eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Frombork › DOSTAWA LEKÓW, ŚRODKÓW OPATRUNKOWYCH I ŚRODKÓW ODKAŻAJĄCYCH



Ogłoszenie z dnia 2023-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA LEKÓW, ŚRODKÓW OPATRUNKOWYCH I ŚRODKÓW ODKAŻAJĄCYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej we Fromborku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170399007

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sanatoryjna 1

1.5.2.) Miejscowość: Frombork

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-530

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: (55) 621 63 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@szpital-frombork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-frombork.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b8331576-7964-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA LEKÓW, ŚRODKÓW OPATRUNKOWYCH I ŚRODKÓW ODKAŻAJĄCYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8331576-7964-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488829

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029386/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Leki, środki opatrunkowe i środki odkażające

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00473296

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DTE - 07/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 469360,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków ogólnych i specjalistycznych, określonych w Formularzu asortymentowo – cenowym dla tego Pakietu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 311364,81 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków specjalistycznych, określonych w Formularzu asortymentowo – cenowym dla tego Pakietu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 1320,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków specjalistycznych, określonych w Formularzu asortymentowo – cenowym dla tego Pakietu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 46750,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków specjalistycznych, określonych w Formularzu asortymentowo – cenowym dla tego Pakietu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 8193,05 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych, określonych w Formularzu asortymentowo – cenowym dla tego Pakietu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 34835,70 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego, określonych w Formularzu asortymentowo – cenowym dla tego Pakietu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141620-2 - Zestawy medyczne

4.5.5.) Wartość części: 16933,61 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów na: narkotyki ,substancje uzależniające, dopalacze - określonych w Formularzu asortymentowo – cenowym dla tego Pakietu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141620-2 - Zestawy medyczne

4.5.5.) Wartość części: 7920,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa glukometrów, określonych w Formularzu asortymentowo – cenowym dla tego Pakietu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141620-2 - Zestawy medyczne

4.5.5.) Wartość części: 14837,90 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu aspiracyjno-próżniowego, określonych w Formularzu asortymentowo – cenowym dla tego Pakietu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33792000-8 - Farmaceutyczne wyroby szklane

4.5.5.) Wartość części: 2327,35 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych, określonych w Formularzu asortymentowo – cenowym dla tego Pakietu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 24877,66 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Stosownie do treści art. 222 ust. 4 uPzp Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Termin składania ofert upłynął 10 listopada 2023 r. o godzinie 9:30, zaś termin otwarcia ofert upłynął 10 listopada 2023 r. o godzinie 10:00. Z powodów technicznych (brak połączenia internetowego), Zamawiający nie był w stanie podać całkowitej kwoty na sfinansowanie zamówienia oraz kwot na sfinansowanie poszczególnych Pakietów. Powyższe przesądza o konieczności unieważnienia przedmiotowego postępowania.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Stosownie do treści art. 222 ust. 4 uPzp Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Termin składania ofert upłynął 10 listopada 2023 r. o godzinie 9:30, zaś termin otwarcia ofert upłynął 10 listopada 2023 r. o godzinie 10:00. Z powodów technicznych (brak połączenia internetowego), Zamawiający nie był w stanie podać całkowitej kwoty na sfinansowanie zamówienia oraz kwot na sfinansowanie poszczególnych Pakietów. Powyższe przesądza o konieczności unieważnienia przedmiotowego postępowania.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Stosownie do treści art. 222 ust. 4 uPzp Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Termin składania ofert upłynął 10 listopada 2023 r. o godzinie 9:30, zaś termin otwarcia ofert upłynął 10 listopada 2023 r. o godzinie 10:00. Z powodów technicznych (brak połączenia internetowego), Zamawiający nie był w stanie podać całkowitej kwoty na sfinansowanie zamówienia oraz kwot na sfinansowanie poszczególnych Pakietów. Powyższe przesądza o konieczności unieważnienia przedmiotowego postępowania.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Stosownie do treści art. 222 ust. 4 uPzp Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Termin składania ofert upłynął 10 listopada 2023 r. o godzinie 9:30, zaś termin otwarcia ofert upłynął 10 listopada 2023 r. o godzinie 10:00. Z powodów technicznych (brak połączenia internetowego), Zamawiający nie był w stanie podać całkowitej kwoty na sfinansowanie zamówienia oraz kwot na sfinansowanie poszczególnych Pakietów. Powyższe przesądza o konieczności unieważnienia przedmiotowego postępowania.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Stosownie do treści art. 222 ust. 4 uPzp Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Termin składania ofert upłynął 10 listopada 2023 r. o godzinie 9:30, zaś termin otwarcia ofert upłynął 10 listopada 2023 r. o godzinie 10:00. Z powodów technicznych (brak połączenia internetowego), Zamawiający nie był w stanie podać całkowitej kwoty na sfinansowanie zamówienia oraz kwot na sfinansowanie poszczególnych Pakietów. Powyższe przesądza o konieczności unieważnienia przedmiotowego postępowania.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Stosownie do treści art. 222 ust. 4 uPzp Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Termin składania ofert upłynął 10 listopada 2023 r. o godzinie 9:30, zaś termin otwarcia ofert upłynął 10 listopada 2023 r. o godzinie 10:00. Z powodów technicznych (brak połączenia internetowego), Zamawiający nie był w stanie podać całkowitej kwoty na sfinansowanie zamówienia oraz kwot na sfinansowanie poszczególnych Pakietów. Powyższe przesądza o konieczności unieważnienia przedmiotowego postępowania.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Stosownie do treści art. 222 ust. 4 uPzp Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Termin składania ofert upłynął 10 listopada 2023 r. o godzinie 9:30, zaś termin otwarcia ofert upłynął 10 listopada 2023 r. o godzinie 10:00. Z powodów technicznych (brak połączenia internetowego), Zamawiający nie był w stanie podać całkowitej kwoty na sfinansowanie zamówienia oraz kwot na sfinansowanie poszczególnych Pakietów. Powyższe przesądza o konieczności unieważnienia przedmiotowego postępowania.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Stosownie do treści art. 222 ust. 4 uPzp Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Termin składania ofert upłynął 10 listopada 2023 r. o godzinie 9:30, zaś termin otwarcia ofert upłynął 10 listopada 2023 r. o godzinie 10:00. Z powodów technicznych (brak połączenia internetowego), Zamawiający nie był w stanie podać całkowitej kwoty na sfinansowanie zamówienia oraz kwot na sfinansowanie poszczególnych Pakietów. Powyższe przesądza o konieczności unieważnienia przedmiotowego postępowania.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Stosownie do treści art. 222 ust. 4 uPzp Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Termin składania ofert upłynął 10 listopada 2023 r. o godzinie 9:30, zaś termin otwarcia ofert upłynął 10 listopada 2023 r. o godzinie 10:00. Z powodów technicznych (brak połączenia internetowego), Zamawiający nie był w stanie podać całkowitej kwoty na sfinansowanie zamówienia oraz kwot na sfinansowanie poszczególnych Pakietów. Powyższe przesądza o konieczności unieważnienia przedmiotowego postępowania.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Stosownie do treści art. 222 ust. 4 uPzp Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Termin składania ofert upłynął 10 listopada 2023 r. o godzinie 9:30, zaś termin otwarcia ofert upłynął 10 listopada 2023 r. o godzinie 10:00. Z powodów technicznych (brak połączenia internetowego), Zamawiający nie był w stanie podać całkowitej kwoty na sfinansowanie zamówienia oraz kwot na sfinansowanie poszczególnych Pakietów. Powyższe przesądza o konieczności unieważnienia przedmiotowego postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.