Ogłoszenie z dnia 2023-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00280058/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa chodnika oraz miejsc postojowych w ciągu ul. Sikorskiego w miejscowości Wrząca
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lutomiersk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Jana Pawła II nr 11
1.5.2.) Miejscowość: Lutomiersk
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-083
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: (0-43) 677-050-11
1.5.8.) Numer faksu: (0-43) 677-50-94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lutomiersk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lutomiersk.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fd43c2ac-1599-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa chodnika oraz miejsc postojowych w ciągu ul. Sikorskiego w miejscowości Wrząca2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd43c2ac-1599-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00349738
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038339/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa chodnika oraz miejsc postojowych w ciągu ul. Sikorskiego w miejscowości Wrząca
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00280058
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIiR.271.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. „Budowa chodnika oraz miejsc postojowych w ciągu ul. Sikorskiego w miejscowości Wrząca”.
1.1.
Wskazany powyżej przedmiot zamówienia obejmuje budowę chodnika o szerokości 2,00 m oraz ciąg stanowisk parkingowych, przylegający bezpośrednio do jezdni, oddzielony od niej krawężnikiem jezdniowym, wyniesionym ponad jezdnię. Stanowiska parkingowe o wymiarach 6,00x3,00 m są przystosowane do parkowania równoległego. Projekt przewiduje powstanie 25 szt. stanowisk Chodnik dla pieszych z obu stron zostanie ograniczony obrzeżami trawnikowymi 100x308 cm. Krawężniki jezdniowe - 100x30x15 - ustawione na ławie z oporem z betonu C12/15. Zjazd w ulicę Fabryczną wykonany zostanie w nawierzchni bitumicznej i podbudowie z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 25 cm. Krawężniki jezdniowe ograniczające zjazd, na szerokości chodnika zostaną ustawione w poziomie nawierzchni. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie zjazdów na działki przylegające do działki drogowej. Wszystkie zjazdy będą miały szerokość 4,00 m ze skosami 1,50x1,50 m. Nawierzchnia zjazdów ograniczona będzie obrzeżami trawnikowymi 100x30x8 cm. Projektowany obiekt nie będzie wymagał zmiany istniejącej organizacji ruchu.
1.2.
Roboty budowlane będą realizowane zgodnie z ostateczną Decyzją Nr 24/2023 – Pozwolenie na budowę, wydaną przez Starostę Pabianickiego w dn. 19-01-2023r. Scan decyzji w załączeniu do SWZ. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie dokumentacją projektową, warunkami technicznymi wskazanymi w STWiORB, z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, przepisami sanitarnymi, BHP, pożarowymi, aktualną wiedzą techniczną oraz na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
1.3.
Roboty budowlane ziemne podlegają nadzorowi archeologicznemu. Będą one realizowane pod nadzorem Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na podstawie Pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych z dn. 23-05-2023r. znak WUOZ-ZA.5161.213.2023.ED. Scan pozwolenia w załączeniu do SWZ. Koszt badań archeologicznych wykonanych przez archeologa ponosi Zamawiający. Wykonawca w trakcie realizacji inwestycji udostępni archeologowi teren budowy oraz będzie uzgadniał z nim na bieżąco sposób postępowania przy robotach ziemnych. Wykonawca nie ma prawa wykonywać jakichkolwiek robót ziemnych bez uprzedniego uzgodnienia/zgody osoby pełniącej nadzór archeologiczny.
2.
1) Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w:
- dokumentacji projektowej - załącznik nr 7 do SWZ,
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) - załącznik nr 9 do SWZ,
- przedmiarach robót– załącznik nr 8 do SWZ,
- projekcie Umowy - załącznik nr 6 do SWZ.
2) Główny Kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu, roboty ziemne
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233320-8 - Fundamentowanie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty w zakresie układania chodników i asfaltowania
3.
Ponadto, w ramach niniejszego zamówienia Wykonawca na swój koszt zobowiązany jest do:
1) ustanowienia kierownika budowy i załączenia przy podpisywaniu umowy:
a) uprawnień budowlanych upoważniających do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w zakresie budowy dróg;
b) aktualnego zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;
2) wytyczenia geodezyjnego;
3) uzgodnienia z zarządcą drogi organizacji ruchu podczas prowadzonych robót,
4) zabezpieczenia terenu robót, zorganizowanie zaplecza socjalnego i sanitarnego (toalety) dla personelu Wykonawcy;
5) sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, zarejestrowania jej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Pabianicach i dostarczenia Zamawiającemu w terminie wykonania zamówienia oświadczenia o zarejestrowaniu inwentaryzacji;
6) uczestniczenia wraz z kierownikiem budowy w naradach koordynacyjnych zwoływanych przez Zamawiającego. Kierownik budowy, ustanowiony z ramienia Wykonawcy, zobowiązany jest do codziennej obecności na placu budowy.
7) uczestniczenia wraz z kierownikiem budowy czynnościach odbiorowych;
8) zagwarantowania stałej obecności osoby zapewniającej nadzór techniczny nad realizowanym zadaniem, nadzór nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy. Koordynowanie robót realizowanych przez podwykonawców;
9) niezwłocznego pisemnego informowania Zamawiającego o zaistniałych przeszkodach i trudnościach mogących wpłynąć na jakość wykonywanych robót albo opóźnienie lub przyspieszenie terminu zakończenia wykonania zamówienia.
10) po wykonaniu robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest:
a) przed odbiorem robót, załączyć niezbędne deklaracje zgodności lub atesty wbudowanych materiałów;
b) załączyć kosztorys powykonawczy;
c) przed odbiorem robót, złożyć oświadczenie o wykonaniu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i przekazaniu jej (tj. szkiców roboczych, map), Zamawiającemu po zaewidencjonowaniu w Powiatowym Ośrodku Geodezji i Kartografii w Pabianicach, ul. Kościuszki 25;
11) Wykonawca na czas przebudowy drogi ma bezwzględny obowiązek zapewnić dojazd do posesji mieszkańcom oraz służbom ratunkowym i technicznym.
4.
Dodatkowe wymagania, zalecenia i uwagi Zamawiającego:
1) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z użyciem materiałów i urządzeń własnych. Do wykonania Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów fabrycznie nowych, gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych określonych w dokumentacji projektowej. Dowiezienie i rozładunek materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia do miejsca objętego zamówieniem odbędzie się transportem Wykonawcy i na jego koszt. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe w czasie transportu, rozładunku a także w czasie wykonywanych prac. Odpowiedzialność taką ponosi w całości Wykonawca zamówienia;
2) po wykonaniu robót Wykonawca pozostawi teren objęty zamówieniem w czystości i należytym porządku. Wszelkie odpady stanowią własność Wykonawcy i zostaną usunięte poza teren robót na koszt Wykonawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, chyba że w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zaznaczono inaczej albo uzgodnieniem z Zamawiającym podczas realizacji zamówienia postanowiono inaczej. Również w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dbać o porządek na placu budowy i wokół niego w ramach wykonywanych prac;
3) harmonogram prac, zabezpieczenia, oznakowania, przejścia prowizoryczne, wszelki wątpliwości należy na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym (inspektorem nadzoru);
4) Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie samodzielnie podejmować decyzji i wykonywać robót będących przedmiotem zamówienia w sposób odbiegający od dokumentacji projektowej;
5) na etapie budowy Wykonawca będzie przedkładał karty materiałowe wszystkich planowanych do wbudowania materiałów i urządzeń do akceptacji osobom pełniącym nadzór autorski oraz nadzór inwestorski przed wbudowaniem; bez uprzedniej akceptacji karty materiałowej planowanego do wbudowania materiału lub urządzenia Wykonawca nie ma prawa wbudować takiego produktu;
6) umieszczanie na terenie budowy oraz w jego okolicach tablic reklamowych lub urządzeń reklamowych możliwe jest wyłącznie za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie;
7) roboty będą prowadzone przy czynnej drodze gminnej. Wykonawca musi przewidzieć wykonywanie robót przy ulicy obciążonej normalnym ruchem pojazdów.
5.
Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za: właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, jakość materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody lub uszkodzenia urządzeń znajdujących się na terenie robót powstałe w wyniku prowadzonych przez Wykonawcę prac a także za ewentualne szkody poniesione w związku z prowadzonymi pracami przez pracowników Wykonawcy i osoby trzecie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299572,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 438003 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299572,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUK-SERWIS BRUKARSTWO CZESŁAW KOLASIŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471596309
7.3.3) Ulica: ul. Łódzka 34
7.3.4) Miejscowość: Konstantynów Łódzki
7.3.5) Kod pocztowy: 95-050
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BRUK-SERWIS BRUKARSTWO CZESŁAW KOLASIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
BRUK-SERWIS BRUKARSTWO CZESŁAW KOLASIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299572,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy oraz rozbudowa i przebudowa dwóch budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Kobiele Wielkie"
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1517 K Żegiestów - Szczawnik - Muszyna: ul. Zazamcze w km 1+605 - 2+023
- Przebudowa rejonu posadowienia okrętu Kobben na ekspozycji MMW w Gdyni w celu przystosowania do jego zwiedzania. Wykonanie muru oporowego, instalacji, części ciągów komunikacyjnych, trapów i balustrad
- Modernizacja świetlic wiejskich w Żarczynie i Dobieszewie oraz budowa świetlicy wiejskiej w Paulinie
- Termomodernizacja budynków przedszkoli w Mieście Orzesze
- Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Raducz dz. nr 290/2
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.