eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeziny › "Zakup samochodu specjalnego - drabiny mechanicznej z podnośnikiem hydraulicznym na potrzeby OSP Brzeziny".



Ogłoszenie z dnia 2023-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup samochodu specjalnego – drabiny mechanicznej z podnośnikiem hydraulicznym na potrzeby OSP Brzeziny”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BRZEZINY

1.3.) Oddział zamawiającego: miasto Brzeziny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148615

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 16

1.5.2.) Miejscowość: Brzeziny

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-060

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 874 77 41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rgi@brzeziny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.brzeziny.pl/brz/przetargi/platforma

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup samochodu specjalnego – drabiny mechanicznej z podnośnikiem hydraulicznym na potrzeby OSP Brzeziny”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17b84368-796a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00492846

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027501/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 „Zakup samochodu specjalnego – drabiny mechanicznej z podnośnikiem hydraulicznym na potrzeby OSP Brzeziny”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00473362

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 343768,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup używanego samochodu specjalnego podnośnik hydrauliczny z drabiną z przeznaczeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Brzezinach.

2. Minimalne wymagania techniczne:

1) Samochód specjalny pożarniczy podnośnik hydrauliczny z drabiną.
2) Wymiary gabarytowe pojazdu:
a) długość maksymalna: 950 cm
b) szerokość maksymalna: 260 cm
c) wysokość maksymalna: 340 cm
3) Wysięgnik zakończony koszem ratowniczym czterosobowym o nośności min. 380 kg.
4) Maksymalna wysokość pracy wysięgnika nie mniejsza niż 30 metrów i nie większa niż 37 metrów
5) Kabina 3 osobowa.
6) Rok produkcji pojazdu i zabudowy nie starszy niż 2005 r.
7) Suchy pion wody podłączony z tyłu pojazdu doprowadzony do kosza.
8) Działko wodne umocowane w koszu.
9) Wąż szybkiego natarcia w koszu.
10) Sterowanie z dżojstików: główne stanowisko i kosz.
11) Oświetlenie miejsca pracy pod koszem.
12) Oświetlenie zewnętrzne kosza.
13) Oświetlenie boczne zabudowy.
14) Oświetlenie skrytek.
15) Modulator dźwiękowy powietrzny.
16) Sygnalizacja świetlna alarmowa z przodu i tyłu pojazdu.
17) Moc silnika minimum 270 KM.
18) Skrzynia biegów automatyczna.
19) Dopuszczalna masa całkowita pojazdu do 19000 kg.
20) Przebieg nie więcej niż 50 000 km.
21) Oznaczenie pojazdu żółte odblaskowe.
22) Kolor pojazdu zgodny z wymaganiami CNBOP.
23) Żaluzje w kolorze naturalnego aluminium.
24) Bezwypadkowy.
3. Pozostałe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
4. Wykonawca uwzględni w swoim formularzu ofertowym koszty związane z:
1) przygotowaniem i złożeniem oferty;
2) inne opłaty nie wymienione w specyfikacji niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Odbiór przedmiotu umowy odbędzie się w siedzibie Wykonawcy/miejscu wyznaczonym przez Wykonawcę – na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Odbiór przedmiotu zamówienia dokonany zostanie na podstawie protokołu odbioru, w obecności przedstawicieli stron.
6. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia dla przedstawicieli Zamawiającego z zakresu podstawowej obsługi przedmiotu umowy, które nastąpi w dniu i miejscu odbioru przedmiotu umowy.
7. Samochód przekazywany przez Wykonawcę Zamawiającemu będzie posiadał pełny zbiornik paliwa oraz uzupełnione inne płyny eksploatacyjne.
8. Zamawiający wymaga objęcia pojazdu z zabudową minimalnym okresem gwarancji – 3 miesiące, bez limitu kilometrów oraz rękojmi na przedmiot zamówienia. Maksymalny okres punktowanej gwarancji wynosi 6 miesięcy. Okres gwarancji jakości równy jest okresowi rękojmi za wady.
9. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z pojazdem dokumentacji niezbędnej do zarejestrowania pojazdu jako „samochód specjalny”, wynikającej z ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023, poz. 1047 z późn. zm.)
10. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 praz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary, nazwy własne producentów materiałów i urządzeń to należy rozumieć je jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych

34144211-0 - Pojazdy ciężarowe z drabiną obrotową

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 400000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 400000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 400000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Motoryzacyjne "Milian" Artut Milian

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9161002730

7.3.3) Ulica: ul. Trzebnicka 21

7.3.4) Miejscowość: Milicz

7.3.5) Kod pocztowy: 56-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 400000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.