eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › Usługa kompleksowej obsługi wydruku i urządzeń drukujących dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich



Ogłoszenie z dnia 2023-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa kompleksowej obsługi wydruku i urządzeń drukujących dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Końskich

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Końskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260076450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gimnazjalna 41B

1.5.2.) Miejscowość: Końskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rsidor@zoz.konskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zoz-konskie.bip.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa kompleksowej obsługi wydruku i urządzeń drukujących dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ce3bc86-4c96-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384340

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00263493/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa wydruku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00383946

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DSUiZP 252 RS/39/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego postępowania jest: Usługa kompleksowej obsługi wydruku i urządzeń drukujących dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich.
w ramach usługi wykonawca dostarczy zamawiającemu do nieodpłatnego użytkowania wraz z tonerami:
- 2 sztuki urządzenia wielofunkcyjne drukujące w kolorze w formacie A3,
- 3 sztuki urządzenia wielofunkcyjne mono drukujące w formacie A3
- 69 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych drukujących w formacie A4
- 21 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych drukujących w formacie A4,
- 127 sztuk drukarek monochromatycznych drukujących w formacie A4.
Zamawiający określa ilość wydruków w czasie trwania umowy:
5.3.1. kolor: 350 000
5.3.2. monochromatyczne: 6 000 000
czas trwania umowy 36 miesięcy.
Szczegółowo OPZ zwarty został w SWZ oraz załączniki 3 do SWZ tj. projekcie umowy. Przedmiotowe dokumenty zamieszczone zastały na stronie prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w systemie e zamówienia podczas rejestracji postępowania wybrano omyłkowo opcję wskazującą że zamówienie nie będzie prowadzone na stronie e zamówienia. Po dodaniu ogłoszenia o zamówieniu system nie "pozwolił" na zmianę przedmiotowego zapisu. Zamawiający zarejestrował nowe postępowanie ,ale system nie pozwolił na "podpięcie" opublikowanego wcześniej ogłoszenia. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie i w tym samym dniu wszczął je ponownie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.