Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania czystości w 9 jednostkach IAS Katowice do 31 grudnia 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021234
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Damrota 25
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-022
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria.ias.katowice@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-10353744-457f-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania czystości w 9 jednostkach IAS Katowice do 31 grudnia 2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10353744-457f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00444292
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00398618
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podstawie: art. 301 ust. 1 pkt 3 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Dotychczasowa umowa z Wykonawcą, który świadczył usługę kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w 9 jednostkach objętych niniejszym postępowaniem, została rozwiązana ze skutkiem natychmiastowym w związku z zaprzestaniem świadczenia przez niego usług.
Tryb postępowania został wybrany ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia, niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której wcześniej nie można było przewidzieć i nie można zachować terminów określonych dla trybu podstawowego. Ze względu na rodzaj zamówienia (świadczenie usługi zachowania czystości) nie można dopuścić do wystąpienia przerwy w świadczeniu usługi ze względów higienicznych i epidemiologicznych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2401-ILZ[1].260.132.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania czystości w budynkach i na posesjach niżej wymienionych lokalizacji Izby Administracji Skarbowej w Katowicach w okresie od dnia rozpoczęcia obowiązywania umowy do 31 grudnia 2023 r.:1. Lokalizacja 1A: Urząd Skarbowy w Czechowicach-Dziedzicach, ul. Nad Białką 1a, 43-502 Czechowice-Dziedzice
2. Lokalizacja 1B: Urząd Skarbowy w Wodzisławiu Śląskim, ul. Głowackiego 4, 44-300 Wodzisław Śląski
3. Lokalizacja 1C: Urząd Skarbowy w Raciborzu, ul. Drzymały 32, 47-400 Racibórz
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
33761000-2 - Papier toaletowy
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
33711900-6 - Mydło
4.5.5.) Wartość części: 132276,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania czystości w budynkach i na posesjach niżej wymienionych lokalizacji Izby Administracji Skarbowej w Katowicach w okresie od dnia rozpoczęcia obowiązywania umowy do 31 grudnia 2023 r.:1. Lokalizacja 2A: Urząd Skarbowy w Sosnowcu, ul. 3-go Maja 20, 41-200 Sosnowiec
2. Lokalizacja 2B: Pierwszy Śląski Urząd Skarbowy w Sosnowcu, ul. Braci Mieroszewskich 97, 41-219 Sosnowiec
3. Lokalizacja 2C: Oddział Celny w Sławkowie, ul. Groniec 1, 41-260 Sławków
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
33761000-2 - Papier toaletowy
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
33711900-6 - Mydło
4.5.5.) Wartość części: 164661,75 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania czystości w budynkach i na posesjach niżej wymienionych lokalizacji Izby Administracji Skarbowej w Katowicach w okresie od dnia rozpoczęcia obowiązywania umowy do 31 grudnia 2023 r.:1. Lokalizacja 3A: Urząd Skarbowy w Mikołowie, ul. Hubera 4, 43-190 Mikołów
2. Lokalizacja 3B: Urząd Skarbowy w Siemianowicach Śląskich, ul. Śląska 84, 41-100 Siemianowice Śląskie
3. Lokalizacja 3C: Urząd Skarbowy w Tarnowskich Górach, ul. Opolska 23, 42-600 Tarnowskie Góry
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
33761000-2 - Papier toaletowy
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
33711900-6 - Mydło
4.5.5.) Wartość części: 165612,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143037,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167706,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143037,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EZT Serwis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971790196
7.3.3) Ulica: Modrzewiowa 7
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-219
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawca: Agencja Ochrony Osób i Mienia „GARDA” Sp. z o.o., ul. Modrzewiowa 7, 41-219 Sosnowiec w zakresie w dopuszczonym przez Zamawiającego w § 8 umowy.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120900,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-20 do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159650,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182400,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159650,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EZT Serwis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971790196
7.3.3) Ulica: Modrzewiowa 7
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-219
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawca: Agencja Ochrony Osób i Mienia „GARDA” Sp. z o.o., ul. Modrzewiowa 7, 41-219 Sosnowiec w zakresie w dopuszczonym przez Zamawiającego w § 8 umowy.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134942,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-20 do 2023-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166144,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207168,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166144,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EZT Serwis sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971790196
7.3.3) Ulica: Modrzewiowa 7
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-219
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawca: Agencja Ochrony Osób i Mienia „GARDA” Sp. z o.o., ul. Modrzewiowa 7, 41-219 Sosnowiec w zakresie w dopuszczonym przez Zamawiającego w § 8 umowy.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140431,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-20 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa w postaci przewozu słuchaczy Szkoły Policji w Katowicach na praktyki terenowe w 2024 r. - w okresie od 1 lipca do 12 lipca
- Remont mieszkań (II)/IX/2024
- Wykonanie pomiarów elektrycznych średniego napięcia w obiektach Uniwersytetu Śląskiego
- "Usługa przemieszczania/holowania pojazdów i ich części na koszt Policji"
- Remont dachów w dwóch jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Katowicach
- Zakup, dostawa i montaż dźwigu osobowego 5 przystankowego wraz z naprawą szybu dźwigowego w budynku I Śląskiego Urzędu Skarbowego w Sosnowcu.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i bieżąca konserwacja korytarzy, stref relaksu, technicznej klatki schodowej, pracowni informatycznej i pokoju nauczycielskiego w budynku szkoły
- Kontynuacja prac dla budowy budynku dydaktycznego z zapleczem socjalnym wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025"
- Wykonanie instalacji artystycznej o charakterze budowli odwzorowującej zabudowę narożnika ul. Piotrkowskiej110 /Pasaż Schillera w Łodzi dz.236/10, fragment działki:235/27i26/14, (...)
- Budowa przyszkolnej hali sportowej przy budynku Szkoły Podstawowej w m. Rękusy
- Przebudowa i rozbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku na obiekt użyteczności publicznej - Mediateka przy ul. Szerokiej 11 w Grodzisku Wielkopolskim
więcej: Mydło »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.