Ogłoszenie z dnia 2022-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00282246/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-28
- 2022/BZP 00287246/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-02
- 2022/BZP 00303549/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Dobre
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DOBRE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866643
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Dobre
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-210
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542850125
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ugdobre.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdobre.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Dobre2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26727d05-0e60-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00353163
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025553/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Dobre
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00282246/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KRGIK.271.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakresie zadania nr 1Część A - Przebudowa stacji uzdatniania wody w Byczynie.
W zakres części A wchodzi m. in.
- technologia uzdatniania wody
- instalacje technologiczne i towarzyszące wod - kan.
- pompownia wody płuczącej
- odstojnik wód popłucznych
- remont budynku SUW
- budowa wiaty na agregat prądotwórczy
- montaż agregatu
- budowa studni głębinowej
- utwardzenie i ogrodzenie terenu
Część B - Przebudowa stacji uzdatniania wody w Dobrem
W zakres części B wchodzi m. in.
- wykonanie rozdzielnicy zasilająco-sterującej pracą SUW
- wykonanie instalacji elektrycznyczna terenie budynku SUW
- podłączenie wymienionych urządzeń na terenie SUW
- montaż układu SZR
- montaż automatyki zasilania zespołu prądotwórczego
- montaż zespołu prądotwórczego
Część C - Modernizacja kanalizacji sanitarnej w Gminie Dobre
W zakres części C wchodzi m. in.
- modernizacja przepompowni ścieków wraz z komorą zasuw, wymiana sterowania wraz z wpięciem do monitoringu - 1 szt. - ul. Fabryczna w Dobrem
W części C dokumentacja projektowa obejmuje 10 sztuk przepompowni, natomiast w zakres zamówienia wchodzi 1 sztuka - na ul. Fabrycznej.
Opis przedmiotu zamówienia tworzą dokumenty, które dla celów interpretacji będą miały pierwszeństwo zgodnie z następującą kolejnością:
1. Umowa
2. Odpowiedzi i informacje udzielone podczas postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
3. Projekt techniczny
4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
5. Przedmiary robót
6. Oferta Wykonawcy
Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do treści Specyfikacji Warunków Zamówienia:
Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do treści Specyfikacji Warunków Zamówienia:
• Projekt SUW Byczyna.zip
• Przedmiary Byczyna.zip
• SST SUW Byczyna.zip
• Studnia Byczyna.zip
• Przebudowa SUW Dobre.zip
• SST SUW Dobre.zip
• SUW Dobre - przedmiar.pdf
• Modernizacja Kanalizacji Dobre.zip
• Przedmiar - kanalizacja.pdf
4.5.3.) Główny kod CPV: 45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
4.5.5.) Wartość części: 1718078,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa samochodu asenizacyjnego dla Gminy DobreUzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do treści Specyfikacji Warunków Zamówienia:
· Specyfikacja pojazdu.pdf
· Załącznik do formularza oferty.pdf
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków
4.5.5.) Wartość części: 900000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3471183,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3471183,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3471183,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydro-Marko Sp. z o.o., Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6172203910
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 139
7.3.4) Miejscowość: Jarocin
7.3.5) Kod pocztowy: 63-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HYDRO-MARKO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HYDRO-MARKO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3471183,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1328400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1328400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1328400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gamon Trucks Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423185895
7.3.3) Ulica: Sosnowa 5
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-203
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1328400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja szatni basenowych damskiej i męskiej w budynku pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji w Dzielnicy Żoliborz ul. Potocka 1 w Warszawie.
- Wykonanie instalacji artystycznej o charakterze budowli odwzorowującej zabudowę narożnika ul. Piotrkowskiej110 /Pasaż Schillera w Łodzi dz.236/10, fragment działki:235/27i26/14, (...)
- Wykonanie robót remontowych rozdzielni SN i nN R-11 wraz z przebudową rozdzielnic i połączeń wewnętrznych w Gmachu Mechatroniki PW w Warszawie przy ul. Św. Andrzeja Boboli 8 - w formule zap. i wyb.
- "Konserwacja, eksploatacja i utrzymanie bieżące w stałej sprawności technicznej sygnalizacji świetlnej, urządzeń ITS i aktywnych przejść dla pieszych w Świnoujściu w latach 2024 - 2025"
- Przebudowa i rozbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku na obiekt użyteczności publicznej - Mediateka przy ul. Szerokiej 11 w Grodzisku Wielkopolskim
- ECO Parking w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 4 w Bytomiu - budowa ekologicznych miejsc postojowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.