eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokółka › Remont części drogi nr 103812B ul. Sikorskiego (od skrzyżowania z ul. 3-go Maja do ul. Targowej).



Ogłoszenie z dnia 2023-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont części drogi nr 103812B ul. Sikorskiego (od skrzyżowania z ul. 3-go Maja do ul. Targowej).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sokółka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659125

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Kościuszki 1

1.5.2.) Miejscowość: Sokółka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 85 711 09 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 85 711 09 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@sokolka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7cbf368a-77c6-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont części drogi nr 103812B ul. Sikorskiego (od skrzyżowania z ul. 3-go Maja do ul. Targowej).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7cbf368a-77c6-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00522487

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031106/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.27 Remont części drogi nr 103812B ul. Sikorskiego (od skrzyżowania z ul. 3-go Maja do ul. Targowej)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00470143

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PI.I.271.41.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej oraz remoncie części drogi nr 103812B ul. Sikorskiego na odcinku od skrzyżowania z ul. 3-go Maja do ul. Targowej długość około 520 m.
2. Zamówienie obejmuje część projektową: sporządzenie projektów wykonawczych branży drogowej, sporządzenie projektów wykonawczych innych branż (min.: sanitarnej) w przypadku konieczności ich wykonania, sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wymienionych wyżej branż, sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich dla wymienionych wyżej branż, opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, sporządzenie projektu stałej organizacji ruchu i organizacji ruchu na czas wykonywania robót z kompletem wymaganych uzgodnień.
3. W zakres budowy drogi wchodzi: budowa konstrukcji nawierzchni jezdni o warstwie ścieralnej z betonu asfaltowego na podbudowie z kruszywa stabilizowanego mechanicznie, budowa ciągów pieszych z płyt betonowych 35x35x5cm (jeden rząd płytek przy krawędzi jezdni w kolorze czerwonym), oznakowanie pionowe, odwodnienie (kanalizacja deszczowa), kanalizacja sanitarna, linia wodociągowa.
4. Zadanie obejmuje działki o numerach: 37, 36/1, 35/1, 26/1 - obręb Sokółka miasto oraz działki sąsiadujące z pasem drogowym które będą niezbędne do zaprojektowania i wykonania przebudowy drogi gminnej o parametrach zgodnych z obowiązującymi normami i przepisami prawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postepowaniu do upływu terminu składnia ofert tj. do 15 listopada 2023 do godziny 10:00 została złożona jedna oferta na kwotę łączną brutto 2 853 600 zł. Wartość oferty przewyższa prawie trzykrotnie kwotę przeznaczoną na sfinansowanie niniejszego zadania. Po dokonanej analizie budżetu Gminy Sokółka Zamawiający postanowił nie zwiększać kwoty na sfinansowanie zamówienia z uwagi na brak środków na ten cel.
Mając na względzie powyżej przedstawione okoliczności Burmistrz Sokółki unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy tj.: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2853600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2853600,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.