eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Soko³y › Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni olejowych stanowi±cych w³asno¶æ Gminy Soko³y



Og³oszenie z dnia 2023-11-06


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni olejowych stanowi±cych w³asno¶æ Gminy Soko³y

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Soko³y

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670226

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek Mickiewicza 10

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Soko³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-218

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski

1.5.7.) Numer telefonu: 864763010

1.5.8.) Numer faksu: 862194164

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sokoly.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://sokoly.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni olejowych stanowi±cych w³asno¶æ Gminy Soko³y

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8ce5f5ab-7c9b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00478549

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00002849/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni olejowych na terenie gminy Soko³y

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ug-sokoly-wrotapodlasia.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie PZP, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Ofertê, o¶wiadczenia, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach: txt, rtf, pdf, doc, docx, odt. Ofertê, o¶wiadczenia oraz wszystkie dokumenty o których mowa w SWZ nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski, dokumenty lub informacje Wykonawcy przekazuj± przez platformê, dostêpn± pod adresem:
https://ug-sokoly-wrotapodlasia.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art. 67 ustawy pzp Zamawiaj±cy podaje wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z platformy UG Soko³y: a) Dopuszczalne przegl±darki internetowe,- Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11; - Google Chrome 31, - Mozilla Firefox 26, - Opera 18; b) Pozosta³e wymagania techniczne: - dostêp do sieci internet, - obs³uga przez przegl±darkê protoko³u MLHttpRequest – ajax, - w³±czona obs³uga JavaScript, - zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s, - zainstalowany Acrobat Reader, - zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy. c). O¶wiadczenia lub dokumenty przekazywane za po¶rednictwem ¶rodka komunikacji elektronicznej przesy³a siê w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). Równocze¶nie Zamawiaj±cy rekomenduje na format danych przesy³anych plików: .pdf.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119) - zwane dalej RODO, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Soko³y reprezentowana przez Wójta Gminy Soko³y, z siedzib± w Urzêdzie Gminy w Soko³ach ul. Rynek Mickiewicza 10, 18-218 Soko³y, tel.: (86) 4763 010, adres e-mail: sekretariat@sokoly.pl
2. W Urzêdzie Gminy w Soko³ach zosta³ wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym kontakt odbywa siê za pomoc± adresu e-mail: inspektor@ochronadanych.hub.pl
3. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w zwi±zku z przyst±pieniem do niniejszego postêpowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
4. Podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) i lit e) RODO, w zwi±zku z przepisami ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
5. Przys³uguje Pani/Panu prawo dostêpu do tre¶ci danych osobowych oraz ich sprostowania, poprawiania, usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, co do danych osobowych, których podanie jest dobrowolne.
6. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych bêd± wy³±cznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa; tj. organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa jak równie¿ inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzaj± dane osobowe.
7. Dane osobowe udostêpnione przez Pani±/Pana nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie bêd± podlegaæ profilowaniu.
8. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym. Brak podania danych osobowych skutkowaæ bêdzie niemo¿no¶ci± realizacji ustawowych zadañ Urzêdu.
9. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywaæ danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.
10. Pan/i dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 5 lat licz±c od dnia 1 stycznia roku nastêpuj±cego po roku zakoñczenia sprawy, a po tym okresie zostan± przekazane do archiwum pañstwowego.
11. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, i¿ przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.47.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego w ilo¶ci
68 500 litrów do kot³owni ni¿ej wymienionych obiektów stanowi±cych w³asno¶æ Gminy Soko³y:
- Szko³a Podstawowa w Soko³ach - 50 000 l.
- O¶rodek Zdrowia w Soko³ach - 4500 l.
- Centrum Kulturalno-Biblioteczne w Soko³ach - 6000 l.
- Urz±d Gminy Soko³y - 8 000 l.
Podana powy¿ej ilo¶æ jest ilo¶ci± szacunkow±. Mo¿e ulec zwiêkszeniu lub zmniejszeniu w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, na które Zamawiaj±cy nie ma wp³ywu, w tym niekorzystnych warunków atmosferycznych.
2. Dostarczony olej powinien spe³niaæ parametry okre¶lone norm± PN-C-96024:2020-12, w tym:
- gêsto¶æ w temp. 15 oC – max. 860 kg/m3,
- warto¶æ opa³owa – min. 42,6 MJ/kg,
- sk³ad frakcyjny: do 250 oC destyluje – max. 65%(V/V),
do 350 oC destyluje – min. 85 % (V/V),
- lepko¶æ kinematyczna w temp. 20 oC – max. 6,0 mm2/s,
- temperatura zap³onu – min. 55 oC,
- temperatura p³yniêcia – max. –20 oC,
- zawarto¶æ siarki – max. 0,10 % (m/m),
- pozosta³o¶æ po koksowaniu (z 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej – max. 0,30% (m/m),
- zawarto¶æ wody – max. 0,020% (m/m),
- zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych – max. 24 mg/kg,
- pozosta³o¶æ po spopieleniu – max. 0,01% (m/m),
- stabilno¶æ oksydacyjna - max. 25 g/m3.
3. Do ka¿dej dostawy Wykonawca do³±czy ¶wiadectwo jako¶ci oleju opa³owego.
4. Dostawy bêd± realizowane sukcesywnie, zgodnie z bie¿±cymi potrzebami Zamawiaj±cego i z³o¿onym zamówieniem przez Zamawiaj±cego. Zamówienie bêdzie sk³adane telefonicznie lub mailem i bêdzie okre¶laæ ka¿dorazow± ilo¶æ zamawianego oleju. Dostawy bêd± realizowane maksymalnie w ci±gu 3 dni roboczych (przy czym 1 dzieñ roboczy = 24 h) od z³o¿enia zamówienia, od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 7.30 – 15.30 w dniu uzgodnionym z Zamawiaj±cym.
5. Miernikiem dostarczonego oleju opa³owego bêd± wskazania zalegalizowanego licznika paliwa zainstalowanego na autocysternie dowo¿±cej olej w obecno¶ci upowa¿nionego przez Zamawiaj±cego pracownika.
6. Minimalna jednorazowa dostawa to 2.000 l.
7. Zakres zamówienia obejmuje sprzeda¿ oleju opa³owego Zamawiaj±cemu, za³adunek, transport oleju na miejsce przeznaczenia, roz³adunek oleju.
8. Realizacja zamówienia odbywaæ siê bêdzie transportem w³asnym Wykonawcy na miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego w zamówieniu na terenie Gminy Soko³y.
9. Dostawy realizowane bêd± sukcesywnie, w oparciu o zapotrzebowania Zamawiaj±cego, okre¶laj±ce:
1) ilo¶æ oleju,
2) miejsce dostawy i roz³adunku oleju,
3) termin dostawy: (termin ten jednak nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 3 dni robocze),
4) osobê upowa¿nion± do odbioru dostawy oleju.
10. Zamawiaj±cy sk³ada telefonicznie lub mailowo zapotrzebowanie na olej opa³owy.
11. Dostawy realizowane bêd± w dni robocze (od poniedzia³ku do pi±tku) w godz. 7:30-15:30.
12. Z uwagi na mo¿liwo¶æ zmiany bie¿±cych potrzeb w trakcie realizacji umowy Zamawiaj±cy ma prawo do:
1) zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia powoduj±cej zmianê warto¶ci zawartej umowy maksymalnie o 30 %.
2) zwiêkszenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia powoduj±cej zmianê warto¶ci zawartej umowy maksymalnie o 50 %.
13. Wykonawcy nie przys³uguje ¿adne roszczenie w stosunku do Zamawiaj±cego w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci okre¶lonej w pkt 12, w tym: zmiana zaoferowanych przez Wykonawcê w z³o¿onej ofercie ceny jednostkowej, ¿±danie realizacji umowy do wysoko¶ci 100 % ceny umownej.
14. Wykonawca ma obowi±zek dok³adnego i sumiennego rozliczania siê przed Zamawiaj±cym z ilo¶ci i jako¶ci przywiezionego oleju.
15. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do sprawdzenia ilo¶ci przywiezionego oleju, jak równie¿ do dokonania badania jako¶ci przywiezionego oleju.
16. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za szkody wyrz±dzone osobom trzecim przez Wykonawcê podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
17. Na dostarczony olej Zamawiaj±cemu przys³uguje roszczenie z tytu³u rêkojmi na okres 2 lat zgodnie z Kodeksem cywilnym. Ponadto na ten sam okres Wykonawca udziela Zamawiaj±cemu gwarancji jako¶ci.
18. Wykonawca zrealizuje sprzeda¿ wraz z transportem zgodnie ze z³o¿on± ofert±, warunkami okre¶lonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia, og³oszeniem oraz obowi±zuj±cymi przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ oferty wed³ug kryterium: cena - 100%.
Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która przy uwzglêdnieniu powy¿szych kryteriów i ich wag otrzyma najwy¿sz± punktacjê.
Je¿eli nie bêdzie mo¿na dokonaæ wyboru oferty najkorzystniejszej ze wzglêdu na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert otrzyma tak± sam± punktacjê, Zamawiaj±cy zgodnie z art. 250 ust. 2 wezwie wykonawców, którzy z³o¿yli oferty i otrzyma³y one tak± sam± liczbê punktów do z³o¿enia dodatkowych ofert zawieraj±cych nowy koszt nabycia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu, na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VII SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca posiada³:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca winien posiadaæ aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki.
- potwierdzenie spe³niania tego warunku Zamawiaj±cy dokona na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia wymienionego w rozdzia³ VIII pkt 1 ppkt 2) SWZ oraz dokumentu o którym mowa w rozdziale VIII pkt 1 ppkt 3) SWZ,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca jest zobowi±zany w sposób szczególny wykazaæ na etapie sk³adania ofert.
- potwierdzenie spe³niania tego warunku Zamawiaj±cy dokona na podstawie o¶wiadczenia wymienionego w rozdzia³ VIII pkt 1 ppkt 2) SWZ,
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca jest zobowi±zany w sposób szczególny wykazaæ na etapie sk³adania ofert.
- potwierdzenie spe³niania tego warunku Zamawiaj±cy dokona na podstawie o¶wiadczenia wymienionego w rozdzia³ VIII pkt 1 ppkt 2) SWZ.
3. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów,
w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy
w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
4. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
5. Wymagania dotycz±ce polegania na zdolno¶ciach lub sytuacjach innych podmiotów,
o których mowa w pkt 1 tego rozdzia³u:
1) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy t± okoliczno¶æ;
2) Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, a tak¿e bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem wykonawcy.
3) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4) Podmiot, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawc±, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodê poniesion± przez zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
5) Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostêpniaj±cego zasoby nie potwierdzaj± spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiaj±cy ¿±da, aby wykonawca w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
6. W celu oceny, czy Wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w pkt 2 tego rozdzia³u, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, a tak¿e w celu wykazania braku wobec tych podmiotów podstaw do wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca:
1) sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie innego podmiotu do udostêpnienia niezbêdnych zasobów Wykonawcy - zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ;

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów:
• o¶wiadczenie dotycz±ce przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ:
1) Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ;
2) Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu – wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ;
3) Aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki;
4) O¶wiadczenie o powierzeniu czê¶ci zamówienia podwykonawcom (je¶li Wykonawca zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy) – zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ;
5) zobowi±zanie innego podmiotu do udostêpnienia niezbêdnych zasobów Wykonawcy
(je¶li Wykonawca bêdzie korzysta³ z udostêpnienia zasobów) - zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w postaci elektronicznej.
2. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania, w tym o¶wiadczenie dotycz±ce przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu oferty, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie w formie aneksu do umowy pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. Zakres oraz charakter zmian zosta³y okre¶lone w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-15 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³±da ofertê za po¶rednictwem https://ug-sokoly-wrotapodlasia.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-15 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.