eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czermin › Budowa oraz przebudowa drogi w miejscowości Czermin.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oraz przebudowa drogi w miejscowości Czermin.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERMIN

1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Rolnictwa, Budownictwa i Ochrony Środowiska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854903

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 47

1.5.2.) Miejscowość: Czermin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-304

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627416031

1.5.8.) Numer faksu: 627417324

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugczermin@czermin.wlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://czermin.wlkp.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/806623

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oraz przebudowa drogi w miejscowości Czermin.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9cd29a74-3ce1-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00483706

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038850/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa i przebudowa drogi gminnej w miejscowości Czermin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Operacji typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00357122

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RB.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: ”Budowa oraz przebudowa drogi
w miejscowości Czermin”.
2) Lokalizacja inwestycji: Czermin dz. 144/1, 145, 128, 132, 135, 151, 158, 166, 195/1, 96/3, 96/5, 143, 144 ark. m. 5; 89, 94, 97/11, 250 ark. m. 21; 195/2 ark. m. 32.
3) Planowana inwestycja zlokalizowana jest na terenie Czermina na tzw. osiedlu mieszkaniowym. W miejscu projektowanej przebudowy dróg występują istniejące pasy drogowe z jednią o nawierzchni bitumicznej a w miejscu nowo projektowanej budowy
drogi występuje pole uprawne. Drogi przeznaczone do przebudowy posiadają nawierzchnię szerokości ok. od 5,0 m do 5,5 m z mieszanek min – asfaltowych grub. od 6 cm do 10 cm na podbudowie z kruszywa łamanego sztucznego gr. od 14 cm do 35 cm.
Zakres zadania obejmuje:
­ wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu,
­ frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej z odwozem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (baza ZGK Czermin),
­ rozbiórkę istniejących elementów jezdni, chodników, nawierzchni oraz podbudów na całej szerokości jezdni w sposób selektywny wraz z odwozem odzyskanej części kruszywa z podbudowy, krawężników i obrzeży betonowych w miejsce wskazane przez inwestora na odległość do 6 km,
­ wykonanie robót ziemnych – wykopów pod elementy i konstrukcji nawierzchni na całej szerokości jezdni,
­ demontaż istniejącego oświetlenia napowietrznego oraz wykonanie nowej linii kablowej podziemnej oświetlenia ulicznego, ustawienie słupów na fundamentach oraz montaż opraw typu LED wraz z włączeniem do istniejącego przyłącza zgodnie z warunkami wydanymi przez OUiD S.A w Kaliszu ,
­ wykonanie robot ziemnych związanych z demontażem istniejącej kanalizacji deszczowej z rur betonowych i betonowych studni rewizyjnych,
­ budowa nowej kanalizacji deszczowej z rur z tworzyw sztucznych z uzbrojeniem w studnie rewizyjne oraz wpusty deszczowe z odprowadzeniem wód opadowych
i roztopowych do istniejącego rowu melioracyjnego,
­ zarurowanie istniejącego rowu melioracyjnego z rur z tworzyw sztucznych oraz studni rewizyjnych i wpustów deszczowych na całej długości osiedla
z wykonaniem wlotu i wylotu DN 800,
­ budowa kanału technologicznego w ciągu drogowym nowobudowanego odcinka drogi,
­ budowa sieci wodociągowej w ciągu drogowym nowobudowanego odcinka drogi z włączeniem w istniejące sieci wodociągowe z rur PVC DN 160 i DN 90
z wykonaniem przecisku pod drogą powiatową nr 4311P,
­ przebudowa istniejącej sieci wodociągowej z wymianą węzłów wodociągowych, hydrantów przeciwpożarowych oraz przyłączy wodociągowych w ramach istniejącego pasa drogowego,
­ wykonanie nowej podbudowy pod układ drogowy oraz ciągi piesze w technologii betonowej kostki brukowej z obramowaniem krawężnikiem betonowym 15x30 cm na ławie betonowej z oporem, krawężnikiem najazdowym 15x22 cm na ławie betonowej z oporem oraz obrzeżem betonowym 8x30cm na ławie betonowej
z oporem,
­ wykonanie ciągu pieszego nad zarurowanym odcinkiem rowu melioracyjnego
w technologii betonowej kostki brukowej z obramowaniem obrzeżem betonowym na ławie betonowej z oporem oraz elementami małej architektury i oświetleniem terenu,
­ ruchu oraz wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
­ urządzenie terenów zielonych.
­ uzyskanie stosownych zezwoleń na zajęcia pasa drogowego itp.,
­ opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą.

4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniają przedmiary robót, które stanowią załącznik nr 9 do SWZ oraz dokumentacja projektowa – projekt budowlany - załączniki 10-13 do SWZ, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla każdej branży – załączniki 14-17 do SWZ.
Uwaga! Za roboty objęte kosztorysem ślepym, a niewykonane przez Wykonawcę nie będzie przysługiwało wynagrodzenie.

5) Dodatkowo Zamawiający wymaga:
- opracowania harmonogramu wykonywania robót i przedstawienia do akceptacji Zamawiającego najpóźniej w dniu przekazania placu budowy,
- realizacji robót etapowo, w taki sposób aby całkowicie nie zablokować dojazdu do posesji mieszkańcom oraz służbom ratunkowym i komunalnym,
- zapewnienia obsługi geodezyjnej inwestycji,
- zapewnienie nadzoru kierownika budowy o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych – wskazanie kierownika budowy wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje najpóźniej w dniu podpisania umowy,
- posiadania ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 3.000.000,00 zł – przedstawienie oryginału polisy najpóźniej w dniu podpisania umowy (kopia zostanie załączona do dokumentacji postępowania),
- zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji robót i przestrzegania przepisów BHP na terenie robót – weryfikacja przez Inspektora Nadzoru,
- zorganizowania zaplecza socjalno - technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji robót na terenie przekazanym przez Wykonawcę (w szczególności toaletę),
- prowadzenia robót bez zakłócania kontaktów międzyludzkich,
- utrzymania terenu wokół robót, który nie spowoduje utrudnień dla uczestników ruchu drogowego,
- wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego jak również z obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonywaniu,
- wszystkie osoby będące na placu budowy muszą posiadać kamizelki odblaskowe z informacją
o Wykonawcy (m.in. nazwa firmy),
- użycia materiałów posiadających aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania
w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213 t.j.),
- zabezpieczenie terenu robót przed osobami postronnymi,
- w przypadku powstania odpadów selektywnego składowania odpadów i ich bieżącej utylizacji zgodnie z przepisami obowiązującego prawa,
- uzyskanie stosownych zezwoleń na zajęcie pasa drogowego itp.,
- uczestnictwa przedstawiciela Wykonawcy oraz kierownika budowy w radach budowy oraz na każde wezwanie inspektora nadzoru
6) Uwaga ! Ilekroć w SWZ, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej, przedmiarze robót lub kosztorysie „ślepym” wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, należy przyjąć, że za każdą nazwą są umieszczone wyrazy „lub równoważne”, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w w/w dokumentach. Ponadto ilekroć w SWZ, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej, przedmiarze robót lub kosztorysie „ślepym” Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych
i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, należy przyjąć, że każdemu takiemu odniesieniu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia, sposób wykonania itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w w/w dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca składający tzw. ofertę równoważną ma obowiązek załączyć do oferty odpowiednie dokumenty (tj. odpowiednie dowody wykazujące równoważność oferowanych przez Wykonawcę artykułów - zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy) potwierdzające równoważność artykułu oferowanego z artykułem sprecyzowanym przez Zamawiającego (oznaczonym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem) karty katalogowe, opinie producentów lub inne dokumenty zawierające szczegółowy opis oferowanego przez Wykonawcę artykułu (powinny zawierać wszelkie elementy wskazane w opisie pozycji, których równoważność będzie badana przez Zamawiającego). Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia do jednostek certyfikujących, producentów artykułów oferowanych przez Wykonawcę o wydanie karty katalogowej / opinii, w przypadku artykułów, do których pojawią się wątpliwości co do ich równoważności w stosunku do artykułu sprecyzowanego przez Zamawiającego. Opis rozwiązań równoważnych stanowi załącznik nr 5 do SWZ
7) Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej z przedstawicielem Zamawiającego na terenie realizacji inwestycji – wizja lokalna nie jest obowiązkowa. 8) Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy.
 Zamawiający wymaga aby, personel realizujący zamówienie tj. wszyscy pracownicy fizyczni skierowani do wykonywania niniejszej roboty byli w okresie trwania umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 t.j) przy czym min. 6 pracowników zatrudnionych będzie w wymiarze pełnego etatu.
 Wykonawca przed podpisaniem umowy przekaże Zamawiającemu listę osób skierowanych do realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem osób zatrudnionych w pełnym wymiarze oraz w czasie realizacji umowy będzie zobowiązany udostępniać dokumenty/oświadczenia na wniosek Zamawiającego, w tym
w szczególności kopie umów o pracę, dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w pracowników.
 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę, a więc będzie stanowiło o nienależytym wykonaniu przedmiotu zamówienia z wszystkimi tego konsekwencjami oraz będzie skutkować zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22, ust. 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną.
 Zapisy punktu 6) – dotyczą również podwykonawców.
Szczegółowy opis zawiera SWZ wraz z załącznikami

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45314310-7 - Układanie kabli

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4251941,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4251941,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4251941,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREGBUD Grzegorz Rybarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6171147196

7.3.3) Ulica: Nowy Olesiec 1

7.3.4) Miejscowość: Chocz

7.3.5) Kod pocztowy: 63-313

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4251941,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.