eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szubin-Wieś › Remont budynku mieszkalnego leśniczówki Tur



Ogłoszenie z dnia 2023-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku mieszkalnego leśniczówki Tur

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Szubin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090550762

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szubin Wieś 52

1.5.2.) Miejscowość: Szubin-Wieś

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: karolina.klaja@torun.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szubin.torun.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku mieszkalnego leśniczówki Tur

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef0ce8cc-0505-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00382811

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042575/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont budynku mieszkalnego leśniczówki Tur

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00258548

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w tym wymiana pokrycia dachowego oraz remont poddasza wraz z objęciem obowiązków kierownika robót, dotyczącego istniejącego budynku mieszkalnego - leśniczówki Tur. Budynek położony jest w miejscowości Tur 56, 89-200 Szubin, dz. ew. dz. ew. 3101/2, obr. Tur, gmina Szubin.
Budynek mieszkalny leśniczówka Tur: nr inw. 110/82, murowany, parterowy z poddaszem użytkowym, częściowo podpiwniczony, kryty gontem bitumicznym na deskowaniu. Pow. użytkowa 159,96 m2, pow. zabudowy 134,69 m2.
W budynku mieszkalnym znajduje się wydzielona część kancelaryjna leśnictwa.
Ogólny zakres planowanych robót objętych projektem obejmuje:
− wymiana pokrycia dachowego na blachodachówkę płaską wraz z niezbędnymi obróbkami blacharskimi,
− wymiana rynien i rur spustowych wraz z odprowadzeniem wody poza obszar budynku,
− montaż instalacji odgromowej,
− montaż akcesoriów dachowych – płotki przeciwśniegowe, stopnie i ławy kominiarskie,
− montaż 2 okien dachowych,
− konserwacja elementów drewnianych – podbitka, zadaszenie tarasu,
− remont stropu drewnianego na poddaszu nieużytkowym – zerwanie desek, usunięcie zasypki stropowej ślepego pułapu, wykonanie izolacji, montaż podłogi z płyt OSB,
− uzupełnienie izolacji termicznej dachu od strony poddasza nieużytkowego,
− zabudowa ścian i sufitu na poddaszu nieużytkowym płytami gipsowo-kartonowymi.

Wszelkie materiały pochodzące z rozbiórek i demontaży Wykonawca winien we własnym zakresie wywieźć i zutylizować, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi materiałów z rozbiórek i odpadów.
W trakcie trwania ww. robót Wykonawca nie zakłóci ciągłości pracy biura kancelarii leśnictwa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140757,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158582,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140757,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Budowlana Jolanta Broda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621191536

7.3.4) Miejscowość: Zielonowo

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140757,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-07-18 do 2023-10-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.