eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Święciechowa › Budowa sieci wodociągowej w Henrykowie oraz budowa sieci wodociągowej na dz. nr 7 i 54 w Gołanicach w ramach inicjatyw lokalnych



Ogłoszenie z dnia 2023-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej w Henrykowie oraz budowa sieci wodociągowej na dz. nr 7 i 54 w Gołanicach w ramach inicjatyw lokalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Święciechowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050712

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ułańska

1.5.2.) Miejscowość: Święciechowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-115

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: (65)5333510

1.5.8.) Numer faksu: (65)52995548

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@swieciechowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swieciechowa.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-feb113a2-2d2d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci wodociągowej w Henrykowie oraz budowa sieci wodociągowej na dz. nr 7 i 54 w Gołanicach w ramach inicjatyw lokalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-feb113a2-2d2d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00441736

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00330804

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FS.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Budowa sieci wodociągowej w Henrykowie:
Przedmiotem części I zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w ramach zadania zapisanego w budżecie gminy pod nazwą : „Budowa sieci wodociągowej w Henrykowie” – inicjatywa lokalna.
Zakres rzeczowy sieci wodociągowej obejmuje:
a) rurociągi z rur PE HD 100 SDR 11 Ř 110 mm – 672,5 mb,
b) spadek podłużny rurociągów 0-2,0 %,
c) armatura na sieci: zasuwy żeliwne kołnierzowe, kształtki żeliwne, żeliwną,
c) hydranty nadziemne DN80 – 6 szt.
1) Układ sieci wodociągowej
Sieć wodociągową wykonać zgodnie z warunkami technicznymi nr INW-R/589/2022. Od istniejącej sieci Ø 110 przez działkę nr 460 i dalej wzdłuż działek 425, 431/6, 431/7, 419, 422/7, 421/6, 421/7 należy wykonać sieć wodociągową Ø 110. Sieć ma być zlokalizowana w pasie drogowym. Na trasie sieci wodociągowej występują załamania o kącie 90o. Sieć będzie w całości posadowiona na głębokości poniżej poziomu przemarzania – 1,4 m do górnej krawędzi wodociągu. Na trasie sieci wodociągowej należy zabudować sześć hydrantów przeciwpożarowych nadziemnych DN 80. Należy przyjąć, że w trakcie prowadzonych prac założone głębokości mogą nieznacznie różnić się od przyjętych w rozwiązaniach projektowych.
2) Przewody wodociągowe.
Projektuje się wykonanie sieci wodociągowej z rur PE HD 100 SDR 11 DZ 110*10,0 mm PN 10. Zakłada się stosowanie rur o długości 12 m łączonych poprzez zgrzewanie doczołowe.
3) Węzły.
Wszystkie węzły na wodociągu należy wykonać za pomocą armatury i kształtek żeliwnych (żeliwo sferoidalne). Zasuwy wyposażyć w trzpienie, obudowy i skrzynki uliczne do zasuw. Korpusy skrzynek ulicznych wykonać z PEHD a pokrywy z żeliwa o średnicy min 157 mm (dla zasuw na sieci). Skrzynki uliczne należy zabezpieczyć przed przesunięciem za pomocą pierścienia betonowego, chroniącego urządzenie przed ewentualnym najazdem kołami pojazdów. Zasuwy oraz trójniki posadowić na blokach podporowych betonowych, a łuki żeliwne zabezpieczyć blokami oporowymi. Bloki wykonać z betonu klasy C 16/20 jako jednorodne bryły o gabarytach zbliżonych do długości poszczególnych elementów pomiędzy kołnierzami. Bloki oporowe powinny mieć szerokość równą odległości pomiędzy ścianką rury, a ścianą wykopu, którą stanowi nienaruszony grunt. Pomiędzy blokami a rurociągami (lub ich uzbrojeniem) umieścić folię z PE o grubości 0,3 mm jako osłonę i warstwę izolacyjną. Do połączeń śrubowych należy używać wyłącznie śrub nierdzewnych, a do montażu kluczy dynamometrycznych. Hydranty przeciw pożarowe nadziemne Dn 80 wyposażyć w niezbędną armaturę odcinającą i regulacyjną. Zastosowane hydranty powinny być wyposażone w podwójne zamknięcie, zabezpieczone przed złamaniem z kolumną górną i dolną ze stali nierdzewnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w przedmiarach robót (Załącznik nr 9 do SWZ – Część I), w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót „STWIOR” (Załącznik nr 10 do SWZ – Część I) oraz dokumentacji projektowej (Załącznik nr 11 do SWZ – Część I).
Zamawiający informuje, iż zadanie zarówno w zakresie Części I jak i Części II zamówienia realizowane są w ramach umów o wykonanie inicjatyw lokalnych. Zamawiający jednocześnie zastrzega, że strony umowy o wykonanie inicjatywy lokalnej mogą odstąpić od umowy, jeżeli cena w ofercie najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą strony umowy o wykonanie inicjatywy lokalnej mogą przeznaczyć na wykonanie zadania, a tym samym Zamawiający może unieważnić przedmiotowe postępowanie w każdej części z powodu braku środków na sfinansowanie zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 316949,96 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Budowa sieci wodociągowej na dz. nr 7 i 54 w Gołanicach:
Przedmiotem zamówienia części II jest budowa sieci wodociągowej w ramach zadania zapisanego w budżecie gminy pod nazwą : „Budowa sieci kanalizacji i sieci wodociągowej na dz. nr 7 i 54 w Gołanicach” – inicjatywa lokalna.
Zakres rzeczowy sieci wodociągowej obejmuje:
a) rurociągi z rur PE PN 10, Ř 110 mm – 452,30 mb,
b) węzły połączeniowe z armaturą żeliwną,
c) hydranty nadziemne DN80 – 3 szt.
1) Układ sieci wodociągowej
Do wykonania są dwa odcinki sieci wodociągowej ( od W1 do W10 oraz od W11 do W14 ).
Odcinek pierwszy sieci wodociągowej włączony zostanie do istniejącej sieci wodociągowej PVC o średnicy 110 mm w węźle W1 za pomocą trójnika żeliwnego DN100/80 w zastępstwie istniejącego kolana żeliwnego. Projektowany trójnik należy nawiązać do pozostałej części istniejącego węzła hydrantowego. Zamontować zasuwę żeliwną (sfer.) DN 100 na odejściu w kierunku projektowanej sieci. Odcinek zakończyć w węźle W10 montując trójnik żeliwny DN80/80 z redukcją i zasuwą żeliwną odcinającą DN100 na istniejącej sieci wodociągowej PCV DN 90 mm. Drugi odcinek włączyć do istniejącej sieci wodociągowej PCV DN 90 mm montując trójnik żeliwny DN 80/80 z redukcją i zasuwą żeliwną odcinającą DN 100. Sieć zakończyć w węźle W14 montując węzeł hydrantowy z trójnikiem DN 100/80 i kołnierzem ślepym KX 100. Zaprojektowano łącznie 3 hydranty nadziemne DN 80 koloru czerwonego z zabezpieczeniem przeciwko złamaniu. Posadowienie rurociągu zaprojektowano w sposób umożliwiający prowadzenie odpowietrzania i dezynfekcję odcinka sieci wraz z późniejszą prawidłową eksploatacją. Zagłębienie wodociągu wynosi około 1,30-1,70 m.
2) Materiały
Projektuje się wykonanie sieci wodociągowej z rur ciśnieniowych z PE Ř 110 mm, PN 10, SDR 17. Siec wodociągowa uzbrojona zostanie w zasuwę DN 100 (węzeł W1, W10, W11).
Wytyczne:
- dla zasuw:
korpus i pokrywa – żeliwo sferoidalne,
pokrycie – powłoka z farby epoksydowej zew. i wew. o grubości warstwy min. 250 µm,
klin – żeliwo sferoidalne nawulkanizowane powłoką z gumy NBR,
trzpień i śruby pokrywy – stal nierdzewna.
- dla hydrantów: Hydrant nadziemny PN 10 zabezpieczony przeciwko złamaniu - kolor czerwony; odwodnienie hydrantu zabezpieczyć dwudzielną skorupą perforowaną z tworzywa sztucznego owiniętą warstwą geowłókniny – całość zabezpieczyć przed obsunięciem opaskami z zamkami.
Wysokość hydrantu dostosować do głębokości posadowienia sieci wodociągowej, zachowując posadowienie osi króćców nasady na wysokości 60-70 cm powyżej terenu.
- kolana stopowe – producenta zastosowanej armatury (hydrantu),
- korpus, pokrywa, pokrętło – żeliwo sferoidalne,
- dla pozostałych elementów hydrantów podziemnych farba epoksydowa o grubości warstwy 250µm,
- uszczelnienia – guma NBR,
- trzpień – stal nierdzewna.
UWAGA: Należy zastosować systemowe płyty podkładowe do skrzynek do hydrantów z PEHD.
Dopuszcza się możliwość zastosowania rur i kształtek innych producentów o parametrach jednakowych lub lepszych od ww., jednak każdą zmianę należy uzgodnić z Inwestorem oraz ZUW we Wschowie. Skrzynki zasuw zostaną zabezpieczone w terenie nie utwardzonym przed uszkodzeniem poprzez zastosowanie prefabrykowanych elementów betonowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w przedmiarach robót (Załącznik nr 9 do SWZ – Część II), w specyfikacji technicznej wykonania
i odbioru robót „STWIOR” (Załącznik nr 10 do SWZ – Część II) oraz dokumentacji projektowej (Załącznik nr 11 do SWZ – Część II).
Zamawiający informuje, iż zadanie zarówno w zakresie Części I jak i Części II zamówienia realizowane są w ramach umów o wykonanie inicjatyw lokalnych. Zamawiający jednocześnie zastrzega, że strony umowy o wykonanie inicjatywy lokalnej mogą odstąpić od umowy, jeżeli cena w ofercie najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą strony umowy o wykonanie inicjatywy lokalnej mogą przeznaczyć na wykonanie zadania, a tym samym Zamawiający może unieważnić przedmiotowe postępowanie w każdej części z powodu braku środków na sfinansowanie zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 210562,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 357672,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 438424,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 357672,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLKOP Paweł Poloch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972100100

7.3.3) Ulica: ul. 55 Pułku Piechoty 18

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 357672,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114390,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234830,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114390,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOBEX Sobiesław Bereta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7772244740

7.3.3) Ulica: ul. Stęszewska 26a

7.3.4) Miejscowość: Krosinko

7.3.5) Kod pocztowy: 62-050

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114390,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.