania w siedzibie Zamawiającego, a także do przeprowadzenia bezpłatnego przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania.
13) Wykonawca będzie dysponował niezbędną wiedzą, kwalifikacjami, doświadczeniem i potencjałem technicznym oraz osobowym koniecznym dla prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowy.
5. Tablice będą zamawiane na bieżąco – elektronicznie, a w przypadku awarii oprogramowania faksem lub telefonicznie przez Zamawiającego. W zamówieniu będzie określony termin, ilość i rodzaj oraz numery rejestracyjne tablic do wykonania oraz ewentualny termin do odbioru tablic wycofanych do kasacji.
6. Wykonawca składający ofertę musi posiadać na dzień składania ofert oraz przez cały czas trwania umowy aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w Prawie o ruchu drogowym, prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy.
7. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, tj. aktualnego certyfikatu potwierdzającego zgodność produktu tj. tablic rejestracyjnych oraz wtórników tablic rejestracyjnych z obowiązującymi normami technicznymi wydanego przez Zakład Certyfikacji i Badań Instytutu Transportu Samochodowego lub innego równoważnego dokumentu.
8. Wykonawca przedmiotowe środki dowodowe składa wraz z ofertą.
9. Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
10. Procedury wezwania, o której mowa w ust. 9 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
11. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928472-7 - Oznakowanie
44423400-5 - Znaki i podobne elementy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 841324 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 841324 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 841324 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Utal Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7820020695
7.3.3) Ulica: Katarzyńska 9
7.3.4) Miejscowość: Poznań - Gruszczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 62-006
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 841324 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Dokumentacja projektowa dla przyszłych zamierzeń remontowych realizowanych w Tarnowskich Górach
- (BZP.271.15.2024) Poprawa efektywności energetycznej budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Pniowcu
- Dostawa produktów mleczarskich oraz tłuszczów roślinnych i zwierzęcych do Domu Pomocy Społecznej "Przyjaźń" w Tarnowskich Górach
- "Odnowy nawierzchni bitumicznych - nakładki asfaltobetonowe docelowe w Tarnowskich Górach".
- Świadczenie usługi prania, nr GCR/15/ZP/2024
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU II
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa materiałów biurowych, papierów, czajników bezprzewodowych, aparatów telefonicznych, krzeseł biurowych, wersalek i foteli tapicerowanych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Sukcesywne wykonanie i dostawa tablic z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań Starosty Jędrzejowskiego
- Opracowanie projektów oraz wykonanie czasowej organizacji ruchu na czas trwania imprez sportowych organizowanych przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie - etap II.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Ostrołęce
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa artykułów biurowych i archiwizacyjnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2024 r.
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.