Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00411959/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-25
- 2023/BZP 00433175/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-09
- 2023/BZP 00441028/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-12
- 2023/BZP 00551666/01 - Wynik z dnia 2023-12-14
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont drogi gminnej nr 101997B Przebród-Kropiwne Stare
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUWAŁKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670970
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Świerkowa 45
1.4.2.) Miejscowość: Suwałki
1.4.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.4.4.) Województwo: podlaskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.4.7.) Numer telefonu: 875659300
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.suwalki.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00443421
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-10-13
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00411959
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont drogi gminnej nr 101997B Przebród - Kropiwne Stare”.
3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje remont drogi gminnej klasy „L” nr 101997B we wsi Przebród i Kropiwne Stare, gmina Suwałki - na odcinku od km 0+000 do km 1+700. Remont będzie polegał na wykonaniu miejscowej podbudowy z kruszywa łamanego, ścinkę poboczy, wykonanie wykopów pod utwardzone pobocze, wykonanie nawierzchni bitumicznej o szer. 4,0 m, wykonanie poboczy z kruszywa łamanego, profilowanie i humusowanie skarp.
3.3. Zakres prac do wykonania w szczególności:
a) od km 0+000 do k 0+700 planowany jest remont nawierzchni, w zakres którego wchodzi frezowanie korekcyjne istniejącej nawierzchni, mechaniczna ścinka poboczy, wykonanie warstwy wiążącej/wyrównawczej, wykonanie warstwy ścieralnej, wykonanie poboczy o szer. 0,75 m, profilowanie skarp,
b) od km 0+700 do km 1+270, od km 1+4040 do km 1+500, od km 1+600 do km 1+700 planowany jest remont nawierzchni, w zakres którego wchodzi frezowanie korekcyjne istniejącej nawierzchni, wykonanie miejscowej podbudowy z kruszywa łamanego, mechaniczna ścinka poboczy, wykonanie warstwy wiążącej/wyrównawczej, wykonanie warstwy ścieralnej, wykonanie poboczy o szer. 0,75 m, profilowanie skarp,
c) od km 1+270 do km 1+440, od km 1+500 do km 1+600, planowany jest remont nawierzchni w zakres którego wchodzi rozebranie istniejącej nawierzchni i podbudowy, wykonanie podbudowy całej szerokości z kruszywa łamanego, mechaniczna ścinka poboczy, wykonanie warstwy wiążącej/wyrównawczej, wykonanie warstwy ścieralnej, wykonanie poboczy o szer. 0,75 m, profilowanie skarp,
d) zapewnienie odwodnienia drogi poprzez odpowiednie pochylenie niwelety drogi,
e) wykonanie regulacji wysokościowej lub ewentualnej przebudowy wszelkich ujawnionych elementów sieci uzbrojenia terenu (dotyczy również pobocza),
f) dowiązanie wysokościowe i terenowe (podłużne) do istniejącego zagospodarowania terenu, w tym zjazdów,
g) wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z mapą inwentaryzacyjną,
h) udzielenie gwarancji jakości i rękojmi na roboty budowlane.
3.4. Inwestycję należy realizować w oparciu o SWZ, dokumentację projektową wraz z załącznikami, STWIOR, umowę o roboty budowlane oraz zgłoszenie robót budowlanych, o których mowa w art. 29, zgodnie z art. 30 ustawy Prawo budowlane, zgłoszone Staroście Suwalskiemu.
3.5. Obiekt został dostosowany do osób niepełnosprawnych - bez barier architektonicznych i przestrzennych.
3.6. Zamawiający ubiega się o dofinansowanie ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na zadanie pn. „Remont drogi gminnej nr 101997B Przebród - Kropiwne Stare”.
3.7. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy odbycia wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2 pkt. 1 ustawy Pzp oraz nie wprowadza wymogu sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego, o którym mowa w art. 131 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp.
3.8. Wszystkie elementy z rozbiórki nadające się do ponownego użycia stanowią własność Zamawiającego, natomiast elementy uznane jako odpad, Wykonawca powinien zutylizować we własnym zakresie i na własny koszt. Klasyfikacji elementów uznanych jako odpad dokonuje inspektor nadzoru.
3.9. Wszelkie materiały oraz pozyskanie wszelkich zgód od gestorów sieci na przystąpienie do realizacji prac (w tym poniesienie kosztów nadzoru czy sporządzenia dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia prac) związane z prawidłowym i pełnym wykonaniem przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca na własny koszt.
3.10. Zamawiający informuje, że obowiązującą formą rozliczenia pomiędzy stronami będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
3.11. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
3.12. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający szczegółowo opisał w Dokumentacji projektowej i załącznikach do SWZ.
3.13. Zamawiający na podst. art. 310 pkt. 1) ustawy Pzp zastrzega sobie unieważnienie postępowania, jeżeli środki, które Zmawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia nie zostaną mu przyznane.
3.14. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 60 miesięcznej gwarancji jakości oraz udzielenia 60 miesięcznej rękojmi na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia.
3.15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w następujących dokumentach:
a) Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ),
b) Uproszczonej dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SWZ,
c) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót,
d) projekcie Umowy.
3.16. Z uwagi na ryczałtowe wynagrodzenie, przedmiar robót dołączony do SWZ ma jedynie charakter pomocniczy. Przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia (ma funkcję pomocniczą) i nie stanowi podstawy wyceny oferty. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców dołączenia do oferty kosztorysu ani żadnej innej kalkulacji ceny.
Po zmianie:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont drogi gminnej nr 101997B Przebród - Kropiwne Stare”.
3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje remont drogi gminnej klasy „L” nr 101997B we wsi Przebród i Kropiwne Stare, gmina Suwałki - na odcinku od km 0+000 do km 1+700. Remont będzie polegał na wykonaniu miejscowej podbudowy z kruszywa łamanego, ścinkę poboczy, wykonanie wykopów pod utwardzone pobocze, wykonanie nawierzchni bitumicznej o szer. 4,0 m, wykonanie poboczy z kruszywa łamanego, profilowanie i humusowanie skarp.
3.3. Zakres prac do wykonania w szczególności:
a) od km 0+000 do k 0+700 planowany jest remont nawierzchni, w zakres którego wchodzi mechaniczna ścinka poboczy, wykonanie warstwy wiążącej/wyrównawczej, wykonanie warstwy ścieralnej, wykonanie poboczy o szer. 0,75 m, profilowanie skarp,
b) od km 0+700 do km 1+270, od km 1+440 do km 1+500, od km 1+600 do km 1+700 planowany jest remont nawierzchni, w zakres którego wchodzi wykonanie miejscowej podbudowy z kruszywa łamanego, mechaniczna ścinka poboczy, wykonanie warstwy wiążącej/wyrównawczej, wykonanie warstwy ścieralnej, wykonanie poboczy o szer. 0,75 m, profilowanie skarp,
c) od km 1+270 do km 1+440, od km 1+500 do km 1+600, planowany jest remont nawierzchni w zakres którego wchodzi rozebranie istniejącej nawierzchni i podbudowy, wykonanie podbudowy całej szerokości z kruszywa łamanego, mechaniczna ścinka poboczy, wykonanie warstwy wiążącej/wyrównawczej, wykonanie warstwy ścieralnej, wykonanie poboczy o szer. 0,75 m, profilowanie skarp,
d) zapewnienie odwodnienia drogi poprzez odpowiednie pochylenie niwelety drogi,
e) wykonanie regulacji wysokościowej lub ewentualnej przebudowy wszelkich ujawnionych elementów sieci uzbrojenia terenu (dotyczy również pobocza),
f) dowiązanie wysokościowe i terenowe (podłużne) do istniejącego zagospodarowania terenu, w tym zjazdów,
g) wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z mapą inwentaryzacyjną,
h) udzielenie gwarancji jakości i rękojmi na roboty budowlane.
3.4. Inwestycję należy realizować w oparciu o SWZ, dokumentację projektową wraz z załącznikami, STWIOR, umowę o roboty budowlane oraz zgłoszenie robót budowlanych, o których mowa w art. 29, zgodnie z art. 30 ustawy Prawo budowlane, zgłoszone Staroście Suwalskiemu.
3.5. Obiekt został dostosowany do osób niepełnosprawnych - bez barier architektonicznych i przestrzennych.
3.6. Zamawiający ubiega się o dofinansowanie ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na zadanie pn. „Remont drogi gminnej nr 101997B Przebród - Kropiwne Stare”.
3.7. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy odbycia wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2 pkt. 1 ustawy Pzp oraz nie wprowadza wymogu sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego, o którym mowa w art. 131 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp.
3.8. Wszystkie elementy z rozbiórki nadające się do ponownego użycia stanowią własność Zamawiającego, natomiast elementy uznane jako odpad, Wykonawca powinien zutylizować we własnym zakresie i na własny koszt. Klasyfikacji elementów uznanych jako odpad dokonuje inspektor nadzoru.
3.9. Wszelkie materiały oraz pozyskanie wszelkich zgód od gestorów sieci na przystąpienie do realizacji prac (w tym poniesienie kosztów nadzoru czy sporządzenia dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia prac) związane z prawidłowym i pełnym wykonaniem przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca na własny koszt.
3.10. Zamawiający informuje, że obowiązującą formą rozliczenia pomiędzy stronami będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
3.11. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
3.12. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający szczegółowo opisał w Dokumentacji projektowej i załącznikach do SWZ.
3.13. Zamawiający na podst. art. 310 pkt. 1) ustawy Pzp zastrzega sobie unieważnienie postępowania, jeżeli środki, które Zmawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia nie zostaną mu przyznane.
3.14. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 60 miesięcznej gwarancji jakości oraz udzielenia 60 miesięcznej rękojmi na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia.
3.15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w następujących dokumentach:
a) Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ),
b) Uproszczonej dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SWZ,
c) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót,
d) projekcie Umowy.
3.16. Z uwagi na ryczałtowe wynagrodzenie, przedmiar robót dołączony do SWZ ma jedynie charakter pomocniczy. Przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia (ma funkcję pomocniczą) i nie stanowi podstawy wyceny oferty. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców dołączenia do oferty kosztorysu ani żadnej innej kalkulacji ceny.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu wolnego lokalu mieszkalnego Nr 7 w budynku przy ul. Sejneńskiej 39 w Suwałkach stanowiącego własność Gminy Miasta Suwałki
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej przebudowy infrastruktury w budynku Zespołu Szkół nr 6 w Suwałkach
- Opracowanie koncepcji oraz dokumentacji projektowej budowy ciągów pieszo-rowerowych wzdłuż ulic wojewódzkich na terenie Miasta Suwałki - 2 części
- Zakup sprzętu do pielęgnacji ogrodu: ciągnika rolniczego.
- Budowa 6 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków w tym 3 sztuki z przepompowniami i 3 sztuk przepompowni ścieków przy budynkach Wigierskiego Parku Narodowego.
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. - Rejon 3
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy oraz rozbudowa i przebudowa dwóch budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Kobiele Wielkie"
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1517 K Żegiestów - Szczawnik - Muszyna: ul. Zazamcze w km 1+605 - 2+023
- Remont drogi gminnej w Srokowie dz. nr 778/1, 789, 780, 799 (ul. Traugutta w Srokowie)
- Przebudowa rejonu posadowienia okrętu Kobben na ekspozycji MMW w Gdyni w celu przystosowania do jego zwiedzania. Wykonanie muru oporowego, instalacji, części ciągów komunikacyjnych, trapów i balustrad
- Modernizacja kompleksu boisk sportowych "Orlik" w Kozłowie
- Budowa budynku biurowego z zapleczem socjalno-sanitarnym, infrastrukturą techniczną oraz łącznikiem, przebudowa budynku istniejącego wraz z prawem opcji.
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.