eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Działdowo › Dostawa wyposażenia w ramach projektu pt. Doposażenie instytucji kultury w Gminie -Miasto Działdowo w celu prowadzenia nowoczesnej działalności kulturalnej



Ogłoszenie z dnia 2023-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia w ramach projektu pt. Doposażenie instytucji kultury w Gminie -Miasto Działdowo w celu prowadzenia nowoczesnej działalności kulturalnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA-MIASTO DZIAŁDOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377860

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Działdowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dzialdowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dzialdowo.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gmdzialdowo.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia w ramach projektu pt. Doposażenie instytucji kultury w Gminie -Miasto Działdowo w celu prowadzenia nowoczesnej działalności kulturalnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fad7f773-426d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00443098

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034180/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup wyposażenia w ramach projektu "Doposażenie instytucji kultury w Gminie - Miasto Działdowo w celu prowadzenia nowoczesnej działalności kulturalnej"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00366603

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZE.271.2.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 293704,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia w ramach projektu „Doposażenie instytucji kultury w Gminie - Miasto Działdowo w celu prowadzenia nowoczesnej działalności kulturalnej” zgodnie z opisem zawartym w opisie przedmiotu zamówienia w Rozdziale II Specyfikacji Warunków Zamówienia stanowiącym załącznik do SWZ.
Zamówienie obejmuje:
Część I – Dostawa urządzeń RTV dla Miejskiej Biblioteki Publicznej
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń RTV na potrzeby prowadzenia działalności Miejskiej Biblioteki Publicznej w Działdowie, w postaci:
a) Telewizor – 2 sztuki;
b) Uchwyty do powieszenia TV 75” na ścianie, ruchomy – 2 sztuki;
c) Konsola gier video z grami – 2 zestawy;
d) Dodatkowe pady – 2 sztuki;
e) Stacje ładujące do padów – 2 sztuki;
f) Uchwyty do powieszenia konsoli na ścianie – 2 sztuki
zgodnie z opisem zawartym w opisie przedmiotu zamówienia Część I – Dostawa urządzeń RTV dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rozdziale II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

4.5.5.) Wartość części: 18502,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia w ramach projektu „Doposażenie instytucji kultury w Gminie - Miasto Działdowo w celu prowadzenia nowoczesnej działalności kulturalnej” zgodnie z opisem zawartym w opisie przedmiotu zamówienia w Rozdziale II Specyfikacji Warunków Zamówienia stanowiącym załącznik do SWZ.
Część II – Dostawa wyposażenia studia TV dla Miejskiego Domu Kultury
Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia studia TV na potrzeby prowadzenia działalności Miejskiego Domu Kultury w Działdowie, w postaci:
a) GreenScreen – 1 sztuka
b) Mata podłogowa – zielona – 1 sztuka
c) Oświetlenie dla talentów studyjna lampa LED TYP 1 - 1 sztuka
d) Oświetlenie dla talentów - studyjna lampa LED TYP 2 – 1 sztuka
e) Oświetlenie studia GreenScreen - lampa LED – 5 sztuk
f) Oświetlenie dla talentów - studyjna lampa LED TYP 3 – 5 sztuk
g) Sterownik DMX do zarządzania lampami LED – 1 sztuka
h) Kamera studyjna 4K – 4 sztuki
i) Statyw kamerowy klasy Havy-Duty – 3 sztuki
j) Statyw kamerowy z głowica olejową z płaską bazą – 1 sztuka
k) Dysk zewnętrzny 1 TB – 4 sztuki
l) Akcesoria do kamer – 4 zestawy
m) Odtwarzacz multimedialny – 1 sztuka
n) Przełącznik sieciowy – 1 sztuka
o) Monitor komputerowy 24" – 4 sztuki
p) Telewizor 50'' – 2 sztuki
q) Wysoki statyw podłogowy – 1 sztuka
r) Nabiurkowy uchwyt do montażu telewizora 50” – 1 sztuka
s) Mikser wizyjny – 1 sztuka
t) Karta pamięci SD 512GB – 2 sztuki
u) Aktywne monitory studyjne do odsłuchu audio – 2 sztuki
v) Komputer do montażu filmów – 1 sztuka
w) Kontroler głośników – 1 sztuka
x) Macierz do montażu video – 1 sztuka
y) Konwerter sygnałów audio/video - typ 1 – 5 sztuk
z) Mikrofon XLR Typ 1 – 2 sztuki
aa) Mikrofon XLR Typ 2 – 2 sztuki
bb) Okablowanie A/V i materiały instalacyjne itp. – 1 komplet
cc) Instalacja i szkolenie z obsługi systemu (5 dni) – 1 komplet
dd) Głowica ruchoma oświetlenia scenicznego – 4 sztuki
zgodnie z opisem zawartym w opisie przedmiotu zamówienia Część II – Dostawa wyposażenia studia TV dla Miejskiego Domu Kultury w Rozdziale II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32321100-0 - Sprzęt filmowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32321000-9 - Telewizyjny sprzęt projekcyjny

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

30231300-0 - Monitory ekranowe

30214000-2 - Stacje robocze

32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

4.5.5.) Wartość części: 275201,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21253,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21253,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21253,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aology Ewa Bucoń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6871974346

7.3.4) Miejscowość: Sanok

7.3.5) Kod pocztowy: 38-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21253,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 336060,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 336060,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 336060,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEIKS MACHULSKI SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151531704

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 336060,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.