eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuczępy › "Kompleksowa rewitalizacja miejscowości Tuczępy w celu zapewnienia wysokiej jakości życia mieszkańców - Roboty budowlane" Roboty brukarskie i elementy małej architektury.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Kompleksowa rewitalizacja miejscowości Tuczępy w celu zapewnienia wysokiej jakości życia mieszkańców – Roboty budowlane”
Roboty brukarskie i elementy małej architektury.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuczępy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010820

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tuczępy 35

1.5.2.) Miejscowość: Tuczępy

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-142

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@tuczepy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuczepy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Kompleksowa rewitalizacja miejscowości Tuczępy w celu zapewnienia wysokiej jakości życia mieszkańców – Roboty budowlane”
Roboty brukarskie i elementy małej architektury.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d54afab6-2e9c-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00435540

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015205/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 „Kompleksowa rewitalizacja miejscowości Tuczępy w celu zapewnienia wysokiej jakości życia mieszkańców” - roboty budowlane

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Kompleksowa rewitalizacja miejscowości Tuczępy w celu zapewnienia wysokiej jakości życia mieszkańców – Roboty budowlane” Roboty brukarskie i elementy małej architektury w ramach Działania 6.5 Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich, Osi priorytetowej 6. Rozwój miast z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014–2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00337675/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BGK.I.271.7.PZP.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót brukarskich i elementów małej architektury dla zadania pn.: „Kompleksowa rewitalizacja miejscowości Tuczępy w celu zapewnienia wysokiej jakości życia mieszkańców” – w ramach zadania rewitalizacyjnego: Estetyczne i funkcjonalne zagospodarowanie przestrzeni publicznych miejscowości Tuczępy”

Estetyczne i funkcjonalne zagospodarowanie przestrzeni publicznych miejscowości Tuczępy
w ramach zadania przewidziano:
1) Strefa wokół budynku Szkoły Podstawowej:
- budowa ścieżki edukacyjnej (ścieżka utwardzona kostką brukową, montaż tablic edukacyjnych, montaż kosza na śmieci i ławki parkowej);
- uzupełnienie nasadzeń,
- montaż ławek parkowych,
- montaż koszy na śmieci,
- dostawa stacji pogody „Mały meteorolog” ,
- montaż stojaków na rowery, pięciostanowiskowych,
- częściowy demontaż ogrodzenia, montaż nowego ogrodzenia,
- uzupełnienie placu zabaw w nowe urządzenia i wykonanie w tych miejscach nawierzchni trawiastej,
- budowa wiaty śmietnikowej,
- budowa budynku gospodarczego, blaszanego,
- ułożenie asfaltu;
- ułożenie kostki brukowej,
- wykonanie monitoringu (kamery, rejestrator i instalacja);
- wykonanie miejsc parkingowych utwardzonych asfaltem,
- montaż altany sześciokątnej ze stałem, ławkami i grillem przenośnym,
- montaż oświetlenia LED,

Działka objęta zadaniem: 280/15; 280/8.

2) Strefa sportu – otoczenie boisk:
- uzupełnienie ogrodzenia z montażem bramy przesuwnej,
- budowa altany zadaszonej ze stoły i ławkami,
- wykonanie monitoringu (kamery, rejestrator i instalacja);
- wykonanie oświetlenia lamy LED,
- uzupełnienie nasadzeń,
- wykonanie zjazdu na drogę i jego utwardzenie asfaltem,

Działka objęta zadaniem: 280/8; 289/2.

3) Strefa centralna – otoczenie budynku Urzędu Gminy:
- demontaż starego ogrodzenia,
- rozebranie nawierzchni z kostki betonowej (przed UG) w celu założenia kilku klombów, wykonanie w nich nasadzeń i założenie oświetlenia lampy LED,
- montaż koszy na śmieci,
- montaż ławek parkowych,
- montaż tablicy ogłoszeniowej oraz demontaż starej,
- montaż stojaka na rowery pięciostanowiskowego,
- kosz na segregację odpadów,
- wykonanie miejsc parkingowych (za UG);
- utwardzenie ścieżek pieszych,
- wykonanie bram wjazdowych,
- oświetlenie – lampy LED,
- wykonanie monitoringu (kamery z rejestratorem i instalacja);

Działki objęte zadaniem: 288/1; 289/2; 280/4; 285.

4). Strefa centralna – otoczenie Centrum Kultury:
- utwardzenie kostką brukową(części terenu),
- wykonanie monitoringu (kamery i instalacja),
- kosz na segregację odpadów,
- altana zadaszona ze stołami i ławkami,
- utwardzenie terenu pod asfalt,
- demontaż ogrodzenia,
- nasadzenia krzewów,
- asfalt – droga wewnętrzna do Ośrodka zdrowia,
- budowa wiaty śmietnikowej,

Działki objęte zadaniem: 288/2; 289/1; 289/2; 288/1

5). Strefa centralna – zieleniec w pobliżu budynku usługowego:
- dostawa i montaż fontanny,
- nasadzenie krzewu,
- lampa hybrydowa – solarna, LED,
- wykonanie monitoringu (kamery, rejestrator i instalacja),
- stacja odbioru elektrośmieci,
- ławka parkowa,
- kosz na śmieci,
- kosz na segregację odpadów,

Działki objęte zadaniem: 283/6, 86;

7) Teren rekreacyjny – otoczenie pomnika:
- montaż ławek,
- stojak na rowery pięciostanowiskowy,
- kosze na śmieci,
- częściowe utwardzenie terenu kostką,
- nowe nasadzenia,
- lampa hybrydowa – solarna, LED,

Działka objęta zadaniem: 80,

Szczegółowy zakres prac oraz rozmieszczenie poszczególnych elementów zagospodarowania terenu przewiduje projekt zagospodarowania terenu, STWiOR, przedmiar robót.
Kamera obrotowa zewnętrzna:
Wymagania minimalne:

przetwornik: 1/2.8"
rozdzielczość: 1920 x 1080 - 1080p
interfejs: Ethernet 10Base-T/100 Base-TX PoE 802.3at
kompresja: H.265+/ H.265/ H.264+/ H.264/ MJPEG
ilość pikseli: 4Mpx
zoom: optyczny (25x), cyfrowy (16x)
Zasięg oświetlacza IR: 100 m
AWB, ATW, AGC, BLC, HLC, 3D DNR, WDR 120dB,
mechaniczny filtr podczerwieni ICR
analizy obrazu (IVS)
wejścia/wyjścia audio: 1/1
wejścia/wyjścia alarmowe: 1/1
obsługa kart microSD/SDHC/SDXC do 256GB
zgodność ze standardami: ONVIF, ISAPI, ISUP
obudowa: klasa szczelności IP66
obsługa połączeń P2P




Rejestrator:

Gmina

Nagrywanie: 16 kanałów min. 4 Mpx,
Kompresja wideo: H.265+/H.265/H.264+/H.264/MJPEG,
Wyjście wideo: 1 x VGA, 1 x HDMI,
Archiwizacja: 2 x HDD SATA (max. 8TB każdy ), 1 x USB (2.0), 2 x USB (3.0),
Interfejs sieciowy: 1 RJ-45 port (10/100/1000Mbps),
Bitrate: min. 320 Mbps,
P2P, Web-Serwer, aplikacja mobilna,
RS-485, e-SATA, RS-232,
obsługa PTZ,
wbudowany 16 portowy switch PoE,
Zasilacz
Dysk twardy o poj. min. 8 TB

Pozostałe:

Nagrywanie: 8 kanałów min. 4 Mpx,
Kompresja wideo: H.265+/H.265/H.264+/H.264/MJPEG,
Wyjście wideo: 1 x VGA, 1 x HDMI,
Archiwizacja: 2 x HDD SATA (max. 4TB każdy ), 1 x USB (2.0), 2 x USB (3.0),
Interfejs sieciowy: 1 RJ-45 port (10/100/1000Mbps),
P2P, Web-Serwer, aplikacja mobilna,
RS-485, e-SATA, RS-232,
obsługa PTZ,
wbudowany 8 portowy switch PoE,,
Zasilacz
Dysk twardy o poj. min. 4 TB

Na podstawie art. 137 ustawy 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.) i w związku z pytaniami jakie wpłynęły w dniu 23.09.2022 do prowadzonego postepowania Zamawiający udziela odpowiedzi:
1. Prosimy o szczegółowe sprecyzowanie zagadnienia „lampy hybrydowe” – ponieważ nie ma jasnej informacji w tym zakresie.
2. W opisie występują bardzo surowe wymogi odnośnie wykonywania pomiarów, a nie ma żadnej informacji odnośnie wymaganych parametrów oświetlenia
3. Jakie są wymagane parametry oświetlenia – jak natężenie światła oraz wymagany oczekiwany wynik badania
4. Jakie jest uzasadnienie wykonywania pomiarów po upływie 100 godzin od uruchomienia?
5. Gdzie ma znajdować się rozdzielnica eklektyczna bądź elektryczne do sterowania oświetlenia – czy w ramach rewitalizacji sa jakieś dodatkowe wymogi odnośnie jego sterowania)
6. Po wizji lokalnej prosiłbym o wstępne naniesienie lokalizacji lamp parkowych na mapie planu
7. Wskazane jest również naniesienie kamer obrotowych na planie w stosunkowej odległości ok – 2-3 metrów - Sugerujemy ulokowanie dodatkowy 3 słupów do zwiększenia efektywności monitoringu
8. W odniesieniu do pkt 6 , pytamy o zasadność podłączenia lamp na przewodzie o przekroju 6 mm 2? Zasadnym było by użycie przewodu 5x2,5 – w zależności od odległości -
W związku z czym zasadnym jest określenie wymaganego obciążenia uwzględniając zarazem system monitoringu – a także m.in. pomp i innych urządzeń peryferyjnych.
9. Czy w ramach rewitalizacji systemu wskazane jest dodatkowe podtrzymanie systemu monitoringu w przypadku awarii prądu ?
10. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie rozmiaru fontanny z 460 cm do 420 cm. Zmiana ta ułatwia proces technologiczny montażu fontanny.

Odpowiedzi:
Ad. 1. W projekcie zastosowane są lampy solarne (nie hybrydowe), lampy muszą posiadać panel fotowoltaiczny polikrystaliczny, posiadać certyfikaty ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 2859-1, oświetlenie musi spełniać normę PN-EN 12464-2:2007 w zakresie natężenia oświetlenia dla stref ruchu dla wolno poruszających się pojazdów. Wysokość zawieszenia lampy - minimum 4 metry. Wyposażenie w czujniki zmierzchu.
Ad. 2 Parametry oświetlenia według punktu Ad.1 (zgodnie z wymienioną normą)
Ad. 3 Parametry oświetlenia według punktu Ad.1 (zgodnie z wymienioną normą)
Ad. 4 Zamawiający będzie wymagał następujących badań i pomiarów w ramach prób montażowych w czasie robót:
- wizualne sprawdzenie stanu opraw oświetleniowych i innych urządzeń przywiezionych na plac budowy
- Sprawdzenie prawidłowości wykonania fundamentów pod słupy
- Badanie zabezpieczenia wykonanych wykopów przed zalaniem wodą
- Sprawdzenie zgodności z dokumentacją projektową
- Pomiar ciągłości żył przewodów elektrycznych oraz stanu izolacji
- Sprawdzenie skuteczności ochrony przed dotykiem pośrednim
Badania i pomiary po wykonaniu robót:
- Wizualne sprawdzenie stanu opraw oświetleniowych i innych urządzeń
- Sprawdzenie ciągłości przewodów elektrycznych
- Wizualne sprawdzenie prawidłowości wykonania instalacji dodatkowej ochrony przed porażeniem prądem elektrycznym oraz sprawdzenie ciągłości przewodów w tej instalacji
Dodatkowo należy przeprowadzić następujące pomiary:
- Pomiary poszczególnych części przewodów,
- Pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej
- Pomiary rezystancji wszystkich oddzielnych uziomów ochronnych
- Pomiar rezystancji izolacji przewodów elektrycznych
- Pomiar natężenia światła, przeprowadzony w porach nocnych po okresie pół godzinnego świecenie opraw
Ad. 5 Przyłącza do lamp oraz sterowanie ma odbywać się z budynku Urzędu Gminy Tuczępy. Solarne lampy mają zostać wyposażone w czujniki zmierzchu. Lampy parkowe pozostałe, sterowane czujnikiem zmierzchu oraz z możliwością ustawienia cyklu świecenia.
Ad. 6 Lampy oznaczone są na rysunku Rys. 1 - lampy parkowe zasilane przez przyłącze opisane są jako "Lampa LED", lampy solarne opisane jako "Lampa solarna LED"
Ad. 7 System monitoringu musi zawierać 10 kamer przy budynku Urzędu Gminy, 3 kamery przy "Fontannie", 4 kamery przy otoczeniu boisk, 5 kamer przy szkole, a także system sterujący oraz nagrywający umieszczony w budynku Urzędu Gminy. Usytuowanie kamer należy uzgodnić z zamawiającym na etapie wykonania
Ad. 8 Dopuszcza się zmniejszenie przekroju przewodów zasilających jeżeli nie zakłóci to pracy lamp i będzie spełniało wszelkie wymagania normowe
Ad. 9 Nie przewiduje się wyżej wymienionego systemu.
Ad.10 9. Dopuszcza się zmniejszenie rozmiaru fontanny, z zachowaniem równoważnych walorów estetycznych oraz technicznych fontanny i jej otoczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1999994,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2644500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1999994,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych COMPLEX Mateusz Chłodnicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661717816

7.3.3) Ulica: Moszyny 47

7.3.4) Miejscowość: Bogoria

7.3.5) Kod pocztowy: 28-210

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1999994,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie realizowane w ramach projektu rewitalizacyjnego w ramach Działania 6.5 Rewitalizacja obszarów miejskich
i wiejskich, Osi priorytetowej 6. Rozwój miast z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014–2020.,Nr projektu RPSW.06.05.00-26-0050/17,

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.