eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych w Kędzierzynie-Koźlu - wykonanie robót budowlanych dla zadania remont pustostanów



Ogłoszenie z dnia 2023-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych w Kędzierzynie-Koźlu – wykonanie robót budowlanych dla zadania remont pustostanów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530859315

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 6

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzbk.kedzierzynkozle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzbk.kedzierzynkozle.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/1e1efa00-fea9-4a17-a559-9c87b13f1e77

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych w Kędzierzynie-Koźlu – wykonanie robót budowlanych dla zadania remont pustostanów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a12d5471-6439-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495524

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00081798/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00432386

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ/8/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 287474,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia: wykonanie robót budowlanych związanych z remontem pustostanów w lokalach przy ulicy:
ul. Limanowskiego 12/3, 47-200 Kędzierzyn-Koźle,
ul. Piastowska 5/8, 47-200 Kędzierzyn-Koźle
Szczegółowy zakres robót dla Części I zamówienia obejmuje m.in.:
1. W lokalu przy ul. Limanowskiego 12/2, 47-200 Kędzierzyn-Koźle:
a) Wykonanie robót ogólnobudowlanych,
b) Wykonanie robót związanych z instalacją wodno-kanalizacyjną,
c) Wykonanie robót związanych z instalacją elektryczną,
d) Wykonanie robót związanych z instalacją gazową,
e) Wywóz i utylizacja odpadów.
2. W lokalu przy ul. Piastowskiej 5/8, 47-200 Kędzierzyn-Koźle:
a) Wykonanie robót ogólnobudowlanych,
b) Wykonanie robót związanych z instalacją wodno-kanalizacyjną i gazową,
c) Wykonanie robót związanych z instalacją elektryczną,
d) Wykonanie robót związanych z instalacją gazową,
e) Wykonanie robót związanych z instalacją centralnego ogrzewania,
f) Wywóz i utylizacja odpadów.
Zamawiający umożliwia Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej.
UWAGA:
Wykonawca przy wycenie oferty powinien kierować się zakresem określonym w przedmiarach (przedmiary stosować pomocniczo do obliczenia ceny).
Prace budowlane w obiektach będą prowadzone podczas całodobowego zamieszkiwania mieszkańców.
Zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez:

1) Rzuty;
2) PRZEDMIAR ROBÓT (stanowi tylko materiał pomocniczy do obliczenia ceny oferty);
3) STWiORB
- opublikowane na stronie prowadzonego postępowania.
Zamawiający informuje, iż na rzucie dotyczącym ulicy Limanowskiego błędnie oznaczono numer lokalu. Wszystkie prace maja zostać wykonane w lokalu przy ul. Limanowskiego 12/2.
DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
1) Wykonanie dokumentacji powykonawczej;
2) Dokonanie niezbędnych uzgodnień związanych z realizacją zadania (np. z zarządcą drogi, właścicielami nieruchomości) i poniesienie kosztów z tym związanych, jeżeli są konieczne;
3) Zabezpieczenie przed uszkodzeniem drzew usytuowanych w pobliżu wykonywanych robót, jeżeli jest
to konieczne;
4) Organizację, zagospodarowanie i oznakowanie budowy oraz likwidację placu budowy;
5) Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty budowlane w sposób bezpieczny, niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. Szczególnie jest odpowiedzialny
za prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny prac podczas wykonywania robót budowlanych
(Dz. U. z 2003 r. Nr 47 poz. 401);
6) W przypadku uszkodzenia istniejących mediów i innych istniejących elementów egzekwowane będzie wyrównanie strat na podstawie kalkulacji powykonawczej oraz strat wynikających z braku zasilania
czy transmisji, sporządzonej przez poszkodowanego Użytkownika bądź Właściciela;
7) Utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót, systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac oraz uporządkowanie po zakończeniu robót;
8) Drogi wykorzystywane do obsługi budowy, powinny być utrzymane w czystości i porządku. Zakazuje
się zastawiania ww. dróg do parkowania aut budowy. Wykonawca ma obowiązek systematycznie czyścić
i spłukiwać z chodników i jezdni kurz, pył i brud spowodowane realizacją budowy;
9) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Inspektorowi Nadzoru do akceptacji wszystkie rozwiązania robocze, rysunki warsztatowe z odpowiednimi opisami, obliczeniami, próbki materiałów, prototypy wyrobów zarówno ujętych jak i nieujętych dokumentacją projektową wraz z wymaganymi świadectwami, dopuszczeniami, atestami itp.; przed wykonaniem lub zamówieniem elementów indywidualnych Wykonawca musi sprawdzić ich wymiary na budowie;
10) Przed dokonaniem zamówienia materiałów, urządzeń i wyposażenia Wykonawca ma obowiązek dokonania pomiarów na obiekcie oraz przedstawienia Zamawiającemu propozycji materiałowych i kolorystycznych, celem akceptacji;
11) Wykonawca winien wykonać wszelkie czynności niezbędne dla realizacji robót w taki sposób, by w granicach wynikających z konieczności wypełnienia zobowiązań umownych nie zakłócać bardziej niż to jest konieczne porządku publicznego, dostępu użytkowania lub zajmowania dróg, chodników i placów publicznych
i prywatnych do i na terenach należących zarówno do Zamawiającego jak i do osób trzecich;
12) Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi roszczeniami, postępowaniami, odszkodowaniami i kosztami jakie mogą być następstwem nieprzestrzegania powyższego postanowienia;
13) Wykonawca winien zabezpieczyć drogi dojazdowe do placu budowy od uszkodzenia przez ruch związany
z działalnością Wykonawcy i Podwykonawców, dobierając trasy i używając pojazdów tak, aby szczególny ruch związany z transportem materiałów, urządzeń i sprzętu Wykonawcy na plac budowy ograniczyć do minimum oraz aby nie spowodować uszkodzenia tych dróg;
14) Wykonawca powinien zabezpieczyć i powetować Zamawiającemu wszelkie roszczenia jakie mogą być skierowane w związku z tym bezpośrednio przeciw Zamawiającemu oraz podjąć negocjacje i zapłacić roszczenia jakie wynikną na skutek zaistniałych szkód;
15) Wykonawca ma obowiązek uczestniczyć, na żądanie Zamawiającego, w naradach i innych czynnościach w trakcie realizacji przedmiotu Umowy oraz w okresie gwarancji lub rękojmi;
16) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu;
17) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika;
18) Wykonanie zaleceń pokontrolnych i poodbiorowych;
19) Zagospodarowanie odpadów - Wykonawca jako wytwórca odpadów, w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.) i ustawy z dnia 27.04.2001r. - Prawo ochrony środowiska (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 2556 ze zm.) ma obowiązek zagospodarowania powstałych, podczas realizacji zadania, odpadów oraz zgłoszenie informacji o wytwarzanych odpadach
do systemu BDO, a o sposobie ich zagospodarowania poinformować Zamawiającego. W cenie ryczałtowej Wykonawca ma obowiązek uwzględnić miejsce, odległość i koszt zagospodarowania odpadów. Wytworzone w wyników realizacji przedmiotu zamówienia odpady, należy przekazać do przetwarzania w ramach odzysku lub unieszkodliwienia. Wszystkie odpady, w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp., należy bez zbędnej zwłoki wywieźć, celem ich zagospodarowania. Magazynowanie odpadów w rejonie placu budowy, prowadzić tylko i wyłącznie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie z protokołem przekazania terenu budowy i realizować w okresie nie dłuższym niż termin realizacji przedmiotu zamówienia i nie dłuższym niż wynikający z przepisów prawa w tym zakresie. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu karty przekazania potwierdzające przekazanie wytworzonych odpadów podmiotowi prowadzącemu działalność w zakresie zagospodarowania danego rodzaju odpadu, legitymującemu się stosownym zezwoleniem wraz z oświadczeniem podmiotu odbierającego odpady, że dopełnił wymogów wynikających z art. 10 lub art. 14 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2018 r. poz. 1592 ze zm.), tj. do dnia 5 marca 2020 r. złożył wniosek do właściwego organu o zmianę posiadanego zezwolenia;
20) Zwrot kosztów pobranych od Zamawiającego mediów (woda, energia elektryczna), jeżeli takowe wystąpią;
21) Uporządkowanie terenu budowy oraz przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego;
22) Wykonanie dokumentacji powykonawczej i dostarczenie jej wraz z pisemnym zgłoszeniem o gotowości do odbioru końcowego robót;
23) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania stosownych zezwoleń wynikających z przepisów ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.) i ustawy z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2022 r. poz. 2556 ze zm.) jeżeli wykonanie robót wchodzących w zakres realizacji przedmiotu zamówienia tego wymaga;
24) Wykonawca zobowiązany jest wykonywać zamówienie w sposób zgodny z ustawą z dnia 11 stycznia
2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. t.j. 2023 r. poz. 875 ze zm.). Wykonawca kalkulując cenę oferty powinien zwrócić szczególną uwagę na wyłączenia pojazdów zawarte w/w ustawie.
25) Wykonawca z dniem podpisania umowy dostarczy uproszczony kosztorys z określeniem wartości netto i brutto potwierdzający wyliczenie ceny ofertowej złożonej w formularzu oferty Z PODZIAŁEM NA POSZCZEGÓLNE LOKALE.
26) Wykonawca wraz z fakturą końcową, po całkowitym wykonaniu zadania i podpisaniu bezusterkowego protokołu ostatecznego odbioru robót dostarczy Zamawiającemu kosztorys powykonawczy w układzie elementów scalonych/działów i obejmującym całość wykonanych robót Z PODZIAŁEM NA POSZCZEGÓLNE LOKALE.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.5.) Wartość części: 119686,63 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia: wykonanie robót budowlanych związanych z remontem pustostanów w lokalach przy ulicy:
ul. Targowej 5/7, 47-200 Kędzierzyn-Koźle
ul. Targowej 25/3, 47-200 Kędzierzyn-Koźle
ul. Targowej 25/10, 47-200 Kędzierzyn-Koźle
Szczegółowy zakres robót dla Części II zamówienia obejmuje m.in.:
1. W lokalu przy ul. Targowej 5/7, 47-200 Kędzierzyn-Koźle:
a) Wykonanie robót ogólnobudowlanych,
b) Wykonanie robót związanych z instalacją wodno-kanalizacyjną i gazową,
c) Wykonanie robót związanych z instalacją elektryczną,
d) Wykonanie robót związanych z instalacją gazową,
e) Wykonanie robót związanych z instalacją centralnego ogrzewania,
f) Wywóz i utylizacja odpadów.
2. W lokalu przy ul. Targowej 25/3, 47-200 Kędzierzyn-Koźle:
a) Wykonanie robót ogólnobudowlanych,
b) Wykonanie robót związanych z instalacją wodno-kanalizacyjną,
c) Wykonanie robót związanych z instalacją elektryczną,
d) Wykonanie robót związanych z instalacją gazową,
e) Wywóz i utylizacja odpadów.
3. W lokalu przy ul. Targowej 25/10, 47-200 Kędzierzyn-Koźle:
a) Wykonanie robót ogólnobudowlanych,
b) Wykonanie robót związanych z instalacją wodno-kanalizacyjną,
c) Wykonanie robót związanych z instalacją elektryczną,
d) Wykonanie robót związanych z instalacją gazową,
e) Wywóz i utylizacja odpadów.

Zamawiający umożliwia Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej.
UWAGA:
Wykonawca przy wycenie oferty powinien kierować się zakresem określonym w przedmiarach (przedmiary stosować pomocniczo do obliczenia ceny).
Prace budowlane w obiektach będą prowadzone podczas całodobowego zamieszkiwania mieszkańców.
Zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez:

1) Rzuty;
2) PRZEDMIAR ROBÓT (stanowi tylko materiał pomocniczy do obliczenia ceny oferty);
3) STWiORB
- opublikowane na stronie prowadzonego postępowania.
DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
1) Wykonanie dokumentacji powykonawczej;
2) Dokonanie niezbędnych uzgodnień związanych z realizacją zadania (np. z zarządcą drogi, właścicielami nieruchomości) i poniesienie kosztów z tym związanych, jeżeli są konieczne;
3) Zabezpieczenie przed uszkodzeniem drzew usytuowanych w pobliżu wykonywanych robót, jeżeli jest
to konieczne;
4) Organizację, zagospodarowanie i oznakowanie budowy oraz likwidację placu budowy;
5) Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty budowlane w sposób bezpieczny, niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. Szczególnie jest odpowiedzialny
za prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny prac podczas wykonywania robót budowlanych
(Dz. U. z 2003 r. Nr 47 poz. 401);
6) W przypadku uszkodzenia istniejących mediów i innych istniejących elementów egzekwowane będzie wyrównanie strat na podstawie kalkulacji powykonawczej oraz strat wynikających z braku zasilania
czy transmisji, sporządzonej przez poszkodowanego Użytkownika bądź Właściciela;
7) Utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót, systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac oraz uporządkowanie po zakończeniu robót;
8) Drogi wykorzystywane do obsługi budowy, powinny być utrzymane w czystości i porządku. Zakazuje
się zastawiania ww. dróg do parkowania aut budowy. Wykonawca ma obowiązek systematycznie czyścić
i spłukiwać z chodników i jezdni kurz, pył i brud spowodowane realizacją budowy;
9) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Inspektorowi Nadzoru do akceptacji wszystkie rozwiązania robocze, rysunki warsztatowe z odpowiednimi opisami, obliczeniami, próbki materiałów, prototypy wyrobów zarówno ujętych jak i nieujętych dokumentacją projektową wraz z wymaganymi świadectwami, dopuszczeniami, atestami itp.; przed wykonaniem lub zamówieniem elementów indywidualnych Wykonawca musi sprawdzić ich wymiary na budowie;
10) Przed dokonaniem zamówienia materiałów, urządzeń i wyposażenia Wykonawca ma obowiązek dokonania pomiarów na obiekcie oraz przedstawienia Zamawiającemu propozycji materiałowych i kolorystycznych, celem akceptacji;
11) Wykonawca winien wykonać wszelkie czynności niezbędne dla realizacji robót w taki sposób, by w granicach wynikających z konieczności wypełnienia zobowiązań umownych nie zakłócać bardziej niż to jest konieczne porządku publicznego, dostępu użytkowania lub zajmowania dróg, chodników i placów publicznych
i prywatnych do i na terenach należących zarówno do Zamawiającego jak i do osób trzecich;
12) Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi roszczeniami, postępowaniami, odszkodowaniami i kosztami jakie mogą być następstwem nieprzestrzegania powyższego postanowienia;
13) Wykonawca winien zabezpieczyć drogi dojazdowe do placu budowy od uszkodzenia przez ruch związany
z działalnością Wykonawcy i Podwykonawców, dobierając trasy i używając pojazdów tak, aby szczególny ruch związany z transportem materiałów, urządzeń i sprzętu Wykonawcy na plac budowy ograniczyć do minimum oraz aby nie spowodować uszkodzenia tych dróg;
14) Wykonawca powinien zabezpieczyć i powetować Zamawiającemu wszelkie roszczenia jakie mogą być skierowane w związku z tym bezpośrednio przeciw Zamawiającemu oraz podjąć negocjacje i zapłacić roszczenia jakie wynikną na skutek zaistniałych szkód;
15) Wykonawca ma obowiązek uczestniczyć, na żądanie Zamawiającego, w naradach i innych czynnościach w trakcie realizacji przedmiotu Umowy oraz w okresie gwarancji lub rękojmi;
16) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu;
17) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika;
18) Wykonanie zaleceń pokontrolnych i poodbiorowych;
19) Zagospodarowanie odpadów - Wykonawca jako wytwórca odpadów, w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.) i ustawy z dnia 27.04.2001r. - Prawo ochrony środowiska (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 2556 ze zm.) ma obowiązek zagospodarowania powstałych, podczas realizacji zadania, odpadów oraz zgłoszenie informacji o wytwarzanych odpadach
do systemu BDO, a o sposobie ich zagospodarowania poinformować Zamawiającego. W cenie ryczałtowej Wykonawca ma obowiązek uwzględnić miejsce, odległość i koszt zagospodarowania odpadów. Wytworzone w wyników realizacji przedmiotu zamówienia odpady, należy przekazać do przetwarzania w ramach odzysku lub unieszkodliwienia. Wszystkie odpady, w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp., należy bez zbędnej zwłoki wywieźć, celem ich zagospodarowania. Magazynowanie odpadów w rejonie placu budowy, prowadzić tylko i wyłącznie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie z protokołem przekazania terenu budowy i realizować w okresie nie dłuższym niż termin realizacji przedmiotu zamówienia i nie dłuższym niż wynikający z przepisów prawa w tym zakresie. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu karty przekazania potwierdzające przekazanie wytworzonych odpadów podmiotowi prowadzącemu działalność w zakresie zagospodarowania danego rodzaju odpadu, legitymującemu się stosownym zezwoleniem wraz z oświadczeniem podmiotu odbierającego odpady, że dopełnił wymogów wynikających z art. 10 lub art. 14 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2018 r. poz. 1592 ze zm.), tj. do dnia 5 marca 2020 r. złożył wniosek do właściwego organu o zmianę posiadanego zezwolenia;
20) Zwrot kosztów pobranych od Zamawiającego mediów (woda, energia elektryczna), jeżeli takowe wystąpią;
21) Uporządkowanie terenu budowy oraz przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego;
22) Wykonanie dokumentacji powykonawczej i dostarczenie jej wraz z pisemnym zgłoszeniem o gotowości do odbioru końcowego robót;
23) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania stosownych zezwoleń wynikających z przepisów ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.) i ustawy z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2022 r. poz. 2556 ze zm.) jeżeli wykonanie robót wchodzących w zakres realizacji przedmiotu zamówienia tego wymaga;
24) Wykonawca zobowiązany jest wykonywać zamówienie w sposób zgodny z ustawą z dnia 11 stycznia
2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. t.j. 2023 r. poz. 875 ze zm.). Wykonawca kalkulując cenę oferty powinien zwrócić szczególną uwagę na wyłączenia pojazdów zawarte w/w ustawie.
25) Wykonawca z dniem podpisania umowy dostarczy uproszczony kosztorys z określeniem wartości netto i brutto potwierdzający wyliczenie ceny ofertowej złożonej w formularzu oferty Z PODZIAŁEM NA POSZCZEGÓLNE LOKALE.
26) Wykonawca wraz z fakturą końcową, po całkowitym wykonaniu zadania i podpisaniu bezusterkowego protokołu ostatecznego odbioru robót dostarczy Zamawiającemu kosztorys powykonawczy w układzie elementów scalonych/działów i obejmującym całość wykonanych robót Z PODZIAŁEM NA POSZCZEGÓLNE LOKALE.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.5.) Wartość części: 167787,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113298,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113298,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113298,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Usługowo- Handlowy TINBUD S.C. Zbigniew Trojanowski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Usługowo- Handlowy TINBUD S.C. Bogumiła Trojanowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7491850727

7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi 10

7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

7.3.5) Kod pocztowy: 47-232

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

ELPO Tomasz Skupin - instalacje elektryczne
TG Lisowski Rafał LISOWSKI - instalacje wodno-kanalizacyjne, cieplne i gazowe


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113298,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-10

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160337,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160337,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160337,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Usługowo- Handlowy TINBUD S.C. Zbigniew Trojanowski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Usługowo- Handlowy TINBUD S.C. Bogumiła Trojanowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7491850727

7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi 10

7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

7.3.5) Kod pocztowy: 47-232

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

ELPO Tomasz Skupin - instalacje elektryczne
Tg Lisowski Rafał LISOWSKI - instalacje wodno-kanalizacyjne, cieplne i gazowe


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160337,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.