eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tyniec Ma³y › ¦wiadczenie kompleksowej ochrony fizycznej obiektu i mienia oraz monitoring obiektu Zespo³u Szkolno - Przedszkolnego w Tyñcu Ma³ym



Og³oszenie z dnia 2022-09-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie kompleksowej ochrony fizycznej obiektu i mienia oraz monitoring obiektu Zespo³u Szkolno - Przedszkolnego w Tyñcu Ma³ym

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zespó³ Szkolno-Przedszkolny w Tyñcu Ma³ym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022444582

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tyniec Ma³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-040

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski

1.5.7.) Numer telefonu: 713118024

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.baranowska@szkolatyniecmaly.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szkolatyniecmaly.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie kompleksowej ochrony fizycznej obiektu i mienia oraz monitoring obiektu Zespo³u Szkolno - Przedszkolnego w Tyñcu Ma³ym

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-66d54aeb-3339-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00345189

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00027264/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.3 Ochrona obiektu i mienia Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Tyñcu Ma³ym.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://szkolatyniecmaly.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szkolatyniecmaly.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu Platformy Logintrade.
¦rodkiem komunikacji elektronicznej, s³u¿±cym komunikacji miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami jest Platforma dostêpna pod adresem
https://szkolatyniecmaly.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
2. w wierszu oznaczonym tytu³em oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym
postêpowaniem. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
3. Instrukcja obs³ugi platformy w niniejszym postêpowaniu dostêpna jest na stronie
https://szkolatyniecmaly.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w zak³adce
INSTRUKCJE pliki: Rejestracja Wykonawcy na Platformie, Zadawanie pytañ do
postêpowania oraz Udzia³ w trybie podstawowym bez negocjacji.
4. Wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie:
Wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie:
Dopuszczalne przegl±darki internetowe:
a) Google Chrome 90
b) Mozilla Firefox 95
c) Opera 78
d) microsoft edge 92
Pozosta³e wymagania techniczne:
a) dostêp do sieci internet;
b) obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest – ajax;
c) w³±czona obs³uga JavaScript;
d) zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s;
e) zainstalowany Acrobat Reader;
f) zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment
6 Update 24 lub nowszy.
5. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp,
podmiotowych ¶rodkach dowodowych, przedmiotowych ¶rodkach dowodowych oraz
innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu,
przyjmuje siê datê ich przes³ania na Platformê.
6. O¶wiadczenia lub dokumenty przekazywane za po¶rednictwem ¶rodka komunikacji
elektronicznej przesy³a siê w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na
podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r.sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz.
2452). Równocze¶nie Zamawiaj±cy rekomenduje na format danych przesy³anych plików:
.pdf.
7. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty
elektronicznej, email: m.baranowska@szkolatyniecmaly.pl
8. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub
o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Platformy przetargowej.
Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych,
o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ, z wy³±czeniem ofert,
za pomoc± poczty elektronicznej, na adres e-mail: m.baranowska@szkolatyniecmaly.pl
przy czym za datê ich przekazania przyjmuje siê datê ich otrzymania przez
Zamawiaj±cego. Sposób sporz±dzania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub
elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami
okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31.12.2020r. (DZ.U. 2020
r., poz. 2452).
9. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób
ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.
10. W razie wyst±pienia jakichkolwiek problemów dot. platformy przetargowej prosimy
o kontakt z dzia³em Helpdesk Logintrade: 71 787 37 27, e-mail: helpdesk@logintrade.net

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Dane osobowe oferentów i osób, których dane s± przekazywane, okre¶lone w ofercie s± przetwarzane w sposób okre¶lony w za³±czniku nr 3 do umowy, z któr± oferenci zobowi±zuj± siê zapoznaæ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegó³y dostêpne w za³±czniku nr 3 do umowy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSZP TYNIEC.2710.8.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: kompleksowa ochrona fizyczna obiektu i mienia oraz terenów wokó³ oraz monitoring obiektu Zespo³u Szkolno -Przedszkolnego w Tyñcu Ma³ym ulica Szkolna 2 oraz monitoring obiektu i terenu przyleg³ego.
2. W ramach zamówienia wykonawca zobowi±zany jest do:
1) Dozoru i ochrony sta³ej obiektu, we wszystkie dni tygodnia w okresie trwania umowy, w systemie: poniedzia³ek – pi±tek w godzinach od 15:00 do 07:00
Oraz w sobotê, niedzielê i ¶wiêta ca³odobowo.
2) W przypadku zagro¿enia na ¿yciu i mieniu wprowadzenie grupy interwencyjnej w celu zabezpieczenia miejsca zdarzenia. Wymagany czas dojazdu grupy interwencyjnej to max do 45.
3) Obs³ugi central systemów alarmowych znajduj±cych siê w szkole, tj. ppo¿., w³amania oraz innych urz±dzeñ zainstalowanych na terenie szko³y.
4) Otwierania i zamykania drzwi wej¶ciowych do budynku oraz furtki zewnêtrznej wej¶cia na plac zabaw.
5) Bie¿±cego obserwowania i monitorowania obiektu i terenów wokó³, z wykorzystaniem istniej±cego systemu telewizyjnego.
6) ¦cis³ego przestrzegania wewnêtrznych procedur zamawiaj±cego dotycz±cych zasad porz±dkowych, w tym zasad dotycz±cych ewakuacji budynku w sytuacjach zagro¿eñ.
7) Nadzoru nad prac± systemu wentylacji, klimatyzacji, ppo¿. Monitoring oraz systemu antyw³amaniowego, w razie potrzeby niezw³ocznego zg³aszania zamawiaj±cemu nieprawid³owo¶ci w dzia³aniu.
8) Wykonywania wszelkich poleceñ zamawiaj±cego, maj±cych na celu zapewnienie bezpieczeñstwa w dozorowanym i chronionym obiekcie.
9) Prowadzenia zeszytu usterek, powsta³ych w czasie godzin pracy ochrony tj. zapisywania zauwa¿onych nieprawid³owo¶ci, b±d¼ zg³oszonych usterek (np. dotycz±cych o¶wietlenia, niesprawnej instalacji elektrycznej, kanalizacyjnej, wodnej itp.)
10) W przypadku jakiejkolwiek awarii, wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia miejsca awarii, wykonania dokumentacji fotograficznej oraz zg³oszenia awarii odpowiednim s³u¿bom.
11) Prowadzenie systematycznych obchodów dozorowanego i chronionego terenu, tj. wykonywania obchodów ca³ego budynku i terenu przyleg³ego w porach uzgodnionych z Zamawiaj±cym, ze zwróceniem uwagi na prawid³owe zabezpieczenie pomieszczeñ oraz instalacji w budynku. Obchody winny odbywaæ siê co dwie godziny.
12) Sprawdzania korytarzy i pomieszczeñ ogólnodostêpnych pod k±tem pozostawionych przedmiotów budz±cych podejrzenie spowodowania wybuchu lub wywo³ania po¿aru etc.
13) W godzinach nocnych tj. godz. 22:00-6:00 Wykonawca jest zobowi±zany do przestrzegania obowi±zuj±cych w obiekcie zasad dotycz±cych przebywania osób na terenie budynku. W uzasadnionych przypadkach prawo wej¶cia na teren obiektów maj± funkcjonariusze Policji. W sytuacjach wyj±tkowych maj± prawo wej¶æ na teren obiekty s³u¿by Stra¿y Po¿arnej, Pogotowia ratunkowego, energetycznego i gazowego. Niezw³ocznie o tym fakcie nale¿y poinformowaæ przedstawiciela Zamawiaj±cego.
14) Wydawania, przyjmowania i przechowania kluczy w tym do obiektu sportowego, przy czym klucze mog± zostaæ wydane wy³±cznie osobom do tego upowa¿nionym wraz z dokonywaniem wpisów do Ksi±¿ki wydania-przyjêcia kluczy.
15) W³a¶ciwego zabezpieczenia kluczy wej¶ciowych przed kradzie¿±, zagubieniem lub kopiowaniem.
16) Niezw³ocznego informowania odpowiednich s³u¿b oraz przedstawiciela Zamawiaj±cego, w sytuacji zagro¿enia lub stwierdzenia pope³nienia przestêpstwa.
17) Zabezpieczenia budynku w przypadkach awarii oraz natychmiastowego powiadomienia przedstawiciela Zamawiaj±cego.
18) Zachowania w tajemnicy wszystkich informacji, które mog± mieæ wp³yw na stan bezpieczeñstwa w wy¿ej wymienionym obiekcie.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena ofertowa – C
a) przyjmuje siê, ¿e najwy¿sz± ilo¶æ punktów, tj. 80 punktów, otrzyma najni¿sza w¶ród cen
zawartych w ofertach.
b) ceny w pozosta³ych ofertach punktowane bêd± w oparciu o nastêpuj±cy wzór:
Cmin
C= __________ x 80
Cx
Gdzie:
C – ilo¶æ punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena ofertowa”
Cmin – najni¿sza cena brutto w¶ród ocenianych ofert
Cx – cena brutto ocenianej ofert
Czas dojazdu grupy interwencyjnej – D
Czad dojazdu grupy interwencyjnej Ilo¶æ przyznanych punktów
Max. 45 min 0
Max. 35 min 10
Max. 30 min 20
£±czna ocena oferty:
Zamawiaj±cy uzna za najkorzystniejsz± ofertê, która uzyska³a najwy¿sz± ilo¶æ punktów za
sumê wszystkich kryteriów wg wzoru (tj. najwy¿sz± warto¶æ wska¼nika W):
W(x) = C(x) + D(x)
Gdzie:
W(x) – wska¼nik oceny oferty,
C(x) – ilo¶æ punktów przyznana ofercie „x” za cenê ofertow±,
D(x) – ilo¶æ punktów przyznana ofercie „x” za czas dojazdu grupy interwencyjne.
W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym
przez Zamawiaj±cego Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertę̂ w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.
Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie wykonawcę̂, którego oferta otrzyma³a najwy¿sz±̨ ocenę̂, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. W przypadku braku zgody, o której mowa powy¿ej oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca siê o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba ¿e zachodz±̨ przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu grupy interwencyjnej

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1)
i 4) ustawy Pzp
1.2. spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci, o ile wynika
to z odrêbnych przepisów:
udzia³ w postêpowaniu publicznym mog± wzi±æ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki,
dotycz±ce posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub
czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania;
za spe³nienie powy¿szego warunku Zamawiaj±cy uzna posiadanie aktualnej
koncesji wydanej Wykonawcy przez MSWiA w zakresie us³ug ochrony mienia,
okre¶laj±cej zakres i formê jej prowadzenia, zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997r.
o ochronie osób i mienia
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
posiadaj± ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej
dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± min.
300.000,00 z³.
c) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
za spe³nienie powy¿szego warunku Zamawiaj±cy uzna wykazanie wykonanych, a w
przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, us³ug w
okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres
dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem
dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami
o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot , na
rzecz którego us³ugi by³y wykonywane. W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub
ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich
nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed
up³ywem terminu sk³adania ofert.
Wymagalne jest udokumentowanie przez Wykonawcê wykonanych lub
wykonywanych d³ugoterminowych us³ug w zakresie ochrony mienia obiektu
u¿yteczno¶ci publicznej w ilo¶ci co najmniej dwóch us³ug ¶wiadczonych przez
okres nie krótszy ni¿ 8 miesiêcy (ka¿da) z po¶wiadczeniem od Zamawiaj±cych, ¿e
us³ugi te s± realizowane /zosta³y zrealizowane w sposób nale¿yty.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie , o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy pzp,

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) aktualna koncesja wydana Wykonawcy przez MSWiA w zakresie us³ug ochrony mienia, okre¶laj±ca zakres i formê prowadzenia tych us³ug
2) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej
z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
Wymagane jest aby Wykonawca:posiada³ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej
dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± min.
300.000,00 z³.
3) wykaz wykonanych us³ug, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, us³ug w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot , na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane. W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Wymagalne jest udokumentowanie przez Wykonawcê wykonanych lub
wykonywanych d³ugoterminowych us³ug w zakresie ochrony mienia obiektu
u¿yteczno¶ci publicznej w ilo¶ci co najmniej dwóch us³ug ¶wiadczonych przez
okres nie krótszy ni¿ 8 miesiêcy (ka¿da) z po¶wiadczeniem od Zamawiaj±cych, ¿e us³ugi te s± realizowane /zosta³y zrealizowane w sposób nale¿yty.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Za³±czniki do Formularza oferty : Harmonogram na rok 2023
Harmonogram na rok 2024

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w pkt 1, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika
do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo
do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
5. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
6. W przypadku, o którym mowa pkt 5, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
7. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa art. 125 ust.1 ustawy pzp tj. o¶wiadczenia
o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1)zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie le¿±cych po stronie Wykonawcy, w przypadku:
a)zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli zgodnie z nimi konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego;
b)dzia³ania si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owe, strajki generalne lub lokalne), maj±ce bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonania zamówienia;
c)przerw w realizacji zamówienia, powsta³ych z przyczyn nie le¿±cych po stronie Wykonawcy;
d)powierzenia przez Zamawiaj±cego wykonania zamówieñ dodatkowych lub zamiennych, je¿eli terminy ich powierzenia, rodzaj lub zakres uniemo¿liwiaj± dotrzymanie pierwotnego terminu zakoñczenia realizacji umowy;
e)pisemnego uzgodnienia pomiêdzy Stronami dotycz±cego skróceniu terminu zakoñczenia realizacji umowy;
f)wstrzymania realizacji prac objêtych umow±, co uniemo¿liwia terminowe zakoñczenie realizacji przedmiotu umowy;
g)przebywania z powodu COVID – 19 na kwarantannie lub w izolacji osób wyznaczonych do realizacji zadania, o czas, na jaki ta osoba przebywa³a na kwarantannie lub izolacji je¶li mia³o to wp³yw na termin wykonania przedmiotu umowy
h)wyd³u¿enie terminu realizacji zamówienia ze wzglêdu na zaistnienie sytuacji, której nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy;
2)zmiana osób odpowiedzialnych za prawid³owe ¶wiadczenie us³ug ze strony Wykonawcy i osób wyznaczonych do wspó³pracy w imieniu Zamawiaj±cego.
3)w ka¿dym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiaj±cego
4)zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy
5)przypadki losowe (kataklizmy lub inne czynniki zewnêtrzne, zgony i niemo¿liwe
do przewidzenia wydarzenia), które bêd± mia³y wp³yw na tre¶æ zawartej umowy i termin realizacji;
6)obni¿enie wynagrodzenia Wykonawcy;
7)rezygnacja przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy...
8)zmiana rachunku bankowego Wykonawcy.
9)zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych;
10)zmiana podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zg³oszenia i po akceptacji przez Zamawiaj±cego;
11)dopuszcza siê zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zmian:
•stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
•wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
•zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
•zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. 2020.1342 ze zm.),
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê.
a) W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 1 pkt. 11) tiret 1 …
b) W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 1 pkt. 11) tiret 2 niniejszego paragrafu...
c) W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 1 pkt. 11) tiret 3 niniejszego paragrafu …
d) Zmiana Umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia z przyczyn okre¶lonych w ust. 1 pkt 11) tiret 1, 2 i 3 obejmowaæ bêdzie wy³±cznie p³atno¶ci za prace…
e) Obowi±zek wykazania wp³ywu zmian, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu na zmianê wynagrodzeniu, nale¿y do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany Umowy przez Zamawiaj±cego.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-22 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://szkolatyniecmaly.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-22 11:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-10-22

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1.O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (Za³±cznik nr 2a)
w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie
przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i
spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców;
2. Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
3. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
4. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostepniaj±cego zasoby, Wykonawca sk³ada
zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdne zasoby na potrzeby
realizacji tego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie,
bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (Za³±cznik nr 3). Wykonawca, w przypadku polegania na
zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z
o¶wiadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp tj. o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu
warunków udzia³u w postêpowaniu, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw
wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w
zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (Za³±cznik nr 2b).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.