eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnica › "Przebudowa nawierzchni jezdni ul. Ignacego Pr±dzyñskiego w ¦widnicy - etap II i III".



Og³oszenie z dnia 2023-11-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
"Przebudowa nawierzchni jezdni ul. Ignacego Pr±dzyñskiego w ¦widnicy – etap II i III".

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto ¦widnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 49

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 856 28 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 74 856 87 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.um.swidnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_swidnica

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Przebudowa nawierzchni jezdni ul. Ignacego Pr±dzyñskiego w ¦widnicy – etap II i III".

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-99a15ee4-6753-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00499211

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00044490/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.24 "Przebudowa nawierzchni jezdni ul. Ignacego Pr±dzyñskiego w ¦widnicy - etap II i III".

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00436150

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P-111/X/23

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 501461,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa nawierzchni jezdni ul. Ignacego Pr±dzyñskiego w ¦widnicy” – etap II i III

1. Ulica Ignacego Pr±dzyñskiego (112007D) jest drog± gminn± klasy L, dla których zarz±dc± jest Prezydent Miasta ¦widnicy.
2. Zadanie inwestycyjne zosta³o szczegó³owo opisane w dokumentacji projektowej (dalej: Dokumentacja), sporz±dzonej przez Biuro Projektów i Realizacji Inwestycji PROGRESS – mgr in¿. Mariusz Szyrner, z siedzib±: ul. Stawowa 7, 58-150 Strzegom, obejmuj±cej n/w opracowania:
1) Projekt budowlany ,
2) Szczegó³owa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (SSTWiORB) bran¿y drogowej
3) Projekt docelowej organizacji ruchu

i bêdzie realizowane w oparciu o zg³oszenie robót budowlanych do organu budowlanego.



3. Dokumentacja, o której mowa w ust. 2 powy¿ej wraz z za³±cznikami do Dokumentacji przedmiarami robót znajduje siê na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/um_swidnica.

5.3 ZAKRES ZAMÓWIENIA
1. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane wynikaj±ce z Dokumentacji o której mowa w rozdz. V-5.1, ust. 2, z uwzglêdnieniem wymogów, o których mowa w Uwadze nr 1.
2. Ponadto Wykonawca zobowi±zany jest do:
1) wykonania wszelkich robót i czynno¶ci niezbêdnych do zrealizowania przedmiotu umowy z nale¿yt± staranno¶ci± oraz zgodnie zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi w przedmiotowym zakresie przepisami i normami,
2) wykonania wszystkich robót budowlanych, które s± konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektem budowlanym oraz szczegó³owymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz za³±cznikami do Dokumentacji.
3) opracowania na w³asny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objêtych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustaw± z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. 2023 r. poz.1047 ze zm.), Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegó³owych warunków technicznych dla znaków i sygna³ów drogowych oraz urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2019 r. poz. 2311) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 wrze¶nia 2003 w sprawie szczegó³owych warunków zarz±dzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarz±dzaniem (Dz.U. z 2017 r. poz.784);
4) sporz±dzenia przed rozpoczêciem budowy planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia, uwzglêdniaj±cego specyfikê obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych. Plan BIOZ nale¿y sporz±dziæ zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotycz±cej bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 nr 120 poz. 1126)
5) obs³ugi geodezyjnej budowy a w szczególno¶ci sporz±dzenia po wykonaniu przedmiotu zamówienia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej dla prac zrealizowanych w ramach przedmiotu zamówienia;
6) zorganizowania placu budowy (zaplecze, pobór energii, wody, dozorowanie itd.),
7) zabezpieczenia terenu objêtego robotami budowlanymi w tym przed dostêpem osób postronnych,
8) oznakowania miejsca robót i utrzymywania tego oznakowania w nale¿ytym stanie przez ca³y czas budowy,
9) bie¿±cego wywozu materia³ów nieu¿ytecznych z terenu budowy na sk³adowisko odpadów oraz i ich unieszkodliwienie o ile bêdzie to konieczne (do 10 km) - materia³y nienadaj±ce siê do ponownego wbudowania, powinny byæ usuniête z terenu rozbiórki na sk³adowisko Wykonawcy, b±d¼ na wysypisko odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.), przy czym Wykonawca winien dostarczyæ Zamawiaj±cemu dokument potwierdzaj±cy wywiezienie odpadów na sk³adowisko,
10) utrzymywania w czysto¶ci kó³ pojazdów wyje¿d¿aj±cych z placu budowy na ulicê oraz utrzymania w czysto¶ci dróg publicznych, po których bêdzie odbywa³ siê ruch pojazdów budowy i transportuj±cych materia³y, wykonania inwentaryzacji i przegl±du stanu zerowego dróg przeznaczonych do transportu oraz ustalenia z odpowiednimi zarz±dcami sposobu korzystania z uzgodnionych dróg. W przypadku ewentualnych roszczeñ odszkodowawczych administratorów i zarz±dców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowi±zany do ich naprawy na w³asny koszt, który nie bêdzie podlega³ odrêbnej zap³acie i nie jest wliczony w cenê kontraktow±,
11) wykonania we w³asnym zakresie dokumentacji fotograficznej oraz inwentaryzacji przyleg³ego terenu celem oddalenia ewentualnych roszczeñ w³a¶cicieli, dotycz±cych uszkodzeñ spowodowanych przeprowadzonymi robotami – je¿eli Wykonawca nie dope³ni tego warunku, w przypadku ewentualnych roszczeñ odszkodowawczych w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, Wykonawca bêdzie zobowi±zany do naprawy uszkodzeñ na w³asny koszt; w przypadku ewentualnych uzasadnionych roszczeñ ze strony w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, Wykonawca zobowi±zany jest do natychmiastowego usuwania, w sposób docelowy, uszkodzeñ i awarii spowodowanych przez Wykonawcê, co nie podlega odrêbnej zap³acie i nie jest wliczone w cenê kontraktow±
12) uporz±dkowania i doprowadzenia do stanu pierwotnego terenu s±siaduj±cego z placem budowy po zakoñczeniu wszystkich robót objêtych zamówieniem,
13) niezw³ocznego zawiadamiania Zamawiaj±cego o wszelkich zagro¿eniach lub nowych okoliczno¶ciach wynik³ych w trakcie prowadzenia robót,
14) sporz±dzenia planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia, o ile oka¿e siê to konieczne,
15) wykonywania wszelkich innych czynno¶ci wynikaj±cych wprost z umowy, a tak¿e tych wynikaj±cych ze specyfiki danych robót.
16) wstêpnej segregacji na terenie budowy materia³ów z rozbiórki, i tak:
- materia³y nadaj±ce siê do ponownego wbudowania, Wykonawca zobowi±zany jest sk³adowaæ w wyznaczonym miejscu i odpowiednio zabezpieczyæ, a nastêpnie wywie¼æ w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego (do 5 km), materia³y nie nadaj±ce siê do ponownego wbudowania, powinny byæ usuniête z terenu rozbiórki na wysypisko odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.), przy czym Wykonawca winien dostarczyæ Zamawiaj±cemu dokument potwierdzaj±cy wywiezienie odpadów na sk³adowisko; materia³y stalowe nale¿y zez³omowaæ a stosowny dokument wraz z wynikaj±c± z niego kwot± przekazaæ Zamawiaj±cemu.

3. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wyst±pienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczno¶ci wykonania robót zamiennych i dodatkowych, przy czym:
1) Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wyst±pienia, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, konieczno¶ci wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacj± projektow±, w sytuacji gdy wykonanie tych robót bêdzie niezbêdne do prawid³owego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi na dzieñ odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy okre¶lonego w § 1 umowy. W szczególno¶ci dotyczy to sytuacji, gdy zaistnia³y odmienne od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, gruntowe, poziom wód gruntowych lub ujawnione zosta³y w trakcie robót niezaewidencjonowane obiekty, urz±dzenia lub instalacje.
2) Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ w trakcie wykonywania robót budowalnych wprowadzenie zamiany materia³ów lub urz±dzeñ przedstawionych w ofercie, opracowanej dokumentacji projektowej lub STWiORB, pod warunkiem, ¿e zmiany te bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego. Bêd± to w szczególno¶ci okoliczno¶ci:
a) powoduj±ce obni¿enie kosztu ponoszonego przez Zamawiaj±cego na eksploatacjê i konserwacjê wykonanego przedmiotu umowy;
b) powoduj±ce poprawienie parametrów technicznych;
c) wynikaj±ce z aktualizacji rozwi±zañ z uwagi na postêp technologiczny lub zmiany obowi±zuj±cych przepisów;
d) zwiêkszaj±ce bezpieczeñstwo i efektywno¶æ organizacji ruchu;
e) skracaj± czas realizacji inwestycji, w tym czas prowadzenia robót budowlanych.
3) Zmiany, o których mowa w § 3 ust. 1 i 2 Umowy, wymagaj± ka¿dorazowo jej zmiany, a ich zasadno¶æ powinna byæ stwierdzona protoko³em konieczno¶ci.
4) Je¿eli w toku realizacji robót budowlanych wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót dodatkowych (art. 455 ust. 1 pkt 3) Ustawy Pzp), co zostanie potwierdzone protoko³em konieczno¶ci i pozytywn± opini± Inspektora Nadzoru, to Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ te roboty na dodatkowe zamówienie Zamawiaj±cego, udzielone w drodze zawarcia stosownego aneksu do niniejszej umowy.
5) W przypadku konieczno¶ci wykonania, w zwi±zku z realizacj± przedmiotu umowy, robót zamiennych lub dodatkowych ich rozliczenie nastêpowaæ bêdzie na podstawie odrêbnych dokumentów rozliczeniowych przygotowanych – sposób rozliczenia podano w §12 ust. 12
6) Przewiduje siê tak¿e mo¿liwo¶æ rezygnacji z wykonywania czê¶ci (elementów) przedmiotu zamówienia przewidzianych w dokumentacji projektowej (dalej: roboty zaniechane) w sytuacji, gdy ich wykonanie bêdzie zbêdne do prawid³owego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi na dzieñ odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu zamówienia, przy czym warto¶æ robót zaniechanych nie przekroczy 2% warto¶ci zamówienia.

4. Roboty budowlane bêd± prowadzone na ca³ym obszarze objêtym przedmiotem zamówienia w sposób pozwalaj±cy na utrzymanie ruchu obs³uguj±cego przyleg³e tereny.
5. Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia dostêpu do wszystkich nieruchomo¶ci dla osób pieszych przez ca³y okres trwania budowy a tak¿e, w miarê mo¿liwo¶ci technologicznych, do umo¿liwienia przez ten okres dojazdu do nieruchomo¶ci oraz dostaw towaru; je¿eli ze wzglêdów technologicznych zaistnieje konieczno¶æ wstrzymania dojazdu do nieruchomo¶ci – Wykonawca ka¿dorazowo zobowi±zany jest do poinformowania o tym fakcie zainteresowane strony i uzgodnienia terminu robót.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 469121,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 686999,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 546807,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Infrastruktura Po³udnie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260038485

7.3.3) Ulica: Wy¶cigowa 58

7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw

7.3.5) Kod pocztowy: 53-012

7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:

roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, tymczasowa organizacja ruchu, docelowa organizacja ruchu, roboty wykoñczeniowe - 15%


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 546807,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.