Ogłoszenie z dnia 2023-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00473296/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA LEKÓW, ŚRODKÓW OPATRUNKOWYCH I ŚRODKÓW ODKAŻAJĄCYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej we Fromborku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170399007
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sanatoryjna 1
1.5.2.) Miejscowość: Frombork
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-530
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: (55) 621 63 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@szpital-frombork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-frombork.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b8331576-7964-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA LEKÓW, ŚRODKÓW OPATRUNKOWYCH I ŚRODKÓW ODKAŻAJĄCYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8331576-7964-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488829
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029386/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Leki, środki opatrunkowe i środki odkażające
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00473296
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DTE - 07/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 469360,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków ogólnych i specjalistycznych, określonych w Formularzu asortymentowo – cenowym dla tego Pakietu.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 311364,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków specjalistycznych, określonych w Formularzu asortymentowo – cenowym dla tego Pakietu.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 1320,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków specjalistycznych, określonych w Formularzu asortymentowo – cenowym dla tego Pakietu.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 46750,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków specjalistycznych, określonych w Formularzu asortymentowo – cenowym dla tego Pakietu.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 8193,05 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych, określonych w Formularzu asortymentowo – cenowym dla tego Pakietu.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 34835,70 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego, określonych w Formularzu asortymentowo – cenowym dla tego Pakietu.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141620-2 - Zestawy medyczne
4.5.5.) Wartość części: 16933,61 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów na: narkotyki ,substancje uzależniające, dopalacze - określonych w Formularzu asortymentowo – cenowym dla tego Pakietu.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141620-2 - Zestawy medyczne
4.5.5.) Wartość części: 7920,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa glukometrów, określonych w Formularzu asortymentowo – cenowym dla tego Pakietu.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141620-2 - Zestawy medyczne
4.5.5.) Wartość części: 14837,90 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu aspiracyjno-próżniowego, określonych w Formularzu asortymentowo – cenowym dla tego Pakietu.4.5.3.) Główny kod CPV: 33792000-8 - Farmaceutyczne wyroby szklane
4.5.5.) Wartość części: 2327,35 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych, określonych w Formularzu asortymentowo – cenowym dla tego Pakietu.4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 24877,66 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do treści art. 222 ust. 4 uPzp Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Termin składania ofert upłynął 10 listopada 2023 r. o godzinie 9:30, zaś termin otwarcia ofert upłynął 10 listopada 2023 r. o godzinie 10:00. Z powodów technicznych (brak połączenia internetowego), Zamawiający nie był w stanie podać całkowitej kwoty na sfinansowanie zamówienia oraz kwot na sfinansowanie poszczególnych Pakietów. Powyższe przesądza o konieczności unieważnienia przedmiotowego postępowania.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do treści art. 222 ust. 4 uPzp Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Termin składania ofert upłynął 10 listopada 2023 r. o godzinie 9:30, zaś termin otwarcia ofert upłynął 10 listopada 2023 r. o godzinie 10:00. Z powodów technicznych (brak połączenia internetowego), Zamawiający nie był w stanie podać całkowitej kwoty na sfinansowanie zamówienia oraz kwot na sfinansowanie poszczególnych Pakietów. Powyższe przesądza o konieczności unieważnienia przedmiotowego postępowania.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do treści art. 222 ust. 4 uPzp Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Termin składania ofert upłynął 10 listopada 2023 r. o godzinie 9:30, zaś termin otwarcia ofert upłynął 10 listopada 2023 r. o godzinie 10:00. Z powodów technicznych (brak połączenia internetowego), Zamawiający nie był w stanie podać całkowitej kwoty na sfinansowanie zamówienia oraz kwot na sfinansowanie poszczególnych Pakietów. Powyższe przesądza o konieczności unieważnienia przedmiotowego postępowania.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do treści art. 222 ust. 4 uPzp Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Termin składania ofert upłynął 10 listopada 2023 r. o godzinie 9:30, zaś termin otwarcia ofert upłynął 10 listopada 2023 r. o godzinie 10:00. Z powodów technicznych (brak połączenia internetowego), Zamawiający nie był w stanie podać całkowitej kwoty na sfinansowanie zamówienia oraz kwot na sfinansowanie poszczególnych Pakietów. Powyższe przesądza o konieczności unieważnienia przedmiotowego postępowania.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do treści art. 222 ust. 4 uPzp Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Termin składania ofert upłynął 10 listopada 2023 r. o godzinie 9:30, zaś termin otwarcia ofert upłynął 10 listopada 2023 r. o godzinie 10:00. Z powodów technicznych (brak połączenia internetowego), Zamawiający nie był w stanie podać całkowitej kwoty na sfinansowanie zamówienia oraz kwot na sfinansowanie poszczególnych Pakietów. Powyższe przesądza o konieczności unieważnienia przedmiotowego postępowania.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do treści art. 222 ust. 4 uPzp Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Termin składania ofert upłynął 10 listopada 2023 r. o godzinie 9:30, zaś termin otwarcia ofert upłynął 10 listopada 2023 r. o godzinie 10:00. Z powodów technicznych (brak połączenia internetowego), Zamawiający nie był w stanie podać całkowitej kwoty na sfinansowanie zamówienia oraz kwot na sfinansowanie poszczególnych Pakietów. Powyższe przesądza o konieczności unieważnienia przedmiotowego postępowania.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do treści art. 222 ust. 4 uPzp Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Termin składania ofert upłynął 10 listopada 2023 r. o godzinie 9:30, zaś termin otwarcia ofert upłynął 10 listopada 2023 r. o godzinie 10:00. Z powodów technicznych (brak połączenia internetowego), Zamawiający nie był w stanie podać całkowitej kwoty na sfinansowanie zamówienia oraz kwot na sfinansowanie poszczególnych Pakietów. Powyższe przesądza o konieczności unieważnienia przedmiotowego postępowania.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do treści art. 222 ust. 4 uPzp Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Termin składania ofert upłynął 10 listopada 2023 r. o godzinie 9:30, zaś termin otwarcia ofert upłynął 10 listopada 2023 r. o godzinie 10:00. Z powodów technicznych (brak połączenia internetowego), Zamawiający nie był w stanie podać całkowitej kwoty na sfinansowanie zamówienia oraz kwot na sfinansowanie poszczególnych Pakietów. Powyższe przesądza o konieczności unieważnienia przedmiotowego postępowania.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do treści art. 222 ust. 4 uPzp Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Termin składania ofert upłynął 10 listopada 2023 r. o godzinie 9:30, zaś termin otwarcia ofert upłynął 10 listopada 2023 r. o godzinie 10:00. Z powodów technicznych (brak połączenia internetowego), Zamawiający nie był w stanie podać całkowitej kwoty na sfinansowanie zamówienia oraz kwot na sfinansowanie poszczególnych Pakietów. Powyższe przesądza o konieczności unieważnienia przedmiotowego postępowania.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do treści art. 222 ust. 4 uPzp Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Termin składania ofert upłynął 10 listopada 2023 r. o godzinie 9:30, zaś termin otwarcia ofert upłynął 10 listopada 2023 r. o godzinie 10:00. Z powodów technicznych (brak połączenia internetowego), Zamawiający nie był w stanie podać całkowitej kwoty na sfinansowanie zamówienia oraz kwot na sfinansowanie poszczególnych Pakietów. Powyższe przesądza o konieczności unieważnienia przedmiotowego postępowania.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków na potrzeby Szpitala Powiatowego w Gryfinie
- Dostawa wyrobów medycznych
- Sukcesywny zakup i dostawa leków dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży
- Dostawa materiałów zespalających wraz z utworzeniem depozytu - III postępowanie.
- Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego na potrzeby bieżącej działalności SPWZOZ w Stargardzie
- Zakup wyposażenia medycznego w tym: zestaw PSP R1 w plecaku, apteczka taktyczna modułowa, plecak medyczny bez wyposażenia
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.