eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokółka › Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu drogowego.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu drogowego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sokółka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659125

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Kościuszki 1

1.5.2.) Miejscowość: Sokółka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 85 711 09 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 85 711 09 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@sokolka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6209e9d6-69c3-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu drogowego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6209e9d6-69c3-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00531494

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00444327

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PI.I.271.40.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 725000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu drogowego. W zakresie
Zadania Nr 1 „Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu drogowego przy Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 2 w Sokółce”.
2. Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej oraz przebudowa części dróg gminnych w obrębie skrzyżowań w ramach zadania: Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu drogowego w Sokółce.
3. W zakres przebudowy wchodzi: Zadanie Nr 1 Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu drogowego przy Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 2 w Sokółce: wykonanie dwóch wyniesionych przejść dla pieszych w kolorze czerwono-białym z dostosowaniem do korzystania przez osoby niepełnosprawne w miejscu istniejących przejść na ul. Warszawskiej i 1-go Maja z nawierzchni o warstwie ścieralnej z betonowej kostki brukowej gr.8cm na podbudowie z betonu, wykonanie ciągów pieszych na działkach 462, 464, 463/10 na odcinku od projektowanych przejść od ul.1-go Maja do ul. Warszawskiej z płyt betonowych 35x35x5cm (jeden rząd płytek przy krawędzi jezdni w kolorze czerwonym), ukierunkowanie ruchu pieszego poprzez zaprojektowanie i ustawienie w obrębie przejść wygrodzeń barierkami U-12a, U-12b, wykonanie ciągu pieszo-jezdnego oraz placu utwardzonego do postoju pojazdów na działkach 464, 463/10 z betonowej kostki brukowej gr.8cm na podbudowie z kruszywa naturalnego, wykonanie aktywnego oznakowania pionowego na przejściach i skrzyżowaniu ul. Warszawskiej i 1-go Maja (znaki D-6 i B-20 aktywne zasilane energią słoneczną), zaprojektowanie i wykonanie zadaszonego miejsca (wiaty) na stojaki rowerowe (min.10 rowerów), regulacja wysokościowa istniejących urządzeń podziemnych,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.5.) Wartość części: 600000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu drogowego. W zakresie
Zadania Nr 2 „Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu drogowego przy Szkole Podstawowej nr 3 w Sokółce”
2. Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej oraz przebudowa części dróg gminnych w obrębie skrzyżowań w ramach zadania: Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu drogowego w Sokółce.
3. 4. W zakres przebudowy wchodzi: Zadanie Nr 2 Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu drogowego przy Szkole Podstawowej nr 3 w Sokółce: wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych w kolorze czerwono-białym z dostosowaniem do korzystania przez osoby niepełnosprawne w miejscu istniejącego przejścia na ul. Osiedle Zielone z nawierzchni o warstwie ścieralnej z betonowej kostki brukowej gr.8cm na podbudowie z betonu wykonanie ciągów pieszych na działkach 462, 464, 463/10 na odcinku przy projektowanym przejściu z płyt betonowych 35x35x5cm (jeden rząd płytek przy krawędzi jezdni w kolorze czerwonym), ukierunkowanie ruchu pieszego poprzez zaprojektowanie i ustawienie w obrębie przejścia wygrodzeń w postaci barierek U-12a, U-12b po obu stronach ulicy, wykonanie aktywnego oznakowania pionowego na przejściu (znaki D-6 aktywne zasilane energią słoneczną), regulacja wysokościowa istniejących urządzeń podziemnych,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 125000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 600100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 600100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 600100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia kamienia Naturalnego Norbert Kalinowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 545 181 58 24 REGON 363437980

7.3.3) Ulica: Ul. Armii Krajowej 3

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Białostocka

7.3.5) Kod pocztowy: 16-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 600100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia kamienia Naturalnego Norbert Kalinowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 545 181 58 24 REGON 363437980

7.3.3) Ulica: Ul. Armii Krajowej 3

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Białostocka

7.3.5) Kod pocztowy: 16-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.