eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olecko › "¦wiadczenie us³ugi transportowej w zakresie dowo¿enia uczniów niepe³nosprawnych zamieszka³ych na terenie Gminy Olecko z domu do szko³y i z powrotem (...)



Og³oszenie z dnia 2023-09-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦wiadczenie us³ugi transportowej w zakresie dowo¿enia uczniów niepe³nosprawnych zamieszka³ych na terenie Gminy Olecko z domu do szko³y i z powrotem (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA OLECKO

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Gmina Olecko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671277

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolno¶ci 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Olecko

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-400

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - E³cki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.olecko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.um.olecko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„¦wiadczenie us³ugi transportowej w zakresie dowo¿enia uczniów niepe³nosprawnych zamieszka³ych na terenie Gminy Olecko z domu do szko³y i z powrotem (...)

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8c82e12e-53a9-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00398630

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00056037/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie us³ugi transportowej w zakresie dowo¿enia uczniów niepe³nosprawnych zamieszka³ych na terenie Gminy Olecko (...)

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://umolecko.logintrade.net

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://um olecko.logintrade.net/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert
w postêpowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej Gminy Olecko (https://umolecko.logintrade.net/). Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
Wymagania techniczne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy u¿yciu Platformy Przetargowej Gminy Olecko:
Dopuszczalne przegl±darki internetowe:
– Internet Explorer 10 i nowsze,
– Edge,
– Google Chrome,
– Mozilla Firefox,
– Opera.
Pozosta³e wymagania techniczne:
– dostêp do sieci Internet,
– obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest – ajax,
– w³±czona obs³uga JavaScript,
– zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s,
– zainstalowany Acrobat Reader,
– zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
W przypadku wymagania podpisu elektronicznego dopuszczalne s± przegl±darki internetowe:
– Microsoft Edge,
– Google Chrome,
– Mozilla Firefox,
Wspierane s± rozwi±zania dostarczane przez firmy:
– Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Warto¶ciowych S.A.,
– Centrum Obs³ugi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
– Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.,
– Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem Platformy zakupowej nie powinien przekraczaæ 150 MB.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EK.271.6.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi transportowej w zakresie dowo¿enia uczniów niepe³nosprawnych zamieszka³ych na terenie Gminy Olecko
z domu do szko³y i z powrotem wraz z zapewnieniem im opieki w czasie dowo¿enia
w roku szkolnym 2023/2024 w okresie od 23 pa¼dziernika 2023 r. do 21 czerwca 2024r . Dowóz uczniów do szkó³ i z powrotem odbywa siê w dniach nauki szkolnej tj. w dni powszednie z wyj±tkiem ¶wi±t i innych dni ustawowo wolnych od pracy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowc±

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-10-23 do 2024-06-21

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia samochodu zastêpczego

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia publicznego mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1-6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp z zastrze¿eniem art. 110 ust. 2 ustawy pzp.
2. O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wpieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497).
3. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarciu umowy.
4. W przypadku Wykonawców sk³adaj±cych wspóln± ofertê, ¿aden z Wykonawców nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie przes³anek okre¶lonych w rozdziale VI ust. 1 SWZ.
5. W przypadku, gdy Wykonawca jest spó³k± cywiln±, postanowienia ust. 3 nale¿y stosowaæ odpowiednio do wspólników spó³ki cywilnej.
6. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³ dysponowanie co najmniej
3 pojazdami, w tym:
1) Trasa 1 (ranna i popo³udniowa):
- 1 pojazdem o liczbie miejsc siedz±cych co najmniej 9 wraz z kierowc±, siedzenia musz± byæ wyposa¿one w pasy bezpieczeñstwa. Pojazd musi zapewniæ opiekunowi swobodny dostêp do ka¿dego dziecka w czasie jazdy.
2) Trasa 2 (ranna i popo³udniowa):
- 1 pojazdem o liczbie miejsc siedz±cych co najmniej 9 wraz z kierowc±, siedzenia musz± byæ wyposa¿one w pasy bezpieczeñstwa. Pojazd musi zapewniæ opiekunowi swobodny dostêp do ka¿dego dziecka w czasie jazdy oraz musi posiadaæ mo¿liwo¶æ transportu jednocze¶nie 2 osób poruszaj±cych siê na wózkach inwalidzkich (dopuszcza siê mo¿liwo¶æ, ¿e 2 dzieci poruszaj±cych siê na wózkach inwalidzkich zajmuje 2 miejsca siedz±ce, a 2 wózki inwalidzkie s± transportowane tym samym pojazdem do placówki i z powrotem).
3) Trasa 3 (ranna i popo³udniowa):
- 1 pojazdem o liczbie miejsc siedz±cych co najmniej 20 wraz z kierowc±, siedzenia musz± byæ wyposa¿one w pasy bezpieczeñstwa. Pojazd musi zapewniæ opiekunowi swobodny dostêp do ka¿dego dziecka oraz musi posiadaæ mo¿liwo¶æ transportu co najmniej 1 osoby poruszaj±cej siê na wózku inwalidzkim (dopuszcza siê mo¿liwo¶æ, ¿e dziecko poruszaj±ce siê na wózku inwalidzkim zajmuje miejsce siedz±ce, a wózek inwalidzki jest transportowany tym samym pojazdem do placówki i z powrotem).
7. Wykonawca musi posiadaæ zezwolenie na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 2201 z pó¼n. zm.).
8. Wykonawca mo¿e zostaæ wykluczony przez Zamawiaj±cego na ka¿dym etapie postêpowania o udzielenie zamówienia.
9. Wykluczenie Wykonawcy nastêpuje zgodnie z art. 111 ustawy pzp.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga, aby oferta by³a zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 6.000,00 z³.
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Zaleca siê z³o¿enie wadium nie pó¼niej ni¿ jeden dzieñ przed terminem sk³adania ofert w celu wp³ywu na rachunek bankowy Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w projektowanych postanowieniach umowy.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-09-25 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: W celu z³o¿enia oferty nale¿y zarejestrowaæ (zalogowaæ) siê na Platformie i postêpowaæ zgodnie z instrukcjami dostêpnymi u dostawcy rozwi±zania informatycznego pod adresem platformy zakupowej Gminy Olecko: https://umolecko.logintrade.net/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-25 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-10-24

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.