Ogłoszenie z dnia 2022-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00410458/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wywóz odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z obiektów III Oddziału ZUS w Warszawie w latach 2023-2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W SIEDLCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600356
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Browarna 12
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jolanta.ignaciuk@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wywóz odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z obiektów III Oddziału ZUS w Warszawie w latach 2023-20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebb6d776-5501-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00440448
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035303/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wywóz odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z obiektów III Oddziału ZUS w Warszawie w latach 2023 - 2024 z podziałem na części.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00410458/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 360000/271/5/2022-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wywóz odpadów komunalnych z O/ZUS w Warszawie, ul. Czerniakowska 16,4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 64749,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wywóz odpadów komunalnych z I/ZUS w Piasecznie, ul. Puławska 34 B4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 8322,16 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wywóz odpadów komunalnych z PI/ZUS w Błoniu, ul. Nowakowskiego 2/44.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 2794,18 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wywóz odpadów komunalnych z I/ZUS w Sochaczewie, ul. Reymonta 204.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 13744,76 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wywóz odpadów komunalnych z I/ZUS w Żyrardowie, ul. Bankowa 1 iul. Cicha 2/8,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 31391,36 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wywóz odpadów komunalnych z BT/ZUS w Grodzisku Mazowieckim,ul. Pańska 17/19
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 3622,08 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wywóz odpadów wielkogabarytowych z O/ZUS w Warszawie,ul. Czerniakowska 16,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 5088,16 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wywóz odpadów wielkogabarytowych z I/ZUS w Żyrardowie, ul. Bankowa 1 i Cicha 2/84.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 11642,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Błąd na platformie zakupowej nie jest możliwe złożenie ofert na części IV-VIII.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Błąd na platformie zakupowej nie jest możliwe złożenie ofert na części IV-VIII.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Błąd na platformie zakupowej nie jest możliwe złożenie ofert na części IV-VIII.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Błąd na platformie zakupowej nie jest możliwe złożenie ofert na części IV-VIII.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Błąd na platformie zakupowej nie jest możliwe złożenie ofert na części IV-VIII.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Błąd na platformie zakupowej nie jest możliwe złożenie ofert na części IV-VIII.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Błąd na platformie zakupowej nie jest możliwe złożenie ofert na części IV-VIII.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Błąd na platformie zakupowej nie jest możliwe złożenie ofert na części IV-VIII.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3675W na odcinku Józefin-Wilczonek od końca m. Józefin do skrzyżowania z drogą Kotuń-Wilczonek
- Zakup samochodu operacyjnego typu SLOp dla Komendy Miejskiej PSP w Siedlcach.
- Dostawa odczynników laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Dostawa materiałów zużywalnych do badań dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach.
- Dostawa preparatów leczniczych
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i zagospodarowanie w okresie od 01.07.2024 do 31.12.2024 ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (19 08 05) z oczyszczalni ścieków w miejscowości Laski
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Kalinowo
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z terenu kompleksów wojskowych administrowanych przez 25. WOG w Białymstoku w podziale na 3 części"
- Odbiór, transport, unieszkodliwianie odpadów medycznych niebezpiecznych, odpadów komunalnych oraz pozostałych odpadów niebezpiecznych lub innych niż niebezpieczne
- Świadczenie usług odbierania i wywozu odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z posesji ZUS Oddział w Chorzowie
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Kock
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.