eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³oskinia › "Modernizacja dróg na terenie Gminy P³oskinia-Etap II"



Og³oszenie z dnia 2022-09-16


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Modernizacja dróg na terenie Gminy P³oskinia-Etap II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA P£OSKINIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748034

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: P³oskinia 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³oskinia

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-526

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbl±ski

1.5.7.) Numer telefonu: 556208600

1.5.8.) Numer faksu: 556208602

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ploskinia.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://ploskinia-ug.bip-wm.pl/public/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja dróg na terenie Gminy P³oskinia-Etap II”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7f9d613d-35b0-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00352256

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00031361/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 Modernizacja dróg na terenie Gminy P³oskinia-Etap II

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://ploskinia-ug.bip-wm.pl/public/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/oraz poczty elektronicznej sekretariat@ploskinia.eu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim.
2. Link do postêpowania oraz ID postêpowania zamieszczone s± na stronie internetowej prowadzonego postêpowania. Dane
postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
3. W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu:
- miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl)
- ePUAPu (https://epuap.gov.pl/wps/portal)
- poczty elektronicznej (sekretariat@ploskinia.eu)
z zastrze¿eniem, i¿ oferta musi zostaæ z³o¿ona przy u¿yciu miniPortalu.
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP, dziêki któremu uzyska dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza niezbêdnego do komunikacji.
5. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
7. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: doc, .docx, pdf, xls, xlsx, odt. ze szczególnym wskazaniem na .pdf
8. Zamawiaj±cy zaleca format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) dokumenty w formacie „pdf” nale¿y podpisywaæ tylko formatem PAdES;
2) zamawiaj±cy dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf”, nale¿y wówczas u¿yæ formatu XAdES.
9. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a. zip
b. 7Z
10. Je¶li wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy P³oskinia, P³oskinia 8, 14-526 P³oskinia.
2) We wszystkich sprawach dotycz±cych ochrony danych osobowych, maj± Pañstwo prawo kontaktowaæ siê z naszym Inspektorem Ochrony Danych na adres e-mail: iod@jgconsulting.net.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Modernizacja dróg na terenie Gminy P³oskinia-Etap II” numer postêpowania SO-I.271.6.2022 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Dane osobowe przechowywane s± przez okres niezbêdny do realizacji wskazanych w ppkt 3) celów, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa.
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): J.W

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SO-I.271.6.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 3739837,40 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia jest przeprowadzenie modernizacji dróg na terenie Gminy P³oskinia o ³±cznej d³ugo¶ci 7,7 km w ni¿ej wymienionych miejscowo¶ciach:

Zadanie Nr 1 – Modernizacja drogi w miejscowo¶ci Piórkowo, po³o¿onej na czê¶ci dzia³ki Nr 177/12 . Zakres robót obejmuje m. in. nastêpuj±ce elementy; wykonanie nawierzchni o szeroko¶æ drogi - 5m, u³o¿enie nawierzchni asfaltowej o grubo¶ci minimum 8 cm na istniej±cej uszkodzonej nawierzchni bitumicznej, wykonanie chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm na odcinku ok. 250mb.

Zadanie Nr 2 – Modernizacja drogi w miejscowo¶ci Czosnowo, po³o¿onej na czê¶ci dzia³ki Nr 249. Zakres robót obejmuje m. in. nastêpuj±ce elementy: wykonanie nawierzchni o szeroko¶æ - 5 m: zmianê nawierzchni gruntowej na asfaltow±, wykonanie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa naturalnego o grubo¶ci min. 15 cm, u³o¿enie nawierzchni asfaltowej o grubo¶ci min. 8 cm, wraz z wykonaniem utwardzonych poboczy z kruszywa.

Zadanie Nr 3 - Modernizacja drogi w miejscowo¶ci D³ugobór, po³o¿onej na dzia³ce Nr 217/1. Zakres robót obejmuje m. in. nastêpuj±ce elementy; szeroko¶æ - 3,5 m: zmiana nawierzchni gruntowej na asfaltow±: m.in. wykonanie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa naturalnego grubo¶ci min. 10 cm, u³o¿enie nawierzchni asfaltowej grubo¶ci min. 8 cm.

Zadanie Nr 4 - Modernizacja dróg w miejscowo¶ci P³oskinia – droga Nr 111008N oraz droga po³o¿ona na czê¶ci dzia³ki Nr 232. Zakres robót obejmuje m. in. nastêpuj±ce elementy; wykonanie nawierzchni o szeroko¶ci 5m, zmianê nawierzchni gruntowej na asfaltow±: m.in. wykonanie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa naturalnego gr. min. 10 cm, u³o¿enie nawierzchni asfaltowej gr. min. 8 cm, wyk. utwardzonych poboczy z kruszywa. Obecnie dr. gruntowa w z³ym stanie technicznym.

Zadanie Nr 5 – Modernizacja drogi gminnej Nr 111012N Podlechy-D³ugobór. Zakres robót obejmuje m. in. nastêpuj±ce elementy; wykonanie nawierzchni o szeroko¶æ - 5m, zmianê nawierzchni gruntowej na asfaltow±, wykonanie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa naturalnego o grubo¶ci min. 10 cm, u³o¿enie nawierzchni asfaltowej grubo¶æ min. 8 cm, wraz z wykonanie utwardzonych poboczy z kruszywa.

Zadanie Nr 6 – Modernizacja dróg w miejscowo¶ci D±browa po³o¿onych na dzia³kach Nr 247/2,224/1,220,230/1,228. Zakres robót obejmuje m. in. nastêpuj±ce elementy; wykonanie nawierzchni o szer. 5 m: zmianê nawierzchni gruntowej na asfaltow±, wykonanie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa naturalnego gr. min. 10 cm, u³o¿enie nawierzchni asfaltowej gr. min. 8 cm, wraz z wyk. utwardzonych poboczy z kruszywa.

Zadanie Nr 7 –Modernizacja drogi w miejscowo¶ci £ozy po³o¿onej na dzia³kach Nr 14/1 i 12/1,8. Zakres robót obejmuje m. in. nastêpuj±ce elementy; wykonanie nawierzchni o szeroko¶ci - 5 m, zmianê nawierzchni gruntowej na asfaltow±, wykonanie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa naturalnego gr. min. 15 cm, u³o¿enie nawierzchni asfaltowej gr. min. 8 cm, wraz z wyk. utwardzonych poboczy z kruszywa.

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacjach technicznych, obmiarach robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - za³±czniki do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opisano szczegó³owo w rozdziale XXV. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych
kryteriów i sposobu oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielnie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
3) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej :
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu je¿eli wyka¿e ¿e: bêdzie posiadaæ wiedzê i do¶wiadczenie zawodowe umo¿liwiaj±ce wykonanie przedmiotu zamówienia tj.,
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
- minimum jednej roboty o warto¶ci co najmniej 3 000 000,00 z³ (brutto), obejmuj±cej swoim zakresem budowê, przebudowê lub remont (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. "Prawo budowlane" (t. j. Dz. U. z 2020r. poz. 1333 ze zm.) drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego,
lub
- maksymalnie trzy roboty o warto¶ci ³±cznej co najmniej 3 000 000,00 z³ (brutto), obejmuj±cej swoim zakresem budowê, przebudowê lub remont (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. "Prawo budowlane" (t. j. Dz. U. z 2020r. poz. 1333 ze zm.) drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego,

b) Kierownik budowy: wymagana liczba osób – min. jedna osoba pe³ni±c funkcjê kierownika robót budowlanych; kwalifikacje zawodowe – uprawnienia budowlane bez ograniczeñ w specjalno¶ci drogowej.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym
dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
- minimum jednej roboty o warto¶ci co najmniej 3 000 000,00 z³ (brutto),
lub
- maksymalnie trzy roboty o warto¶ci ³±cznej co najmniej 3 000 000,00 z³ (brutto), obejmuj±cych swoim zakresem budowê, przebudowê lub remont w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. "Prawo budowlane" (t. j. Dz. U. z 2021r. poz. 2351 z pózn. zm.) drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego (do zakresu mog± byæ
zaliczone roboty towarzysz±ce; odwodnienie, pobocza itp.) – za³±cznik nr 6 do SWZ.
b) Kierownik budowy: wymagana liczba osób – min. jedna osoba pe³ni±c funkcjê kierownika robót budowlanych; kwalifikacje zawodowe – uprawnienia budowlane bez ograniczeñ w specjalno¶ci drogowej - za³±cznik nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy P.z.p., sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. 2020 r., poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, nie zale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 5 do SWZ.
Dokumenty podmiotów zagranicznych:
1) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o
których mowa w pkt a), sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce
zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci.
2) Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania
ofert.
3) Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 1, lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Przepis pkt 2 stosuje siê.
4) Powy¿sze przepisy stosuje siê odpowiednio do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp maj±cych siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci
Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, chyba, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych ogólnodostêpnych baz danych, a Wykonawca w formularzu oferty wskaza³ dane (tj. nr NIP lub REGON) umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów;
2) dokument wniesienia wadium - wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wystawcê dokumentu
3) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XIX ust. 3 SWZ- zgodnie z za³±cznikiem nr 8 do SWZ (je¿eli
dotyczy);
4) pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegaj±cego/cych siê o udzielenie zamówienia
publicznego (je¿eli dotyczy). Pe³nomocnictwo pod rygorem niewa¿no¶ci sk³ada siê w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania
z dokumentem w postaci papierowej mo¿e dokonaæ notariusz);
5) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – zgodnie z za³±cznikiem nr 4
do SWZ (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie:
• 35 000,00 (s³ownie; trzydzie¶ci piêæ tysiêcy z³otych)
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach.
1) pieni±dzu - przelewem, zgodnie z zasadami okre¶lonymi w ust. 4;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na konto Braniewsko-Pas³êcki BS Oddzia³ Braniewo Filia P³oskinia Nr 84831300090050829020000030 z dopiskiem:

„Modernizacja dróg na terenie Gminy P³oskinia-Etap II”

4. Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy Zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data i godzina wp³ywu na rachunek bankowy Zamawiaj±cego).
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu i powinno zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego), gwaranta/porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib.
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem,
3) kwotê gwarancji/porêczenia,
4) termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia,
5) zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp. 8. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy, którzy bêd± wspólnie sk³adaæ Ofertê, dodatkowo musz± ustanowiæ i wskazaæ Pe³nomocnika, który bêdzie mia³ umocowanie do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu, albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia Umowy. Umocowanie musi wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa przed³o¿onego wraz z Ofert±. Zaleca siê, aby Pe³nomocnikiem by³ jeden z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych Ofertê. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. Pe³nomocnictwo ustanawiaj±ce Pe³nomocnika powinno:
a) jednoznacznie okre¶laæ postêpowanie, do którego siê odnosi;
b) wymieniaæ wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie;
c) precyzowaæ zakres umocowania;
d) upowa¿niaæ Pe³nomocnika do podejmowania niezbêdnych dzia³añ zwi±zanych z postêpowaniem i/lub dokonywania
wszelkich czynno¶ci prawnych i faktycznych zwi±zanych z wykonaniem Umowy w imieniu Wykonawców;
e) byæ podpisane przez prawnie pe³nomocnych przedstawicieli poszczególnych Wykonawców sk³adaj±cych wspóln± Ofertê,
jako potwierdzenie uprawnieñ przekazanych Pe³nomocnikowi.
3. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem. Wszelka korespondencja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia bêdzie kierowana do ustanowionego
pe³nomocnika ze skutkiem dla mocodawców.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,o¶wiadczenia, o których mowa w
Rozdziale XVII ust. 1 pkt 1, 2 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia
oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które
czê¶ci zamówienia wykonaj± poszczególni wykonawcy.
Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±czniki 4 do SWZ.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdziale XVI,
Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ ³±cznie.
7. W przypadku dokonania wyboru oferty Wykonawcy wystêpuj±cego wspólnie, przed przyst±pieniem do zawarcia umowy o zamówienie publiczne, przed³o¿ona zostanie umowa reguluj±c± wspó³pracê Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Wykonawca otrzyma zaliczkê w wysoko¶ci 5% wynagrodzenia brutto.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy okre¶li³ rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia w Za³±czniku Nr 9 do SWZ- Projekt umowy, dostêpnego na stronie prowadzonego postêpowania.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-04 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Urz±d Gminy w P³oskini za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej - miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-04 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-02

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Informacje szczegó³owe dotycz±ce zamówienia zawiera SWZ

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.